soldiership

حرف دل

0 گؤروش
یازار:‌

او در بیانیه‌ای پیش از این رویداد گفت : " در حالی که برخی سعی می‌کنند دامن ترس و پارانویا را دامن بزنند تا دروغ بگویند و یک روایت نادرست در مورد مرز ایالات‌متحده - مکزیک پخش کنند و خواستار یک دیوار ۲، ۰۰۰ مایل در امتداد آن در زمان امنیت و امنیت شوند ، آل پاسو برای یک راهپیمایی و جشنی که حقیقت را برجسته می‌کند گرد هم خواهد آمد ."
لحظاتی قبل از ترک کاخ سفید ، ترامپ آن را روشن کرد که برندون در ذهنش بود .
ترامپ درباره رالی آل پاسو گفت : " ما پیش از این یک خط مرزی داریم و من درک می‌کنم که رقیب ما هم یک خط دارد ، اما یک خط کوچک کوچک .
در آن زمان ، خطوط کوتاه برای هر دو رویداد تشکیل شده‌بود .
رالی آل پاسو اولین بار پس از انتخابات میان‌دوره‌ای ماه نوامبر برگزار می‌شود و در لحظه پرمخاطره ریاست‌جمهوری اش به سر می‌برد . ترامپ با طولانی‌ترین تعطیلی دولت در تاریخ آمریکا ، با تحقیقات مداوم در مورد دخالت در انتخابات روسیه و جنجالی از تحقیقات توسط اکثریت دموکرات که به تازگی در مجلس راه‌یافته اند ، به رقابت می‌پردازد .
ستاره‌های نقره‌ای "اسکای Soldier's " ( اسکای استار ) را به سوی صلیب خدمات متمایز سوق خواهد داد
اعضای گروه ۱۷۳ هوابرد از روی پلاک پرده‌برداری می‌کنند و رسما ً نام اصلی Froward را به افتخار ژنرال توماس جی می‌شناسند . Bostick که در سال ۲۰۰۷ کشته شد در حالی که فرمانده هنگ Troop ، اسکادران اول ، نود و یکم هنگ Cavalry را فرماندهی می‌کرد . ( کریس بردلی / ارتش )
۱۱ فوریه - ۲۰۱۹
Military.com | اثر ماتیو کاکس
ارتش آمریکا اخیرا ً اعلام کرد که یک افسر تیپ ۱۷۳ هوابرد به خاطر شجاعت خود در برابر حمله ۲۷ مارس ۲۰۰۷ در Saret Koleh در افغانستان ، بالاترین جایزه " nation's second " را دریافت خواهد کرد .
در ۱ مارس ، سرلشکر توماس گوردون Bostick به عنوان " قربانی کردن زندگی خود " به منظور حفاظت از سربازان خود از اسکادران اول ، ۹۱ و یکم Cavalry در طی یک حمله وحشیانه دشمن در کوهستان‌های افغانستان دریافت خواهد کرد .
Bostick که در آن زمان یک سروان بود دستور داد که هنگ سوار نظام ، که در حین عملیات Ghwar زیر آتش دشمن سنگینی قرار گرفته بود، حمله کند.
سرگرد توماس Bostick فرمان Bulldog Troop ، اسکادران اول ، ۹۱ st ( Airborne ) را صادر کرد . در حالی که در زمان آتش‌سوزی ، او خود را در مقابل یک نیروی عظیم دشمن قرار داد تا آتش را برای فعال کردن چتربازان در پست فرماندهی خود برای جابجایی به مناطق قابل دفاع در افغانستان ، ۲۷ ژوئیه ۲۰۰۷ ، فراهم کند . ( کریس بردلی / ارتش آمریکا )
 " سرگرد Bostick " ، در حالی که فرمانده هنگ ب ، اسکادران اول ، ۹۱ st ( Airborne ) ، و بدون توجه به امنیت شخصی خود ، خود را در برابر یک نیروی عظیم دشمن قرار داد تا آتش را برای فعال کردن چتربازان در پست فرماندهی خود برای جابجایی به سرزمین‌های قابل دفاع ، فراهم کند .
او با کمال میل جانش را قربانی کرد تا بتوانند زندگی کنند . سرگرد Bostick خود را مستقیما ً بین آن سربازان ( پست فرماندهی ) و دشمن قرار داد و آن‌ها را از دور تحت حفاظت قرار داد و سلاح شخصی خود را برای پوشش دادن حرکت آن‌ها شلیک کرد . در طی این اقدام ، موقعیت او با سلاح‌های کوچک و با پرتاب موشک همراه بود که جانش را گرفت ."
در این بیانیه آمده‌است : "اقدامات تلافی جویانه به سربازان در آلمان کوچک زمانی که آن‌ها نیاز داشتند " پای خود را به دست آورند و بر روی زمین پرشیب مذاکره کنند، به سربازان داد تا به دنبال آن بگردند و از این حمله جان سالم به در ببرند ."
براساس این خبر ، " سرلشکر Bostick's تصمیمات سریع خود را برای تغییر نیروها ، استفاده متخصص از پشتیبانی هوایی نزدیک و آتش غیر مستقیم و قربانی کردن نهایی برای فراهم کردن آتش برای پست فرماندهی خود به منظور شکستن حمله دشمن به یک نیروی دشمن برتر از نظر عددی فراهم می‌کند . "
منبع سایت

آردینی اوخو
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398
بؤلوملر :

