soldiership

اعطا

0 گؤروش
یازار:‌

این اقدام توسط سنای تحت کنترل حزب جمهوریخواه تصویب خواهد شد زیرا جمهوری خواهان به اندازه کافی نشان داده‌اند که به دموکرات‌ها ملحق خواهند شد تا به نفع این اقدام رای دهند .
آخرین جمله لارنس : آخرین توده مک کانل است ?
۳۱ مارس , 2001
در طول هفته گذشته , انتظار می‌رفت حداقل چهار جمهوری خواهان مجلس سنا به حمایت از قطعنامه , از جمله " رند پل از ایالت کارولینای شمالی " , " تام " از آلاسکا و سوزان کالینز از ایالت مین رای دهند . رهبر سنا , میچ مک کانل , r - ky این تدبیر قبول کرد .
با این حال , ترامپ انتظار دارد که قطعنامه را وتو کرده و از حمایت کافی در کنگره برای لغو آن وتو برخوردار نباشد .
" سناتورهای جمهوری‌خواه فردا در مورد وضعیت اضطراری ملی رای می‌دهند . او در توئیتر نوشت : " امنیت مرزی بسیار ساده است و هیچ جرمی نباید در نظر گرفته شود . " ما یک وضعیت اضطراری ملی در مرز داریم و مردم کشور ما آن را خوب می‌شناسند . "
در همین حال , لی قانون خود را روز سه‌شنبه معرفی کرد , که قانون شرایط اضطراری ملی را اصلاح می‌کند تا قدرت رئیس‌جمهور را محدود کند - اما تنها به شرایط آینده , نه به بیانیه فعلی , اعمال خواهد شد .
این لایحه پس از چند روز رسما ً اعلام وضعیت اضطراری آینده را پایان خواهد داد مگر اینکه کنگره به تمدید وضعیت اضطراری رای دهد .
لی گفت : " اگر ما نمی‌خواهیم رئیس‌جمهور ما مانند یک پادشاه عمل کند , ما باید قدرت‌های قانونی را که به او اجازه انجام چنین کاری را می‌دهد , بازپس بگیریم . "
توصیه‌شده
سیاست
ترامپ در داخل وتوی خود با gop مبارزه می‌کند , ترامپ ممکن است " هدیه‌ای " پیدا کند .
نظر
" وضعیت اضطراری ملی " ترامپ نشانه جدایی بیمار آمریکا از قدرت است .
سخنگوی نانسی پلوسی روز چهارشنبه گفت , با این حال , مجلس کنترل دموکراتیک به رئیس‌جمهور دونالد ترامپ و جمهوری خواهان راهی برای لغو اعلامیه رئیس‌جمهور از یک وضعیت اضطراری ملی برای ایجاد دیوار خود نخواهد داد .
" سناتورهای جمهوری‌خواه قانون جدیدی را مطرح می‌کنند تا به رئیس‌جمهور اجازه دهند تا قانون اساسی را فقط یک‌بار به منظور پوشش دادن خود نقض کند . دموکرات کالیفرنیا در بیانیه‌ای گفت : " مجلس این قانون را قبول نخواهد کرد تا رئیس‌جمهور را رد کند . "
ترامپ می‌خواهد از اظهارنامه اضطراری استفاده کند تا به او اجازه دهد که به کنگره پایان دهد و میلیاردها دلار را در بودجه‌های فدرال موجود به دست آورد تا آن‌ها بتوانند برای ساخت یک دیوار یا مانعی در مرز مشترک با مکزیک پرداخت کنند .
چاک شومر , رهبر اقلیت سنا , روز چهارشنبه به جمهوری خواهان سنا و قانونگذاری آن‌ها اعتراض کرد .
شومر در اظهاراتی در صحن مجلس سنا گفت : " برخی سناتورها در جستجوی برگ انجیر هستند . " " آن‌ها به این ایده رسیده‌اند که اظهارنامه اضطراری را برای لحظات آینده تغییر خواهد داد . این رد نخواهد شد . "
مک کونل در روز سه‌شنبه گفت که جمهوری خواهان در حال بررسی راه‌هایی برای اصلاح قانون اضطراری ملی هستند , اما تنها پس از رای دادن به قطعنامه فعلی .
وی گفت : " ناراحتی زیادی با قانون وجود دارد , نه اینکه رئیس‌جمهور اختیار این کار را ندارد . " " آیا این اعطای اختیار به هر رئیس‌جمهور است , نه تنها این یکی , رئیس‌جمهور - آیا در زمان تصویب آن بسیار گسترده بوده‌است ? "
علاوه بر پیشنهاد لی , ران رون جانسون , آر . تی . رئیس کمیته امنیت ملی مجلس سنا , این ایده را مبنی بر تصویب قانون اساسی مبنی بر مخالفت با هر رئیس‌جمهور در مورد مسائلی که شخصا ً آن‌ها را به عنوان شرایط اضطراری ملی قلمداد می‌کنند , اعلام کرده‌است .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 25 اسفند 1397
بؤلوملر :

