۶ دسامبر ۲۰۱۸
نوشته پاتریشیا | ( Patricia Kime )
محققان با آکادمی ملی تاثیر گذار توصیه کرده‌اند که دپارتمان امور دفاع و سربازان بازنشسته در معرض مواد سمی محیط‌زیست قرار بگیرند و بر سلامت آن‌ها نظارت داشته باشند و سلامت آن‌ها را بهتر درک کنند تا خطرات و عواقب استقرار نظامی را درک کنند .

در گزارشی که روز ۲۸ نوامبر توسط آکادمی ملی علوم ، مهندسی و پزشکی منتشر شد ، یک هیات از ۱۶ دانشمند گفت که آن‌ها نمی‌توانند مسائل بهداشتی را در برخی از ساله‌ای ۱۹۹۰ - ۱۹۹۱ خلیج‌فارس و خانواده‌های آن‌ها در معرض خطرات زیست‌محیطی قرار دهند ، اما آن‌ها به دولت و دیگر موسسات توصیه کردند که در صورت نیاز ، توسعه‌های نظامی بر سربازان قدیمی و نسل‌های آینده تاثیر بگذارند .






نزدیک به ۷۰۰، ۰۰۰ عضو سرویس مستقر در منطقه خلیج‌فارس در طی تور صحرایی و طوفان صحرا و ۲.۷ میلیون نفر در عراق ، افغانستان و جاه‌ای دیگر از ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ مستقر شده‌اند . در این گزارش ذکر شده‌است که بسیاری از این سربازان قدیمی ممکن است در معرض عوامل بالقوه خطرناک و شرایط خطرناک قرار داشته باشند ، مانند آفت‌کش‌ها ، حلال‌ها ، مواد شیمیایی و عوامل بیولوژیکی ، واکسن‌ها ، آتش سوخته و سوزاندن نفت ، گرد و غبار و اورانیوم تهی شده.
برای تعیین اینکه آیا قرار گرفتن در معرض هر کدام از این مواد ، مسئول بیماری‌هایی است که در برخی از این سربازان و اعضای خانواده آن‌ها یافت می‌شود ، این هیات به بیش از ۸۰۰۰۰ نشریه در مورد اثرات ژنتیکی و ژنتیکی مواد محیطی نگاه کرد ، که بیشتر تحقیقات بر روی جمعیت‌های غیر نظامی در معرض همان مواد ، یا مطالعات حیوانی است، چرا که تحقیقات خاص در مورد نوردهی‌های نظامی بسیار اندک است .
این کمیته تا حد زیادی به این نتیجه رسید که شواهد کافی در ادبیات موجود وجود ندارد که شرایط باروری یا مشکلات سلامتی در زاد و ولد سربازان قدیمی را با بیش‌ترین آلاینده‌های مشاهده‌شده در میدان نبرد مرتبط سازد .
با این حال اعضای این گروه توجه کرده‌اند که شواهد محدود یا تلقین شده دال بر احتمال تاثیر منفی خردل بر روی تولید men's وجود دارد و کروم - - یک ماده شیمیایی که در رنگ و به عنوان یک ضد خورنده استفاده می‌شود - می‌تواند تاثیر منفی بر تولید مثل باروری، نتایج بارداری و رشد کودک داشته باشد.
همچنین ، این کمیته شواهد کافی از ارتباط بین تولد قبل از تولد را برای برخی از آفت‌کش‌ها و عوارض جانبی دریافت کرد ؛ قرار گرفتن قبل از تولد برای ذرات معلق و نتایج نامطلوب ناشی از بارداری ، مانند زایمان پایین و تولد نوزاد ؛ و قرار گرفتن پیش از تولد در سرطان خون و دوران کودکی .
بر طبق این گزارش ، نظارت بر سلامت و برنامه تحقیقاتی به گسترش درک نوردهی ‌های مربوط به استقرار و اثرات بلند مدت بر نسل‌ها کمک خواهد کرد .
دکتر کنث راموس ، رئیس هیات و مدیر اجرایی مرکز ژنتیک کاربردی و Genomic پزشکی در دانشگاه آریزونا ، گفت که ایجاد چنین برنامه‌ای مستلزم " منابع اساسی ، تعهدات بلند مدت از سوی ادارات دفاع و کهنه سربازان و دیگر سازمان‌های دولتی و خانواده‌های آن‌ها است " ، اما کمک به علوم قابل‌توجه خواهد بود .
" نتایجی که از مطالعه آثار نسلی به وجود می‌آیند ، در نهایت با دانش جدید از نوردهی‌های سربازان ، بهداشت باروری ، و سلامت فرزندان و نوه‌هایشان به پاداش خواهند رسید . به طور مهمی ، درک جدیدی که از این سرمایه‌گذاری‌ها گرفته شد مربوط به سلامت همه آمریکایی‌ها و نسل‌های آینده خواهد بود ."
با هدایت کنگره در سال ۱۹۹۸ ، VA برای انجام بررسی‌های سیستماتیک در مورد ارتباط بین بیماری‌ها و خدمت در خلیج‌فارس قراردادی با NASEM قرارداد امضا کرد . این آکادمی‌های ملی ۱۱ گزارش در مورد این موضوع از جمله جنگ خلیج و بهداشت ، Generational و اثرات بهداشتی خدمت در جنگ خلیج‌فارس ایجاد کرده‌اند .








شنبه 29 تیر 1398
بؤلوملر :