soldiership

پدر

0 گؤروش
یازار:‌

واحدهای رزمی همچنین دارای پایین‌ترین تعداد موارد بوده و ۵۲.۳ نفر در هر ۱۰۰، ۰۰۰ نفر ثبت شده‌اند . نیروهای نظامی که در بخش مراقبت بهداشتی کار می‌کردند بیش‌ترین میزان ۱۰۱.۳ به ۱۰۰، ۰۰۰ نفر را داشتند . این گزارش می‌گوید که شمار بالای کارگران پزشکی می‌تواند تابعی از آگاهی بیشتر و دسترسی آسان‌تر به مراقبت‌های بهداشتی تشخیصی باشد .
نرخ کلی با افزایش سن نیروها افزایش یافت . در این گزارش یافته شده‌است که افسران و افسران مسئول در رده‌های بالاتر نسبت به کارکنان رده پایین رتبه بسیار بالاتری داشتند . تشخیص داده شد که مردان بیش از ۱.۵ برابر نرخ زنان تشخیص داده می‌شوند .
اما نرخ سالانه بین زنان و مردان و همه گروه‌های قومی افزایش یافت . بنا بر این گزارش ، اعضای Islander جزایر اقیانوس آرام و اقیانوس آرام بیش‌ترین افزایش را نشان دادند و اعضای سرویس سیاه غیر اسپانیایی کم‌ترین افزایش را نشان دادند . نرخ شیوع سالانه در هر سرویس در طی دوره نظارت افزایش‌یافته است.
این گزارش می‌گوید که افزایش در بیماری کبد چرب nonalcoholic می‌تواند به سربازان با اضافه‌وزن بیشتر در این صفوف مرتبط باشد . با این حال ، این مطالعه می‌گوید که استفاده افزایش‌یافته از آزمایش‌ها سونوگرافی شکمی هم می‌تواند عاملی موثر در یافتن موارد بیشتر باشد . این مطالعه نقش‌های افراد خدمت و شیوه زندگی را مورد بررسی قرار نداد .
هیچ درمانی برای بیماری کبد چرب nonalcoholic وجود ندارد و درمان بر پیش‌گیری از عوامل خطر متمرکز است . طبق گفته کلینیک مایو ، حفظ وزن بدن سالم ، رژیم غذایی گیاهی و ورزش شیوه‌های اصلی پیش‌گیری هستند .
با افزایش میزان چاقی در جمعیت عمومی ، ارتش نیز نرخ بالاتری از سربازان دارای اضافه‌وزن را در صفوف خود تجربه کرده‌است .
براساس گزارشی که در سال ۲۰۱۶ توسط اداره بهداشت دفاع گزارش شده‌است ، در سال ۲۰۱۵ ، ۷.۸ درصد از اعضای فعال خدمات وظیفه اضافه‌وزن داشتند که ۷۳ درصد افزایش نسبت به سال ۲۰۱۱ بود .
در سال‌های اخیر ، ارتش گام‌های متعددی را برای رسیدگی و پرداختن به این مساله برداشته است و برخی از خدمات در حال توسعه گزینه‌های غذایی سالم در امکانات غذاخوری هستند.
فرزند Veteran ارتش سارا Palin's از Alaska هاوس آزاد شد .
 " پالین "، مرکز و پدرش تاد پالین ، در سمت راست ، پیش از تغییر در دادگاه سربازان قدیمی در the در Anchorage ، آلاسکا در روز چهارشنبه ، ۳ اکتبر ۲۰۱۸ ، با یک مرد ناشناس صحبت می‌کنند . ( باب Hallinen / Anchorage دیلی‌نیوز از طریق آسوشییتدپرس )
۲۹ ژانویه ۲۰۱۹
آسوشیتدپرس به نقل از Rachel د '
anchorage ، آلاسکا - - پالین ، پسر بزرگ‌تر کاندیدای جمهوری‌خواه رئیس‌جمهور سابق، سارا پالین ، پس از محکومیت به جرم حمله به پدرش ، از زندان آزاد شد .
پالین در ماه دسامبر به یک Anchorage در halfway گزارش داد تا برای حمله سال ۲۰۱۷ به پدرش یک سال خدمت کند . اما بعد از اینکه یک قاضی به مدت پنج شنبه برای اعتبار وقت صرف نظارت بر پرونده‌های الکترونیک شد آزاد شد .
پالین ، ۲۹ ساله ، پنج‌شنبه‌شب پخش شد ، به گفته تری واتسون از مدیریت تادیبی گروه ژئو که در نیمه راه فعالیت می‌کند .
به گفته TMZ.com برای اولین بار در آخر هفته منتشر شد .
وکیل‌مدافع ، پاتریک Bergt ، و دادستان در روز دوشنبه اظهار نظر نکردند .
پالین که یک سال در عراق خدمت کرده بود قبلا ً در برنامه درمانی قدیمی سربازان برای حمله به پدرش ثبت‌نام کرده بود . اما او پس از اتهامات حمله جدید در ماه سپتامبر برکنار شد .
در آن صورت ، یکی از آشنایان زن گفت که پالین خانه Wasilla را ترک می‌کند ، تلفنش را برداشت و سپس در سرش به او ضربه زد . اتهامات مختلفی از جمله حمله ، مقاومت در برابر دستگیری و رفتار غیر قانونی در این پرونده به تعویق می‌افتد .
مقامات گفتند که در دسامبر ۲۰۱۷ ، پالین به شکستن خانه پدر و مادرش متهم شد و پدرش ، تاد را ترک کرد که از بریدگی‌های روی سرش خون جاری شد . او برای تخطی از غیر قانونی غیر قانونی مجرم شناخته شد .
منبع سایت

آردینی اوخو
دوشنبه 26 فروردین 1398
بؤلوملر :

