soldiership

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

چین ارتش خود را با یک Outpost در خارج از کشور در جیبوتی افتتاح می‌کند.
سال گذشته یک تمرین آموزش ارتش آزادی خواه در نزدیکی پکن انجام شد . چین در روز پنج شنبه اعلام کرد که یک ساختمان لجستیکی در جیبوتی ایجاد خواهد کرد که نشانه‌ای از رشد فزاینده آن به Press وانگ / آسوشییتدپرس می‌باشد .
نویسنده : جین Perlez و کریس باکلی
۲۶ نوامبر ۲۰۱۵
پکن - چین در روز پنج شنبه اعلام کرد که اولین پاسگاه نظامی خارجی خود را تاسیس خواهد کرد و از یک طرح جامع برای سازماندهی مجدد ارتش خود به یک نیروی more که قادر به بیرون راندن قدرت در خارج از کشور است ، پرده‌برداری کرد .
این پاسگاه در کشور آفریقای شرقی جیبوتی ، با سیاست طولانی‌مدت پکن در برابر پیروی از ایالات‌متحده در ساخت تجهیزات نظامی در خارج از کشور قطع می‌شود .
وزارت امور خارجه از توصیف تاسیسات جدید به عنوان پایگاه نظامی خودداری کرد و گفت که برای resupply کشتی‌های نیروی دریایی چین که در ماموریت‌های antipiracy سازمان ملل متحد شرکت داشته‌اند ، استفاده می‌شود .
با این حال ، با تاسیس یک پاسگاه در شاخ آفریقا - بیش از ۴، ۸۰۰ مایلی دورتر از پکن و نزدیک برخی از the مناطق جهان - رئیس‌جمهور Xi Jinping رهبری نظامی فراتر از تمرکز تاریخی خود بر حفاظت از مرزه‌ای این کشور را بر عهده دارد .
این دو اعلامیه با طرح سیستم‌های فرماندهی جدید برای ادغام و پشتیبانی از نیروهای مسلح ، گستردگی تغییر را نشان می‌دهند که آقای Xi در حال هل دادن به ارتش آزادی‌بخش خلق ( " ) است که به مدت چند دهه به عنوان محافظ سنگین قانون حزب کمونیست خدمت کرده‌است .
به گزارش خبرگزاری شین هوا ، آقای Xi در این هفته به افسران ارشد ارتش گفت که می‌خواهد " یک دفاع ملی قوی و یک ارتش قوی بسازد که مطابق با موقعیت بین‌المللی کشورمان است و با منافع ملی و توسعه‌ای ما تطبیق داده می‌شود ."
دیوید فینکلشتاین ، رئیس مطالعات چین در CNA ، یک موسسه تحقیقاتی مستقل در آرلینگتون ، واقع در Arlington ، گفت که حضور در جیبوتی برای خدمت به کشتی‌های نظامی خود از زمان انتقال کمونیست‌ها ، اولین تاسیسات لجستیکی در خارج از کشور برای خدمت به کشتی‌های نظامی خود خواهد بود .
آقای فینکلشتاین گفت : " در جاروب بزرگ تاریخ چین پس از ۱۹۴۹ ، این اعلامیه هنوز یک شاخص دیگر است که سیاست چین می‌کوشد تا با منافع ملی مقابله کند که سریع‌تر از ظرفیت جمهوری خلق چین را برای خدمت به آن‌ها گسترش داده‌است . "
این امکانات جدید نیروی دریایی را قادر خواهد ساخت تا با راهبردی که امسال توسط حزب کمونیست در یک سند دفاعی بزرگ که به عنوان یک کاغذ سفید شناخته می‌شود ، زندگی کند که جاه‌طلبی‌های خود را برای تبدیل شدن به یک نیروی دریایی جهانی مطرح می‌کند .
آمریکا تنها پایگاه نظامی خود را در قاره آفریقا در جیبوتی حفظ می‌کند ، که به عنوان یک زمین برای عملیات‌های ضد تروریستی در آفریقا و خاورمیانه استفاده می‌شود . سال گذشته ، رئیس‌جمهور اوباما برای ۲۰ سال دیگر اجاره این پایگاه را تمدید کرد .
چین به شدت در زیرساخت جیبوتی سرمایه‌گذاری کرده‌است ، از جمله صدها میلیون دلار صرف ارتقا بندر undersize کشور شده‌است . همچنین هزینه احداث یک خط‌آهن از آدیس‌آبابا ، پایتخت اتیوپی ، به جیبوتی ، پروژه‌ای که بیلیون ‌ها دلار هزینه دارد را تامین کرده‌است. جمعیت این کشور حدود ۹۰۰، ۰۰۰ نفر است که بسیاری از آن‌ها در فقر زندگی می‌کنند .
متخصصان نظامی می‌گویند که از نظر استراتژیک ، جیبوتی مکان عالی برای حفاظت از واردات نفت از خاور میانه ارائه می‌دهد که از اقیانوس هند در مسیر خود به چین عبور می‌کند . از جیبوتی ، چین به شبه‌جزیره عربستان دسترسی بیشتری پیدا می‌کند .

اخبار روز پنج شنبه تغییرات گسترده در ارتش چین ، یک گام اساسی به جلو در برنامه آقای Xi برای تغییر تمرکز خود از ارتش‌های سنتی سرزمین به یک مجموعه انعطاف‌پذیرتر و منسجم از نیروها نشان داد . برنامه‌ریزی و هزینه‌های نظامی چین به طور فزاینده‌ای بر مناقشات ارضی در دریای جنوب چین و در آب‌های نزدیک ژاپن متمرکز شده‌است .