عملیات نظامی

0 گؤروش
یازار:‌

servicemember .
در مورد Kent's ، ماده DOD به خاطر سرطان تیروئید قبلی در سال ۲۰۱۶ ، او را از برنامه خارج کرد . خانواده‌اش حذف شدند و سرطان در همان سال درمان شد و پس از آن چندین اسکن نشان داد که نشان می‌داد او از بیماری پاک شده‌است .
هفته گذشته ، قانونگذاران ایالت نیویورک و مریلند از مقامات ارشد پنتاگون خواستند که توضیح دهند که چگونه وزارت دفاع و قوانین پزشکی نیروی دریایی و روند اسقاط را که منجر به استقرار Kent's می‌شود را توضیح دهند .
کنت ، همراه با ۱۸ تن دیگر از جمله یک servicemember آمریکایی دیگر ، یک غیرنظامی آژانس اطلاعات دفاع و یک پیمان‌کار وزارت دفاع ، در روز ۱۶ ژانویه در سوریه کشته شدند . کنت اولین زن آمریکایی بود که در سوریه کشته شد ، زیرا کمپین coalition's به رهبری آمریکا علیه دولت اسلامی در اواخر سال ۲۰۱۴ آغاز شد .
The ، N.Y. ، بومی در دسامبر ۲۰۰۳ اندکی پس از دبیرستان با هدف حملات ۱۱ سپتامبر و خانواده خدمات گرا وارد ارتش شد . او به هفت زبان از جمله چهار گویش عربی صحبت کرد .
سال گذشته کنت برای شرکت در برنامه روانشناسی doctorate در دانشگاه خدمات Uniformed در Sciences در in ، قرار گرفت . شوهر او گفته‌است که کنت می‌خواهد در برنامه روانشناسی شرکت کند تا بتواند به servicemembers که از اختلال استرس پس از حادثه رنج می‌برند ، کمک کند . با این کار ، او همچنین می‌توانست به فرزندان خود نزدیک‌تر باشد ، زیرا احتمال کمتری وجود دارد که او به مناطق جنگی اعزام شود .
کنت از ترخیص اولیه نیروی دریایی برای شرکت در این برنامه در اوایل فوریه ۲۰۱۸ برخوردار شد، اما آن‌ها تا پایان ماه برنامه‌های خود را معکوس کردند و در اواخر ماه نوامبر به سوریه اعزام شدند .
کنت قسمتی از جامعه اطلاعاتی small بود . او از فورت مید ، Md ، ساخته شده‌بود . افسران نظامی گفته‌اند ، و بخشی از جنگ Navy's Cryptologic ۶۶ ساله ، یک واحد در گروه جنگ Cryptologic ۶ که بر هوش سطح ملی ، استراتژیک و تاکتیکی متمرکز است .
شوهرش گفت که او به عنوان بخشی از تلاش‌های بزرگ‌تر برای ردیابی بقایای شام و شام و شام ، کشته شد .
کنت از ماه آوریل به آمریکا باز می‌گشت و امیدوار بود که در ماه ژوئن به عنوان بخشی از برنامه عملیاتی خود در ماه اوت به مدرسه توسعه افسر مراجعه کند .
GAO می‌گوید که افزایش نرخ ارتقا نیروی هوایی Drone نیروی هوایی
تفنگداران و پیمانکاران آمریکایی از هواپیماهای بدون سرنشین در حین تظاهرات نهایی در مرکز نیروهای دریایی on ، Va ، پرواز می‌کنند . ، ۱۴ مارس ۲۰۱۸ . ( عکس از نیروی دریایی ایالات‌متحده / ژاکلین A ) کلیفورد )
۹ فوریه ۲۰۱۹
ستاره‌ها و نوارها توسط جان Vandiver
stuttgart ، آلمان - - یک ناظر دولتی در یک گزارش جدید گفت که خلبانان جنگنده نیروی هوایی به سرعت بالاتری نسبت به همتایان خود که هواپیماهای بدون سرنشین را کنترل می‌کنند ارتقا پیدا می‌کنند ، اما این فاصله زمانی نزدیک می‌شود که تقاضا برای هواپیمای آزمایشی از راه دور افزایش یابد .
به گفته دفتر پاسخگویی دولت در روز پنج شنبه ، پنج سال پیش نیروی هوایی برای استخدام و حفظ خلبانان هواپیماهای بدون سرنشین تلاش می‌کرد ، اما اکنون اصلاحات متعددی به این معنی است که در اغلب موارد افسران رده‌های مختلف در حال پیشرفت در نرخ‌های مشابه خلبانان ، بمب گذاران و هواپیما هستند .
براساس داده‌های GAO's ، در گذشته ، تبلیغات برای خلبانان هواپیماهای بدون سرنشین عقب‌افتاده بود . اما این در حال حاضر در حال تغییر است .
the گفت : " نیروی هوایی به گسترش استفاده از هواپیمای آزمایشی کنترل از راه دور ) در ماموریت‌های مختلف جمع‌آوری اطلاعات ، نظارت و شناسایی و عملیات نظامی ادامه می‌دهد .
منبع سایت

آردینی اوخو
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398
بؤلوملر :

خانه دار

0 گؤروش
یازار:‌

این دو نفر قادر بودند که یک لحظه حرفه‌ای و شخصی خود را به اشتراک بگذارند .
پدرش بازرسی پرسنلی خود را انجام داد تا اطمینان حاصل کند که او به درستی با چترنجات پریده‌است .
هر دوی آن‌ها سوار بر یک هواپیمای " c - ۳ " شدند و این دو به منطقه سقوط سیسیل رفتند . برای مایکل جکسون , که بعد از پسرش از هواپیما خارج شد , پرش هیدرولیکی او بود .
این مهم‌ترین تجربه شغلی ارتش من بود که بتوانم با پسرم به اشتراک بگذارم . هرگز فراموش نخواهم کرد . "
ویلیام مک کین افکار مشابهی را بیان کرد .
ویلیام کینگ گفت : " او درست پشت سر من آمد , توضیح داد ( چیزها و ) که مرا تماشا می‌کردند که از هواپیما بیرون بروم , تجربه‌ای بسیار فروتنانه بود . "
مایکل هارت بلافاصله پس از پرش به او پیام متنی را برای همسرش فرستاد .
" من نمی‌توانستم به دو مرد مورد علاقه‌ام در زندگی افتخار کنم . من هرگز فکر نمی‌کردم که سال‌ها پیش پسرم در حال خدمت در کنار پدرش باشد . "
هر دو گروه به واحدهای مختلف تقسیم می‌شوند .
ویلیام , عضو سابق گروه توپخانه , هنگ توپخانه فیلد , واحد سابق پدرش است .
او گفت : " من همه را در آنجا می‌شناسم , اما سعی می‌کنم فاصله خود را از باتری خود حفظ کنم تا هیچ تاثیر ناروا در آن وجود نداشته باشد. "
مایکل , استوار , استوار در اداره هوایی بخش است که هواپیماهای نیروی هوایی را برای عملیات لشکر دوم هوابرد هماهنگ می‌کند .
وقتی پسرش به او گفت که می‌خواهد به ارتش ملحق شود گفت که اگر پسرش به آن نیاز داشته باشد , او آنجا خواهد بود .
ویلیام می‌گوید : " من می‌خواهم اول پدرش باشم , نه او ( استوار ) , اما می‌توانم به او راهنمایی کنم که چطور موفق شود . "
شهر دادگاه عالی افتخارات سیاه جنگ جهانی دوم را دهه‌ها پس از کتک زدن وحشیانه نشان داد
نشانگر تاریخی این گونه
زمینه و هدف : هدف از این مطالعه تعیین میزان بروز عفونت در بیماران مبتلا به هپاتیت b می‌باشد . بخش پایینی نشانگر به خط بریل نوشته شده‌است . ( عکس از کریستینا مایرز / آسوشیتدپرس )
۲۹ فوریه
آسوشییتدپرس گزارش شده‌است . میرز
در شهر کارولینای جنوبی , شهر کارولینای جنوبی خاطره یک کهنه سرباز جنگ جهانی دوم را گرامی می‌دارد که در دستان یک رئیس پلیس سفید او را به طور دائم کور کرده‌است و به پیشروی رئیس‌جمهور هری ترومن در جهت ادغام ارتش اسرائیل کمک کرده‌است .
مهمانان و اعضای برجسته خانواده اسحاق نیوتن , روز شنبه برای مراسم خصوصی برای پرده‌برداری از " کور کننده " نشانگر تاریخی اسحاق " که در محل ایستگاه پلیس قدیمی واقع در محل وقوع ضرب و شتم واقع شده‌است , گرد هم آمدند .
در میان جمعی از مهمانان گرد هم آمده بودند . جی . و دیگر مقامات در میان اعضای خانواده نشسته بودند و در مورد تاثیر ماندگار برخورد فجیع با یک افسر چند دهه پیش در شهر و اعضای خانواده‌اش شنیده بودند .
ساعاتی پس از اینکه در ماه فوریه شرافتمندانه از ارتش اخراج شدند , از یک اتوبوس تازی که توسط رئیس پلیس سفید اداره می‌شد , کنده شد . وود در لباس رسمی به تن داشت . افسران پلیس به خاطر رفتار مستانه و مستانه دستگیر و دستگیر شده‌اند . این حمله توجه naacp را برانگیخت که نمایندگانش با ترومن در مورد درمان سربازان آمریکایی - آمریکایی که پس از جنگ به خانه باز می‌گشتند , دیدار کردند .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 14 اردیبهشت 1398
بؤلوملر :