متعارف

0 گؤروش
یازار:‌

دونالد ترامپ ، رئیس‌جمهور ، نیز از دخالت مداوم آمریکا در افغانستان ابراز ناامیدی کرده‌است و نسبت به اسکان زودهنگام به شدت نیاز دارد .
با وجود مذاکرات شدید با خلیل زاد ، طالبان از مذاکره مستقیم با کابل خودداری کرده‌اند و اغلب به دولت افغانستان به عنوان دست‌نشانده ایالات‌متحده اشاره می‌کنند . خلیلزاد دولت Ghani's را تحت فشار قرار داده‌است ، که عمیقا ً تقسیم شده‌است تا یک تیم مذاکره قوی تشکیل دهد .
عطا الرحمان سلیم ، معاون شورای عالی صلح افغانستان که متشکل از روحانیون ارشد افغانستان و دیگر چهره‌های برجسته است ، گفت که تنها راه صلح از طریق مذاکرات مستقیم با دولت است .
وی گفت : " اگر طالبان واقعا ً خواهان پیوستن به روند صلح هستند، بهترین و آسان‌ترین راه برای شروع مذاکرات صلح مستقیم با دولت افغانستان است ." وی افزود : " تفاوت بزرگی بین آنچه می‌گویید و آنچه انجام می‌دهید وجود دارد ."
با وجود امتناع شورشیان طالبان از مذاکره با کابل ، پیام Shaheen's به صورت طیف گسترده‌ای از ذینفعان در افغانستان - احتمالا ً حتی دولت Ghani's - که می‌توانست با هم برای خروج سربازان ایالات‌متحده کار کنند ، هدایت شد .
شاهین گفت : " خروج همه نیروهای خارجی از افغانستان یک مسئولیت مشترک و یک افتخار برای همه افغان‌ها است ."
از آنجا که روسیه ، چین Threaten ، نیروی دریایی SEAL یک تمرکز جدید به دست می‌آورند
یک عضو تیم SEAL اثبات مفهوم و آزمایش عملیاتی و ارزیابی تاکتیک‌ها , تکنیک‌ها و روش‌های پیشرفت در طول تمرین ترایدنت ۱۷ در میدان Hurlburt را انجام می‌دهد . ( نیروی هوایی ایالات‌متحده / فن‌آوری ) گروهبان گرگوری بروک
۳۰ ژانویه ۲۰۱۹
نوشته پاتریشیا | ( Patricia Kime )
جنگ ویژه جنگ دریایی که ۱۷ سال را به اجرای عملیات‌های ضد شورش و ضد تروریستی در بیابان‌ها و کوه‌های خاور میانه گذرانده است ، در حال تغییر تمرکز خود به تهدید چین ، روسیه و مخالفان مشتاق است .
دریادار بیل موران ، معاون عملیات نیروی دریایی ، روز ۱۶ ژانویه در کنفرانس سالانه Association's نیروی دریایی به خبرنگاران گفت که برنامه ریزان عملیات نیروی دریایی شامل SEAL ها در تمام جنبه‌های برنامه‌ریزی و آموزش ، مانند بازی‌های جنگی ، تمرینات و scenarios بر روی میز هستند .
موران با اشاره به نیروهای جنگی بزرگ کشتی‌ها ، زیردریایی‌ها و هواپیماها ، گفت که این تغییر در سال ۲۰۱۳ زمانی آغاز شد که دریادار برایان Losey ، فرمانده فرماندهی جنگ ویژه نیروی دریایی ، شروع به " تلاش هماهنگ برای گفتگو با تیم خود در مورد بازگشت به سمت آبی " کرد .
موران افزود که این تمرکز از زمان بازنشستگی Losey در سال ۲۰۱۶ ادامه داشته‌است .
موران گفت : " [ Losey ] رقابت قدرت بزرگ را دید ، او تهدیدهایی از روسیه ، چین ، کره‌شمالی و ایران را دید . " ( SEAL ها یک نقش بسیار خاص و مهم دارند تا در همه شرایط بازی کنند ."
از زمان ورود ایالات‌متحده به افغانستان در سال ۲۰۰۱ ، نیروهای ویژه عملیاتی ، از جمله SEAL ها ، بر انتخاب ویژه‌ای از مجموعه مهارت خود ، از جمله حملات در مقیاس کوچک و اقدامات تهاجمی ، مبارزه با شورش ، مبارزه با تروریسم ، مبارزه با تروریسم و مقابله با سلاح‌های کشتار جمعی تمرکز کرده‌اند .
اما این نیروها دارای تخصص دیگری هستند که مربوط به تعارضات نظامی در مقیاس بزرگ و نیز نوع ژست و رقابت برای تسلط منطقه‌ای و جهانی است که هم اکنون در حال رخ دادن است .
این مهارت‌ها شامل آماده‌سازی یک محیط برای عملیات ، شناسایی ، عملیات غیر متعارف ، عملیات‌های پشتیبانی اطلاعات نظامی و کمک‌های انسان‌دوستانه خارجی ، طبق این گزارش ، نقش نیروهای عملیات ویژه در رقابت جهانی می‌شوند.
منبع سایت

آردینی اوخو
دوشنبه 26 فروردین 1398
بؤلوملر :

جرم

0 گؤروش
یازار:‌

در ابتدا ، هوانوردان به عنوان دانشکده در آکادمی نیروی هوایی منصوب شدند
پروفسور کریستوفر دولی از آکادمی نیروی هوایی آمریکا در ۱۲ ژانویه ۲۰۱۷ در آکادمی نیروی هوایی ایالات‌متحده در کلورادو تدریس می‌کند . ( نیروی هوایی آمریکا / سر گروهبان برایان فرگوسن )
۳۱ ژانویه ۲۰۱۹
Military.com | By Oriana Pawlyk
نیروی هوایی Enlisted بخشی از آکادمی نیروی هوایی ایالات‌متحده برای دهه‌ها در مربی و مربی بوده‌است .
اما اکنون برای اولین بار در تاریخ school's ، آن‌ها این شانس را دارند که به معلمان دانشگاهی معتبر تبدیل شوند .
براساس یک خبر رسمی ، این هفته اعلام کرد که noncommissioned ارشد واجد شرایط درخواست برای پر کردن پست‌های آموزشی که مستقیما ً به آکادمی گماشته شده‌اند ، هستند .
گروهبان Chief Rob ، رئیس فرماندهی آکادمی ، در این خبر گفت : " این ابتکار به نتیجه ده‌ها سال رشد آموزشی کمک کرده‌است و گفت : " ما می‌خواهیم از فرصت‌هایی برای نیروی هوایی داوطلب خود استفاده کنیم تا از آموزش پیشرفته خود استفاده کنیم در حالی که هنوز خدمت می‌کنند تا حتی بیشتر به ماموریت نیروی هوایی کمک کنند ."
محتوای مرتبط :
نیروی هوایی فرصت‌های ارتقا اولیه را افزایش می‌دهد
نیروی هوایی به دنبال شغل بیشتر برای برخی از هوانوردان است .
نیروی هوایی نزدیک به ۲، ۰۰۰ نیروی هوایی تحت سیاست Waiver پزشکی دارد.
به گفته مسئولان ، اضافه کردن دیدگاه رهبری درخواست‌شده ، بخشی از یک ابتکار چند ساله بزرگ‌تر در سراسر مراکز آموزشی Force's هوایی از جمله در پایگاه نیروی هوایی ماکسول در آلاباما می‌باشد .
بویر گفت : " ما باید در مورد نحوه مبارزه با جنگ‌های چریکی باهوش‌تر باشیم . ما باید آنچه را که نیروی هوایی به جنگ به ارمغان می‌آورند را تمرین کنیم و مرگبار بودن خود را از گردن به کار گیریم . این یک فرصت اضافی برای نشان دادن به دانشجویان افسری است که به سربازان داوطلب کمک می‌کنند باهوش ، توانا و قادر به رسیدن به محیط ماموریت پیچیده با قصد commander's هستند ."
مرکز پرسنل نیروی هوایی یک موقعیت جدید در این آکادمی برای نظارت بر مربیان داوطلب ایجاد کرده‌است . به گفته این خبر ، دو مربی دانشگاهی در حال حاضر پذیرای دو گروهبان ارشد و sergeants اصلی هستند .
گروهبان Talisa ویلیامز ، سرپرست بخش پرسنل نظامی academy's ، در این خبر گفت : " آن‌ها قصد دارند تا در یک دانشگاه معتبر دوره‌های آموزشی در رشته تحصیلی خود تدریس کنند ."
یک مثال ، گروهبان Senior Chambers رئیس مرکز academy's برای توسعه شخصیت و رهبری است . بویر چمبرز را استخدام می‌کند ، که دارای مدرک دانشگاهی در روابط انسانی است ، چرا که آکادمی به دنبال گسترش برنامه تحصیلی خود است .
در این خبر آمده‌است که اتاق‌های بازرگانی که به تازگی برای ترفیع مقام ارشد اصلی انتخاب شده‌اند دوره‌های رهبری را از سال ۲۰۱۷ به دانشجویان افسری آموزش داده‌اند .
او گفت : " من مسئولیت بزرگی برای کمک به آن‌ها در سفر رهبری آن‌ها دارم ."
" ما اینجاییم تا رهبران شخصیت را توسعه دهیم و در دو سال گذشته ، من یک کرسی ردیف جلو دارم ."
بویر گفت : " ما تاثیر مثبت درجه داران نیروی هوایی خود را در cadets و نقش و نفوذ گسترده آن‌ها در انجام ماموریت خود می‌دانیم . من احساس می‌کنم که ما واقعا ً این استاندارد را در اینجا برای چیزهای عالی برای رسیدن به آکادمی و نیروی هوایی خود قرار می‌دهیم ."
فرمانده نیروی دریایی چهره‌ها را به اقدام به قتل متهم کرد .
جیسون اسکات دویل ( دفتر شهرداری جانز هاپکینز )
۳۱ ژانویه ۲۰۱۹
Military.com | با امید هاج Seck
طبق برگه اتهام و رکوردهای بازداشت ، یک افسر پرواز دریایی در دسامبر ۲۰۱۷ به جرم تلاش برای خفگی یک زن در فلوریدا محاکمه خواهد شد .
فرمانده سرتیپ جیسون اسکات دویل با اتهام اقدام به قتل ، حمله و باتری ، ممانعت از عدالت ، و رفتار نامناسب یک افسر و یک جنتلمن با توجه به برگه اتهامی که توسط Military.com بدست‌آمده است مواجه است . تایمز ، که اولین بار این اتهامات را منتشر کرد ، گزارش داد که محاکمه وی در ماه آوریل آغاز خواهد شد .
دفتر دادستان عمومی Doyle's ، جفری Lustick ، همه اظهار نظر را رد کرد .
منبع سایت

