Military.com
چندین برنامه مراقبت بهداشتی وجود دارد که برای کمک به شما در حفظ بیمه در هنگام انتقال به نیروی کار غیر نظامی در دسترس هستند . این برنامه‌ها برای برآورده کردن نیازهای خاص براساس وضعیت وظیفه و شرایط انتقال طراحی شده‌اند . برخی از این برنامه‌ها دراز مدت هستند در حالی که برخی دیگر در طبیعت موقتی هستند و تنها پوششی را برای ۳ سال پوشش می‌دهند .
علاوه بر این ، این برنامه‌های پوشش اغلب به شما نیاز دارند تا یک حق بیمه ، سهام هزینه ، deductibles و co پرداخت کنید .
برنامه مدیریت کمک به انتقال ( گذار )

برنامه مدیریت کمک انتقالی ، پوشش TRICARE انتقالی را برای جدا کردن اعضای وظیفه‌ای فعال و اعضای خانواده واجد شرایط آن‌ها ارائه می‌دهد . مراقبت تنها ۱۸۰ روز در دسترس است .






چهار مقوله برای واجد شرایط بودن عبارتند از :
اعضا بی‌اختیار از وظیفه فعال و اعضای خانواده واجد شرایط خود جدا شدند .
گارد ملی و اعضای ذخیره پس از اینکه به مدت یک دوره کاری فعال بیش از ۳۰ روز فراخوانده شدند ، از وظیفه فعال جدا شدند.
اعضای جدا شده از وظیفه فعال پس از اینکه به طور غیر ارادی در حمایت از عملیات احتمالی حفظ شدند
اعضای جدا شده از وظیفه فعال پس از توافق اختیاری برای مدت کم‌تر از یک سال در حمایت از ماموریت احتمالی
برگه واقعیت TRICARE TAMP را بررسی کنید تا بیشتر در مورد نام‌نویسی در این برنامه یاد بگیرید .
ادامه برنامه سلامتی مراقبت از سلامت ( CHCBP )
بعد از انقضای واجد شرایط بودن TAMP ، شما یا یک عضو خانواده ممکن است برای پوشش پزشکی موقت و موقت تحت برنامه Benefit مراقبت سلامتی درخواست دهید . CHCBP یک برنامه مراقبت بهداشتی مبتنی بر حق بیمه است که پوشش پزشکی برای یک گروه منتخب از ذینفعان نظامی سابق فراهم می‌کند . CHCBP شبیه به ، است ، اما نه بخشی از آن . برنامه CHCBP پوشش مراقبت‌های بهداشتی را به افراد زیر گسترش می‌دهد که مزایای نظامی را از دست می‌دهند :
عضو خدمات ( که می‌تواند اعضای خانواده خود را ثبت‌نام کند )
برخی از همسران قبلی که ازدواج‌نکرده اند
کودکانی که پوشش نظامی خود را از دست می‌دهند
شرکت خدمات مراقبت بهداشتی Humana ، این برنامه را برای وزارت دفاع اجرا می‌کند . برای برنامه‌های CHCBP و اطلاعات ثبت‌نام به وب سایت Humana مراجعه کنید .
اصول CHCBP
پوشش پیوسته : CHCBP یک برنامه مراقبت بهداشتی است که قصد دارد پوشش مراقبت‌های بهداشتی پیوسته را به طور موقت به دنبال از دست دادن مزایای نظامی ارائه دهد . این کار به عنوان " پل " بین منافع سلامتی ارتش و مزایای پزشکی شما عمل می‌کند، بنابراین شما و خانواده تان تحت پوشش پزشکی مداوم قرار می‌گیرند .
پوشش شرط Preexisting : اگر این طرح مراقبت‌های بهداشتی تبدیل را خریداری کنید ، CHCBP ممکن است به شما حق می‌دهد پوشش شرایط قبلی را تحت پوشش قرار دهد که اغلب توسط یک برنامه سود کارفرما جدید پوشش داده نمی‌شود .
مزایا : مزایای CHCBP با مزایای استاندارد TRICARE قابل‌مقایسه هستند .
نام‌نویسی و پوشش
ذینفعان واجد شرایط باید در CHCBP در عرض ۶۰ روز پس از از دست دادن استحقاق برای سیستم بهداشت نظامی ثبت‌نام کنند . برای ثبت‌نام ، باید ارسال کنید : مدارک زیر :
یک فرم DD کامل شده (۲۸۳۷ ) ، " برنامه ادامه مراقبت سلامت ( CHCBP ) " ( CHCBP ) .
مستندسازی در فرم ثبت‌نام ، به عنوان نمونه ، DD ها ۲۱۴ ، حکم طلاق نهایی ؛ DD ها ۱۱۷۳ ، کپی کارت ID شما ، و غیره .
پرداخت حق ویژه برای اولین ۹۰ روز پوشش بهداشتی .
نرخ حق بیمه تقریبا ً ۱، ۴۵۳ دلار برای افراد و ۳، ۲۷۳ دلار در هر ماهه برای خانواده‌ها است . شرکت خدمات مراقبت بهداشتی Humana ، شما را بابت حق بیمه سه‌ماهه بعدی از طریق زمان واجد شرایط بودن زمانی که شما ثبت‌نام می‌کنید ، پرداخت می‌کند .
این برنامه از ارایه دهندگان TRICARE موجود استفاده می‌کند و اغلب قواعد و دستورالعمل‌های برنامه استاندارد TRICARE را دنبال می‌کند . بسته به مقوله ذی‌نفع تان ، پوشش CHCBP به ۱۸ یا ۳۶ ماه به شرح زیر محدود می‌شود :




جمعه 28 تیر 1398
بؤلوملر :