مرد خانواده

0 گؤروش
یازار:‌

بازرس اصلی ، دنیل Mosqueda ، هیچ توضیحی برای آزمایش ادرار ارائه نکرد .
او به تایمز گفت : " نحوه انجام تحقیقات بیشتر اتفاق می‌افتد . "
وودساید گفت پس از اینکه شواهد از بین رفتند ، در مارس ۲۰۱۷ با Garrison در مورد تحقیقات در یک حزب بازنشستگی colonel's روبرو شد . او گفت که Garrison به او گفت که " هیچ جنایت واقعی در اینجا وجود ندارد " و اینکه " هزاران دلار " در تست ادرار که wouldn't اطلاعات قابل‌استفاده تولید می‌کند ، نامناسب بوده‌است .
متخصصان پزشکی قانونی به تایمز گفتند که بسته به شرایط نمونه ، تجزیه و تحلیل دی‌ان‌ای در ادرار می‌تواند رابطه جنسی perpetrator's را تعیین کرده و شاید او را از طریق آزمایش مقایسه شناسایی کند . آن‌ها گفتند که به طور معمول ، قیمت آن حدود ۱۰۰۰ دلار به ۱۳۰۰ دلار خواهد بود .
کارشناسان نظامی و جنایی از این تصمیم سوال کردند که بدون انجام تجزیه و تحلیل دی‌ان‌ای ، شواهد را از بین ببرند . استاد دانشکده حقوق جنوب غربی VanLandingham ، که به عنوان دادستان و وکیل‌مدافع جنایی در دوران فعالیت نیروی هوایی آمریکا خدمت می‌کرد ، گفت که اگر مدرکی برای ممانعت از تحقیقات و یا حفاظت از کسی نابود شود ، ممکن است پرونده‌ای برای جلوگیری از عدالت ایجاد شود .
او گفت : " باید به آن نگاه کرد . "
در حدود یک سال پس از حادثه " ناوین رامگولام " به درجه سرهنگی ارتقا یافت و اکنون فرمانده the گروه حمله در بخش ریورساید است و بیش از ۹۰۰ نفر را تحت نظارت قرار می‌دهد و استقرار هواپیماهای drone - ۹ A نظامی .
سخنگوی گارد از گفتن چیزی که باعث تعلیق اخیر فرمانده ۱۴۴th ، سرهنگ ویکتور sikora شد ، خودداری کرد . مدت کوتاهی پس از تعلیق ، sikora جلسه‌ای برای خلبان‌ها و پرسنل پشتیبانی در پایگاه فرزنو را اعلام کرد . او به این تجمع گفت که به دلیل میزان تحقیقات " رهبری نگهبان با آن سر و کار دارد " و طبق گزارش جلسه که تایمز مورد بررسی قرار گرفت ، او به حالت تعلیق در آمده‌است . توضیح نداد .
sikora به درخواست‌ها برای اظهار نظر در مورد تعلیق واکنش نشان نداد .
در بین شکایات دیگر تحت تحقیق توسط بازرس کل ، یکی از آن‌ها توسط سرهنگ دوم سث Nehring در مدت کوتاهی قبل از کشته شدن او در یک سانحه در یک ماموریت آموزشی در اوکراین ثبت شده‌است . جزئیات شکایت وی در دسترس نیست . بازرس the general's ، سرهنگ Shawna Pavey ، به درخواست‌های مصاحبه پاسخ نداد .
دیو Bakos ، یک ژنرال بازنشسته که به مدت ۳۲ سال در گارد خدمت کرده و برای عراق و افغانستان مستقر شده بود ، گفت که Garrison باید خواستار تحقیقات کامل‌تری از ابتدا شود . Bakos گفت که Morale در the آسیب‌دیده است .
او گفت : " در آنجا افراد زیادی وجود دارند که به تغییر در بالا نیاز دارند .
تجلیل از شرکت پلیس نظامی برای خدمت در افغانستان
در روز چهارشنبه , دسامبر سال ۲۰۱۸ , در روز چهارشنبه , دسامبر ۲۰۱۸ , در یک جلسه مشترک از قانون گذاری داکوتای شمالی در روز چهارشنبه , دسامبر ۲۰۱۸ در بیسمارک , N.D. ( تام Stromme / بیسمارک Tribune از طریق آسوشییتدپرس ) سخنرانی بودجه خود را ارائه می‌دهد .
۱۱ فوریه - ۲۰۱۹
آسوشیتد پرس
FARGO ، N.D. - فرماندار داکوتای شمالی ، داگ Burgum و رهبران گارد ملی سربازان را از غرب میانه که در حدود یک سال خدمت در افغانستان گذرانده بودند مفتخر کردند .
مراسم ویژه‌ای بعد از ظهر روز یکشنبه در مرکز رزرو نیروهای مسلح در فارگو برای حدود ۳۰ عضو گروه ملی نیروی نظامی داکوتای شمالی برگزار شد . این سربازان از ۲۰ جامعه در داکوتای شمالی ، داکوتای جنوبی و مینسوتا هستند .
Burgum گفت که تشخیص و تشکر از خانواده‌های سربازانی که این همه وقت را گذرانده اند ، حائز اهمیت است . گروهبان اول تایسون Mattson گفت که همسرش این خانواده را در حالی که مشغول خدمت بود ، با هم نگه داشت .
این واحد جزئیات خدمات حفاظتی و حمل و نقل ایمن را در حالی که به ناتو محول شده بود در ماه دسامبر تامین کرد .
منبع سایت

آردینی اوخو
پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398
بؤلوملر :