آردینی اوخو
دوشنبه 26 فروردین 1398
بؤلوملر :

استارت

0 گؤروش
یازار:‌

ریچاردسون هفته گذشته با گزارشگران در توکیو گفت که عملیات از طریق تنگه تایوان نباید به عنوان انگیزه‌ای برای چین یا تایوان تعبیر شود .
او گفت : " ما تنگه تایوان را به عنوان یک آب بین‌المللی دیگر می‌بینیم , به همین دلیل است که ما از تنگه گذر می‌کنیم . " ما فقط حقوق عبور از آن آب‌ها را طبق قانون بین‌المللی اعمال می‌کنیم . "
" قدرت نظامی چین " - - گزارش آژانس اطلاعات دفاعی که هفته گذشته منتشر شد - گفت که تمایل پکن به هم‌کاری با تایوان به عنوان محرک اصلی نوسازی نظامی چین بوده‌است . "
در حالی که حمل و نقل پنجشنبه از ماه ژوئیه سال چهارم بود , از زمانی که نیروی دریایی یک ناو هواپیمابر را از تنگه تایوان ارسال کرد می‌گذرد . ریچاردسون گفت فرستادن یک ناو در آینده از این سوال نیست .
او گفت : " من هیچ محدودیتی برای هر نوع کشتی که بتواند از آن آب‌ها عبور کند نمی‌بینم . " " من نمی‌گویم که هیچ ممنوعیتی برای آن وجود ندارد . "
کارشناسان , تصاویر یک برنامه موشک‌های بالستیک سعودی را پیشنهاد می‌کنند
در این تصویر , تصویری ماهواره‌ای , یک پایگاه موشک‌های بالستیک ضد هوایی عربستان‌سعودی و تاسیسات آزمایشی در خارج از عربستان‌سعودی , عربستان‌سعودی دیده می‌شود . ( عکس از آزمایشگاه‌های سیاره از طریق ap )
ادامه جدول
اخبار مربوط به آسوشیتد پرس
دبی , امارات‌متحده‌عربی - - به نظر می‌رسد که پایگاه نظامی عمیقی در داخل عربستان در حال آزمایش و احتمالا ً ساخت موشک‌های بالستیک , کارشناسان و تصاویر ماهواره‌ای است .
بیشتر افزایش خطرات برای هر برنامه , نظرات ولیعهد قدرتمند عربستان‌سعودی , محمد بن سلمان است که سال گذشته گفت که اگر ایران بخواهد سلاح‌های هسته‌ای را توسعه دهد تردید نخواهد کرد . موشک‌های بالستیک می‌توانند کلاهک‌های هسته‌ای حمل کنند تا هزاران کیلومتر دورتر را هدف قرار دهند .
مقامات ریاض و سفارت سعودی در واشنگتن به درخواست‌ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند .
پس از این که این برنامه می‌تواند روابط را با اتحادیه اروپا تقویت کند , شریک امنیت دیرینه بریتانیا , در زمانی که روابط در حال حاضر با کشتن یک ستون نویس از واشنگتن‌پست و جنگ به رهبری سعودی در یمن مورد آزمایش قرار می‌گیرد .
جفری لوییس متخصص موشکی در موسسه مطالعات بین‌المللی در مونتری کالیفرنیا گفت که سرمایه‌گذاری سنگین در موشک‌ها اغلب با علاقه به سلاح‌های هسته‌ای مرتبط است . لوییس که تصاویر ماهواره‌ای را مطالعه کرده‌است , گفت : " من کمی نگران هستم که در اینجا جاه‌طلبی‌های سعودی‌ها را دست‌کم بگیریم . "
این تصاویر که برای اولین بار در واشنگتن‌پست گزارش شد, بر یک پایگاه نظامی در نزدیکی شهر النباتیه , که در چند کیلومتری غرب ریاض پایتخت عربستان قرار دارد , تمرکز دارد . هفته‌نامه دفاعی جین ابتدا پایگاه این پایگاه را شناسایی کرد و پیشنهاد کرد که دو سکوی پرتاب آن برای هدف قرار دادن اسرائیل و ایران با موشک‌های بالستیک که پادشاهی که قبلا ً از چین خریداری شده‌بود , هدف قرار گیرد .
تصاویر ماهواره‌ای ماه نوامبر نشان می‌دهند که چیزی که به نظر می‌رسد سازه‌هایی هستند که به اندازه کافی بزرگ هستند تا موشک‌های بالستیک سوختی بسازند . یک توده آزمایشی موشک - موتور را می‌توان در یک گوشه از پایگاه مشاهده کرد - - نوع که موشک بر روی آن قرار گرفته و آزمایش شده‌است . کارشناسان می‌گویند که این آزمایش کلید کشورها برای تولید موشک‌های فعال است .
مایکل جکسون , عضو ارشد دفاع موشکی در موسسه بین‌المللی مطالعات استراتژیک در واشنگتن , عکس‌های ماهواره‌ای را بررسی کرد و گفت که به نظر می‌رسد برنامه موشک‌های بالستیک خود را نشان می‌دهند .
این سوال باقی می‌ماند که عربستان‌سعودی دانش فنی را به دست آورد . لوییس گفت که موضع عربستان شبیه طرحی است که توسط چین مورد استفاده قرار می‌گیرد .
منبع سایت