پناهنده

0 گؤروش
یازار:‌

اما اخبار حمله به مسجد مسجد النور در کلیسای Zealand's چرچ، نبی را با ترس پر کرد : پدر devout و community در آنجا حضور داشتند .
نبی که یک مکانیک بود به محض شنیدن گزارش‌ها کشتار به مسجد رفت و گفت که پدرش داوود نبی ۷۱ ساله خود را جلوی یکی از عبادت کنندگان دیگر پرتاب کرده و مورد اصابت گلوله قرار گرفته‌است .
ترس و اضطراب نبی ، ۴۳ : تلفن father's همچنان به صدا در آمد .
او در پاسخ به اخبار NBC از یک بیمارستان محلی گفت : " اگر حالش خوب بود ، باید پاسخ می‌داد . "
سپس در ساعات اولیه روز شنبه نبی اخبار را دریافت که از همه می‌ترسید - پدرش مرده بود .
به گفته پلیس نیوزیلند ، داوود نبی دست‌کم ۴۹ نفر بود که در تیراندازی دسته‌جمعی در دو مسجد در شهر کشته شدند . ده‌ها نفر دیگر نیز زخمی شدند . به گفته پلیس ، مردی در اواخر دهه ۲۰ او به قتل متهم شده بود .
تصویر : داوود نبی نبی با granddaughter.Cour tesy نبی نبی
نبی گفت که احساس می‌کند که پدرش سعی کرده‌است کسی را در خطر نجات دهد .
او گفت : " او به هر کسی که پناهنده است کمک کرده‌است . " و توضیح داد که چگونه پدرش به فرودگاه رفت تا به پناهندگان خوشامد بگوید و به آن‌ها کمک کند در زندگی جدید خود شروع کنند .
نبی گفت : " چه شما از فلسطین ، عراق و سوریه هستید ، او اولین کسی بوده‌است که دست او را نگه‌داشته است .
کار او به نمایندگی از پناهندگان احتمالا ً به تجربه family's مرتبط بوده‌است . در دهه ۱۹۸۰ زمانی که نبی ۶ ساله بود خانواده او از افغانستان به نیوزیلند مهاجرت کردند .
داود نبی مهندس ، که یک مهندس بود ، برای تاسیس یک مسجد و تبدیل شدن به رئیس‌جمهور یک اتحادیه محلی افغان ، تاسیس شد . خانواده ثروتمند شد و پرورش یافت تا نه نوه باشد .
اکنون نبی به سختی می‌داند با خودش چه کند .
پیشنهاد شده
اخبار
نخست‌وزیر می‌گوید که پس از تیراندازی گروهی در مساجد ، قوانین اسلحه نیوزلند تغییر خواهند کرد .
اخبار
تیراندازی‌های مسجدی در نیوزیلند : ۴۹ تن در حملات تروریستی به نمازگزاران کشته شدند
او گفت : " من کمی گیج شده‌ام ، او مرد بسیار زیادی است و من مدت زیادی دانشجوی او بوده‌ام ."
خانواده‌های دیگر نیز نومیدانه در جستجوی اخبار بودند . عدنان Ezat از کریسچرچ در فیسبوک گفت که او نتوانسته است با پسرش که در یکی از مساجد بود تماس بگیرد .
او نوشت : " من نمی‌دانم پسر من حسین عمری زنده است یا مرده .
Ezat گفت که تلفن پسرش بدون پاسخ به صدا در آمد و ماشینش در خانه نبود .
او نوشت : " من از دعاهای شما می‌پرسم . "
تیراندازی در مسجدی در نیوزیلند : شاهد عینی ترس را توصیف می‌کند
مارس ۱۵ ، ۲۰۱۹۰۲ : ۱۸
براساس پروفایل فیس بوک Ezat ، او اصالتا ً اهل عراق است .
Jacinda Ardern ، نخست‌وزیر نیوزلند ، برای مهاجران و پناهندگانی که ظاهرا ً هدف حملات تروریستی قرار گرفته بودند ، صحبت کرد .
آن‌ها انتخاب کرده‌اند تا نیوزیلند را به خانه خود تبدیل کنند و خانه آن‌ها است . آن‌ها ما هستند . " Ardern در یک کنفرانس خبری در اوایل روز جمعه گفت .
او افزود : " Christchurch خانه این قربانیان بود . در واقع برای بسیاری ، نیوزلند انتخاب آن‌ها بود ."
سپس Ardern به مرتکبان این حملات گفت : " شما ممکن است ما را انتخاب کرده باشید ، اما ما کاملا ً شما را محکوم و محکوم می‌کنیم ."
براساس آمار دولتی ، از سال ۲۰۱۴ تا ژانویه ، مجموعا ً of پناهنده در نیوزیلند وارد شده‌اند . آن‌ها عمدتا ً از سوریه ، میانمار و افغانستان می‌آیند . علاوه بر آن ، ۱، ۸۳۶ نفر در این کشور در طی همین دوره پناهندگی گرفتند . نیوزلند جمعیتی حدود ۴.۹ میلیون نفر دارد .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 25 اسفند 1397
بؤلوملر :

یادداشت

0 گؤروش
یازار:‌

کره‌شمالی ، ترامپ - کیم در مستند ، مذاکرات شکست‌خورده در هانوی را حذف کرد .
روز پنج شنبه ، رسانه‌های دولتی کره‌شمالی کره‌جنوبی و ایالات‌متحده را برای انجام تمرینات نظامی مشترک محکوم کردند . کره‌جنوبی و آمریکا در روز دوشنبه یک نسخه کوچک‌تر از دو هفته‌ای را آغاز کردند .
KCNA گفت : " این نقض wanton اظهارات و اظهارات مشترک [ توافق‌شده توسط کره‌شمالی و کره‌جنوبی ] است . " این مساله نشان‌دهنده یک چالش پیشین در راستای هدف و خواسته‌های همه مردم کره و جامعه بین‌المللی است که خواهان صلح و ثبات در شبه‌جزیره کره هستند."
ناو هواپیمابر آمریکایی رونالد ریگان . عکس : AP
ناو هواپیمابر آمریکایی رونالد ریگان . عکس : AP
اشتراک :
داویدسون قبل از سخنرانی روز پنجشنبه در سنگاپور با خبرنگاران صحبت کرد ، جایی که او بر اهمیت کسب اطمینان از منطقه آزاد و آزاد هند و اقیانوس آرام به بیش از ۱۲۰ شرکت‌کننده تاکید کرد .
داویدسون گفت که در میان این سه عامل کلیدی ، اتحاد میان اتحادیه ۱۰ نفره کشورهای جنوب شرق آسیا ( asean ) است که در سال ۲۰۱۹ در یک مانور مشترک دریایی شرکت خواهد کرد .
هدف ( چین ) این است که نظم و مقررات بین‌المللی را از بین ببرد .
آدمیرال فیلیپ دیویدسون
دیویدسون افزود که ایالات‌متحده هر ساله حدود ۹۰ مورد به عنوان مانورهای نظامی در منطقه برگزار می‌کند و حدود ۶۰ درصد نیروهای نیروی دریایی آمریکا و بیش از نیمی از نیروهای نظامی و دو سوم نیروی دریایی آن در اقیانوس هند - آرام قرار دارند . اکتبر گذشته asean اولین رزمایش دریایی مشترک خود با چین را برگزار کرد .
داویدسون گفت که عامل دوم باید به اشتراک گذاری اطلاعات بین کشورها برای مقابله با چالش‌ها در بخش دریایی مانند ماهیگیری غیر قانونی ، دزدی دریایی و قاچاق انسان باشد . سوم اینکه ، ایالات‌متحده به رویکرد کل دولت خود برای پرداختن به چالش‌های منطقه‌ای مانند تلاش‌های اخیر خود برای حمایت از تامین مالی زیرساخت جهانی از طریق قانون ساخت ادامه خواهد داد .
فرمانده ایالات‌متحده به دنبال سرمایه‌گذاری بیشتر جهت مقابله با نفوذ چین در هند و اقیانوسیه است .
در طول جلسه پرسش و پاسخ پس از سخنرانی اش ، داویدسون گفت که چین باید درک کند که از یک نظم بین‌المللی مبتنی بر قواعد سود برده‌است .
او گفت : " من فکر می‌کنم که جنون آن‌ها در مورد آزاد و آزاد هند و اقیانوس آرام ، زمانی که می‌خواهد یک شرکت‌کننده باشد ، نابجا است ."
او گفت : " من فکر می‌کنم آرزوی آن‌ها این است که نظم بین‌المللی را از بین ببرند و آن را با یکی از خودشان جایگزین کنند … یک قانون مبتنی بر قواعد که توسط یکی با ویژگی‌های چینی رهبری می‌شود ." وی افزود که این یک " پیشنهاد دلسرد کننده" بود .
فورت ترامپ ؟ پنتاگون گامی به سوی ایجاد پایگاه در لهستان می‌گیرد .
Andrzej Duda ، رئیس‌جمهور لهستان ( راست ) و دونالد ترامپ ، رئیس‌جمهور ایالات‌متحده ، پیش از نشستی در کاخ سلطنتی در ورشو ، لهستان ، ۶ ژوئیه ۲۰۱۷ دست خود را تکان می‌دهند .
Andrzej Duda ، رئیس‌جمهور لهستان ( راست ) و دونالد ترامپ ، رئیس‌جمهور ایالات‌متحده ، پیش از نشستی در کاخ سلطنتی در ورشو ، لهستان ، ۶ ژوئیه ۲۰۱۷ دست خود را تکان می‌دهند . saul LOEB / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ
نوشته W.J. hennigan
۹ : ۵۲ بعد از ظهر EDT
دولت ترامپ برای بررسی عقب‌نشینی سربازان آمریکا از افغانستان و سوریه انتقاد کرده‌است ، اما در حال بررسی حداقل یک پایگاه نظامی دائمی جدید در خارج از کشور است . حتی نام پیشنهادی هم دارد : " فورت ترامپ " .
در سال جاری ، جان Rood ، معاون وزیر دفاع در مورد سیاست ، در شهر ورشو کشور لهستان قرار دارد تا در مورد پایگاه پیشنهادی که حضور پنتاگون در امتداد مرز غربی روسیه را افزایش می‌دهد ، بحث و تبادل نظر کند. مذاکرات در حالی صورت می‌گیرد که نیروهای نظامی واشنگتن و مسکو در حال حاضر در نزدیکی چند نقطه اشتعال در مکان‌هایی مانند سوریه و در شرق اروپا با هم مواجه هستند .
در حال حاضر ایالات‌متحده در حال حاضر حدود ۴، ۰۰۰ سرباز در لهستان را بر پایه چرخشی ، از جمله یک تیم جنگی تیپ زرهی ، نگهداری می‌کند . این استقرار پس از الحاق روسیه به کریمه در سال ۲۰۱۴ به عنوان بخشی از ماموریت سازمان پیمان آتلانتیک شمالی ( ناتو ) آغاز شد تا مانعی بر ضد تهاجم روسیه به جناح شرقی این اتحاد ایجاد شود .
منبع سایت

