۲۹ فوریه
نوشته ریچارد کان
در میان رسوایی هزینه‌های سفر و ادعاها مبنی بر اینکه سوابق برای توجیه پرداخت‌ها برای بلیط‌های ویمبلدون و بلیت هواپیما همسرش تغییر کرده‌است .
در بیانیه‌ای که در بعد از ظهر روز جمعه منتشر شد , دبیر مطبوعاتی یک دفتر مطبوعاتی پس از بازنشستگی دکتر رایت سیمپسون را تایید کرد و همچنین گفت که یک بررسی رسمی از اقدامات خود را که در گزارش ig توضیح داده شد , باز کرده‌است , که هم چنین جزئیات " جدی بودن " را در بخش خصوصی بیان می‌کند .

او همچنین نشان داد که دیگران در دانشگاه می‌توانند با نظم و انضباط روبرو شوند . وی گفت : " سازمان va به بازبینی گزارش ig و توصیه‌های آن با جزئیات بیشتر پیش از تعیین اقدامات پاسخگویی پرسنل اضافی ادامه خواهد داد . "







بازنشسته شدن سیمپسون , یکی از مقامات رسمی در آمریکا , برای اولین بار در روز جمعه به usa today مورد تایید قرار گرفت و در میان سایر آشوب در کاخ سفید , خواستار توسعه سریع‌تر برنامه انتخاب شد که به سربازان قدیمی اجازه انتخاب مراقبت‌های خصوصی را می‌دهد .
یک گزارش دلخراش توسط بازرس کل " مایکل " در اوایل این هفته , این موضوع را مطرح کرد که برادران (رایت ) در سفری آخر جولای گذشته به دانمارک و لندن , ایمیل خود را به مقامات کمیته اخلاق کاره‌ای قدیمی ارجاع دادند .
بنا بر گزارش " ig ) " و همسرش نیز هدیه‌ای از بلیط‌های جام جهانی تنیس ویمبلدون را از یک مدافع کهنه سربازان انگلیسی دریافت کرده‌اند .
به گزارش کمیته امور سربازان قدیمی در روز پنج شنبه , او موافقت کرده‌است که دولت بابت بلیط هواپیما و بلیط‌ها را مسترد کند و قول داد که در خانه بماند .
او امروز به usa today گفت : " من متعهد به ادامه کار هستم که برای انجام آن آمده‌ام , که حمایت از دستور کار رئیس‌جمهور برای اصلاح و رفع آن روشی است که سربازان قدیمی سزاوار آن هستند, مراقبت و خدماتی که کسب کرده‌اند . "
در گزارش‌های مربوط به گزارش‌ها کاخ سفید در مورد هدف قرار دادن یک مقام رسمی در کاخ سفید , توماس بومن , معاون وزیر , به عنوان یک " تیر هشدار " برای تاکید بر تلاش‌های متوقف‌شده برای اصلاح و گسترش برنامه انتخاب مواجه است .
واشنگتن‌پست به نقل از یک مقام کاخ سفید به نقل از یک مقام کاخ سفید گفت که خلع احتمالی بومن " حرکتی برای از بین بردن یک میخ یا دو " بر روی پایش است .
جانی جانی بکوف , رئیس کمیته امور سربازان قدیمی سنا , در بیانیه‌ای گفت که اگر بومن مورد هدف قرار گیرد , " عمیقا ً " ناامید خواهد شد .
" تام بومن سرباز قدیمی و میهن‌پرست است . اگر این درست باشد , اشتباه خواهد بود و من عمیقا ً از رئیس‌جمهور ناامید هستم . " " سربازان قدیمی به خاطر این تصمیم , اگر درست باشند , رنج خواهند برد . "
چند جمهوری خواهان و دموکرات‌ها در کمیته امور سربازان قدیمی مجلس و سنا اصرار داشتند که گزارش ig به اداره دادگستری برای تحقیقات جنایی احتمالی ارجاع شود .
در یک نشانه دیگر که شغلش می‌تواند در خطر باشد , او روز پنج شنبه به کاخ سفید احضار شد تا با رئیس پرسنل , جان کلی , یک ژنرال بازنشسته دریایی که موقعیت خود را در هیاهو بر سر اتهامات سو استفاده از همسران در برابر دبیرکل سابق راب پرتر , مطرح کند , ملاقات کند .
هیچ نشانی فوری از کاخ سفید وجود نداشت که ممکن بود بر سر راهش باشد , اما ادعاهای بازرس کل و آخرین گزارش‌ها درباره مانور دادن بومن بر روی برنامه انتخاب , وضعیت او را در تردید باقی گذاشته‌است .
با انتشار گزارش ig در اوایل این هفته , مایک مولن , r - کلرادو , عضو کمیته امور سربازان قدیمی مجلس , خواستار استعفای وی شد و گفت که اتهامات نشان‌دهنده فرهنگ فساد در منطقه است .
یک سرباز قدیمی نیروهای دریایی در توئیت گفت : " اکنون باید استعفا داد . " وی افزود : " این دقیقا ً فساد و سو استفاده مانند این است که به سربازان قدیمی ما کمک نمی‌کند . "




یکشنبه 30 تیر 1398
بؤلوملر :