آردینی اوخو
دوشنبه 19 فروردین 1398
بؤلوملر :

حروف

0 گؤروش
یازار:‌

اما پیش‌بینی Lambda McGowan می‌گوید که فرماندهان ارشد نظامی گفته‌اند که حداقل مشکلات مربوط به حرکت اوباما برای اجازه دادن به خدمات تغییر جنسیت داده تغییر کرده‌است . او گفت که سیاست ترامپ ، " هیچ ارتباطی با امنیت ملی یا یکپارچگی واحد ندارد - - it's درباره پرتاب گوشت قرمز به بخشی از پایگاه سیاسی Trump's ."
McGowan ، کتی اشمید ، یک گروهبان ستاد ارتش کره‌جنوبی که شاکی پرونده دادخواهی Lambda's است ، را برانگیخت .
McGowan گفت : " آن‌ها به کتی می‌گویند ، شما برای این کشور آمادگی ندارید ، من به یک چیز توهین‌آمیز دیگر فکر می‌کنم که به کسی بگویم که می‌خواهد زندگی آن‌ها را در خط بکشد ."
برای رهبران حقوق اقلیت‌های جنسیتی ، ممنوعیت پیشنهاد شده تنها یکی از چندین حمله به آمریکایی‌ها تغییر جنسیت داده شده‌است. آن‌ها همچنین به یک یادداشت وزارت دادگستری اشاره کردند که قوانین حقوق مدنی برای حفاظت از مردم تغییر جنسیت داده در محیط کار و ارائه راهنمایی زمان اوباما به مسئولان مدارس برای استفاده دانشجویان تغییر جنسیت داده به استفاده از حمام انتخاب خود ، حمایت می‌کند .
خانواده قدیمی جنگ جهانی اول گواهی Long لیدی کلمبیا را دریافت کردند .
۲۷ ژانویه ۲۰۱۹
Military.com | نوشته ریچارد Sisk
خانواده مک کلور در غرب چستر ، پنسیلوانیا ، کاملا ً مطمئن نیست که چگونه ناپدید شده‌است ، اما به لطف سازمان " قلب‌های دل Reunited " ، آن‌ها یک جنگ جهانی با ارزش را در اختیار دارند : " "گواهی زخم بانو " که توسط ستوان دوم ارتش "دونالد مک کلور " بدست آمد .
مارک مک کلور ، نوه دونالد مک کلور ، به سی ان ان گفت : " لحظه‌ای غرورآمیز به خاطر حافظه grandfather's و برای خانواده به همراه چاپ سنگی ای که کلمبیا ، نماد زن ملت ، با شمشیر کشیده شد تا بر روی شانه یک سرباز زانو زده شود گویی یک شوالیه است. مارک مک کلور ، نوه دونالد ، به Military.com گفت .
این گواهی به نیروهای آمریکایی زخمی‌شده در جنگ جهانی اول به افتخار قربانی شدن آن‌ها داده شد . قلب بنفش ، که در اصل توسط ژنرال جرج واشینگتن بنیان گذاشته شد ، تا سال ۱۹۳۲ به طور رسمی تعیین نشد .
دریافت کنندگان گواهی زخم پس از آن واجد شرایط قلب بنفش شدند . مارک مک کلور می‌گوید که " قلب بنفش " خود را دارد ، اما ناپدید شدن گواهی جراحت " یک راز خانوادگی " بود .
او در یک مصاحبه تلفنی در روز جمعه گفت : " بدون اینکه بگویید چه اتفاقی افتاده‌است یا چه زمانی اتفاق‌افتاده است . "
مک کلور گفت که او حتی نمی‌دانست که چنین جایزه‌ای به عنوان گواهی زخمی وجود دارد تا زمانی که grandfather's در شب پنج شنبه توسط جسیکا Jaggars ، مدیر عملیات " non Hearts بنفش " مستقر در ورمانت ، به خانواده معرفی شد .
این سازمان در نوشته‌های خود می‌گوید : " وقتی مردان و زنان در زمان جنگ جان خود را زخمی یا فدا می‌کنند ، کشور ما به آن‌ها یا خانواده آن‌ها جایزه معتبر به شکل قلب بنفش می‌دهد ."
کریس Isleib ، مدیر روابط‌عمومی کمیته One جنگ جهانی گفت : " آن‌ها اکنون رفته‌اند ، اما ما به اندازه کافی این کار را می‌کنیم تا خاطرات " of " از آنچه در آن زمان جنگ بزرگ نامیده می‌شد را گرامی بداریم.
Isleib گفت که تجربیات McClure's در صحنه جنگ " بر بقیه زندگی او تاثیر گذاشت و بر خانواده او تا امروز تاثیر می‌گذارد ."
Eggars ، یک کاپیتان گارد ملی ورمونت ، گفت : "it's کننده ، it's ، و it's بسیار فروتنی " برای شرکت در بازگشت of بنفش و زخمی‌ها است.
او گفت که بسیاری از این mementos گم‌شده توسط داوطلبان Reunited Purple Purple در ebay یافت می‌شوند که این مورد با گواهی McClure's بود .
مارک مک کلور ، کاپیتان سابق ارتش ، گفت که خانواده اخیرا ً نامه‌هایی را که از جبهه در فرانسه توسط پدربزرگش نوشته شده کشف کرده‌است . او گفت که حروف با مداد نوشته شده بودند و بسیاری از نوشته‌ها محو شده بودند ، اما یکی از آن‌ها می‌توانستند از ستوان دوم McClure's که اندکی پس از مجروح شدن از میدان نبرد بازگشتند .
منبع سایت

آردینی اوخو
دوشنبه 19 فروردین 1398
بؤلوملر :