لایحه

0 گؤروش
یازار:‌

براساس این گزارش ، نیروی هوایی یک استراتژی برای حفظ نیروی هوایی را طرح‌ریزی نکرده است .
طبق برآورده‌ای GAO ، ۱۰۰، ۰۰۰ نفر در سراسر خطوط هوایی فعال و ذخیره نیروی هوایی وجود دارد و نگهداری از هواپیمایی بزرگ‌ترین حوزه فعالیت شغلی است که در حدود یک چهارم از پرسنل خدمت وظیفه خود را تشکیل می‌دهد .
این کمیته از این سرویس خواسته‌است تا ابتکارات حفظ و نگهداری بهتر را ایجاد کرده و اهداف نگهداری سالیانه خود را براساس سلسله‌مراتب و سطوح مهارت آن‌ها توسعه دهد . The گفت که این سرویس با هر دو پیشنهاد موافقت کرده‌است .
در ماه دسامبر ، ویلسون گفت که نرخ آمادگی کلی در حال افزایش است .
او در نشست دفاع ملی ریگان گفت : "نیروی هوایی امروز ۱۵ درصد بیشتر از زمانی که تایید شد [ به عنوان دبیر در ماه مه ۲۰۱۷ ] آماده می‌شود " و افزود که حدود ۷۵ درصد از اسکادران عملیاتی آماده هستند تا در یک اعلامیه moment's مستقر شوند .
ویلسون در ماه دسامبر گفت که نرخ آمادگی با استفاده از روش‌های رتبه‌بندی C۱ و C۲ اندازه‌گیری می‌شود . با توجه به دفتر بودجه کنگره ، امتیاز C [۱] به معنی یک واحد می‌تواند به طور کامل ماموریت زمان جنگ را انجام دهد ؛ امتیاز C۲ به این معنی است که یک واحد می‌تواند بیشتر ماموریت زمان جنگ خود را انجام دهد .
ویلسون گفت : " هنوز به این معنی است که ما هنوز باید کار کنیم … اما that's که زمان ، انرژی و منابع خود را در آن قرار داده‌ایم . "
او گفت : " در روز جمعه ، وی تاکید کرد که باید همواره بر روی افراد نیروی هوایی متمرکز شود که ماموریت انجام می‌دهند و آمادگی در درجه نخست درباره آموزش مردم است ."
حمایت از Making شعار " May - بی‌طرف " ممکن است محو شود .
شعار وزارت امور سربازان قدیمی ، نشان می‌دهد که روی یک پلاک در بیرون ساختمان اداره بهداشت سربازان قدیمی در واشنگتن دی سی Hope هاج و Military.com دیده می‌شود .
۷ فوریه ۲۰۱۹
Military.com | نوشته ریچارد Sisk
یک نظرسنجی سالانه از سازمان سربازان قدیمی عراق و سربازان قدیمی آمریکا ( IAVA ) نشان داد که کم‌تر از نیمی از اعضای نظرسنجی از یک نسخه نمادین دیگر از گروه " امور سربازان قدیمی " حمایت می‌کنند : " برای مراقبت از او چه کسی باید این مبارزه را تحمل کند ، و برای بیوه او و یتیم او ."
این تحقیق که هفته گذشته منتشر شد، در حدود ۴، ۶۰۰ نفر از اعضای خانواده نشان داد که ۴۶ درصد " به شدت " یا " تا حدی " از تغییر شعار " آبراهام Lincoln's " با شکوه دوم حمایت کردند .
در حدود ۳۰ درصد " قویا " یا " تاحدودی " با تغییر شعار مخالف بودند ، در حالی که ۲۴ درصد در مورد این موضوع بی‌تفاوت بودند .
در ماه اکتبر ، کلینیک خدمات حقوقی سربازان بازنشسته در مدرسه حقوق ییل ، با پشتیبانی IAVA ، شبکه اقدام Women's خدمات ، و اتحاد Veterans نیویورک از the درخواست کردند که شعار خود را تغییر دهند .
در این دادخواست گفته شده‌است : " شعار فعلی VA جنسیتی و طرد شده است که به سربازان قدیمی زنان در حاشیه جوامع کارآزموده واگذار می‌شود ."
پاول Rieckhoff ، بنیانگذار و مدیر اجرایی ارشد of ، در بیانیه‌ای گفت : " اکنون زمان عمل فرارسیده است . "
Rieckhoff در آن زمان گفت که تغییر شعار " یک تعهد قدرتمند برای ایجاد فرهنگی است که به خدمت و فداکاری‌های سربازان قدیمی زنان احترام می‌گذارد و احترام می‌گذارد ."
Lindsay Rodman ، مدیر ارتباطات IAVA ، گفت که Reickhoff از آن زمان گفته‌است که استعفا می‌دهد و اکنون توسط IAVA به عنوان " مدیر عامل اجتماعی و اجتماعی " فهرست شده‌است .
اگرچه ۴۶ درصد در نظرسنجی IAVA از تغییر حمایت کردند ، Rodman گفت که این نتیجه " حمایت قابل‌توجهی را برای تغییر شعار " در جمعیتی که تحت سلطه مردان است " نشان می‌دهد .
نوامبر گذشته ، کریستن Kirsten از نیویورک و نماینده Kathleen رایس ، D - نیویورک لایحه‌ای را معرفی کردند که این شعار را تغییر می‌داد : " برای رسیدن به قول رئیس‌جمهور Lincoln's برای مراقبت از او که باید نبرد را تحمل کند و با خدمت و تجلیل از مردان و زنانی که سربازان کهنه‌کار هستند ."
یکی دیگر از شعار جایگزینی که گروه‌های مدافع عنوان کردند ، این است : " برای مراقبت از کسانی که باید نبرد و خانواده و بازماندگان آن‌ها را تحمل کنند ."
منبع سایت

آردینی اوخو
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398
بؤلوملر :