آردینی اوخو
جمعه 24 اسفند 1397
بؤلوملر :

غنی

0 گؤروش
یازار:‌

وزیر امور خارجه ایالات‌متحده ، مایک Pompeo ، قول داد که ایالات‌متحده در صورت " هر گونه حمله مسلحانه " در دریای جنوب چین از فیلیپین دفاع کند ، در حالی که سخنگوی وزارت امور خارجه ، لو کانگ به واشنگتن هشدار داد که " دردسر ایجاد نکند " .
Pompeo ، پس از ملاقاتی با رودریگو Duterte ، رئیس‌جمهور فیلیپین در مانیل ، گفت که این کشور به " دسترسی آزاد و بدون مانع به دریاها " به عنوان یک کشور جزیره‌ای وابسته است .
" ساخت جزیره و فعالیت‌های نظامی چین در دریای جنوبی چین ، حاکمیت شما ، امنیت شما و در نتیجه زندگی اقتصادی شما را تهدید می‌کند .
رئیس سابق سازمان سیا گفت : " از آنجا که دریای جنوب چین بخشی از اقیانوس آرام است ، هر گونه حمله مسلحانه به نیروهای فیلیپین ، هواپیما یا کشتی‌های دولتی در دریای جنوب چین موجب اجرای تعهدات دفاعی دو جانبه تحت ماده ۴ معاهده دفاع مشترک ما خواهد شد . "
وزیر امور خارجه ایالات‌متحده ، مایک Pompeo و فیلیپین ، رودریگو Duterte ، در مانیل . عکس : AP
وزیر امور خارجه ایالات‌متحده ، مایک Pompeo و فیلیپین ، رودریگو Duterte ، در مانیل . عکس : AP
اشتراک :
لو ، در اظهارات خبرنگاران ، با اشاره به اینکه کشورهای جنوب شرق آسیا و چین پیش از این در جهت کاهش تنش‌ها در آبه‌ای مورد مناقشه کار می‌کردند ، به این کشور بازگشتند . دریای جنوبی چین شامل یکی از مهم‌ترین مسیرهای کشتیرانی جهان است و اعتقاد بر این است که منابع معدنی و دریایی غنی هستند .
لو گفت : " وضعیت به طور پیوسته در مسیری مناسب حرکت می‌کند و همه طرف‌های درگیر متعهد به ترویج مذاکرات در مورد آیین‌نامه رفتاری در دریای جنوب چین هستند ."
بازگشت به این هفته در آسیا
به روز رسانی مستقیم به inbox
ایمیل تان
SUBMIT
با ثبت این خبرنامه ‌ها، شما با برنامه حریم خصوصی و حریم خصوصی ما موافق هستید .
" اگر کشورهای خارج از منطقه ، مانند ایالات‌متحده ، واقعا ً به آرامش و رفاه منطقه نگاه دارند ، نباید دچار مشکل شوند ."
پکن به واشنگتن هشدار می‌دهد که به حاکمیت چینی در دریای چین جنوبی احترام می‌گذارد .
سالوادور Panelo ، سخنگوی ریاست‌جمهوری فیلیپین ، تایید کرد که Pompeo شخصا ً به "Duterte " اطمینان داده‌است که هر گونه حمله‌ای علیه هر کشتی از فیلیپین موجب اجرای پیمان مشترک دفاعی خواهد شد .
دیدار Pompeo پس از درخواست وزیر دفاع فیلیپین ، Delfin Lorenzana برای بررسی معاهده دفاعی دو جانبه ایالات‌متحده - فیلیپین ، صورت گرفت .
اظهارات او اولین اظهاراتی بود که در صورت تلاش چین برای ادعای جزیره pag - آ زا یا کشتی نیروی دریایی " سیرا Madre" در دومین دوره توماس Shoal از مقام ارشد ایالات‌متحده آمریکا مطرح شد . هر دو توسط سربازان فیلیپینی محافظت می‌شوند .
مقامات آمریکایی در ادارات قبلی بارها اعلام کرده بودند که در هر گونه اختلاف ارضی در دریای جنوبی چین از دو طرف استفاده نخواهند کرد .
ناوشکن آمریکایی - یو اس اس یو اس یو اس یو اس یو، در روز ۱۵ ژانویه در یک تمرین تاکتیکی بخش در دریای جنوب چین دیده می‌شود . عکس : رویترز
ناوشکن آمریکایی - یو اس اس یو اس یو اس یو اس یو، در روز ۱۵ ژانویه در یک تمرین تاکتیکی بخش در دریای جنوب چین دیده می‌شود . عکس : رویترز
اشتراک :
یک تحلیلگر گفت که پیام Pompeo راهی برای آرام کردن اضطراب در فیلیپین نسبت به تسلط چین است .
کارشناس حقوق دریانوردی جی Batongbacal این سخنرانی را " کمی اطمینان‌بخش نسبت به اظهارات قبلی " خواند . عدم قطعیت کمتری در بیانیه " نسبت به قبل وجود دارد .
Batongbacal ، رئیس موسسه امور دریایی در دانشگاه فیلیپین ، گفت : " بیانیه Pompeo در سال ۱۹۷۹ توسط ایالات‌متحده داده شد و در سال ۱۹۹۵ مجدداً تکرار شد ، اما اهمیت آن در حقیقت نهفته‌است که به طور علنی توسط وزیر امور خارجه ایالات‌متحده اعلام شده‌است و به طور خاص به دریای جنوب چین اشاره می‌کند ."
اما خوزه آنتونیو Custodio ، تحلیلگر امنیتی و دفاعی ، گفت که پیام Pompeo فاقد جزئیات است .
منبع سایت