تماس

0 گؤروش
یازار:‌

سیمونز گفت که او به خرید کالاهای ضروری و رفتن به مکان‌های کمتری برای صرفه‌جویی در بنزین ادامه خواهد داد ، اما برای خانواده‌اش بیش از حد طول می‌کشد ، زیرا آن‌ها بر درآمد از شغل خود در پذیرش در کالج میشل در شهر نیویورک ، Connecticut تکیه کرده‌اند .
او گفت : " چند لایحه وجود داشت که ما مجبور به حرکت بودیم و آن‌ها در کار با ما بودند . سیمونز که یک گروه فیس بوک را برای خانواده‌های گارد ساحلی لندن اداره می‌کند ، گفت : " برای بسیاری از خانواده‌ها که یک خانواده یک درآمد هستند ، قرار است مدت‌زمان بیشتری طول بکشد.
هزاران خانه اصلی کارولینای شمالی هنوز در اثر طوفان در حال تعمیرات هستند .
در نوامبر سال ۲۰۱۸ ، خسارات داخلی به ساختمان مرکز کنفرانس در کمپ اصلی نیروهای دریایی در کمپ Lejeune . حدود ۸۰۰ ساختمان بین کمپ پایگاه نیروی دریایی کمپ نیروی دریایی ، ایستگاه نیروی دریایی ، رودخانه جدید ، و ایستگاه نیروی دریایی نیروی دریایی در اثر طوفان فلورانس آسیب‌دیده اند . ( عکس از نیروی دریایی ایالات‌متحده / آلی Erenbaum )
۲۸ ژانویه ۲۰۱۹
روزنامه اخبار روزانه ، Jacksonville ، N.C. | توسط Jannette پی پین
به گفته اداره مسکن ، هزاران خانه بیش از پنج ماه پس از آن که گردباد فلورانس تاسیسات نیروی دریایی کارولینای شمالی را مورد هجوم قرار داد ، خسارت دیدند .
بنا به گزارش وب سایت جوامع نیروی دریایی اقیانوس اطلس ، این تندباد در حدود ۶۵ درصد از خانه‌های پایه را با سطوح مختلف آسیب ترک کرده‌است . از خانه‌های ۶، ۱۸۲ در سراسر اردوگاه Lejeune ، رودخانه جدید و چری پوینت ، ۳، ۸۰۷ همچنان آسیب‌دیده اند . از چهارشنبه ، تعمیرات خانه‌های ۱، ۴۱۱ تکمیل شد و تعمیرات خارجی در خانه‌های ۱، ۱۳۵ انجام شد .
در پست‌های رسانه‌های اجتماعی ، به ویژه نظرات در صفحه فیس بوک رسمی فیسبوک ، ساکنان پایگاه در مورد ماه‌ها انتظار برای تعمیر خانه‌ها شکایت کردند .
با این وجود ، در حالی که بسیاری از ساکنان منتظر تعمیرات بودند ، برخی دیگر تعمیرات را دریافت کردند که به نظر آن‌ها غیرقابل‌توجیه بود .
مایک نیوتون ، یک بازنشسته نیروی دریایی که در خانه‌ای در خانه "برکلی Manor " ساکن است ، گفت : " من یک نقطه آبی کوچک در گاراژ داشتم ، " چیز بعدی که من می‌شناسم ، مردم را نشان دادند … و همه سقف من را عوض کردند ."
شربورن گفت که مردی که در خیابان زندگی می‌کند به شدت محتاج تعمیرات است .
شربورن گفت : " تا حالا هر کاری برای این خانه انجام دادند و آن‌ها جای مرا گرفتند ."
به گفته مدیر استراتژی ارتباطات و عملیات مربوط به کمپ Lejeune و MCAS جدید Nat Fahy ، حدود ۴۵۰ خانواده کمپ Lejeune و خانواده‌های رودخانه جدید در جوامع نیروی دریایی آتلانتیک برای نقل‌مکان به خانه‌های دیگر در مجتمع اردوگاه Lejeune مورد نیاز هستند . برخی از این ساکنان به خانه‌های خصوصی لینکلن نقل‌مکان کرده‌اند که در حدود ۵۶۰ خانه the در اردوگاه Lejeune را تشکیل می‌دهند . در اصل در حدود ۱۰۰ خانواده در خانه‌های AMCC به جای آن زندگی می‌کنند .
مقامات AMCC به سوالاتی از روزنامه اخبار روزانه در رابطه با جدول زمانی تعمیر برای مسکن East MCI پاسخ نمی‌دهند ، چیزی که خانواده‌های متاثر از آن باید برای مسکن در این بین و در بین چیزهای دیگر انجام دهند .
با ادامه تعمیرات ، مسکن بر پایه به یک کالای کمیاب تبدیل شده‌است .
Fahy در پیامی به روزنامه نیوز نوشت : " در حالی که ما به پذیرش برنامه‌های کاربردی ادامه می‌دهیم ، AMCC خانه به خانواده‌های خود را ارائه نمی‌کند . ما درک می‌کنیم که آن‌ها امیدوارند شروع به بازگشایی محله‌های جدید در بهار امسال کنند ."
سرتیپ بنجامین واتسون در یک خبر رسمی منتشر شده در روز چهارشنبه خطاب به خانواده‌های اردوگاه Lejeune سخنرانی کرد و از افراد آسیب‌دیده برای تماس با AMCC و قرار ملاقات برای ملاقات با پرسنل AMCC و پیمان‌کار برای صحبت در مورد خسارت ، زمانی که تعمیر خواهد شد و اگر آن‌ها نیاز به حرکت داشته باشند ، صحبت کرد .
او همچنین گفت که اگر خانه یک طبقه ۲ یا ۳ با آسیب داخلی تلقی شود که بخشی از the خانگی را تشکیل می‌دهد خانواده‌ها ممکن است واجد شرایط ۲۵۰ دلار تخفیف در ماه باشند . اگر یک خانواده فکر کند که واجد شرایط هستند اما هنوز به ارائه تخفیف نیاز ندارند ، آن‌ها باید با AMCC تماس بگیرند .
منبع سایت

آردینی اوخو
دوشنبه 19 فروردین 1398
بؤلوملر :