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

این اختلاس نظامی را با افزایش سریع بودجه‌های دفاعی ، روغن‌کاری کرد . براساس تحقیقات اخیر اداره تحقیقات کنگره ، در دهه تا ۲۰۱۴ ، پس از این که تورم به حساب می‌آید ، بودجه رسمی ارتش چین به طور متوسط ۹.۵ درصد رشد داشته‌است . این بودجه در سال جاری ۱۰ درصد افزایش خواهد یافت و به ۱۴۵ میلیارد دلار می‌رسد . اما بسیاری از تحلیلگران خارجی می‌گویند که هزینه واقعی نظامی چین بالاتر است .
با وجود رد سنتی پکن از آنچه که آن را امپریالیسم و استیلای آمریکا می‌نامد ، برخی کارشناسان چینی بر این باورند که زمان آن رسیده‌است که نیاز به امکانات نظامی خارجی را مورد تجدید نظر قرار دهند .
شن Dingli ، استاد روابط بین‌الملل دانشگاه Fudan در شانگهای ، که استدلال کرده‌است که چین باید براساس افزایش قدرت نظامی خود پایه را توسعه دهد ، در روز پنج شنبه گفت که چین تنها کاری را که آمریکا انجام داده‌است را انجام خواهد داد .
 "آقای شن " گفت : " ایالات‌متحده در سراسر جهان تجارت خود را گسترش داده‌است و ارتش خود را برای محافظت از این منافع به مدت ۱۵۰ سال به دور از کشور می‌فرستد .
 "آقای شن " که به تاسیسات برنامه‌ریزی‌شده در جیبوتی به عنوان " پایگاه " یاد می‌کند ، گفت که لازم است که " ما باید از آزادی ناوبری خودمان حفاظت کنیم ."
وی افزود : " اگر هر کسی - دزدان دریایی ، شام و شام و یا ایالات‌متحده - خواهان تعطیلی این متن باشند، ما باید قادر به بازگشایی آن باشیم ."
رئیس فرماندهی آفریقا ، ژنرال دیوید ام . رودریگز هفته گذشته در واشنگتن گفت که چین قصد دارد یک پایگاه در جیبوتی بسازد " و به توافق ۱۰ ساله با دولت این کشور رسید . وی گفت که این نصب به عنوان یک مرکز لجستیک عمل خواهد کرد و چینی‌ها را قادر خواهد ساخت تا به آن‌ها دسترسی پیدا کنند ."
ارتش ایالات‌متحده از مشارکت چین در عملیات بین‌المللی antipiracy که از حمل و نقل تجاری حیاتی در بخش فرار از جهان حمایت می‌کند ، تمجید کرد .
اما برخی متخصصان نظامی آمریکایی که نگران افزایش ظرفیت نظامی پکن هستند ، نگرانی خود را در مورد چین در مورد داشتن یک تاسیسات زمینی در جیبوتی به حدی نزدیک به کمپ Lemonnier ، پایگاه اصلی آمریکایی که ۴۰۰۰ عضو سرویس از جمله نیروهای ویژه و آموزش نظامی و انجام عملیات‌های ضد تروریستی دارند ، ابراز کرده‌اند .
وی گفت : " این تسهیلات به کشتی‌های چینی کمک خواهد کرد تا ماموریت‌های چینی مانند اسکورت و عملیات‌های بشردوستانه انجام دهند ."
چنین اظهاراتی ، امکانات نسبتا ً کمی تری نسبت به پایگاه پراکنده آمریکا در اردوگاه Lemonnier پیشنهاد می‌دهد . واشنگتن در سال ۲۰۱۳ اعلام کرد که ۱.۴ میلیارد دلار صرف توسعه پایگاه خواهد شد ، که عملیات‌های هواپیماهای بدون سرنشین بر فراز سومالی و یمن انجام می‌شود .
فرانسه همچنین پایگاهی در جیبوتی دارد که مستعمره سابق فرانسه است . ژاپن که در عملیات antipiracy سازمان ملل نیز شرکت دارد ، هواپیماهای تجسس و صدها تن از پرسنل را در آنجا نگه می‌دارد .
Yufan هوانگ و آدام وو تحقیقات خود را انجام دادند .
محمد خراسانی ، سخنگوی طالبان پاکستان ، بدون ارائه جزئیات ، مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت .
ارتش آمریکا می‌گوید که شش شبه‌نظامی را در حمله هوایی به سومالی جان سالم به در برده‌است .
به رویترز
۸ ژانویه ۲۰۱۹
NAIROBI - ارتش ایالات‌متحده در روز یک شنبه در منطقه شابل ، شش ستیزه‌جوی اسلامی را در یک حمله هوایی در سومالی به قتل رساند .
فرماندهی آفریقای military's در بیانیه‌ای در اواخر روز دوشنبه اعلام کرد : " در حال حاضر ، هیچ غیرنظامی در این حمله هوایی مجروح یا کشته نشده است. "
" این حمله هوایی برای کاهش آزادی حرکت الشباب و افزایش فشار بر شبکه تروریستی در این منطقه صورت گرفت ."
ارتش آمریکا و ارتش سومالی اخیرا ً حملات هوایی علیه مبارزان اسلام گرا را افزایش داده‌اند .
ارتش ایالات‌متحده در ماه گذشته گفته‌است که ۶۲ ستیزه‌جو را در شش حمله هوایی کشته‌است .