آردینی اوخو
پنجشنبه 23 اسفند 1397
بؤلوملر :

ارث

0 گؤروش
یازار:‌

بویل گفت : معمار نمازخانه ، والتر Netsch ، الهام‌بخش خود را در کلیساهای جامع فرانسه و ایتالیا با ارتفاع زیاد ، پشت بنده‌ای مایل و شیشه‌های لکه‌دار ، یافت .
بویل گفت که Netsch می‌خواست یک " ساختمان زنده " بسازد که ظاهر را در طول روز تغییر دهد ، بنابراین از صفحات آلومینیومی با striations یا خطوط در سطح استفاده کرد که نور را بسته به موقعیت sun's نشان می‌دهد .
او گفت : " نور خورشید به این striations می‌رسد ، بنابراین ساختمان واقعا ً آهنگ را تغییر می‌دهد و ساختمان‌های دیگر تمام روز ثابت می‌مانند . این بخشی از دید Walter's بود ."
طبقه اصلی کلیسای protestant است . این ساختمان دارای فضایی برای خدمات کاتولیک ، یهودی و مسلمان است و یک اتاق چند منظوره برای ارتدوکس شرقی و ادیان دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد .
بویل گفت : نشت و خوردگی را می‌توان به کاهش هزینه دانست که ساخت را دیکته می‌کند .
طرح Necht's خواستار نصب بخش‌هایی از ورق فلزی به نام flashing داخلی در زیر لایه‌های پوست آلومینیوم برای رهگیری آب باران و ذوب برف که از آن عبور کردند شد . برق آبی بدون اینکه به ساختار زیر برسد ، آب را به زمین می‌برد .
برای نگه داشتن نمازخانه در بودجه ، نیروی هوایی از برق خارج شد و تصمیم گرفت درزه‌ای با caulk را ببندد .
بویل گفت : " در آن زمان ، هیچ‌کس واقعا ً فکر نمی‌کرد که این کلیسا به همان اندازه که دارد نشت کند . "
برنامه بازسازی خواستار جایگزین کردن تمام پوست آلومینیوم و نصب the داخلی که Netsch می‌خواهد باشد، اما از سیلیکون به جای فلز استفاده می‌کند .
سازه chapel's نیاز به تقویت دارد تا نوسان در بادها را کاهش دهد که گاهی محوطه دانشگاه را در پای کوه‌های راکی در خارج از کلرادو منفجر می‌کند . مقامات همچنین قصد دارند تا حدود ۲۴، ۰۰۰ قطعه شیشه پر لکه را پاک و تمیز کنند .
بودجه ساخت‌وساز دیگری را وادار به مصالحه کرد . Netsch یک پرستشگاه را طراحی کرد که ۲۱ مناره داشت و ۲۸۴ فوت ( ۸۷ متر ) است . بویل گفت که برای کاهش هزینه‌ها ، ۱۷ مناره‌های مخروطی که طول ۲۳۶ متری ( ۷۲ متر ) را داشتند ، اصلاح شد .
 "بویل " اظهار داشت : " Netsch ، که در سال ۲۰۰۸ فوت کرد ، جایی را در محل ترک کرد که چهار مناره قربانی شده ممکن است روزی اضافه شوند . "
بویل در پاسخ به این پرسش که آیا این اتفاق ممکن است رخ دهد ، پاسخ داد : " باید ابتدا مشکل نشتی را ثبت کنیم ."
این آکادمی گفت که این تعمیر می‌تواند در هر جایی از ۲۵ میلیون دلار به ۱۰۰ میلیون دلار هزینه داشته باشد و چهار سال طول بکشد . این نمازخانه برای مدت کوتاهی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت .
بویل گفت که این تعمیرات در ابتدا قرار بود تابستان سال گذشته آغاز شود ، اما دو بار به تعویق افتاد ، چرا که مسئولان آکادمی از پیشنهاد کنندگان در مناقصه برای شفاف‌سازی سوال کردند . تاریخ شروع اکنون ژوئن ۲۰۱۹ است .
بویل گفت که قیمت این مناقصات یک عامل در این تاخیرها نیست .
او گفت : " این یک پروژه بسیار بزرگ و پیچیده است .
آمریکا یک Superpower حامل نیروی هوایی است . چرا Isn't ؟
Let's پیدا کردن .
رابرت Farley از drfarls در TwitterL پیروی می‌کند .
نیروی دریایی روسیه برای رسیدن به موقعیت برای حمایت از عملیات در سوریه بسیار تلاش کرد ، و با وجود دست‌پاچگی مرتبط با آن ، اکنون این ناو هواپیمابر را به یک refit بزرگ تبدیل کرده‌است . اگر کرملین مشخص کند که به ناو هواپیمابر نیاز دارد تا با فرانسه ، بریتانیا ، چین و هند همگام شود ، باید به طور جدی در نظر داشته باشد که چگونه یک کشتی را ساخت یا به دست آورد .
به لحاظ تاریخی ، اتحاد جماهیر شوروی با ایده یک بازوی بزرگ نیروی دریایی برای بیشتر تاریخ اش دست و پنجه نرم کرد و در نهایت بر روی یک سری از ناوه‌ای هواپیمابر هیبریدی نشست . نقشه‌های بزرگ برای کشتی‌های اضافی با فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی جان باختند ، اما روسیه یک ناو هواپیمابر بزرگ را در پایان جنگ سرد به ارث برد - که امروزه در حال خدمت است .
( این اولین بار در سال گذشته ظاهر شد .)
با اینکه بسیاری از مشکلاتی که پروژه‌های هوانوردی دریایی اتحاد جماهیر شوروی را ویران می‌کنند ، امروزه همچنان باقی مانده‌اند اما نیروی دریایی روسیه یکی از ناوه‌ای هواپیمابر فعال در جهان است .
تاریخ هوانوردی نظامی روسیه
منبع سایت

آردینی اوخو
پنجشنبه 23 اسفند 1397
بؤلوملر :