باقی

0 گؤروش
یازار:‌

او گفت که در یک مصاحبه تلفنی در روز چهارشنبه ، belkin گفت که ارتش هر کسی را مرخص می‌کند تا این سیاست رسمی را اجرا کند ."
belkin گفت : " در نهایت ، " سربازان تغییر جنسیت داده به طور آشکار در ارتش خدمت خواهند کرد .
او جنگ‌های کنونی دادگاه را به عنوان یک " زیگزاگ در سیاست " توصیف کرد در حالی که ترامپ در دفتر باقی می‌ماند .
ایالات‌متحده آماده است تا هفته آینده از معاهده نیروهای هسته‌ای با روسیه خارج شود .
این موشک کروز ۹ M۷۲۹ در Kubinka در خارج از مسکو ، روسیه ، چهارشنبه ، ۲۳ ژانویه ۲۰۱۹ مورد استفاده قرار خواهد گرفت. ( عکس از آسوشیتدپرس / پاول گولوکین )
[۲۴ ژانویه ۲۰۱۹]
Military.com | نوشته ریچارد Sisk
یک مذاکره‌کننده ارشد سلاح وزارت امور خارجه روز پنج شنبه گفت که ایالات‌متحده آماده است تا در هفته آینده از معاهده منع سلاح‌های هسته‌ای دوره جنگ سرد ( INF ) خارج شود مگر اینکه روسیه نقض موشک‌های جدید را متوقف کند .
Andrea تامسون ، معاون دولت کنترل سلاح و امنیت بین‌المللی ، گفت : " اگر روسیه با پیروی از این مساله موافقت کند ، تعهدات خود را در زیر INF به تعویق می‌اندازیم . "
او در یک صبحانه با خبرنگاران در واشنگتن دی سی گفت که اگر آمریکا عقب‌نشینی کند ، وزارت دفاع فورا ً تحقیق و توسعه در مورد موشک‌های بین برد جدید و countermeasures را برای موشک بالستیک Novator ۹ M۷۲۹ آغاز خواهد کرد ، که ادعا می‌کند تجاوز INF بر موشک‌های کروز مبتنی بر زمین با محدوده بین ۳۱۰ تا ۳، ۴۲۰ مایل را نقض می‌کند .
Thompson گفت : " اگر روسیه موافق نباشد ، این کار پس از ۲ فوریه آغاز خواهد شد .
روز چهارشنبه ، مقامات نظامی روسیه و سرگئی Ryabkov ، معاون وزیر امور خارجه ، Russia's senior ، یک صفحه نمایش ثابت در مسکو برای وابستگان نظامی خارجی of ۹ M۷۲۹ ، که ادعا کردند محدوده وسیعی از حد ۳۱۰ مایلی دارند ، بر عهده داشت .
به گفته رسانه‌های روسیه ، سرلشکر میخائیل Matveyevsky ، رئیس موشک و توپخانه ارتش روسیه ، گفت که این نمایشگاه شاهدی بر " افزایش شفافیت و پایبندی ما به پیمان INF " بوده‌است .
این ادعاها توسط تامسون ، سرهنگ بازنشسته ارتش و فرمانده سابق گروه اطلاعاتی نظامی ۹۰۲ ، رد شد .
او متهم شد که موشک‌های جدید روسی مستقر شده‌اند .
" It's در زمین ." سربازان It's با اونیفورم نظامی و چند گردان . Thompson گفت : "It's قبلا ً رخ داده‌است " و افزود که ایالات‌متحده حمایت متفقین ناتو در مبارزه با روس‌ها را دارد .
تامسون گفت که او هفته گذشته با روسای ستاد مشترک ارتش برای جلسات در مسکو با Ryabkov در آخرین تلاش برای رسیدن به توافقی که ایالات‌متحده را در INF حفظ خواهد کرد همراهی شد .
او گفت : " من سراپا گوش بودم . این ها the ، تبلیغات ، نوع of هستند که [ ما اغلب ] با برخی از این نشست‌ها مرتبط هستیم . معاون وزیر خارجه هم مثل ما آدم‌های درست را در اتاق داشت . اما همانطور که قبلا ً گفتم ، ما نمی‌توانیم هیچ زمینه جدیدی را از بین ببریم ."
تامسون افزود : " روس‌ها این سیستم را تایید کردند ، اما همچنان در گفتگو با آن به نقض پیمان INF ادامه دادند ."
ارائه اطلاعات اطلاعاتی در ایالات‌متحده در غیر این صورت .
تامسون گفت که ممکن است او دوباره با Ryabkov در حاشیه نشست‌های تسلیحاتی در چین در هفته آینده ملاقات داشته باشد ، اما او این امید را داشت که روسیه با مهلت ۲ فوریه این کار را انجام دهد . وقتی از او پرسیدم که آیا خوش بین است ، تامسون می‌گوید که اینطور نیست .
او گفت : " عمل تعیین یک سیستم که نقض معاهده را نقض می‌کند ، فوت این معاهده یا شکست معاهده را نقض می‌کند و به آن اجازه می‌دهد که به آن اجازه دهد ، من فکر می‌کنم این اقدامی است که کنترل سلاح را تضعیف می‌کند ."
منبع سایت

آردینی اوخو
پنجشنبه 15 فروردین 1398
بؤلوملر :

شسته

0 گؤروش
یازار:‌

پیشنهاد Modest : گارد ساحلی را تحت نیروی دریایی انتقال دهید تا Coasties پرداخت شود .
خدمه گارد ساحلی و پرسنل امنیتی گارد ساحلی که به طور موقت از سانفرانسیسکو مستقر شده‌اند ، یک اسکورت برای ناوشکن یو اس کول، به عنوان ناوشکن نیروی دریایی به کشتی کشتی‌سازی جنگی Norfolk ، فراهم می‌کند . ( گارد ساحلی آمریکا / افسر Petty درجه سوم دیوید Weydert )
۲۵ ژانویه ۲۰۱۹
Military.com | با امید هاج Seck
به عنوان قانونی که برای گارد ساحلی برای دریافت حقوق در میان یک تعطیلی جزئی دولتی فراهم خواهد شد ، بیش از ۱۱، ۰۰۰ تن در دادخواست کاخ سفید امضا کرده‌اند که حرکت رادیکال ‌تری را برای دریافت حقوق مالی خود پیشنهاد داده‌اند : به طور موقت بخشی از بخش نیروی دریایی را به نیروی دریایی تبدیل می‌کند .
چه کسی چنین عقیده‌ای غیر متعارف را پیشنهاد خواهد کرد ؟ بجز " اسکیپ " بوون ، دهمین رئیس گارد ساحلی گارد ساحلی .
بوون در این دادخواست نوشت : " برای اولین بار در تاریخ nation's ، اعضای یکی از سرویس‌های مسلح ما در حال خدمت به این کشور در سراسر کره زمین ، از مناطق قطبی تا خلیج‌فارس هستند .
داستان‌های مرتبط :
فرمانده بازنشسته گارد ساحلی : واشنگتن در خدمت ما نیست.
Enlisted ارشد گارد ساحلی : ما از کنگره شرمسار می‌شویم .
هر چیزی که گارد ساحلی بدون a در این ماه انجام داد
۵۰، ۰۰۰ سرباز گارد ساحلی در ماه مه اعلام کردند که اگر تعطیلی ادامه دارد پول پرداخت می‌کند .
Cutter deploys به اقیانوس آرام غربی همان طور که گارد ساحلی Unpaid می‌ماند .
با توجه به تعطیلی که روز ۲۲ دسامبر آغاز شد ، گارد ساحلی که تحت اداره امنیت داخلی قرار دارد ، دیگر پولی برای پرداخت اعضای خود ندارد . اعضای گارد ساحلی Uniformed در ۱۵ ژانویه اولین چک حقوق خود را از دست دادند ؛ احتمالا ً در پایان ماه یک ثانیه را از دست خواهند داد .
در همین حال ، عملیات ادامه یافته‌است ؛ در روز ۲۰ ژانویه ، گارد ساحلی کاتر برای پشتیبانی از عملیات دفاع ملی به مدت شش ماه به منطقه اقیانوس آرام غربی رفت و اعضای خانواده را در خانه زمانی که چک بعدی چک خواهد رسید ، ترک کرد .
بوون در یک پست فیسبوک ، تاکید کرد که اقدام پیشنهادی موقتی بوده‌است . وی گفت که گارد ساحلی می‌تواند زمانی که تعطیلی دولت به پایان برسد ، نیروی دریایی را مسترد نماید .
بوون از صحبت با Military.com در مورد عریضه ، که در روز ۲۲ ژانویه ایجاد شد ، امتناع کرد ؛ اما یکی دیگر از افسران بازنشسته گارد ساحلی ، وینس Patton ، گفت که او از پیشنهاد حمایت می‌کند و معتقد است که این کار امکان پذیر است.
 "Patton " ، " ۸ MCPOCG " ، به "Military.com " گفت که وی و بوون با این ایده کنار آمده بودند .
Patton ، کارمند سابق of ، گفت : " در آنجا پیام‌های فیس بوک و افراد پرسیده شد : " چه می‌شد اگر ، من به قانون نگاه کردم ، ۱۴ .
ماده ۱۴ ، که برای ایجاد گارد ساحلی فراهم می‌کند ، شامل ماده‌ای است که گارد ساحلی را به عنوان یک خدمت در داخل DHS ، به جز زمانی که به عنوان یک سرویس در نیروی دریایی عمل می‌کند.
این اساسنامه می‌گوید : " پس از اعلام جنگ اگر کنگره به دستور اجرایی دستور دهد ، گارد ساحلی باید به عنوان یک سرویس در نیروی دریایی عمل کند و تا زمانی که به عنوان یک سرویس در نیروی دریایی عمل کند ، گارد ساحلی باید تحت دستورها وزیر نیروی دریایی عمل کند .
به بیان ساده ، قانون می‌تواند برای اجازه دادن به رئیس‌جمهور برای انتقال گارد ساحلی به نیروی دریایی در هر زمانی ، به هر دلیلی ، تفسیر شود . و از آنجا که نیروی دریایی ، که تحت نظارت وزارت دفاع قرار می‌گیرد ، هنوز پرداخت می‌شود ، این حرکت می‌تواند منجر به پایان دادن به بن‌بست بودجه شود .
منبع سایت