( نوشتن توسط کلمنت Uwiringiyimana ؛ ویرایش توسط رابرت Birsel )

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

Miwako Aragaki ، یک کارمند فروشگاه خواربار در شهر ، گفت که او چهار سال پیش به دلیل مخالفتش با پست جدید به آقای Onaga رای داد و این بار به آقای Tamaki رای خواهد داد .
سپهبد اریک M . اسمیت ، فرمانده نیروی دریایی سوم اوکیناوا در اوکیناوا .
در مصاحبه‌ای در دفترش که مشرف به گستره اقیانوس در ۲۰ مایلی جنوب of بود، ژنرال اسمیت گفت که برای مذاکره با توکیو بر روی محل هر پایگاه جدید به اوکیناوا پا خواهد گذاشت .
او گفت : " این واقعا ً یک سوال داخلی برای دولت ژاپن است . "
در مبارزات انتخاباتی ، آقای Sakima از صحبت مستقیم در مورد پایگاه‌های آمریکایی خودداری کرده‌است و به جای آن بر اقتصاد تمرکز کرده‌است . در یک رویداد انتخاباتی در Yonabaru در انتهای جنوبی جزیره در شب سه‌شنبه ، آقای Sakima به کار خود برای کاهش هزینه‌های نهار مدارس و هزینه‌های پزشکی به عنوان شهردار of اشاره کرد .
Ryogo Okuhira ۳۱ ساله ، یک کارگر ساختمانی که در مراسم مبارزه شرکت کرده بود ، گفت که او از تمرکز آقای Sakima بر روی اقتصاد خوشش آمده‌است و شک دارد که آقای Tamaki اگر درگیر سرنوشت پایگاه نظامی شود ، تجارت‌های جدید را به اوکیناوا بکشد .
آقای Okuhira گفت : " واقعیت مهم‌تر از ایده‌آل‌ها است . "
در مصاحبه با رسانه‌های محلی ، افسر ارشد عملیاتی آن ، Mannir دن علی ، این دستگیری‌ها را " کاملا ناخوشایند و قابل سرزنش " خواند .
ارتش بلافاصله در مورد این خبر اظهار نظر نکرد .
The محمد ، سخنگوی اصلی government's ، در روز سه‌شنبه گفت که در حالی که مقامات " قصد بستن مطبوعات را ندارند ، " رسانه‌ها باید خویشتن‌داری بیشتری داشته باشند " و در مورد شورش شمال شرقی گزارش دهند .
Editors
ایالات‌متحده ۸ میلیارد دلار برای نیروی هوایی افغانستان اختصاص داد . هنوز Struggling .
۱۰ سال است که گرما به چشم نمی‌خورد، و شهر ارباب آن‌ها است.
این مرگ و میر ناشی از مرگ و میر ناشی از این شهر است . دیگران می‌توانند از آن یاد بگیرند ؟
وی بدون ارائه جزئیات گفت : " برخی از نشریات " تضعیف روحیه ارتش و تقویت شورشیان بودند ."
یک خبرنگار تراست روزانه که در میدوگوری دستگیر شد هشت ساعت بعد از حمله آزاد شد .
ارتش نیجریه به همراه مقاله " بوکو حرام " ، سردبیر را آزاد کرد .
به رویترز
۹ ژانویه ۲۰۱۹
ABUJA - روزنامه او گفت که ارتش Nigeria's دو روز پس از بازداشت او در مقاله‌ای در مورد حمله برنامه‌ریزی‌شده علیه شبه نظامیان اسلامگرا در شمال شرق ، یک ویراستار را آزاد کرده‌است .
سربازان به دفاتر روزانه Trust's در پایتخت ابوجا در روز یکشنبه در عملیاتی که کمیته حمایت از روزنامه نگاران گفت " کمبود احترام به آزادی مطبوعات " یک ماه قبل از انتخابات را نشان دادند ، حمله کردند .
سربازان همچنین دفتر newspaper's را در شهر شمال شرقی میدوگوری ، جایی که عثمان ابوبکر ، سردبیر منطقه‌ای آن را بازداشت کردند ، بستند . ارتش بعدها گفت که این مقاله " اطلاعات نظامی طبقه‌بندی‌شده " را فاش نکرده است و هدف از این اقدام نشان دادن جدیت این قانون‌شکنی است .
شبه نظامیان اسلام گرا در ماه‌های اخیر در شمال شرق حملاتی را افزایش داده و بر رئیس‌جمهور Muhammadu Buhari که در سال ۲۰۱۵ به قدرت رسید و قول داد که شورش را سرکوب کنند و با انتخابات تازه روز ۱۶ فوریه روبرو خواهند شد، تحت فشار قرار گرفتند .
ارتش از گذشته در مورد پوشش بحرانی جنگ علیه شبه نظامیان گروه جدایی‌طلب " بوکو حرام " و شاخه lethal lethal در غرب آفریقا شکایت کرده‌است . اما متوقف ساختن خبرنگاران متوقف شده‌بود .
به گزارش دیلی اعتماد در یک مقاله ، ابوبکر به دفتر paper's Maiduguri بازگردانده شد و روز سه‌شنبه بدون اتهام آزاد شد . این اداره یک روز پیش‌تر بازگشایی شد .

