به روز رسانی ارتش : در سال ۲۰۱۲ ، دفتر پاسخگویی دولت بیش از ۲۰۰ شرکت برنامه‌ریزی مالی و دفاتر قانون املاک را پیدا کرد که سربازان قدیمی یا بازماندگان آن‌ها را به annuities پرهزینه یا غیرقابل فسخ برای hide یا تخصیص دارایی‌های خود جلب کردند تا آن‌ها واجد شرایط حقوق VA شوند .

از آن زمان به بعد ، وزارت امور سربازان قدیمی و کنگره در حال خزیدن به سمت اقداماتی برای متوقف‌کردن سو استفاده از سو استفاده هستند که هدف از حقوق بازنشستگی را به روش‌هایی برای کمک به برخی از سربازان قدیمی و ایجاد هزینه‌ها یا سود و یا جریان برای ساکنان منطقه تبدیل کرده‌است .






سینه‌خیز به سوی اصلاحات ادامه دارد . VA هنوز در حال کار بر روی پیش‌نویس قانونی است که در ژانویه ۲۰۱۵ برای اظهار نظر عموم منتشر شد . انتشار نهایی " ارزش خالص "، Transfers دارایی و درآمد حاصل از قانون مزایای مبتنی بر نیازها در تابستان گذشته پیش‌بینی شده‌بود . با این حال ، روز چهارشنبه یک سخنگوی VA گفت : " با این حال ، این کار در concurrence داخلی VA باقی می‌ماند . "
در همین حال ، کمیته کمیته امور کهنه سربازان مجلس در زمینه کمک از معلولیت و امور مربوط به مراسم یادبود اولین ماه گذشته در مورد قانونی برای رسیدگی به سو استفاده مالی از برنامه بازنشستگی را برگزار کرد . " قانون حفاظت از سربازان قدیمی " ( که اکنون HR ۳۱۲۲ ) است، اولین بار در سال ۲۰۱۴ معرفی شد .
برنامه بازنشستگی VA برای کمک به سربازان قدیمی در مشکلات مالی در صورتی وجود دارد که حداقل ۹۰ روز متوالی خدمت در زمان جنگ را انجام دهند و یا حداقل ۹۰ روز متوالی در خدمت فعال باشند و یک تخلیه عمومی یا یک تخلیه عمومی را به دست آورند . برای این که واجد شرایط بازنشستگی اصلی باشد ، سربازان قدیمی باید فقط درآمد سالیانه متوسط داشته باشند یا اصلا ً.
با این حال ، اگر آن‌ها معلول هستند و نمی‌توانند بدون کمک مالی خانه خود را ترک کنند ، و یا نیازهای روزمره زندگی روزانه خود را برآورده نکرده باشند و یا با مراقبت‌های پزشکی ، مراقبت و نگهداری از هزینه‌های منزل مواجه شوند . کمک مالی اضافی the و سود شرکت است .
جان کاتز ، دستیار مدیر لژیون دو نور در دفتر منطقه‌ای VA در فیلادلفیا ، در اواخر سال گذشته به من گفت : " بسیاری از مردمی که زندگی خود را بر روی خط کشورشان قرار داده‌اند ، امروز قادر نیستند از خود مراقبت کنند ، بدون اینکه مزایا و مزایا به آن‌ها اضافه شود [ VA ] . برای آن‌ها هیچ راه دیگری برای زنده ماندن وجود ندارد ."
در حدود ۳۰۳، ۰۰۰ سرباز قدیمی جنگ و دویست و دویست هزار نفر از بازماندگان مستمری بازنشستگی دریافت می‌کنند . طرفداران کهنه‌کار معتقدند که اگر این برنامه وجود داشته باشد ، هزاران نفر دیگر واجد شرایط خواهند شد . با این حال ، آنچه که اخیرا ً پروفایل ‌های بازنشستگان را افزایش داده‌است ، گزارش‌هایی در مورد سو استفاده و بازاریابی هدف توسط برنامه ریزان مالی بی شرمانه ، وکلا یا حتی تسهیلات مراقبت پزشکی برای دامپزشکان هستند که بیمار یا مسن هستند .
حقوق بازنشستگی یک منفعت مبتنی بر نیازها با نیاز به استفاده از آستانه در درآمد سالانه و دارایی‌ها یا ارزش خالص است . به عنوان مثال ، در صورتی که او درآمد داشته باشد یا درآمد داشته باشد ، از جمله تامین اجتماعی ، کم‌تر از ۱۲، ۹۰۷ دلار در هر سال می‌تواند به نفع تمام یا بخشی از حقوق اولیه حقوق بازنشستگی واجد شرایط باشد . برای مثال ، اگر درآمد ۱۰، ۰۰۰ دلار باشد ، سود با حداکثر نرخ سالیانه بازنشستگی یعنی ۱۲، ۹۰۷ دلار برای کل سالانه ۲۹۰۷ دلار محاسبه خواهد شد .
با این حال ، سود بازنشستگی منحصر به فرد است و به سربازان قدیمی اجازه می‌دهد تا هزینه‌های پزشکی را برای جبران محاسبات درآمد و افزایش سود اعمال کنند . حتی اگر سرباز کهنه سرباز یا زنده بماند مبالغ بیشتری قابل پرداخت‌است ، و در صورتی که مدعی نیاز به کمک به فعالیت‌های روزانه داشته باشند ، کمک‌های بیشتر و dollars در دسترس است .
یک سرباز کهنه‌کار متاهل که نیازمند کمک و حضور است می‌تواند حداقل حقوق بازنشستگی را در صورتی که درآمد او از ۲۵، ۵۲۵ دلار تجاوز نکند ، دریافت کند . بازنشستگی بازماندگان کوچک‌تر است ، اما همچنین براساس نیاز به بررسی بیش از حد هزینه‌های پزشکی است .







شنبه 29 تیر 1398
بؤلوملر :