اوائل

0 گؤروش
یازار:‌

مقایسه و تقابل منافع استراتژیک آمریکا و آمریکا در ارتباط با نفوذ رو به رشد چین در تکنولوژی ۵ G .
رد شدن ( غیر مستقیم ) لهستان از تکنولوژی ۵ G چین علیه منافع اقتصادی این کشور است . دسترسی بهتر و گسترده‌تر به اطلاعات و سرعت بالاتر حمل و نقل آن همانطور که توسط تکنولوژی ۵ G ارایه‌شده اهمیت بالایی برای توسعه قوی بخش‌های حیاتی اقتصاد یعنی تجارت الکترونیک و دارایی دارد . چین ممکن است عناصر این زیرساخت‌ها را به عنوان راه حلی سریع در دسترس قرار دهد - ظاهرا ً پیش از این که شرکت‌های آمریکایی بتوانند این کار را انجام دهند . در زمینه حاضر ، ورشو ممکن است خود را کنار گذاشته باشد - و نباید با چشم اندازه‌ای سر و فروش در روابط دراز مدت چین و آمریکا غافلگیر شود .
با تمرکز سیاست خود بر اروپای شرقی ، به نظر می‌رسد که لهستان در نظر دارد فرآیند استراتژیک جهانی آمریکا را با هدف حفظ برتری و نفوذ سیاسی و اقتصادی نفوذ چین از دست بدهد . از آنجا که لهستان وارد سایه عمیق روابط بین واشنگتن ، پکن ، و مسکو شده‌است ، ورشو باید با دقت سیاست خود را برای فاصله گرفتن و دلسرد کردن شرکای اروپایی و بی‌توجهی به وزن و محدوده دومین اقتصاد جهانی دوم محاسبه کند .
تندخو : این ها the کشنده هستند که نیروی دریایی SEAL را یک powerhouse می‌سازند .
SEAL ها به خاطر سلاح‌های عجیب و غریب آن‌ها مشهور هستند - همه چیز از مسلسل گرفته تا نارنجک‌انداز ، و چندین تفنگ دستی ، آرام .
نوشته WarIsBoring
بیشتر این سلاح‌های جدید ، در نهایت نام ام اف - ۲۳ را گرفتند و به SEAL رفت . تفنگ‌ها " کالیبر اول " بودند . ۴۵ [ کالیبر ] … برای ورود به خدمت ارتش آمریکا از زمان مدل معروف دولت - سال ۱۹۱۱ ، " گرداننده رسمی " .
( این اولین بار چند سال پیش ظاهر شد .)
SEAL ها به خاطر تفنگ‌های عجیب و غریب آن‌ها معروف هستند - همه چیز از مسلسل گرفته تا نارنجک‌انداز … و چندین تفنگ دستی ، آرام .
نیروی دریایی در سال ۱۹۶۲ تیم‌های فرود هوایی دریایی را متوقف کرد و به سرعت آن‌ها را به ویتنام فرستاد تا دشمن را بگردند و با نیروهای محلی کار کنند . اپراتورهای دریایی متوجه شدند که یک تپانچه مخفی برای بسیاری از most ماموریت آن‌ها ایده‌آل خواهد بود .
( این اولین بار چند سال پیش ظاهر شد .)
گزارش اعلان
کوین Dockery ، مورخی که در کتاب ویژه جنگ ویژه جنگ ویتنام می‌نویسد : " ارزش … از سلاح‌های نابود شده قبل از اعزام تیم‌ها برای عملیات جنگی در ویتنام ذکر شده‌است ، اما تعداد بسیار کمی از این نوع سلاح‌ها در سال‌های اولیه جنگ در دسترس بودند ."
در آن زمان ، پنتاگون هنوز silencers را به عنوان ابزار بسیار تخصصی برای عملیات‌های فردی می‌دید . در طول جنگ جهانی دوم ، سازمان‌های اطلاعاتی مانند دفتر خدمات استراتژیک - the آژانس اطلاعات مرکزی - مشتریان بسیار بزرگ‌تری بودند .
گزارش اعلان
با این حال ، تکنولوژی به هیچ وجه جدید نبود . هیرام ماکسیم - از شهرت مسلسل ماکزیم ( ماکسیم ) - به طور کلی اعتبار خود را برای اختراع اسلحه گرم و ثبت امتیاز آن در سال ۱۹۰۹ به دست آورد .
صدای شلیک گلوله از gasses به گوش می‌رسد که از پشت سر بیرون می‌زند - درست مانند یک ماشین backfiring یا باز کردن یک بطری شامپاین . وسایلی که ماکزیم به عنوان " silencer " استفاده می‌کند عمدتا ً با بخشیدن تمام این گازها به جای دیگری کار می‌کند .
به گفته یکی از مطالعات معاصر ارتش آمریکا ، OSS و همتایان انگلیسی آن‌ها به انواع of ، مسلسل‌های دستی و تفنگ در طول جنگ دستور داده بودند . و این سلاح‌ها هم پس از پایان جنگ در both نظامی و هم CIA باقی ماندند .
با ارتباط نزدیکی بین واحدهای عملیات ویژه و سازمان سیا در اوائل روز ، SEAL ها موفق به گرفتن کنترل برخی از این سلاح‌ها شدند . اما سلاح‌های گرم پیر شده بودند … و هرگز قصد استفاده از آن را نداشتند .
به عنوان مثال ، سازمان سیا به طور خاص به " پاک‌سازی " از نوع "silencer " علاقه‌مند شده‌است . این نوع بازی‌ها شامل یک دیسک نرم یا پلاستیکی نرم برای کمک به آب‌بندی در the پس از عبور گلوله‌ها می‌شود .
منبع سایت

آردینی اوخو
پنجشنبه 23 اسفند 1397
بؤلوملر :

