۲۴ آوریل ۲۰۱۸
آسوشیتدپرس با امید ین و لیزا Mascaro
واشنگتن - رهبران مجلس سنا به دلیل آنچه که می‌گویند " اتهامات جدی " علیه پزشک کاخ سفید و دریاسالار پشت نیروی دریایی است ، برای مدت نامعلومی به تعویق افتاده‌اند .
جلسه دادرسی for جکسون برای روز چهارشنبه در کمیته امور سربازان قدیمی سنا تنظیم شده‌بود .

سناتور جانی Isakson ، سناتور جانی - ، گفت : " ما وظیفه قانونی خود را بسیار جدی می‌گیریم و به دقت هر نامزد را برای تایید به مجلس سنا می‌فرستیم ." سناتور جان تستر از مونتانا ، و دموکرات ارشد کمیته ، سناتور جان تستر از مونتانا ، ما به بررسی این اتهامات جدی ادامه خواهیم داد و درخواست اطلاعات اضافی از کاخ سفید کرده‌ایم تا کمیته را قادر سازد تا یک بازبینی کامل انجام دهد ."








به گفته دو تن از دستیاران که برای بحث در مورد این وضعیت نخواستند نامشان فاش شود ، این ادعاها در اواخر هفته گذشته شروع به تسطیح در اواخر هفته گذشته کردند که شامل ادعاهای مربوط به رفتار نامناسب و تجویز داروهای تجویز شده بود.
یک سناتور گفت که Isakson در آخر هفته به سناتورهای حزب جمهوریخواه گفت که این اتهامات اعضای هیات‌منصفه را بر آن داشته‌است تا حمایت خود از به تاخیر انداختن جلسه دادرسی را اعلام کنند .
سناتور مایک Rounds ، R - S.D. در شبکه فاکس‌نیوز در شب با شانون Bream ، اظهار داشت : " رئیس کمیته در طول تعطیلات آخر هفته یک مکالمه تلفنی با بسیاری از ما در اطراف این کمیته داشته‌است ، و او می‌خواهد این کار را درست انجام دهد . "
" ما به او گفتیم که اگر می‌خواهد جلسه را به تعویق بیاندازد ، برای ما خوب است . او گفت : " ما قطعا ً می‌خواهیم همه حقایق را از بین ببریم . "
دموکرات‌ها در کمیته در اواخر روز دوشنبه تشکیل جلسه دادند . یکی از دستیاران می‌گوید : تستر برای سناتورهای دیگر تکرار شده‌است که این ادعاها وجود دارند . اما هیچ مدرک مشخصی از خطاکاری ارائه نشد .
مقامات کاخ سفید و VA به آرامی درباره تاخیر با متحدان کلیدی خارج از دولت بحث می‌کردند ، حتی با وجود اینکه هوگان Gidley ، سخنگوی کاخ سفید در روز سه‌شنبه از نامزدی Jackson's تقدیر کرد .
دریاسالار جکسون در خط مقدم مبارزه مرگباری بوده‌است و جان بسیاری از افراد دیگر را در خدمت به این کشور نجات داده‌است . وی گفت : " به عنوان پزشک سه رئیس‌جمهور - - جمهوری خواهان و دموکرات - - و از همه آن‌ها مورد ستایش قرار گرفت .
ترامپ ماه گذشته ، بعد از اخراج دیوید Shulkin ، مقام اجرایی سابق دولت اوباما ، به دنبال یک رسوایی اخلاقی و شورش در منطقه ، جکسون را برای ریاست the انتخاب کرد . اما جکسون که از سال ۲۰۰۶ به عنوان پزشک کاخ سفید کار کرده‌است ، سوالات زیادی از قانونگذاران جمهوری‌خواه و دموکرات و همچنین گروه‌های قدیمی در مورد اینکه آیا او این تجربه را دارد که اداره عظیم ۳۶۰۰۰۰ کارمند را که به ۹ میلیون سرباز خدمت می‌کنند ، دارد .
در اواخر روز دوشنبه جکسون هنوز تحت حمایت بود و یک کنفرانس دیروقت بعد از ظهر با گروه‌های قدیمی از ویرجینیای غربی برگزار کرد و سناتور دموکرات state's جو Manchin ، عضو این کمیته ، که رای آن می‌تواند برای حمایت حیاتی باشد .
به اعتقاد Rounds ، تعداد اندکی از کارکنان در کاخ سفید در حال آماده شدن برای هدایت the هستند .
او گفت : " ما ۳۶۰۰۰۰ نفر در آنجا داریم ، آیا آن‌ها اداره امور خارجه را اداره می‌کنند یا دبیر اداره VA را اداره می‌کند ؟ سوال خوبی است که باید بپرسید ، و او باید به آن پاسخ دهد . اون باید رهبر باشه . بسیاری از مردم می‌خواهند رهبری شوند و مدیریت شوند ."
به اعتقاد Rounds ، پیش از این که نامزدی بتواند به جلو رود ، این کمیته هنوز به مدارک بیشتری از کاخ سفید در مورد جکسون نیاز دارد .
خبرنگار آسوشیتد پرس ، لیزا Mascaro و نویسنده آسوشیتد پرس ، متیو دالی در تهیه این گزارش نقش داشتند .






یکشنبه 30 تیر 1398
بؤلوملر :