این روزنامه گفت : "سردبیر منطقه‌ای گفت که او با نزاکت " درمان " شده‌است ، اما " تلفن‌های همراه و لپ‌تاپ وی هنوز با ارتش هستند ، زیرا مقامات گفتند آن‌ها به زمان نیاز دارند تا بررسی‌های قانونی را که بر روی تجهیزات انجام شده‌است را به اتمام برسانند . "

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

بسیاری از ساکنان تشخیص می‌دهند که این پایگاه‌ها ، اقتصاد محلی را از بین برده و کمی بیش از ۵ درصد از درآمد منطقه را به خود اختصاص داده‌اند . اوکیناوا فقیرترین استان ژاپن است .
اما ساکنان همچنین از حوادث مربوط به هواپیماهای آمریکایی و جنایات خشونت‌آمیز انجام‌شده توسط سربازان آمریکایی ، از جمله تجاوز و قتل یک زن Okinawan توسط یک مقاطعه‌کار نظامی و سرباز نیروی دریایی در سال ۲۰۱۶ خشمگین شده‌اند .
حامیان آقای Sakima در حال آماده شدن برای یک رویداد انتخاباتی هستند. او به کار خود برای کاهش هزینه‌های نهار مدارس و هزینه‌های پزشکی به عنوان شهردار of itLauren برای نیویورک‌تایمز ، اعتراض کرده‌است .
Seiji اندو ، استاد سیاست بین‌المللی دانشگاه Seikei توکیو ، گفت : " برای اداره ایب ، تصویر این است که انتخابات اوکیناوا همان کسی است که آن‌ها باید برنده شوند .
اعلان
نژاد حاکم با نظریات Okinawans و اغلب ambivalent پیچیده است .
بسیاری از ساکنان تشخیص می‌دهند که این پایگاه‌ها ، اقتصاد محلی را از بین برده و کمی بیش از ۵ درصد از درآمد منطقه را به خود اختصاص داده‌اند . اوکیناوا فقیرترین استان ژاپن است .
اما ساکنان همچنین از حوادث مربوط به هواپیماهای آمریکایی و جنایات خشونت‌آمیز انجام‌شده توسط سربازان آمریکایی ، از جمله تجاوز و قتل یک زن Okinawan توسط یک مقاطعه‌کار نظامی و سرباز نیروی دریایی در سال ۲۰۱۶ خشمگین شده‌اند .
تقسیم نسلی بین ساکنان قدیمی‌تر در حال ظهور است که زخم‌های تاریخ و رای دهندگان جوان را که بدنبال بهبود عملی بیشتر مربوط به زندگی روزمره خود هستند ، پرستاری می‌کنند .
برای افرادی مانند Naomi Machida ۶۲ ساله ، صاحب کافه‌ای در نزدیکی پایگاه هوایی دریایی که در بین طرفداران آقای Tamaki در رویداد انتخاباتی روز دوشنبه بود ، انتقال پایه آمریکایی به عنوان راننده اصلی رای او محسوب می‌شود .
Manabu ساتو ، یک استاد علوم سیاسی ، می‌گوید که برای رای دهندگان جوان ، " حضور ارتش آمریکا چیزی برای سوال کردن نیست " .
خانم Machida که تجربیات مادرش را در طول نبرد اوکیناوا در جنگ جهانی دوم به یاد می‌آورد ، گفت : " من می‌خواهم هر چیزی مربوط به جنگ اوکیناوا را رد کنم ، که ده‌ها هزار نفر را هزینه کرده‌است " من نمی‌توانم با کلمات اهمیت این انتخابات را بیان کنم . این یک مساله مرگ یا زندگی است ."
برای بسیاری از جوانان ، پایه و اساس محاسبات سیاسی آن‌ها کم‌تر است .
Manabu ساتو ، استاد علوم سیاسی در دانشگاه بین‌المللی اوکیناوا که مشرف به ایستگاه بازرسی نیروی دریایی در اوکیناوا است ، گفت : " پرسنل نظامی ایالات‌متحده و خانواده‌های آن‌ها در خیابان هستند و به مراکز خرید و رستوران‌های فست فود که در آن دانش آموزان من نیمه‌وقت کار می‌کنند می‌آیند ، بنابراین حضور ارتش آمریکا برای آن‌ها مساله‌ای نیست ."
شین Tanahara ۲۲ ساله ، در محوطه دانشگاه ، گفت که بیشتر همکلاسی‌های او بیشتر نگران یافتن شغل بودند تا سرنوشت پایگاه .
آقای Tanahara گفت : " مردم فقط بر روی پایگاه‌ها تمرکز می‌کنند ، اما ما باید به مسائل دیگری نیز فکر کنیم ." او گفت که در بین نگرانی‌های او فقر بوده و به افزایش گردشگری در منطقه کمک کرده‌است . او قصد دارد برای آقای Sakima رای بدهد .
در خلیج Henoko ، یک روستای ماهیگیری جایی که دولت‌های ژاپن و ژاپن توافق کردند که ده سال پیش پایگاه هوایی Futenma را حرکت دهند ، حصار زنجیر دار با سیم‌خاردار حصار بلند ساحل را مسدود کرده بود که برای باند جدید طراحی شده‌بود .
سایت نقل‌مکان در Henoko.Cred itLauren برای نیویورک‌تایمز

درست قبل از مرگش ، فرماندار Onaga اعلام کرد که او موافقت قبلی خود مبنی بر استفاده از محل دفن زباله در ساخت باند فرودگاه را لغو خواهد کرد ، آخرین مورد در مجموعه‌ای از مانورهای قانونی که او برای خنثی کردن نقل‌مکان این پایگاه به کار برد .