یکنواخت

0 گؤروش
یازار:‌

در شمال حما , نیروهای ارتش سوریه درگیر درگیری‌های سنگین با گروه‌های تروریستی بودند که همزمان با حمله به مواضع نظامی ارتش سوریه در نزدیکی شهر سلیمانیه و شهر الشباب در شمال حما مورد حمله قرار گرفته بودند .
در عین حال , نیروهای ارتش سوریه در واکنش به حملات خود به جمعیت غیر نظامی در مناطق غیرنظامی در غرب حلب , مواضع نظامی تروریست‌ها در تال - ای را مورد حمله قرار دادند .
حمص
افرادی که در اردوگاه پناهندگان پشتون در منطقه تحت کنترل آمریکا گرفتار شده‌اند کم‌تر از ۴۰۰ لیتر آب در هر روز دریافت می‌کنند . کمیته هماهنگی مشترک روسیه و سوریه در بیانیه‌ای که توسط وزارت دفاع روسیه منتشر شد اعلام کرد : این برای آشپزی و نوشیدن کافی نیست و برای بهداشت فردی مناسب ناکافی است .
" در پشت دیوار اردوگاه , مخازن با حجم ۱۵۰ میلیون متر مکعب قرار دارند که آب حاصل از آردن پر شده و سپس در میان ساکنان اردوگاه توزیع می‌شود . محاسبات ساده نشان می‌دهد که هر فرد می‌تواند بیش از ۱ لیتر آب در روز دریافت کند . به گزارش ایتارتاس , وزارت دفاع تاکید کرد : " این تنها برای آشپزی و نوشیدن کافی نیست , بلکه برای شستن و شستن لباس‌ها نیز کافی نیست که منجر به شرایط غیر بهداشتی می‌شود. "
به گفته این گفته , ستیزه جویان حمایت‌شده از سوی ما به نام " ارتش کماندویی انقلابی " , تحویل آب به اردوگاه را مختل کرده و از آن به عنوان یک تراشه چانه‌زنی برای اخاذی و مقاصد سودجویی استفاده می‌کنند . علاوه بر این, مکان‌های دفن و محل‌های دفن زباله که محل نزدیک به محل‌های مسکونی هستند , وضعیت بسیار وخیم بشردوستانه در این اردوگاه را بدتر می‌کنند .
وزارت دفاع به کمبود مداوم غذا , لباس گرم و دارو علاوه بر وضعیت نامناسب بهداشتی و اپیدمیولوژیک اشاره کرد . پناهندگان از خستگی , بیماری‌های حاد روده‌ای و عفونت‌ها رنج می‌برند .
اردوگاه پناهندگان سازمان ملل در مرز سوریه و آردن پس از ورود عمان به دلیل نگرانی‌های امنیتی و امنیتی ظاهر شد . این منطقه که توسط گروه‌های مسلح غیرقانونی کنترل می‌شود با بحران شدید انسانی مواجه است .
دو ایست بازرسی سیار ( ایست و غراب ) برای پناهندگان که در فاصله ۱۰ کیلومتری اطراف پایگاه نظامی القاعده مستقر شده‌اند از ماه فوریه تاکنون فعال بوده‌اند .
پیش‌بینی می‌شود که بازار خدمات پیش‌بینی آب و هوا در صنعت هوا فضا در طی پنج سال آینده با نرخ رشد قابل‌توجهی رشد کند تا به ۱۰۰ میلیون دلار برسد . - گزارش بازار تحقیقاتی
طبق آخرین گزارش اطلاعات بازار که توسط این تحقیق منتشر شد , پیش‌بینی می‌شود که بازار خدمات پیش‌بینی آب و هوایی جهانی به مبلغ ۷۰۰ میلیون دلار آمریکا برسد .
که امروز از طریق صنعت پست شده‌است . در تویتر ما را دنبال کنید
در این پژوهش , با پیش‌بینی نوع دوره ( اعم از فرودگاه , منطقه / مسیر , و ویژه ) , با استفاده از نوع روش ( الکترونیکی و کتبی ) , با استفاده از نوع روش ( الکترونیک و کتبی ) , از طریق نوع روش ( الکترونیک و کتبی ) , از طریق نوع روش ( الکترونیک و کتبی ) , از طریق نوع روش ( الکترونیک و مکتوب ) , روند , پیش‌بینی , تحلیل رقابتی و فرصت رشد استفاده می‌شود .
یافته‌های مطالعه :
انتظار می‌رود آمریکای شمالی بزرگ‌ترین بازار خدمات پیش‌بینی آب و هوا در طول دوره پیش‌بینی باشد در حالی که انتظار می‌رود که آسیا - اقیانوسیه بیش‌ترین رشد را در دوره مشابه تجربه کند .
انتظار می‌رود که هوانوردی غیرنظامی در طول پنج سال آینده موتور رشد بازار باقی بماند , در حالی که پیش‌بینی می‌شود که هوانوردی نظامی یک رشد یکنواخت را در طول همین دوره نشان دهد .
منبع سایت

آردینی اوخو
پنجشنبه 23 اسفند 1397
بؤلوملر :

علاوه

0 گؤروش
یازار:‌

VA اکنون مدت‌زمان کمی از Clinics خصوصی ، AMA ادعاها را دارد.
ستوان Dagoberto سالیناس ، یک متخصص بالینی پرستار در بیمارستان نیروی دریایی ، در ۳ آوریل ۲۰۱۸ در حال بررسی یک کهنه سرباز جنگ جهانی دوم در واحد چند خدماتی است .
۲۳ ژانویه ۲۰۱۹
Military.com | نوشته ریچارد Sisk
طبق یک مطالعه جدید از مجله انجمن پزشکی آمریکا ( JAMA ) ، زمان‌های انتظار در اداره امور سربازان قدیمی و کلینیک‌ها در سال‌های اخیر به طور قابل‌توجهی کاهش‌یافته است و در حال حاضر به طور متوسط نسبت به افراد در بخش مراقبت‌های بهداشتی بخش خصوصی ، حداقل در شهرهای بزرگ کوتاه‌تر هستند .
منتقدان این مطالعه خاطر نشان کردند که مشارکت کنندگان اصلی در گزارش JAMA ، مدیران اجرایی فعلی و اجرایی VA از جمله دکتر دیوید Shulkin بودند که سال گذشته توسط دونالد ترامپ به عنوان دبیر VA اخراج شد .
در بیانیه‌ای ، رابرت Wilkie ، وزیر VA ، گفت که این گزارش در روز ۱۸ ژانویه منتشر شد و نشان داد که the " تلاشی دست‌جمعی و شفاف برای بهبود دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی " از سال ۲۰۱۴ انجام داده‌است و این امر منجر به استعفای دبیرکل سابق VA و ژنرال اریک Shinseki شده‌است .
Wilkie گفت : " این مطالعه تایید می‌کند که VA پیشرفت قابل‌توجهی در بهبود دسترسی به مراقبت‌های اولیه و سایر بخش‌های کلیدی مراقبت‌های ویژه داشته‌است ."
مطالعه مقطعی از داده‌های زمان انتظار از تسهیلات VA و بیمارستان‌های بخش خصوصی بر مراقبت اولیه ، پوست‌شناسی ، کاردیولوژی و orthopedics در ۱۵ منطقه اصلی اصلی متمرکز شده‌است .
در این گزارش آمده‌است : " این یافته‌ها حاکی از آن بودند که تفاوت آماری معنی‌داری بین بخش خصوصی و VA در سال ۲۰۱۴ وجود ندارد " و در سال ۲۰۱۷ " میانگین زمان انتظار از نظر آماری به لحاظ آماری برای the کوتاه‌تر بود . "
این مطالعه گفت : " در سال ۲۰۱۴ متوسط زمان انتظار در بیمارستان‌های V.A. ۲۲ روز در مقایسه با ۱۸.۷ روز در بخش خصوصی بوده‌است " ، اما در سال ۲۰۱۷ " به معنای زمان انتظار در بیمارستان‌های V.A. تا ۱۷.۷ روز کاهش یافت ، در حالی که در سال ۲۰۱۷ به ۲۹.۸ میلیون نفر رسید ."
این مطالعه با عنوان " مقایسه دفعات انتظار برای بیماران جدید بین بخش خصوصی و وزارت امور خارجه " متکی بر داده‌های زمان انتظار تهیه‌شده توسط VA و داده‌های بخش خصوصی محاسبه‌شده از یک نظرسنجی است که توسط یک شرکت جستجوی پزشکان در حدود ۲، ۰۰۰ دفتر پزشکی در مناطق شهری انجام شده‌است .
مطالعه JAMA گفت : " برای روش خریداران سری ، مراکز تحقیقاتی با دفاتر پزشکان تماس گرفتند و خواستار اولین بار در دسترس برای قرار ملاقات بیمار جدید شدند ."
" این اولین دسترسی به عنوان زمان انتظار ثبت شد . با این حال ، داده‌های VA زمان انتظار برنامه‌ریزی‌شده را ثبت می‌کنند که ممکن است منعکس‌کننده اولین قرار ملاقات موجود نباشد ."
در این گزارش همچنین آمده‌است که مناطق روستایی و مراقبت‌های بهداشتی از این تحلیل کنار گذاشته شده‌اند و گفته‌اند که " مطالعات پی‌گیری برای تجزیه و تحلیل دسترسی به تمامیت " مراقبت‌های بهداشتی " حیاتی هستند ، زیرا نزدیک به یک چهارم از سربازان قدیمی در مناطق روستایی زندگی می‌کنند .
نتیجه کلی این گزارش این بود که " به نظر می‌رسد دسترسی به خدمات within بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ بهبود یافته‌است و به نظر می‌رسد که از دسترسی به بخش خصوصی برای ۳ مورد از ۴ متخصص ارزیابی شده‌است " به استثنای orthopedics .
در سال ۲۰۱۴ در مرکز پزشکی VA واقع در ایالت آریزونا ، این حادثه به اعتبار VA's آسیب رسانده و باعث ایجاد درک عمومی در رابطه با عدم توانایی بهداشتی VA برای دیدن بیماران به موقع شده بود ."
The از آن زمان برای بهبود دسترسی و کاهش زمان انتظار تلاش کرده‌است .
در این گزارش آمده‌است : " شواهدی وجود دارد مبنی بر اینکه این تلاش‌ها دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی را بهبود بخشیده‌است ، از جمله گزارش‌هایی که ۲۲ درصد از بیماران VA در همان روز به عنوان انتصاب درخواست شده‌اند . " با این حال ، " علی‌رغم این تلاش‌ها ، کفایت دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی همچنان مبهم باقی مانده‌است ."
منبع سایت

