The Fayetteville ، N.C. | توسط درو بروکس
هر بار که آرنولد فیشر یک روبان بیرون از مرکز روح بی‌باک قطع می‌کند ، او گفت که کمی شیرین‌تر است .
بنابراین مرد املاک و مستغلات ، نیکوکار و حامی زمان طولانی ارتش روز پنج شنبه همه لبخند بر لب داشت ، در حالی که او به اختصاص دادن مرکز به فورت براگ کمک می‌کرد .

مرکز روح Intrepid یک ساختمان اختصاصی برای درمان آسیب‌های مغزی ناشی از ضربه ، درد مزمن و شرایط سلامت روانی ، مانند استرس پس از ضربه ، در نیروهای نظامی است .





موسسه غیرانتفاعی Intrepid Fallen Heroes به مدت پنج سال آن‌ها را بر روی تاسیسات نظامی بنا کرده‌است .
مرکز براگ که در آغاز سال off در جاده Longstreet افتتاح شد، چهارمین مرکز از نوع خود است ، اما پنجم قرار است به طور رسمی اختصاصی شود .
و مقامات گفتند که در حال حاضر فراتر از انتظارات ، برخورد با نیروهای نظامی با نرخ بالاتر ، و با موفقیت بیشتری نسبت به گذشته بوده‌است .
فیشر گفت : " هر بار که یک نفر را باز می‌کنیم ، It's بهتر می‌شود . "
با استفاده از فورت Bragg's ۱۱ میلیون‌دلاری که به طور رسمی اختصاص‌یافته است ، صندوق قهرمانان Fallen Intrepid بیش از نیمی از راه رسیدن به هدفش ساختن نه مرکز " اسپریت" در پست‌های نظامی در سراسر ایالات‌متحده است.
در انجام این کار ، آن‌ها یک شبکه ملی مراقبت ایجاد می‌کنند که با مرکز ملی دوچرخه‌اش در مرکز پزشکی نظامی والتر رید در Bethesda مریلند کار می‌کند تا مراقبت از افرادی که از آسیب مغزی و اختلال استرس پس از حادثه رنج می‌برند را بهبود بخشد .
تاکنون مراکز در فورت Belvoir ، ویرجینیا ، کمپ Lejeune و فورت کمپبل ، کنتاکی تاسیس شده‌اند .
یکی دیگر در فورت هود تکزاس ، پس از فورت Bragg's افتتاح شد ، اما به طور رسمی چند هفته پیش به طور رسمی اختصاص داده شد .
فیشر ، رئیس افتخاری صندوق قهرمانان Fallen Intrepid ، گفت که مقامات در حال حاضر بر روی یک مرکز در پایگاه مشترک لوئیس - McChord در واشنگتن مستقر شده‌اند و به زودی همین کار را در اردوگاه پندلتون ، کالیفرنیا انجام خواهند داد . مراکز اضافی برای قلعه برکت ، تگزاس و فورت کارسون ، کلورادو برنامه‌ریزی شده‌اند .
در فورت براگ ، مرکز Spirit Intrepid تحت چتر مرکز پزشکی ارتش Womack قرار می‌گیرد ، اما یک " مغازه تک ایست " برای سربازانی ایجاد کرده‌است که از آسیب مغزی ناشی یا حادثه پس از حادثه در بزرگ‌ترین تاسیسات نظامی آسیب‌دیده اند .
کاپیتان هنری مک میلان ، مدیر اجرایی مرکز براگ در ایالات‌متحده ، گفت که این ساختمان جدید به تیم‌هایی از متخصصان بهداشت اجازه می‌دهد تا از پنج محل دیگر برای ارائه مراقبت‌های جامع و جامع ‌تری برخوردار شوند .
ارائه دهندگان خدمات بهداشتی شروع به دیدن بیماران در این محل جدید در ماه ژانویه کردند و این حرکت در طی یک رشد مورد نیاز صورت‌گرفته است .
مک میلان گفت براگ در ماه ژوئن ۲۰۱۵ به بیش از ۴۵ مورد در ماه در ماه ژوئن تا بیش از ۴۵ مورد در ماه ژوئن تا بیش از ۴۵ مورد را افزایش داده‌است .
تنها در ماه فوریه او گفت که مرکز براگ ۸۷ نیرو را برای آسیب‌های سر مورد ارزیابی قرار داده‌است . و این مرکز برای درمان بیش از ۳، ۰۰۰ نیروی نظامی در سال ۲۰۱۶ ، افزایشی ۲۵ درصدی نسبت به سال گذشته دارد .
مک میلان گفت : " مدیریت این تعداد بیماران درگیر بدون نیاز به افزایش فضایی برای ما غیر ممکن خواهد بود . "
فیشر گفت که تحت‌تاثیر نتایجی که از سوی مرکز Spirt Bragg's Intrepid ، که در حال حاضر ۹۴ درصد نرخ موفقیت در بازگشت نیروها به وظایف عادی خود دارد ، قرار گرفته‌است .
او گفت : " ما هرگز انتظار چنین چیزی را نداشتیم . "
سرلشکر ریچارد W . توماس ، رئیس اداره عملیات مراقبت بهداشتی اداره بهداشت ، گفت که برای دیدن این موفقیت در فورت براگ ، " خانه of Premier Warriors" مناسب است .
توماس گفت : " این اولین بار نیست که براگ تنها راه درمان پزشکی را رهبری می‌کند .
فیشر گفت : "صندوق قهرمانان " Fallen Fallen " هنوز به ۳۳ میلیون دلار نیاز دارد تا چهار مرکز بی‌باک Intrepid را به پایان برساند.





یکشنبه 30 تیر 1398
بؤلوملر :