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

در سال ۲۰۱۴ ، دولت اوباما حتی اشاره کرد که ممکن است مایل به پیوستن به معاهده ضد مین باشد . متاسفانه این گام هرگز مطرح نشد . شاید یک بیانیه اخلاقی بود که دیگران را تشویق به پیروی از آن می‌کرد. در حال حاضر ، با توهین آشکار رئیس‌جمهور ترامپ به توافقات بین‌المللی ، احتمال امضای معاهده واشنگتن در حدود صفر خواهد بود . پنتاگون ، تحت کنترل نهایی اش ، اخیرا ً به ارتش اجازه داده‌است تا مواد منفجره دسته قدیمی‌تر را که نرخ شکست فوری آن‌ها می‌تواند بالا باشد ، تخلیه کند و bomblets را که می‌تواند موجب انفجار و کشتن شهروندان حتی چند سال بعد شود ، تخلیه کند .
برای کشورهایی مانند افغانستان ، لیبی ، اوکراین و یمن ، خطرات ممکن است مدت‌ها پس از خاموش شدن سلاح‌ها تحمل کنند . ویتنام نمونه‌ای از آن را فراهم می‌کند . از زمان پایان جنگ در سال ۱۹۷۵ ، حداقل چهل هزار ویتنامی که گمان می‌رود کشته شده‌اند و ۶۰، ۰۰۰ نفر دیگر مجروح شده توسط مین‌های زمینی آمریکا ، گلوله‌های توپ ، بمب‌های خوشه‌ای و دیگر مهمات منفجر نشده در آن زمان منفجر شدند . سپس آن‌ها زمانی منفجر شدند که توسط آشغال - فلزی و کودکان بی‌خبر برخورد شد .
این درس کاملا ً برای کشورهای جنگ‌زده کنونی است . آن‌ها می‌توانند در دهه‌های آتی گرد هم آیند .
در این گزارش گفته شده‌است که نیروهای دولتی و شورشیان تحت حمایت روسیه در شرق اوکراین در حملاتی که سال گذشته آغاز شد ، از موشک‌های خوشه‌ای برای یکدیگر استفاده کردند ، اما استفاده از این سلاح‌ها در ماه فوریه پس از اعلام آتش‌بس اعلام شد .
این گزارش حاکی از آن است که عربستان‌سعودی و احتمالا ً اعضای دیگر ائتلاف به رهبری عربستان‌سعودی که از ماه مارس در حال بمباران شورشیان Houthi در یمن بوده‌اند ، از مهمات خوشه‌ای آمریکایی در این درگیری استفاده کرده‌اند .
مهمات خوشه‌ای را می‌توان به وسیله هواپیما پیاده کرد یا توسط توپخانه و یا سیستم‌های موشکی شلیک کرد . آن‌ها معمولا ً در هوا منفجر می‌شوند، ده‌ها و گاهی صدها of کوچک‌تر در یک منطقه گسترده . آن‌ها برای کشتن یا زخمی کردن هر کسی در مسیر خود طراحی شده‌اند .
همچنین ممکن است bomblets با تاثیر اولیه منفجر شده و به طور موثر به اندازه مین‌های زمینی خطرناک باشند ، زمانی که افراد بی‌احتیاط وارد آن می‌شوند یا جابجا می‌شوند .
نسخه اولیه این مقاله به اشتباه به انطباق آمریکا با معاهده منع مهمات خوشه‌ای اشاره داشت . با توجه به ائتلاف Munition Cluster ، در حالی که ایالات‌متحده تامین مهمات خوشه‌ای خود را کاهش داده‌است ، حق استفاده ، انتقال و انبار کردن آن‌ها را محفوظ نگه می‌دارد . این موردی نیست که ایالات‌متحده به مفاد پیمان پایبند باشد ، حتی با وجود اینکه به معاهده ملحق نشده است .
حزب لیبرال دموکرات آقای ایب hitters heavy ، از جمله Shinjiro Koizumi ، پسر نخست‌وزیر سابق Junichiro Koizumi ، و Yuriko Koike ، فرماندار توکیو را برای مبارزه با آقای Sakima فرستاده‌است . حزب Komeito ، شریک ائتلافی لیبرال دموکرات‌ها در پارلمان نیز آقای Sakima را تایید کرده‌است .
انتخابات زمانی صورت می‌گیرد که آقای ایب به دنبال سیگنال‌هایی می‌گردد که رئیس‌جمهور ترامپ می‌تواند از اتحاد دیرینه امنیت آمریکا با ژاپن عقب‌نشینی کند .
همانطور که ژاپن بر مشاجرات ارضی با چین در دریای شرق چین نظارت دارد و چین مدعی حاکمیت بیش از همه دریای جنوب چین است ، دولت ژاپن پایگاه‌های آمریکا در اوکیناوا را برای امنیت کشور حیاتی می‌داند .
حامیان آقای Sakima در حال آماده شدن برای یک رویداد انتخاباتی هستند. او به کار خود برای کاهش هزینه‌های نهار مدارس و هزینه‌های پزشکی به عنوان شهردار of itLauren برای نیویورک‌تایمز ، اعتراض کرده‌است .
Seiji اندو ، استاد سیاست بین‌المللی دانشگاه Seikei توکیو ، گفت : " برای اداره ایب ، تصویر این است که انتخابات اوکیناوا همان کسی است که آن‌ها باید برنده شوند .
اعلان

نژاد حاکم با نظریات Okinawans و اغلب ambivalent پیچیده است .