چارچوب

0 گؤروش
یازار:‌

یکی از مقامات ارشد پنتاگون در افغانستان در میان فشار برای صلح
پت shanahan ، وزیر دفاع ، چپ ، دوشنبه صبح روز دوشنبه ، ۱۱ فوریه ۲۰۱۹ به کابل ، افغانستان ، افغانستان ، و رهبران ارشد دولت افغانستان وارد کابل ، افغانستان ، و دوشنبه می‌شود .
۱۱ فوریه - ۲۰۱۹
مصاحبه مطبوعاتی اسوشیتد پرس با رابرت برنز
کابل ، افغانستان - مقامات ارشد Pentagon's روز دوشنبه از افغانستان بازدید کردند تا با فرماندهان آمریکایی و رهبران افغان در میان فشار برای صلح با طالبان دیدار کنند .
پت shanahan ، وزیر موقت دفاع که اخیرا ً منصوب شده‌است ، گفت که او هیچ دستوری برای کاهش حضور نیروهای آمریکایی ندارد ، اگرچه مقامات می‌گویند که در صدر فهرست گنجانده شده در مذاکرات صلح اکتشافی می‌باشد .
shanahan گفت که او تشویق شده‌است که دولت رئیس‌جمهور دونالد Trump's در حال بررسی همه احتمالات برای پایان دادن به جنگ ۱۷ ساله ، طولانی‌ترین در تاریخ آمریکا است .
اما او تاکید کرد که شرایط صلح برای افغان‌ها برای تصمیم‌گیری است . تاکنون طالبان از مذاکره با دولت اشرف غنی ، رئیس‌جمهور ، خودداری کرده‌اند و آن را غیرقانونی خواندند . واشنگتن می‌کوشد این بن‌بست را بشکند .
او گفت : " افغان‌ها باید تصمیم بگیرند که افغانستان چه شکلی است . shanahan به گزارشگران که با او از واشنگتن سفر می‌کنند ، گفت : " در مورد آمریکا ، it's در مورد افغانستان صحبت نکنید . "
زلمای ایوبی ، نماینده ویژه سازمان ملل برای مذاکرات صلح افغانستان ، روز جمعه گفت که اگرچه گفتگوها در مراحل اولیه هستند ، او امیدوار است که تا ماه جولای معامله انجام شود . این زمانی است که افغانستان قرار است در انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار شود .
shanahan ، یکی از مدیران اجرایی سابق بوئینگ که تا روز دوشنبه هرگز در افغانستان نبوده است ، قرار بود با غنی و دیگر مقامات ارشد دولتی دیدار کند .
پس از آنکه جیم mattis استعفای خود را در ماه دسامبر تسلیم کرد ، shanahan در تاریخ یکم ژانویه به عنوان وزیر دفاع منصوب شد . shanahan شماره ۲ mattis بود .
نظرات Shanahan's در مورد جنگ افغانستان به طور گسترده شناخته‌نشده است . او گفت که از این دیدار week's برای اطلاع دادن به تفکر وی و گزارش دادن به ترامپ استفاده خواهد کرد .
ژنرال جوزف Votel ، فرمانده فرماندهی مرکزی ایالات‌متحده ، در شهادت خود در برابر کنگره در هفته گذشته ، دیدگاه بسیار خوش بینانه ای نسبت به افغانستان ارائه داد و گفت که مانور فعلی بین مذاکره کنندگان آمریکا و طالبان " اولین فرصت واقعی ما برای صلح و آشتی از زمان آغاز جنگ است ."
Votel اشاره کرد که طالبان هنوز قادر به وارد کردن تلفات قابل‌توجهی به نیروهای دولتی افغان هستند . درست هفته گذشته ، شورشیان حدود دو جین سرباز افغان را در حمله‌ای به پایگاه ارتش در استان کندوز در شمال افغانستان کشتند .
علاوه بر مبارزه با طالبان ، نیروهای ایالات‌متحده و ائتلاف در افغانستان بر یک گروه وابسته به دولت اسلامی که در دولت اسلامی "ISIS - خراسان " تشکیل شده‌است ، متمرکز شده‌اند و در گزارش خود به کنگره ، دولت و دولت در این کشور " به رشد خود به عنوان تهدیدی برای میهن خود ادامه خواهد داد ."
shanahan در اظهارات خود خطاب به گزارشگران در حین پرواز خود به کابل گفت که با وجود این که حضور دولت اسلامی در سوریه " نابود شده‌است " ، نیروهای امنیتی محلی سوریه برای تضمین ثبات مورد نیاز هستند . او گفت که هنوز وجود جهانی دارد .
او گفت : " اگر چیزی کاملا ً ریشه‌کن شده باشد ، خطر بازگشت آن وجود دارد .
ترامپ یک رویکرد دوگانه در قبال افغانستان اتخاذ کرده‌است و می‌گوید که غریزه‌اش مبنی بر ورود به اداره در سال ۲۰۱۷ کناره‌گیری کرد . با این وجود او در عوض اضافه کردن ۳۵۰۰ سرباز در سال ۲۰۱۷ - ۲۰۱۸ برای تقویت تلاش آمریکا برای آموزش و مشاوره به نیروهای افغان ، انتخاب کرد . پس از استعفای mattis در ماه دسامبر ترامپ اصرار داشت که او از نحوه برخورد mattis با افغانستان ناراضی بوده‌است . از آن زمان ، دولت گفته‌است که به یک " چارچوب آزمایشی " برای مذاکرات صلح کامل با طالبان دست یافته‌است .
ترامپ در سخنرانی هفته گذشته خود در کنگره گفت : " ما نمی‌دانیم که آیا به توافقی دست خواهیم یافت یا خیر " ، اما ما می‌دانیم که پس از دو دهه جنگ ، این ساعت به حداقل تلاش برای صلح می‌رسد ."
منبع سایت

آردینی اوخو
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398
بؤلوملر :