آردینی اوخو
پنجشنبه 23 اسفند 1397
بؤلوملر :

باشگاه

0 گؤروش
یازار:‌

پرچم جنگ جهانی دوم ، بازگشت به خانه فورت درام
ژنرال بازنشسته چاک تامسون ، افسر سابق بخش کوهستان دهم ، توضیح می‌دهد که چگونه پرچم جنگ جهانی دوم در طی مراسمی در ۲۲ ژانویه ۲۰۱۹ در فورت Drum در نیویورک در اختیار او قرار گرفت . ( ارتش آمریکا / مایک استراسر )
۲۳ ژانویه ۲۰۱۹
Watertown دیلی تایمز ، N.Y. | توسط کریگ فاکس
چاک تامسون - - به مدت تقریبا ً ۱۴ سال ، چاک تامسون یک پرچم آمریکایی را نمایش داد که در واقع در طول جنگ جهانی دوم بر فراز ایتالیا پرواز کرده بود .
کاپیتان بازنشسته که چهار سال در فورت Drum از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ را گذرانده بود ، می‌دانست که " رنگ‌های ایالات‌متحده " او را زنده نگه می‌دارد .
او گفت : این کار باید با توپ خانه دهم Mountain انجام شود که به رهبری ارتش آلمان در ایتالیا کمک کرد قبل از این که واحد به زودی پس از جنگ جهانی دوم فعالیت کند .
برای تمام این سال‌ها ، او آن پرچم عزیز را به طور ایمن بالای ردای خود در یک حالت نمایش چوبی نگه‌داشته بود .
تا حالا .
او آن را به جایی برگرداند که همیشه به آن تعلق داشته‌است .
او گفت : " It's دوباره خانه را ترک می‌کند و می‌خواهد آن را از دست بدهد ، اما این کار مال من است . خوشحالم که خانه را ترک می‌کنم ."
حدود ۱۵۰ سرباز ، خانواده شان و مقامات محلی به عنوان پرچم تاریخی آمریکا تماشا کردند - - با ۴۸ ستاره در آن ، چون هاوایی و آلاسکا هنوز ایالت‌ها نشدند - - در طی مراسمی که روز سه‌شنبه برگزار شد رونمایی شد .
It's اولین بار است که رنگ‌ها از سال ۲۰۰۴ در فورت Drum بودند .
سرهنگ جیسون تی . ویلیامز ، فرمانده فعلی بخش توپخانه Division's دهم ، معروف به DIVARTY ، به مردم گفت که این پرچم بخشی از تاریخ غنی division's بوده‌است . DIVARTY دوباره در سال ۲۰۱۵ دوباره فعال شد .
خوشحال بود که بسیاری از سربازان Fort در آنجا بودند تا درباره میراث خود یاد بگیرند ،
او گفت : " چه روز خوبی برای تجلیل از دودمان ما وجود دارد . "
روز دوشنبه پس از اینکه آقای تامسون از خانه‌اش در یک خودروی کرایه‌ای که با ۵ فوت ، با پرچم ۷ فوتی و صفحه نمایش ۹۰ پوندی جا خواهد گرفت ، از خانه‌اش بیرون آمد .
تا دوشنبه‌شب ، آقای تامسون ، که اکنون ۴۳ سال داشت، از زمان ترک ارتش در سال ۲۰۰۵ فوت نکرده بود ، پس از یک دوره نظامی برجسته که شامل شرکت در وست پوینت و متعاقبا ً خدمت در افغانستان به عنوان یکی از اولین سربازان آمریکایی بود که علیه طالبان مبارزه کردند .
مدتی پیش از ترک ارتش ، DIVARTY غیر فعال شد . در سال ۲۰۰۴ ، آقای تامسون مامور شد تا حدود ۱۵۰ شی از بخش توپخانه اصلی محافظت شود و در مکان‌های صحیح از جمله رنگ‌ها پایان یابد .
این به خاطر فقدان تلاش است . چهار ماه بعد از دریافت این تکلیف ، جعبه را باز کرد و آنجا بود .
این پرچم یک اثر مهم بود که نمی‌توانست از بین برود .
او اولین بار سعی کرد که موزه onpost را به دست آورد ، سپس در یک فضای کوچک قرار گرفت تا پرچم را بگیرد . اما هیچ اتاقی نبود .
پس از آن تلاش‌ها برای دادن قطعه تاریخی به خانواده ژنرال دیوید ل . ruffner که در سال ۱۹۷۳ درگذشت . به عنوان اولین فرمانده دهمین کوهستان DIVARTY ، او یک شخصیت onpost محبوب بود .
سرهنگ ویلیامز ، ژنرال ruffner را به عنوان یک رهبر سرسخت توصیف کرد که بیشتر افراد خود را می‌خواست .
سرهنگ ویلیامز گفت : " او مردانش را دوست داشت و مردانش او را دوست داشتند . "
آقای تامسون نیز سعی کرد آن را به موسسه نظامی ویرجینیا ، یعنی محل تحصیل اصلی mater ، اهدا کند، اما این کار نیز از بین رفت .
وی همچنین امیدوار بود که وست پوینت و اتحادیه یونیون ، باشگاه اجتماعی شهر نیویورک که به تاسیس مجسمه آزادی کمک کرده ، به خانه دائمی خود تبدیل شود .
هنگامی که این تلاش‌ها بی‌نتیجه ماند ، او رنگ‌ها را به خانه خود بازگرداند و تا اوایل این هفته در آنجا باقی ماندند .
اکنون آن‌ها در یک اتاق کنفرانس در مرکز بخش توپخانه برای همه سربازان به نمایش گذاشته خواهند شد .
منبع سایت