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

پسر یک تفنگدار دریایی در پایگاه‌های نظامی ایالات‌متحده در اوکیناوا کشته شد .
دنی Tamaki ، center ، نامزد ریاست‌جمهوری اوکیناوا می‌خواهد یک پایگاه نظامی آمریکایی از the itLauren DeCicca برای نیویورک‌تایمز عبور کند .
نویسنده : ریچ ریچ
۲۵ سپتامبر ۲۰۱۸
OKINAWA - در سخنرانی خود قبل از بیش از ۵۰۰ تن از هواداران در تالار بزرگ ، دنی Tamaki ، نامزد ریاست‌جمهوری در این جزیره جنوبی ژاپنی که توسط تاسیسات نظامی آمریکا پوشیده شده‌است، از پدر و مادری خود خواست تا توضیح دهد که چرا او فکر می‌کند او به طور منحصر به فرد برای این کار واجد شرایط است .
آقای Tamaki ۵۸ ساله که هرگز پدرش را ندیده است ، یک تفنگدار دریایی که قبل از اینکه به دنیا بیاید به ایالات‌متحده بازگشت گفت : " پدر من آمریکایی است و مادرم Okinawan است ."
در این جزیره ۶۵۰ مایل از سرزمین اصلی ژاپن وجود دارد ، حضور پایگاه‌های نظامی آمریکایی که به پایان جنگ جهانی دوم برمی گردد، یک منبع مکرر تنش بوده‌است . Okinawans از جرم ، سر و صدا و مشکلات دیگر مرتبط با پایگاه‌های خود شکایت کرده‌اند و در این مورد سوال کرده‌اند که چرا نیمی از ۵۰۰۰۰ سرباز آمریکایی در ژاپن در اوکیناوا مستقر شده‌اند .
آقای Tamaki در انتخابات روز یکشنبه برای جانشینی Takeshi Onaga ، یکی از منتقدان صریح پایگاه‌های آمریکایی که ماه گذشته در سرطان لوزالمعده درگذشت ، شرکت می‌کند .
آقای Tamaki می‌گوید که میراث آمریکایی او می‌تواند به او کمک کند تا با دولت ایالات‌متحده درباره انتقال برنامه‌ریزی‌شده یک پایگاه هوایی دریایی شلوغ از یک شهر Okinawan مرکزی به یک منطقه ساحلی کم‌تر پرجمعیت ، مذاکره کند . آقای Tamaki می‌خواهد که این پایگاه به طور کلی از اوکیناوا حرکت کند .
Atsushi Sakima ، مرکز ، گردن و گردنش را با آقای Tamaki در پای صندوق‌های رای جمع می‌کند . او توسط حزب حاکم of Abe.Cred itLauren DeCicca برای نیویورک‌تایمز حمایت می‌شود .
تصویر
Atsushi Sakima ، مرکز ، گردن و گردنش را با آقای Tamaki در پای صندوق‌های رای جمع می‌کند . او توسط حزب حاکم of Abe.Cred itLauren DeCicca برای نیویورک‌تایمز حمایت می‌شود .
آقای Tamaki در تظاهرات انتخاباتی دوشنبه‌شب خود خطاب به حضار گفت : " ممکن نیست که دموکراسی کشور من مرا رد کند . " تنها دنی می‌تواند این را بگوید .
آقای Tamaki - که خود را در یک فیلم تبلیغاتی به عنوان " نماد اوکیناوا پس از جنگ " توصیف می‌کند - در رای‌گیری با رقیب اصلی اش ، Atsushi Sakima ، تا همین اواخر شهردار of ، که پایگاه هوایی دریایی در آن قرار دارد ، در حال اجراست . آقای Sakima توسط حزب حاکم نخست‌وزیر Shinzo ایب مورد حمایت قرار می‌گیرد که هفته گذشته در انتخابات ریاست حزب پیروز شد و از این طرح برای جابجایی این پایگاه پشتیبانی می‌کند .
درست دو هفته پس از Naomi اوساکا ، دختر یک پدر اهل هاییتی و مادر ژاپن ، آقای Tamaki در حال مبارزه با تبعیض است که او به عنوان یک کودک با نژاد مخلوط در اوکیناوا در دست دارد ، جایی که چنین کودکانی بین سربازان آمریکایی و زنان ژاپنی غیرمعمول نیست .
یک مفسر در تویی‌تر نوشت : " آقای Tamaki ، اولین Amerasian که به مجلس نمایندگان ژاپن انتخاب شد ، به رسانه‌های اجتماعی برای سابقه خود متلک گفت " (دنی Tamaki ) ، شما نمی‌توانید یک ژاپنی واقعی باشید ، مهم نیست که چقدر تلاش می‌کنید اما نیمه ناقص هستید " .
دنی می‌گوید ، " دنی می‌گوید : " من نیمه آمریکایی هستم تا بتوانم با " hahaha " صحبت کنم ، دنیا آن قدر خوشبین نیست ، " کسی که دیگری در تویی‌تر نوشت : " شما نمی‌توانید انگلیسی صحبت کنید ! "
حامیان آقای Tamaki در یک برنامه تبلیغاتی در Ginowan . او خود را " نماد اوکیناوا پس از جنگ " می‌نامد .
Yuichi Kiwaki ، یک فروشنده نوشیدنی که روز دوشنبه با خانواده‌اش در تظاهرات انتخاباتی شرکت کرده بود ، گفت : " من فکر می‌کنم که تنها کاری که می‌تواند انجام دهد وجود دارد .

آقای Tamaki با چالشی بزرگ از طرف مخالف خود روبرو است که از توکیو حمایت سنگینی دریافت می‌کند .