اطلاعاتی

0 گؤروش
یازار:‌

کاپیتان سابق جفری Breslau روز جمعه توسط یک قاضی فدرال در سن دیگو به اتهام مقصر بودن در تضاد منافع محکوم شد . او ۲۰، ۰۰۰ دلار جریمه شد و دستور پرداخت مبلغ ۶۵، ۰۰۰ دلار به نیروی دریایی را داد .
دادستان‌ها می‌گویند که Breslau ایمیل دارد و به پیمان‌کار ، لئونارد فرانسیس ، کمک می‌کند تا به او کمک کند بیش از پنج admirals نیروی دریایی پیروز شود و قراردادهای کلانی برای شرکتش تهیه کند که کشتی‌ها را در اقیانوس آرام تامین کرده‌است .
دادستان‌ها می‌گویند فرانسیس overbilled نیروی دریایی ایالات‌متحده را بیش از ۳۵ میلیون دلار برای خدمات کشتی‌ها توقیف کرده‌است .
افسران جوان در پایگاه اطلاعاتی Force's Misconduct Misconduct Tracked قرار دارند.
یک نیروی هوایی نیروی هوایی her را در آینده نگه می‌دارد . ( عکس از نیروی هوایی ایالات‌متحده آمریکا: میلتون هامیلتون کلاس اول
۸ فوریه ۲۰۱۹
Military.com | By Oriana Pawlyk
نیروی هوایی به آرامی یک پایگاه اطلاعاتی را گسترش داده‌است که برای مراقبت از درجه داران نیروی هوایی مورد استفاده قرار می‌گیرد .
سیستم ردیابی حالت خودکار ، یا ACTS ، در استفاده از خدمات از سال ۲۰۰۳ ، پیش از این تنها برای افسران درجه فیلد - - سرگرد ، سرهنگ دوم و سرهنگ - در صف برای ارتقا بکار برده شده بود . سال گذشته نیروی هوایی ردیابی پایگاه اطلاعاتی را به معاونین دوم و بالاتر گسترش داد .
according Yepsen ، سخنگوی نیروی هوایی ، در ایمیلی که اخیرا ً منتشر شده‌است گفت که این عملیات عمدتا ً برای ثبت و ردیابی تحقیقات عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرد که باید تا سطح خدمات ، در هر بخش دفاع و سیاست نیروی هوایی گزارش شود .
او گفت که این سرویس در سال ۲۰۱۲ پایگاه اطلاعاتی را گسترش داد تا " همه تحقیقات باز و اطلاعات نامساعد برای افسران درجه فیلد ، همان طور که توسط وزارت دفاع دستور داده شد ، تا با سیاست Promotions افسر هماهنگی داشته باشد " .
محتوای مرتبط :
نیروی هوایی سه فرمانده را در پایگاه تگزاس در میان گزارش‌های " رفتار خطرناک " آتش می‌زند .
فرمانده اسکادران Malmstrom Fired بر آب و هوای فرمان Unhealthy
فرمانده اسکادران B - ۵۲ در پایگاه نیروی هوایی Minot
او نوشت : " سیاست وزارت دفاع نیاز به یک دوره ۱۰ ساله برای ملاقات با هیات تبلیغاتی ژنرال ( O - ۷ ) دارد ؛ بنابراین ، بازرس کل نیروی هوایی تصمیم گرفت که [ دفتر این وزارتخانه ] تحقیقات باز و اطلاعات نامطلوب در مورد همه افسران درجه افسری [ سرهنگ دوم ، سرهنگ و سرهنگ ] را برای برآورده کردن این الزام جمع‌آوری و پی‌گیری کند ."
Yepsen نوشت : "برای انطباق با تغییراتی که در پردازش قرار ملاقات‌های افسران در انتظار رسیدگی به اطلاعات نامطلوب دیگر وجود دارد ، " مجموعه تحقیقات باز و اطلاعات معکوس برای همه افسران با استفاده از همان پایگاه‌داده گسترش‌یافته است . "
ایمیلی به او می‌گوید : " اگر چه نیروی هوایی از نظر تاریخی در زمان بررسی افسران ارشد خوب عمل کرده‌است ، ما اخیرا ً گام‌هایی را برای بهبود غربالگری افسران جوان با دستور دادن به همه فرماندهان برای اطلاع دادن به بازرس کل پلیس در زمانی برداشته ایم که یک تحقیق ، تحقیق و یا هر تحقیق دیگری از هر افسر آغاز شده‌است .
Yepsen نوشت : "در وهله اول ، تحقیقات و دستورها بازرس کل را ردیابی می‌کند، اما " داده‌های سو رفتار اجرایی یا زیان‌آور ، توسط پایگاه‌های اطلاعاتی نیروی هوایی ، مانند تحقیقات هدایت‌شده فرمانده ، پی‌گیری نمی‌شوند . "
به گفته مسئولان ، فعالیت ACTS پرونده جنایی و پرونده‌های جنایی را ثبت می‌کند ، زیرا آن‌ها توسط دفتر نیروی هوایی تحقیقات ویژه و پایگاه‌های اطلاعاتی نیروهای امنیتی پی‌گیری می‌شوند .
داده‌ها برای بازرسی عمومی برای مرور ، با دسترسی براساس سطح آن‌ها در دسترس است .
به عنوان مثال ، بازرس کل اداره نیروی هوایی می‌تواند به همه پرونده‌ها در سراسر سرویس دسترسی داشته باشد . Yepsen گفت که یک فرمانده ارشد فرماندهی ممکن است تنها موارد ACTS را در دستور مربوطه خود ببیند ، در حالی که نصب igs ممکن است تنها در داخل پایگاه آن‌ها به موارد دسترسی داشته باشد.
منبع سایت

آردینی اوخو
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398
بؤلوملر :

میادین

0 گؤروش
یازار:‌

ژانویه همچنین شاهد افزایش چشمگیر شکایات از افرادی که در اطراف پایگاه در Glendale زندگی می‌کنند را مشاهده کرد .
Becky Heyse ، سخنگوی لوک Heyse ، در ماه ژانویه تعداد ویژه شکایات را اعلام کرد ، اما گفت که تعداد آن‌ها تا کنون در ماه فوریه بسیار عادی به نظر می‌رسد .
لوک در اواخر سال ۲۰۱۸ گفت که در تمام آن سال حدود ۸۰ نفر بودند .
جنگنده‌های آمریکایی با پشتیبانی ایالات‌متحده ، فشار نهایی را برای شکست دولت در عراق و شام در سوریه آغاز کردند.
قشون سوریه در سال ۱۸۰۰
این در ۲۹ آوریل ۲۰۱۷ که هنوز از ویدئو گرفته‌شده نشان می‌دهد که نیروهای آمریکایی در روستای شمالی of سوریه موضع گرفته‌اند . ( عکس از آسوشیتدپرس از طریق APTV )
۱۰ فوریه ۲۰۱۹
آسوشیتدپرس به نقل از Bassem Mroue
بیروت - نیروهای سوریه که تحت حمایت آمریکا و کرده‌ای سوریه هستند ، روز شنبه گفتند که یک تلاش نهایی را برای شکست گروه دولت اسلامی در آخرین جیب کوچک افراط گرایان در شرق سوریه آغاز کرده‌اند .
سخنگوی نیروهای دموکرات سوریه ، مصطفی بالی در تویی‌تر نوشت که این حمله روز شنبه پس از تخلیه بیش از ۲۰، ۰۰۰ نفر از مناطق تحت کنترل IS در استان شرقی دیر el آغاز شد . یک بیانیه SDF می‌گوید که این تهاجم در روستای of متمرکز شده‌است .
SDF که توسط نیروی هوایی ایالات‌متحده حمایت می‌شود ، از بخش‌های بزرگی از قلمرو است که زمانی در شمال و شرق سوریه کنترل می‌شد و افراط گرایان را محدود به جیب کوچکی از زمین نزدیک مرز عراق کرد .
تعداد زیادی از مبارزان IS در حال حاضر در دو روستا محاصره‌شده ، یا کم‌تر از یک درصد از خلیفه‌گری خود را که زمانی در بخش‌های بزرگی از سوریه و عراق پراکنده شده‌اند ، محاصره کرده‌اند . در هفته‌های اخیر ، هزاران غیر نظامی از جمله خانواده‌های مبارزان IS ، منطقه تحت کنترل افراط گرایان را ترک کردند .
بالی با استفاده از یک زبان عربی برای اشاره به IS گفت : " نبرد قاطع امشب آغاز شد تا آنچه از Daesh تروریست باقی مانده‌است را به پایان برساند . "
او بعدها به اسوشیتد پرس گفت : " این نبرد بسیار شدید است و آن‌هایی که در داخل مانده‌اند the هستند که از آخرین سنگرهای خود دفاع می‌کنند . با توجه به این موضوع می‌توانید وحشیگری و اندازه جنگ را تصور کنید ."
بالی نگفت که چقدر انتظار این نبرد را دارند .
سازمان نظارت بر حقوق بشر سوریه که مقر آن در بریتانیا است گفت که مبارزان SDF " با احتیاط " به دلیل مین‌هایی که توسط مردان مسلح ایجاد شده‌اند " محتاطانه " پیشروی می‌کنند . در این گزارش گفته شده‌است که هواپیماهای جنگی به رهبری ایالات‌متحده برای پیشبرد مبارزان SDF پوشش می‌دهند .
دونالد ترامپ ، رئیس‌جمهور آمریکا ، روز چهارشنبه پیش‌بینی کرد که این کشور تا هفته آینده تمام قلمرو خود را از دست خواهد داد .
ترامپ به نمایندگان جامعه ۷۹ نفره که رهبری ایالات‌متحده را رهبری کردند ، گفت : " باید به طور رسمی زمانی ، احتمالا ً هفته آینده اعلام شود ، که ما ۱۰۰ درصد از خلیفه را خواهیم داشت " .
مقامات آمریکایی در هفته‌های اخیر اعلام کرده‌اند که ۹۹.۵ درصد از خاک خود را از دست داده‌است و در کم‌تر از ۵ کیلومتر مربع در سوریه ، یا کم‌تر از ۲ مایل مربع ، جایی که عمده مبارزان در آن متمرکز هستند را در دست دارد . اما فعالان و ساکنان می‌گویند که IS هنوز سلول‌های مخفی در سوریه و عراق دارد و زمینه را برای شورش مهیا می‌کند . ارتش آمریکا هشدار داده‌است که اگر فشار نظامی و ضد تروریستی بر روی آن آسان شود ، این گروه می‌تواند به صحنه بازگردد .
این رصدخانه گفت از آنجا که SDF حمله خود را علیه IS در این ناحیه آغاز کرد ، در روز ۱۰ سپتامبر ، برخی از افراد مسلح و ۶۷۸ قاتل SDF کشته شده‌اند . این گزارش می‌گوید که ۴۰۱ غیر نظامی از جمله ۱۴۴ کودک و نوجوان از آن زمان کشته شده‌اند .
اوایل روز شنبه ، شبه نظامیان IS به مبارزان SDF در نزدیکی یک میدان نفتی در شرق country's حمله کردند و باعث حملات هوایی توسط نیروهای ائتلاف به رهبری آمریکا شدند .
این رصدخانه گفت که ۱۲ مرد مسلح به SDF حمله کردند و چندین ساعت با آن‌ها درگیر شدند تا اینکه بسیاری از مهاجمان در اوایل روز شنبه کشته شدند . در این گزارش گفته شده‌است که ۱۰ مهاجم کشته شده‌اند در حالی که دو مهاجم موفق به فرار شده‌اند .
یک فعال دیگر از فعالان ، از جمله آژانس خبری Step ، این حمله را گزارش داد و گفت که برخی از مهاجمان از موتورسیکلت استفاده کرده‌اند که با مواد منفجره کار گذاشته شده‌اند.
این درگیری در نزدیکی میدان al ، یعنی Syria's ، متمرکز بود .
منبع سایت

