۱
ستاره و راه‌راه
واشنگتن - - نتایج این مطالعه که در روز سه‌شنبه منتشر شد , mdma را نشان می‌دهد , که معمولا ً به عنوان جذبه شناخته می‌شود, در کاهش نشانه‌های اختلال استرس پس از سانحه برای برخی از سربازان قدیمی موثر است - - افزایش شواهد برای ساخت داروهای روان گردان .

این مطالعه که توسط محقق بالینی مایکل پورتر انجام شد و توسط انجمن چند رشته‌ای مطالعات روان گردان پشتیبانی شد , در لنست , مجله مرور شده تحت بررسی منتشر شد . این پژوهش یکی از شش مطالعه مبتنی بر نقشه بود که تحت حمایت قرار گرفت .






در طول محاکمه , شرکت کنندگان مقدار mdma را گرفتند و یک متخصص بالینی آن‌ها را طی ساعات روان‌درمانی فشرده راهنمایی کرد . از شرکت کنندگانی که یک دوز کامل mdma را در این مطالعه دریافت کرده بودند , پس از یک ماه پس از جلسه دوم , 28 / 12 % واجد شرایط تشخیص اختلال استرس پس از سانحه بودند .
پژوهش حاضر از نوع توصیفی - همبستگی است . سه آتش‌نشان بودند و یکی از افسران پلیس بود . تمام بیماران مبتلا به ptsd مزمن بودند که برای مقاومت در برابر درمان از روش‌های سنتی بسیار شدید بودند .
این افراد دچار اختلال استرس پس از حادثه هستند . در یک سال گذشته , برآورد و تخمین هزینه سربازان قدیمی که در جنگ عراق و افغانستان خدمت کرده‌اند . در بعضی از نقاط زندگی این افراد دچار ptsd شده‌اند .
یکی از شرکت کنندگان در این تحقیق یک سرباز نیروی دریایی بود که دو تور در عراق داشت . براساس این مطالعه , او درمان ptsd را در اداره امور ایثارگران دریافت کرد , اما به علائم شدیدی از جمله " خشم غیرقابل‌کنترل " ادامه داد که در طی آن او به همسر خود و سوراخ سوراخ در دیوار فریاد می‌زد .
در طول دوره روان‌درمانی , این کهنه سرباز احساس می‌کرد که پر از خشم است .
او در این تحقیق گفته‌است : " متوجه شدم که این قسمت از وجودم را حبس کرده‌ام . " من رفتم و در را باز کردم و او را بغل کردم و چشمان شوم او محو شد . "
پس از اولین جلسه , همسرش تایید کرد که حملات خشم این کهنه سرباز متوقف شده‌است . براساس این مطالعه , علایم دیگر در هفته‌های بعد بهبود یافت .
او گفت : " این نتایج نشان می‌دهند که mdma تنها دو بار در فواصل زمانی ماهانه استفاده می‌شود , می‌تواند روان‌درمانی را موثرتر و بهتر تحمل کند . "
در نتیجه آزمایش‌ها , مواد غذایی و تجویز دارو به تازگی mdma را به عنوان " درمان پیشرفت " برای درمان ptsd تعیین کرده‌اند .
این طراحی یک مسیر سریع را برای تایید احتمالی mdma به عنوان داروی تجویزی فراهم می‌کند .
نقشه‌ها به زودی آغاز خواهند شد - مرحله نهایی قبل از اینکه fda بتواند تصمیم بگیرد .
نقشه‌ها در حال برنامه‌ریزی برای ثبت‌نام برای شرکت کنندگان در مکان‌های امن در ایالات‌متحده , کانادا و اسرائیل هستند . شرکت کنندگان باید با ptsd شدید و مسن‌تر باشند . این محاکمه حدود ۱۴۰ میلیون دلار هزینه در بر خواهد داشت و نقشه‌ها هنوز در تلاش هستند تا ۱۰۰ میلیون دلار افزایش دهند .
با توجه به نقشه‌ها , در صورت اثبات کارایی قابل‌توجه و یک پروفایل ایمنی قابل‌قبول , از fda انتظار می‌رود که روان‌درمانی به کمک mdma را به عنوان یک درمان ptsd تایید کند .
او گفت : " من هیجان‌زده هستم که محاکمه این مرحله به زودی تایید خواهد کرد که آیا این درمان می‌تواند برای استفاده گسترده در چند سال تایید شود . "
موضوعات مرتبط
سرفصل نظامی پس از اختلال استرس پس از سانحه , کهنه سرباز مراقبت بهداشتی سربازان قدیمی
حق تکثیر ستاره‌ها و نوارها . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است انتشار , پخش , بازنویسی یا توزیع مجدد نباشند .
یک محقق کپسول حاوی مقادیر mdma را نشان می‌دهد . ( عکس از انجمن مطالعات روان گردان )







شنبه 29 تیر 1398
بؤلوملر :