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

دیده‌بان معاهده می‌گوید که تلفات بمب‌های خوشه‌ای در سال گذشته بیش از دو برابر شده‌است
انفجار کنترل‌شده یک بمب خوشه‌ای در قلمرو شورشیان در درعا , سوریه , در ماه ژوئیه توسط پرسنل دفاعی غیرنظامی انجام شد . بیشتر تلفات مهمات در سال گذشته در سوریه بود که یکی از اعضای گروه نظارت بود .
نویسنده : rick گلدستون
ای .
تلفات مهمات خوشه‌ای , سلاح‌های غیرقانونی بین‌المللی که در مقایسه با سال گذشته , بیش از دو برابر شده , در مقایسه با سال گذشته , یک گروه خلع‌سلاح که استفاده از آن‌ها در روز پنجشنبه را زیر نظر دارد .
این گروه , گروه نیروهای ائتلاف , گفت که تقریبا ً سه نفر کشته یا زخمی شده‌اند که توسط پیمان بین‌المللی ممنوع شده‌است . بیشتر این افزایش به جنگ شش‌روزه در سوریه نسبت داده شد , جایی که استفاده از مهمات خوشه‌ای توسط ارتش در اوایل درگیری مستند شد و سال گذشته با حمایت روسیه تشدید شد .
این گروه گفت که ده‌ها کشته و زخمی دیگر در سال گذشته به بمب‌گذاری به رهبری سعودی در یمن نسبت داده شد و بقایای کشنده در ( لائوس ) از بمباران شدید آمریکا در آن کشور در زمان جنگ ویتنام به خاک سپرده شد .
یافته‌های این تحقیق شامل گزارش سالانه گروه مربوط به پایبندی به کنوانسیون مربوط به مهمات خوشه‌ای , معاهده منع آن‌ها می‌باشد . عهدنامه به زور وارد شد . تاکنون دو کشور معاهده را امضا کرده یا با مفاد آن موافقت کرده‌اند .
با این حال , شماری از کشورهای عمده تولید سلاح , از جمله ایالات‌متحده , روسیه , چین و اوکراین , با این پیمان امضا یا موافقت ننموده اند . تقریبا ً تمام کشورهای خاورمیانه نیز امضا یا موافقت نکرده اند .
در مجموع , نیروهای ائتلاف یکی از اعضای ائتلاف اعلام کردند که سه نفر کشته یا مجروح شده‌اند. این بمب‌ها در سوریه کشته یا مجروح شده‌اند . این گروه گفته‌است که غیرنظامیان ۴۳ درصد تلفات را تشکیل می‌دهند .
کشورهای دیگری که تلفات مهمات خوشه‌ای در آن‌ها گزارش شده‌بود عبارتند از : بوسنی و هرزگوین , عراق , لبنان , صربستان , سودان جنوبی و ویتنام .
مهمات خوشه‌ای از زمین به فضا پرتاب می‌شوند یا از هوا رها می‌شوند , دسته مهمات متشکل از کانتینرهای باز و پراکنده هستند که بدون تمایز بین اهداف نظامی و غیرنظامی کشته یا مجروح می‌شوند. برخی از تروریست‌ها نمی‌توانند تا آنجا که طراحی شده‌اند , منفجر شوند و آن‌ها را بالفعل سازند که پس از پایان جنگ منفجر شوند . بسیاری از قربانیان بچه‌های بی‌خبر هستند .
ائتلاف گروه مهمات در مقدمه گزارش خود گفت : " مهمات خوشه‌ای خطرات قابل‌توجهی به غیرنظامیان برای دو دلیل اصلی دارند : تاثیر آن‌ها در زمان استفاده و میراث مرگبار آن‌ها . "
انتخاب ویراستاران
نویسنده چگونه یک سفر دارویی به کلمات آورده‌است ?
مردم داستان‌سرایی می‌کنند
جایی که سه زندانی در آن در فضا می‌خوابند
ایالات‌متحده که به ننگ مهمات خوشه‌ای حساس است , صادرات اسلحه را به شدت محدود کرده‌است و به دنبال بهبود فن‌آوری برای به حداقل رساندن خسارات جانبی است . تحت یک قانون اساسی , تنها مهمات خوشه‌ای با نرخ شکست 40 / 57 درصد یا کم‌تر می‌تواند صادر شود و آن‌ها می‌توانند تنها در برابر " اهداف نظامی معین " مورد استفاده قرار گیرند نه اینکه غیرنظامیان در آنجا حضور دارند . "
در یک نشانه مهم دیگر از تاثیر اجباری پیمان , آخرین تولید کننده مهمات خوشه‌ای در ایالات‌متحده , سیستم‌های اطلاعاتی در ماه اوت گذشته اعلام کرد که توقف تولید این سلاح‌ها را متوقف کرده‌است .
تصحیح : آگوست ۲۰۰۹

نسخه قبلی این مقاله با استفاده از مهمات خوشه‌ای در جنگ داخلی آغاز شد . کاربرد آن‌ها در اوایل جنگ آغاز شد , نه سال گذشته .
منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