آردینی اوخو
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398
بؤلوملر :

ناممکن

0 گؤروش
یازار:‌

عضو کنگره والتر جونز ، وکیل نیروهای نظامی که در جنگ عراق کشته شد ، در ۷۶ سالگی درگذشت .
در این عکس مورخ ۲۵ اکتبر ۲۰۱۷ ، عکس ، نماینده ، والتر جونز ، R - N.C. ، برای یک پرتره در دفتر خود در کاپیتول هیل واشنگتن ژست گرفته‌است . ( عکس از آسوشیتدپرس / اندرو Harnik )
۱۰ فوریه ۲۰۱۹
آسوشیتدپرس گزارش داد که گری دی . رابرتسون
RALEIGH ، N.C. - - نماینده جمهوریخواه ایالات‌متحده ، والتر بی . جونز پسر کارولینای شمالی ، یکی از حامیان سرسخت تهاجم سال ۲۰۰۳ عراق که بعدها به یکی از منتقدان صریح اعلان جنگ تبدیل شد ، روز یکشنبه در روز تولد هفتاد و ششم خود درگذشت .
دفتر congressman's مرگ او را در بیانیه‌ای تایید کرد و گفت که جونز در گرینویل ، کارولینای شمالی جان خود را از دست داده‌است . سلامتی او در ماه‌های اخیر کاهش یافت ، جونز در ماه ژانویه بعد از شکستن مفصل ران خود وارد مراقبت‌های خانگی شد . او در اواخر سال ۲۰۱۸ از کنگره مرخصی گرفت و برای آخرین دوره بازگشت به خانه سوگند یاد کرد .
جونز ، مردی بود که از حزب خود دفاع می‌کرد و از حزب خود باک نداشت . او یکی از اولین جمهوری خواهان در جهت معکوس کردن مسیر جنگ در عراق بود ، حتی زمانی که منطقه کارولینای شمالی شامل تاسیسات پراکنده دریایی کمپ Lejeune می‌شد .
مخالفت نهایی او با جنگ عراق با طنزی آمیخته بود که زمانی که کشورشان با اقدام نظامی آمریکا مخالفت کرد ، سیلی محکمی بر علیه فرانسویان ایجاد کرد . جونز در بین اعضای خانواده بود که رهبری کمپینی را بر عهده داشت که منجر به " تخفیف آزادی " و " نان تست آزادی " شد - به جای سیب‌زمینی سرخ‌کرده و نان برشته فرانسوی .
جونز گفت قانونی را معرفی کرد که به رئیس‌جمهور جرج دبلیو بوش نیاز داشت . برای شروع عقب‌نشینی سربازان در سال ۲۰۰۶ به این دلیل که دلیل آن برای حمله به عراق ، سلاح‌های کشتار جمعی ، نادرست ثابت شده بود .
جونز در سال ۲۰۰۵ گفت : " اگر من می‌دانستم که اکنون چه می‌دانم ، من از قطعنامه ای حمایت کرده‌ام که به جنگ برود . " جونز گرمای خود را از همکاران GOP دریافت کرد . او در نهایت ۱۱، ۰۰۰ نامه به خانواده‌های سربازان کشته‌شده را امضا کرد و آن‌ها را به عنوان یک کفاره پس داد .
جونز در مصاحبه سال ۲۰۱۷ با آسوشیتد پرس گفت : " برای من ، it's یک مسئولیت مقدس است که باید با یک خانواده ارتباط برقرار کنم . و برای من بسیار ویژه است ، زیرا به تاسف من برمی گردد که من به رفتن به جنگ عراق رای دادم ."
جونز که از سال ۱۹۹۵ در کنگره خدمت کرده بود ، پیش از این اعلام کرده بود که کمپین سال ۲۰۱۸ آخرین دوره او خواهد بود . مرگ او به این معنا است که فرماندار دموکرات روی کوپر یک انتخابات ویژه را برای کسی برنامه‌ریزی خواهد کرد که دوره دو ساله جونز را در منطقه ساحلی سوم کنگره به پایان برساند .
جونز همچنین طرفدار بی وقفه برای اصلاحات مالی کمپین و کنترل بدهی ملی بود . محافظه‌کاری اجتماعی و اجتماعی در انتخابات عمومی last بعد از پس زدن رقبای اصلی حزب جمهوری‌خواه ، تا حدودی با تمایل جونز به مخالفت با رهبران حزب او تشدید شد . برای مثال او به اصلاحات مالیاتی که از سوی رئیس‌جمهور دونالد ترامپ و یک " لغو و جایگزینی برنامه برای قانون مراقبت‌های بهداشتی رئیس‌جمهور باراک اوباما " ترویج داده شد رای داد .
جونز در مصاحبه با آسوشیتد پرس سال ۲۰۱۸ گفت که او از مخالفت با رهبران حزب جمهوریخواه می‌ترسد " زمانی که من فکر می‌کنم حق با آن‌ها است ."
او گفت : " من کاملا ً در مورد اصل صحبت می‌کنم و وقتی کنگره را ترک می‌کنم ، ترجیح می‌دهم که یک چیز در مورد من بگوید : " من هیچ وقت از درستکاری "والتر جونز " سوال نمی‌کنم . "
رابین Hayes ، رئیس حزب جمهوری‌خواه ایالت ، که چندین سال در کنگره با جونز خدمت کرد ، در یک خبر رسمی اعلام کرد که میراث جونز بدون شک یک حامی صریح برای مردان و زنانی است که در این نیروهای مسلح غیر مسلح خدمت می‌کنند ."
 "تام Tillis "، سناتور جمهوری‌خواه ایالات‌متحده ، افزود : " او به خاطر حمایت خستگی‌ناپذیر اش از شرق کارولینای شمالی ، که او از صمیم قلب عاشق آن است ، و برای همیشه به دنبال محکومیت خود ، بدون توجه به هزینه سیاسی ، به خاطر خواهد داشت . "
منبع سایت