آردینی اوخو
پنجشنبه 23 اسفند 1397
بؤلوملر :

شاخص

0 گؤروش
یازار:‌

هشدار استرن به ارتش ونزوئلا :
u. S . وزیر امور خارجه ، مایک Pompeo ، در ۹ ژانویه ۲۰۱۹ و در حمایت از تصمیم ذاتی ، سربازان مستقر در بغداد ، عراق را خطاب می‌کند . ( عکس از ارتش آمریکا / سارا Zaler )
۲۵ ژانویه ۲۰۱۹
Military.com | نوشته ریچارد Sisk
وزیر امور خارجه ، مایک Pompeo ، روز پنج شنبه به نیروهای نظامی و امنیتی هشدار داد که از هرگونه اقدام علیه رئیس‌جمهور موقت اعلام‌شده و دیپلمات‌های ایالات‌متحده اجتناب کنند یا واکنش آمریکا را به خطر بیاندازند.
Pompeo در نشست سازمان کشورهای آمریکا در واشنگتن دی سی گفت : " ما از همه نیروهای امنیتی ونزوئلا می‌خواهیم تا امنیت فیزیکی و امنیت او را تضمین کنند . "
Pompeo پیش از این تهدید رئیس‌جمهور نیکلاس Maduro's را در روز چهارشنبه برای اخراج دیپلمات‌های ایالات‌متحده در عرض ۷۲ ساعت رد کرده بود . ونزوئلا پس از اینکه رئیس‌جمهور دونالد ترامپ اعلام کرد که ایالات‌متحده این کشور ۳۵ ساله را به عنوان رئیس‌جمهور موقت منصوب کرده‌است ، روابط خود با آمریکا را قطع کرد .
Pompeo خاطر نشان ساخت که چندین نفر کشته و بیش از صد نفر در تظاهرات گسترده در کاراکاس و سراسر کشور روز چهارشنبه در حمایت از Guaido ثبت شدند .
رصدخانه non ونزوئلا در درگیری اجتماعی گفت که حداقل ۱۲ معترض در روز چهارشنبه کشته شدند که همه آن‌ها با شلیک گلوله کشته شدند .
Pompeo گفت : " بنابراین من هشدار خود را در مورد هر تصمیمی با باقی عناصر رژیم Maduro برای سرکوب انتقال صلح‌آمیز دموکراتیک تکرار می‌کنم ."
هیچ نشانه‌ای مبنی بر آمادگی ارتش ونزوئلا برای قطع رابطه با Maduro وجود نداشت . ولادیمیر Padrino لوپز ، وزیر دفاع ، وفاداری نیروهای مسلح به Maduro را اعلام کرد و متهم کرد که Guaido در تلاش برای برپایی یک کودتا بوده‌است .
Padrino و چند تن از ژنرال‌ها در یک کنفرانس خبری به Maduro پیوستند تا حمایت خود را نشان دهند . Padrino گفت که ونزوئلا " دولت موازی غیر رسمی " به رهبری Guaido ، رئیس مجلس ملی را بر نمی‌گرداند .
او گفت : " جنگ بین Venezuelans که مشکلات ما را حل خواهند کرد ، نیست .
Maduro همچنین در روز پنج شنبه از روسیه و چین حمایت کرد ، که سرمایه‌گذاری‌های وسیعی در ونزویلا انجام داد، در حرکتی که احتمالاً می‌توانست یک تلاش بزرگ برای نفوذ در منطقه با آمریکا ایجاد کند .
سخنگوی کرملین اظهار داشت که ولادیمیر پوتین ، رئیس‌جمهور روسیه ، روز پنجشنبه به Maduro تلفن کرده و " از مقامات قانونی ونزوئلا حمایت کرده‌است ."
پس از اعلامیه Guaido's در روز چهارشنبه اعلام کرد که به عنوان رئیس‌جمهور موقت خدمت خواهد کرد ، ترامپ اعلام کرد که آمریکا او را به عنوان یک رهبر منصوب کرده‌است .
او گفت : " مردم ونزویلا شجاعانه با Maduro و رژیم او صحبت کردند و خواستار آزادی و حاکمیت قانون شدند."
در سال ۲۰۱۷ ، ترامپ هشدار داد که " گزینه نظامی " برای عزل Maduro در ونزویلا ثروتمند ، زمانی که the کشور آمریکای‌لاتین است ، امکان پذیر است ، اما اکنون یک نابودی اقتصادی است. وزارت امور خارجه تخمین زده‌است که حدود سه میلیون ونزوئلایی که مشتاق غذا و کمک‌های پزشکی هستند ، به کشورهای همسایه فرار کرده‌اند .
ترامپ در پاسخ به سوالات خبرنگاران گفت : "در نشست روز چهارشنبه کاخ سفید ، " ما هیچ چیز غیر از همه گزینه‌های روی میز را بررسی نکردیم . " همه گزینه‌ها ، همیشه ، همه گزینه‌ها روی میز هستند ."
ناو جنگی یو اس اس آمریکا به کشتی تهاجمی یو اس اس در ژاپن حمله کرد : گزارش
کشتی تهاجمی آمریکایی یو اس اس آمریکا قادر به میزبانی تعدادی از هواپیماهای مورد استفاده یک واحد اعزامی نیروی دریایی است . ( عکس از نیروی دریایی ایالات‌متحده )
۲۵ ژانویه ۲۰۱۹
ستاره‌ها و نوارها توسط جیمز Bolinger
نیروی داوطلب سپاه هوایی IWAKUNI ، ژاپن - - طبق گزارشی که اخیرا ً توسط موسسه نیروی دریایی ایالات‌متحده منتشر شده‌است ، جدیدترین کشتی جنگی amphibious - Navy's در پایگاه نیروی دریایی Sasebo در ژاپن به عنوان شاخص نیروی کار ۷۶ در پایگاه دریایی Sasebo ژاپن جایگزین خواهد شد .
براساس گزارش نیویورک‌تایمز ، یو اس اس آمریکا در ماه مه وارد Sasebo خواهد شد .
منبع سایت

آردینی اوخو
پنجشنبه 23 اسفند 1397
بؤلوملر :