آردینی اوخو
پنجشنبه 15 فروردین 1398
بؤلوملر :

سیاه

0 گؤروش
یازار:‌

اسمیت گفت : " در تمام این توصیفات ( مایکل ) یک موضوع ثابت ظاهر می‌شود : او مرد خوبی بود . او بر زندگی کسانی که در کنار او کار می‌کردند و از طریق نمونه او بر تاریخ تاثیر می‌گذاشت ، تاثیر گذاشت و تا زمانی که این کشتی بادبان‌های کشتی را باز کند ، به تاریخ و اراده خود ادامه می‌دهد . این چیزی است که ما امروز به شما می‌دهیم : کشتی خوب مایکل Monsoor ."
ظرفیت تقریبی ۱۶، ۰۰۰ تنی مایکل Monsoor توسط جنرال Iron بث در بث در ایالت مین ساخته شد . این کشتی ۶۱۰ فوت طول دارد و یک تیر از ۸۷ پا و یک پیش‌نویس ناوبری ۲۷ فوتی دارد . این کشتی با دو ژنراتور توربین اصلی رولز رویس ، دو ژنراتور توربین کمکی ، دو ژنراتور القایی پیشرفته ۳۴.۶ مگاوات به سرعت ۳۰ - به علاوه گره کار می‌کند .
destroyers کلاس Zumwalt ، stealth ، اندازه ، قدرت و ظرفیت محاسبه را به حداکثر برسانند - یک ردیف از سیستم‌های سلاح و فن‌آوری‌های لبه برشی برای مبارزه با نیروها در هوا ، و زیر دریا و در زمین .
حداقل ۲۷ مرد در مراسم نماز یکشنبه در کلیسای جامع فیلیپین کشته شدند.
پس از انفجار دو بمب در روز یکشنبه ۲۷ ژانویه ، یک سرباز محل کلیسای جامع کاتولیک در جولو ، پایتخت استان سولو در جنوب فیلیپین را تماشا می‌کند . ( WESMINCOM نیروهای مسلح فیلیپین یا AP )
۲۷ ژانویه ۲۰۱۹
آسوشیتد پرس
JOLO ، فیلیپین ( AP ) - به گفته مسئولان ، دو بمب منفجر شده در یک کلیسای جامع کاتولیک در یک جزیره جنوبی فیلیپین که در آن ستیزه جویان مسلمان فعال هستند ، دست‌کم ۲۷ نفر را کشتند و ۷۷ تن دیگر را در طی مراسم نماز یکشنبه زخمی کردند .
شاهدان می‌گویند که اولین انفجار در کلیسای جامع در مرکز استان به کلیسا و برخی از آن‌ها که مجروح شده بودند را فرستاد تا از در اصلی بیرون بیایند . نیروهای ارتش و پلیس که در بیرون مستقر شده بودند به داخل هجوم بردند که بمب دوم حدود یک دقیقه بعد در نزدیکی ورودی اصلی منفجر شد و منجر به مرگ و زخمی شدن بیشتر شد. ارتش در حال بررسی گزارشی بود مبنی بر اینکه دستگاه انفجاری دوم ممکن است به یک موتورسیکلت پارک‌شده وصل شده باشد .
انفجار اولیه ، نیمکت‌های چوبی را در داخل سالن اصلی پخش کرد و شیشه‌های پنجره را منفجر کرد و بمب دوم بقایای انسانی و آوار را در یک میدان شهر که در کنار کلیسای جامع بانوی ما کوه کارمل قرار داشت ، پرتاب کرد . سیگنال‌های تلفن همراه در اولین ساعات پس از این حمله قطع شد . شاهدانی که با آسوشیتد پرس صحبت کردند ، از دادن نام خود امتناع کردند یا در صحنه وقوع انفجار مشغول بودند .
پانزده غیرنظامی و پنج سرباز نیز در بین کشته‌ها هستند . ۱۴ نیروی نظامی ، دو پلیس و ۶۵ غیرنظامی در بین زخمی‌ها هستند .
نیروهای مسلح در خودروهای زرهی جاده اصلی منتهی به کلیسا را مسدود کردند در حالی که وسائل نقلیه کشته‌ها و زخمی‌ها را به بیمارستان شهر منتقل کردند . برخی از تلفات توسط هوایی به نزدیکی شهر Zamboanga منتقل شدند .
Delfin Lorenzana ، وزیر دفاع ، در بیانیه‌ای اعلام کرد : " من به سربازان خود دستور داده‌ام تا سطح هشیاری خود را افزایش دهند و همه مکان‌های عبادت و مکان‌های عمومی را به طور همزمان ایمن کنند و تدابیر امنیتی فعال برای خنثی کردن طرح‌های خصمانه را آغاز کنند ."
وی افزود : " ما تا زمانی که هر قاتل به پیشگاه عدالت آورده شود و میله‌های زندان را پشت میله‌های زندان بگذارند ، به دنبال مجرمان بی‌رحم و بی‌رحم در پشت این جرائم ناجوانمردانه خواهیم بود . این قانون به آن‌ها رحم نخواهد کرد ، " دفتر رئیس‌جمهور رودریگو Duterte در مانیل گفت .
در این گزارش آمده‌است که " دشمنان دولت شجاعانه توانایی government's برای امنیت شهروندان در این منطقه را به چالش کشیده‌اند . نیروهای مسلح فیلیپین ( نیروهای مسلح فیلیپین ) به چالش کشیده خواهند شد و این مجرمان godless را شکست خواهند داد ."
جزیره جولو مدت زیادی با حضور ستیزه جویان ابو سیاف که در لیست سیاه قرار دارند و فیلیپین به دلیل سال‌ها بمب‌گذاری‌ها ، آدم‌ربایی و بریدن سر بریده شده‌است . یک اسقف کاتولیک ، بنیامین de ، در سال ۱۹۹۷ توسط ستیزه جویان مظنون خارج از کلیسا به ضرب گلوله کشته شد .
هیچ‌کس مسئولیت حمله اخیر را برعهده نگرفته است .
منبع سایت