آردینی اوخو
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398
بؤلوملر :

هوایی

0 گؤروش
یازار:‌

Kotnik پس از فارغ‌التحصیلی از آکادمی نیروی هوایی در سال ۲۰۱۱ ، بال‌هایش را در سال ۲۰۱۳ به دست آورد و یاد گرفت که از اف - ۱۶ C پرواز کند . She's از زمان پرواز با اسکادران سی ام در پایگاه هوایی Kunsan کره‌جنوبی ، کره‌جنوبی و اسکادران جنگنده‌های ۵۵th در پایگاه نیروی هوایی شاو ، با توجه به بیوگرافی رسمی اش .
اخیرا ً در شاو ماموریت‌های حمایت از عملیات عقاب نوبل را انجام داد - - ماموریت دفاع هوایی برای پیش‌گیری از ۹ / ۱۱ دیگر - و به عنوان مربی تمرین آزمایشی اف - ۱۶ wingmen جدید خدمت کرد .
او بیش از ۱۰۰۰ ساعت پرواز داشت ، اما قبل از اینکه به عنوان خلبان و فرمانده تیم نمایشی برای دو سال بعد به محل خود برسد ، او آموزش ایستگاه را به پایان رساند و بیش از ۳۰ ماموریت تمرینی انجام داد و سپس مجبور شد تا مهارت‌های خود را در چهار پرواز تایید کند .
ژنرال مایک هولمز ، فرمانده فرماندهی مبارزه با هوا ، در روز ۲۹ ژانویه او را تایید کرد .
نیروی هوایی اعلام کرد که در حال حاضر ، Kotnik تیمی متشکل از ۱۷ نیروی هوایی را هدایت خواهد کرد که به گروه عملیاتی Shaw's ۲۰ واگذار شده‌است و این گروه به بیش از ۲۰ میلیون تماشاچی که هر سال ۱۰ میلیون تماشاچی را نمایش می‌دهند ، به نمایش گذاشته خواهند شد .
تیم Viper که یکی از چهار تیم عملیاتی در فرماندهی مبارزه با نیروی هوایی است ، یکی از بخش‌های کلیدی تلاش‌های استخدامی service's است . این فرمان همچنین بر تیم A - ۱۰ Thunderbolt II و یک تیم اف - ۲۲ Raptor نظارت دارد . این تیم که تازه به تازگی افزوده شده‌است یک تیم نمایشی اف - ۳۵ آذرخش است . اف - ۳۵ پیش از این تنها در تشکیل میراث command's در کنار جنگجویان از دوره‌های قبلی پرواز کرده بود.
تیم Kotnik's در دوره آموزشی preseason قرار دارد و قرار است اولین نمایش خود را از ۳۰ تا ۳۱ مارس در مرکز اصلی فلوریدا انجام دهد .
Kotnik گفت که she's به دنبال تاثیر بر نسل‌های جوان‌تر بود که خلبان تی - ۳۸ ناسا به او کمک کرده بود.
او گفت : " من دست‌اول می‌دانم که تاثیر گذاری تاثیرگذار می‌تواند چه باشد و چه تفاوتی باعث می‌شود که جوانان تنها یک نمونه از کاری که می‌توانند انجام دهند را ببینند .
جلسات رو به رو برای سربازان قدیمی شکار شغل و تحقیقات اکتشاف پول پرداخت می‌کنند
برقراری ارتباط مستقیم با مدیران به دنبال استخدام ، به جای رفتن از طریق تماس‌های منابع انسانی معمول ، برای سربازان شکار شغلی هزینه می‌کند . ( عکس کنگره آمریکا )
۲۶ ژانویه ۲۰۱۹
Military.com | نوشته ریچارد Sisk
بنا بر گفته پروژه جنگجو جنگجو ( WWP ) روش رو به رو برای برقراری ارتباط مستقیم با مدیران کسب‌وکار که به دنبال استخدام هستند , منجر به تولید نتایج در بازار کار شده‌است .
کارکنان WWP گفته‌اند که در پنج سال گذشته نرخ بیکاری برای بیش از ۱۵۰، ۰۰۰ نفر از سربازان قدیمی ثبت‌شده با WWP از ۲۰ درصد به ۱۲ درصد کاهش‌یافته است .
به علاوه ، مجموع حقوق‌های سال گذشته سربازان قدیمی که در برنامه کار WWP's Warriors شرکت کردند به ۱۰۳ میلیون دلار رسید که این اولین بار است که این رقم در سال ۲۰۱۸ بالغ بر ۱۰۰ میلیون دلار بوده‌است .
در مصاحبه تلفنی روز جمعه ، تام kastner ، معاون رئیس اداره رفاه مالی WWP's ، گفت که هدف امسال ایجاد شغل ۲، ۴۵۰ بوده‌است و در حال حاضر ۶۹۷ نفر را در جای خود قرار داده‌اند .
kastner ، یک سرهنگ بازنشسته ارتش ، گفت که رویکرد WWP's باید با صرف زمان با جویندگان کار آغاز شود تا اهداف و مجموعه مهارت‌ها را طرح‌ریزی کند ، و سپس برای تهیه رزومه و کار بر روی آماده‌سازی برای مصاحبه‌های شغلی پیشرفت کند .
به طور جداگانه ، WWP برای ایجاد روابط با شرکت‌های محلی و ملی برای ایجاد فرصت‌های بیشتر برای جنگجویان جهت ایجاد ارتباط مستقیم با مدیران به دنبال استخدام ، به جای عبور از طریق تماس‌های منابع انسانی معمول ، تلاش می‌کند .
kastner می‌گوید : همه ما می‌دانیم که رزومه ‌ها می‌توانند از میان ترک‌ها به پایین کشیده شوند و " شما می‌توانید بسیاری از استعدادها را به عنوان یک کارفرما از روی اعتماد به رزومه از دست بدهید .
منبع سایت

آردینی اوخو
دوشنبه 2 اردیبهشت 1398
بؤلوملر :