۲۹ فوریه
فاکس‌نیوز
هزاران تن از پرسنل نظامی و پیمانکاران خصوصی که سلامت آن‌ها براثر دود غلیظ سیاه گودال‌های سوخته به خطر افتاده بود - - و پس از آن درمان مناسب را رد کردند - - نهایتا ً ممکن است توسط حکم دادگاه اخیر مشخص شود .

فاکس‌نیوز هفته گذشته حکم داد که پس از اینکه زباله‌ها و زباله‌های دیگر در پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق و افغانستان سوزانده شدند , یک قاضی تحت اداره وزارت کار کارگران , که در پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق و افغانستان سوزانده شد , به بیماری ریه مرتبط هستند .



این تصمیم یک پیروزی برای اعضای فعال خدمات فعال و بازنشستگان است که نام خود را بر روی یک مرکز ثبت سوختگی ایجاد کرده‌اند که توسط اداره سربازان قدیمی ایجاد شده‌است و آن‌ها را به یک گام نزدیک‌تر به دریافت پوشش پزشکی کافی , چیزی که هرگز تضمین نشده است , می‌رساند . پیمانکاران خصوصی نیز که در معرض سمومی هستند نیز تحت پوشش قرار گرفته‌اند .
ورونیکا اسم یک مقاطعه‌کار سابق , که بخشی از حکم اخیر است , به فاکس‌نیوز گفت : " این مورد این بیماری را قانونی کرده‌است . " " افراد زیادی هستند که هنوز به درمان نیاز ندارند .
این حکم تغییر می‌کند. "
سربازان به شدت بیمار شده‌اند یا حتی در معرض خطر سوختگی در افغانستان و عراق کشته شده‌اند , اما آن‌ها تنها کسانی نیستند که بیمار شده‌اند . کارکنان غیر نظامی و مقاطعه کاران خصوصی نیز مانند او از انواع بیماری‌ها از جمله سرطان , مشکلات تنفسی و اختلالات خون و مانند قربانیان نظامی رنج می‌برند .
اما کارمندان خصوصی حتی مدیریت کهنه سربازان قدیمی را ندارند . او به همین دلیل او را به اداره زایمان ارجاع داد .
من واقعا ً خوشحالم که قاضی پرونده ما را بررسی کرد . " به همین دلیل مهم است . ما می‌خواستیم مطمئن شویم که دیگران می‌توانند کمک کنند . "
او در شهادت خود گفت که او هر روز در حالی که در پایگاه نیروی هوایی موصل در عراق برای کلاگ , براون و ریشه‌ای در عراق کار می‌کرد , در معرض دود از چاله آتش قرار گرفته بود و " هر بطری آب پلاستیکی که هر سرباز از آن می‌نوشید در گودال‌های سوختگی سوزانده می‌شد . "
او در ابتدا پس از گسترش ptsd به خانه فرستاده شد و اوضاع را خراب‌تر کرد, او شروع به ایجاد مشکلات با ریه‌هایش و دیگر بیماری‌ها از جمله میگرن , سرما و فشار خون پایین کرد . تقریبا ً ده سال است که از بیمارستان‌ها خارج شده‌است .
وقتی نشانه‌ها بالا می‌روند , به خاطر التهاب ریه‌ها , در هر لحظه درد شدیدی را تجربه می‌کند و خس‌خس می‌کند . وظایف به همان سادگی که صحبت کردن می‌تواند باعث شود که او به نور خود تبدیل شود . او همچنین از فیبروز رنج می‌برد که باعث می‌شود او تنفس کم‌عمق و ورم پاها و پاهای خود را از ادم حفره‌ای تجربه کند .
این شرکت به عنوان بازرس , از کمک به صورت‌حساب‌های پزشکی خود امتناع کرد , اما حکم قضایی اخیر روشن کرد که بازرس کل باید مخارج خود را پوشش دهد .
یک خط از حکمی که توسط فاکس‌نیوز به دست آمده‌است را می‌خواند : " این شواهد کافی است تا از طریق یک بیماری ریه مرتبط با گسترش سرطان ریه ارتباط داشته باشد. " لازم به ذکر است که برای نشان دادن شرایط کاری نیازی به ذکر شواهد پزشکی مثبت نمی‌باشد . او فقط باید شرایط کاری را نشان دهد که می‌تواند باعث آزار و اذیت احتمالی شود . "
نتیجه این دادگاه این بود که بازرس کل و متراکم کننده باید هزینه‌های شما را پوشش دهند .
برای همه گذشته , حال و آینده معقول و ضروری درمان پزشکی مرتبط با اختلال استرس پس از ضربه و بیماری‌های ریوی مربوط به گسترش , این سفارش را می‌خواند .
مقامات کلاگ , براون , و ریشه از اظهار نظر در مورد این حکم امتناع کردند , به جای اشاره به اظهار نظر قبلی که پس از آن که فاکس‌نیوز در اولین بار در روز چهارشنبه نوشت .





یکشنبه 30 تیر 1398
بؤلوملر :