آردینی اوخو
پنجشنبه 15 فروردین 1398
بؤلوملر :

حمل و نقل

0 گؤروش
یازار:‌

ارتش همچنین به کنگره گفته‌است که تاخیر در تلاش‌های Navy's برای ارتقای قابلیت‌های sealift می‌تواند توانایی خود برای استقرار نیروها را در سال ۲۰۲۴ از بین ببرد .
کشتی‌های بزرگ sealift بسیاری از تجهیزات خارج از کشور را پیاده می‌کنند ، اما بسیاری از زمین‌های کشاورزی در بنادر و سواحل دشمن قرار دارند . نیروی دریایی کشتی‌های کافی برای آموزش یک حمله آبی‌خاکی به مقیاس کامل ندارد ، درست مانند آنچه که لازم است به حریف " نزدیک " نظیر چین یا روسیه برسد .
کهنه سربازان این شغل می‌گویند که دریانوردان ارتش یک حلقه حیاتی را فراهم می‌کنند و برای نیروهای زمینی و تجهیزات در ساحل تحت آتش در قایق‌های کوچک‌تر آموزش‌دیده اند . ارتش در زمان جنگ جهانی دوم جنگ جهانی دوم را در زمان جنگ جهانی دوم و تهاجم Inchon به جنگ کره انجام داد . دریانوردان این کشور نقش مهمی در طی عملیات طوفان صحرا در عراق ایفا کردند و همچنین خواستار پشتیبانی از ماموریت‌های بشردوستانه شدند .
موجودی آن امروزه شامل هشت نوع کلک ، از قایق‌های کوچک "مایک " ، فرود آمدن از جنگ ویتنام ، تا کشتی‌هایی با طول میدان فوتبال که قادر به حمل ۱۵ تانک M۱A۲ آبرامز هستند . سرویس همچنین یدک‌کش‌ها ، جرثقیل‌های شناور ، barges و سایر صنایع پشتیبان را اداره می‌کند .
در حال حاضر قایق‌های نجات برای فرود نیروهای کوچک در سواحل دشمن مورد نیاز است ، اما در حال حاضر قادر به حمل تانک‌های مدرن تری نیستند و در حال حاضر برای فرود آمدن در ساحل تحت آتش ، فرماندهی ارتش و مقاله تحقیقاتی دانشکده افسری که در سال ۲۰۱۵ یافت می‌شوند ، بسیار کند به نظر می‌رسد .
در نتیجه ، این سرویس باید تصمیم بگیرد که آیا نگهداری کند یا از شر قابلیت‌های فراهم‌شده توسط مایک قایق‌ها ، سرهنگ دوم فیلیپ اس . Raumberger ، نویسنده کتاب research ، به ستاره‌ها و نوارها می‌گوید .
از آنجا که قایق‌ها بزرگ‌تر هستند ، هزینه نگهداری آن‌ها در هر سال گران‌تر می‌شود و هزینه آن در سال ۲۰۰۴ به ۶۰۰، ۰۰۰ دلار می‌رسد . در سال ۲۰۱۷ ، ارتش یک قرارداد ۱ میلیارد دلاری برای ساخت ۳۶ کشتی فرود مدرن دریافت کرد .
درگیری‌های آینده
اگر قایق‌ها بتوانند پول پس‌انداز کنند و پول را در جای دیگری پس‌انداز کنند، اما این کار تنها راه رها کردن تانک‌ها در اطراف سواحل ممکن است بعدا ً به وجود آید .
سوال این است که : چقدر پول ، چقدر تلاش می‌کنید چیزی که ممکن است در آینده به آن نیاز داشته باشد، در مقابل چیزی که اکنون نیاز است ؟ Raumberger گفت : " Raumberger گفت .
اگر ارتش با کاهش پیشنهادی خود وارد عمل شود ، دریانوردان رزرو به عنوان رانندگان کامیون ، متخصصان اجرایی و یا logisticians تامین می‌شوند .
آیا واقعا ً موثر است که یک راننده قایق ۲۰ ساله را به چیز دیگری تبدیل کند ؟ مایکل دبلیو Carr ، ۶۳ ساله ، یکی از افسران بازنشسته حکم چهار نفری است که به عنوان "ملاح ذخیره ارتش " برای نیمی از حرفه نظامی ۳۰ ساله خدمت کرده‌است . برنامه Army's به نظر بد می‌رسد و منجر به عواقب ویرانگری خواهد شد ."
براساس بخشی از جلسه توجیهی که توسط افسران بخش تدارکات ۳۷۷th تهیه شده‌است مشخص نیست که چه اتفاقی برای قایق‌های ذخیره ذخیره خواهد افتاد ، اما برخی از آن‌ها ممکن است به جز وظیفه فعال تبدیل شوند . برخی دیگر نشانه‌های نظامی خود را از دست خواهند داد و برای مزایده به راه افتادند .
کار در یک وبلاگ در وب سایت دریایی gCaptain نوشت که برخی از ۱۸ قایق صنایع دستی service's ۳۵ پیاده ، workhorses ۱۷۴ - قادر به حمل صدها تن محموله و نیروی نظامی، می‌توانند فروخته شوند .
چشم‌انداز از دست دادن قایق‌ها یکی از عوامل ناخوشایند کار کار است که در شرکت حمل و نقل ۹۴۹th مستقر در بالتیمور خدمت کرده‌است .
کار در یک مصاحبه تلفنی گفت : " ترس من این است که ارتش آنچه را که داریم یا آنچه که از شر آن خلاص می‌شویم را درک کنیم . " من نگران ارتش هستم که به چیزی در جنوب شرقی آسیا یا آمریکای جنوبی ، جایی با سواحل دشمن یا بنادر توسعه‌نیافته واکنش نشان دهد ، و ما به این قابلیت نیاز داریم و ما باید آن را داشته باشیم ."
منبع سایت

آردینی اوخو
پنجشنبه 15 فروردین 1398
بؤلوملر :