Military.com
ایالت of چندین مزیت قدیمی را ارایه می‌دهد . این صفحه برخی از آن‌ها را توضیح می‌دهد .
خانه کهنه Connecticut
خانه کهنه Connecticut در راکی هیل برای ساکنین کارآزموده of با دیگری غیر شرافتمندانه باز است . هم یک ساختمان مسکونی و هم یک ساختمان مراقبت حرفه‌ای وجود دارد .
یک هزینه مبتنی بر درآمد وجود دارد .
Connecticut فواید مالی کهنه‌کار

مالیات بر فروش املاک





سربازان قدیمی که نود روز خدمت در زمان جنگ دارند ، از جمله تفنگداران دریایی که در زمان جنگ جهانی دوم خدمت کرده بودند ، واجد شرایط معافیت ۱۵۰۰ دلار برای اهداف مالیات املاک هستند ( به عنوان مثال ، املاک و یا اتومبیل واقعی ) . شما این گزینه را دارید که این معافیت را به املاک و یا مالیات اتومبیل خود اعمال کنید . برخی از سربازان قدیمی که مالک املاک و یا وسیله نقلیه نیستند ممکن است واجد شرایط بازپرداخت مالیات باشند اگر آن‌ها یک وسیله نقلیه را اجاره کنند .
سربازان قدیمی زیر یک سطح درآمد خاص و یا کهنه سربازان معلول واجد شرایط معافیت مالیاتی بیشتر ( تا ۱۰، ۰۰۰ دلار برای paraplegics ) هستند . همسران باقی مانده از سربازان قدیمی نیز ممکن است واجد شرایط این مزیت باشند . با افسر Assessor مالیاتی your برای جزئیات خاص تماس بگیرید .
مالیات درآمد
پرداخت عوارض معاف از مالیات در صورتی که مستقر شود ، معاف از مالیات است ، به شرطی که شما خانه‌ای در Connecticut داشته باشید و یا برای بیش از ۳۰ روز در سال در آنجا زندگی کنید .
حقوق بازنشستگی نظامی عاری از مالیات است .
مزایای استخدام Veteran ایالتی کنتیکت
برای امتحانات استخدام شهرداری و شهرداری ، یک کهنه سرباز زمان جنگ واجد شرایط دریافت یا دریافت غرامت an ده امتیاز اضافی دریافت می‌کند . یک سرباز کهنه‌کار زمان جنگ که واجد شرایط غرامت یا مستمری بازنشستگی نیست ، پنج نکته دیگر را دریافت می‌کند . همسر یک کهنه سرباز واجد شرایط نیز واجد شرایط برای نکات بیشتر است .
آزمون مهارت‌های CDL :
اعضای ارتش یا سربازان قدیمی در طول یک سال جداسازی که وسائل نقلیه نظامی را اداره می‌کنند که به a در دنیای غیر نظامی نیاز دارند می‌توانند از آزمون مهارت‌ها در آزمون CDL صرف‌نظر کنند .
مستندسازی لازم است.
کنتیکت - فواید آموزشی کهنه
Tuition و شهریه در دانشکده‌های تخصصی انجمن دولتی & و همچنین دانشگاه‌ها می‌توانند برای اعضای CT که حداقل ۹۰ روز از خدمت فعال در طی یک دوره جنگ خدمت کرده‌اند ، چشم‌پوشی کنند . به شرط آنکه کهنه سرباز از اول ژانویه ۱۹۶۰ در نیروهای مسلح خدمت کند می‌تواند به چشم‌پوشی شهریه نیز دست یابد .
بهره‌مندی از منافع Recreation Connecticut
شکار و ماهیگیری
هر عضو فعال نظامی ، مهم نیست کجا مستقر شود ، می‌تواند شکار ، تله گذاری و مجوزهای ماهیگیری برای نرخ ساکن را خریداری کند .
پارک‌های دولتی
کانکتیکات به مدت یک عمر رایگان برای همه پارک‌های ایالتی و جنگل برای ساکنان Connecticut که دارای معلولیت مرتبط با خدمات هستند ، ارائه می‌دهد .
گورستان کهنه سرباز Connecticut
هر سرباز قدیمی که به غیر از یک تخلیه نادرست مرخص شده‌است ،در قبرستان قدیمی سربازان دولتی در Middletown است . Spouses نیز واجد شرایط این مزیت هستند .
برای اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از این برنامه‌ها به وب سایت امور سربازان قدیمی Connecticut مراجعه کنید .
در اوج منافع خود بمانید
منافع نظامی همیشه در حال تغییر هستند - - با امضای یک عضویت Military.com رایگان ، همه چیز را از پرداخت به خدمات بهداشت و درمان رها کنید ، که تمام مزایا را مستقیما ً به inbox شما می‌فرستد ، همچنین به شما امکان دسترسی به جدول‌های پرداخت به روز و بیشتر را می‌دهد .
موضوعات مرتبط
فواید کهنه‌کار
Copyright © ۲۰۱۹ Military.com . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا پخش نشده باشند .



شنبه 29 تیر 1398
بؤلوملر :