گزارش می‌گوید : بمب‌های خوشه‌ای محروم در پنج کشور مورد استفاده قرار گرفتند .
ویدیو
۴ : ۰۲ تلفات غیرنظامی مهمات خوشه‌ای
ج. ج . Chivers از Marea ، سوریه ، در مورد استفاده دولت از مهمات خوشه‌ای در سال ۲۰۱۲ علیه غیر نظامیان در آنچه که ظاهرا ً جمعی به نام ished OnDec است ، گزارش داد . ۲۱ مارس ۲۰۱۲ CreditCreditTyler هیکس / نیویورک‌تایمز
نوشته "ریک Gladstone"
۳ سپتامبر ۲۰۱۵
یک سازمان نظارتی در روز پنج شنبه گزارش داد که بمب‌های خوشه‌ای ، سلاح‌های بسیار غیرقانونی که بی‌هدف کشته و معلول می‌شوند امسال در پنج کشور مورد استفاده قرار گرفتند که هیچ کدام از آن‌ها معاهده منع سلاح‌های این سلاح‌ها را امضا نکرده اند .
سازمان ، ائتلاف Munition Cluster ، در گزارش سالانه خود گفت که استفاده از بمب‌ها در درگیری‌های مسلحانه در لیبی ، سودان ، سوریه ، اوکراین و یمن مستند شده‌است .
استفاده از این سلاح‌ها از سوی همه ۱۱۷ کشور که به پیمان پیوسته‌اند مورد انتقاد قرار گرفت که پنج سال پیش اجرا شد . استفاده از آن‌ها همچنین توسط تعدادی از افرادی که هنوز به معاهده نپیوسته اند مورد انتقاد قرار گرفته‌است اما به نظر می‌رسد که از مفاد آن پیروی کرده‌است .
ماری ورهم ، مدیر دفاع از بخش سلاح‌های دیده‌بان حقوق بشر و سردبیر گزارش سالانه ، می‌گوید : " استفاده جدید از مهمات خوشه‌ای توسط تعدادی از نیروهای مسلح در خارج از این ممنوعیت با محکومیت‌های شدید و محکم روبرو شده‌است که نشان‌دهنده بدنامی آن‌ها در برابر مصرف آن‌ها است ."
این معاهده همه استفاده از مهمات خوشه‌ای را ممنوع کرده و بازه‌های زمانی برای نابودی انبارها و پاک‌سازی مناطقی که آلوده به مواد منفجره نشده اند را تعیین می‌کند که در صورت اختلال می‌تواند کشنده باشد . این معاهده همچنین برای قربانیان بمب‌های خوشه‌ای کمک می‌کند .
ایالات‌متحده ، که در میان کشورهایی است که معاهده را امضا نکرده اند ، هنوز مهمات خوشه‌ای تولید و صادرات می‌کنند . به گفته ورهم ، در یک مصاحبه تلفنی ، با وجود اینکه ایالات‌متحده میزان مهمات خوشه‌ای خود را به شدت کاهش داده‌است ، حداقل سه نوع مختلف از مهمات خوشه‌ای آمریکایی توسط نیروهای تحت رهبری عربستان‌سعودی در سال جاری در درگیری یمن مورد استفاده قرار گرفت .
او گفت : " متاسفانه ایالات‌متحده حق استفاده ، انتقال و انبار مهمات را دارد ، بنابراین ما نمی‌توانیم بگوییم آن‌ها از مفاد آن پیروی می‌کنند ."
در حالی که مقامات آمریکایی در مورد استفاده از مهمات خوشه‌ای در درگیری‌ها در سوریه ، اوکراین و سودان ابراز نگرانی کرده‌اند ، آن‌ها در مورد کاربرد آن‌ها در یمن مبهم بوده‌اند . در یک جلسه مطبوعاتی روزانه در روز ۲۰ اوت در مورد موضع آمریکا ، سخنگوی وزارت امور خارجه ، جان کربی ، گفت که او " از گزارش‌هایی آگاه است که سعودی‌ها از مهمات خوشه‌ای استفاده کرده‌اند " و اینکه ایالات‌متحده این گزارش‌ها را با عربستان‌سعودی مورد بررسی قرار داده‌است ، اما او تایید یا تکذیب نکرده است که سلاح‌های خوشه‌ای آمریکایی مورد استفاده قرار گرفته‌اند .
آقای Kirby همچنین گفت که آمریکا همه طرفین درگیر در این مناقشه از جمله عربستان‌سعودی خواسته‌است تا اقدامات پیشگیرانه برای به حداقل رساندن آسیب به شهروندان انجام دهند ."
گزارش ائتلاف مهمات خوشه‌ای گفته‌است که بمب‌های خوشه‌ای در دو مکان در لیبی در سال جاری کاهش‌یافته است ، اما هیچ گونه روشنی در مورد این که چه کسی مسئول است وجود ندارد . این گزارش گفت که نیروهای مسلح سودان در نیمه اول سال بمب‌های خوشه‌ای را در استان کردفان جنوبی به زمین انداختند .
بنا بر این گزارش ، دولت سوریه از اواسط سال ۲۰۱۲ بمب‌های خوشه‌ای را حذف کرده‌است و سپس شروع به پرتاب موشک با کلاهک‌های خوشه‌ای کرده‌است . این گزارش همچنین گفته‌است که شبه نظامیان دولت اسلامی در سوریه از موشک‌های خوشه‌ای در نیمه دوم سال ۲۰۱۴ استفاده کرده‌اند .
به گفته ائتلاف Munition و دیگر فعالان خلع‌سلاح ، اغلب قربانیان مهمات خوشه‌ای غیرنظامی هستند که نیمی از آن‌ها کودکان هستند . براساس گزارش سال ۲۰۱۵ ، شمار تلفات جهانی برآورد شده از ۵۵، ۰۰۰ نفر بیشتر است .
بسیاری از کشورهایی که به این پیمان پیوسته‌اند ، در حال برنامه‌ریزی برای ارسال نمایندگانی به اولین کنفرانس بازبینی سطح بالا در زمینه پیشرفت در دستیابی به اهدافش است که قرار است روز دوشنبه در Dubrovnik ، کرواسی آغاز شود .

اصلاحیه : ۳ سپتامبر ۲۰۱۵

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

استفان غاز ، رئیس بخش اسلحه دیده‌بان حقوق بشر ، گفت که هنوز نتوانسته است در مورد ارزیابی این ویدیو با عفو بین‌الملل صحبت کند . اما او گفت که هر گونه استفاده از بمب‌های خوشه‌ای " توسط مصر یا هر نیروی رزمی دیگری مخوف است " و باید محکوم شود .
وی گفت : " به همین دلیل است که آن‌ها در سطح بین‌المللی ممنوع شده‌اند .
افراط گرایان اسلامی سینا که عمدتا ً محدود به نیمه شمالی این شبه‌جزیره هستند ، از زمانی که ارتش اولین رهبر منتخب دموکراتیک این کشور ، محمد مرسی از اخوان‌المسلمین را در سال ۲۰۱۳ برکنار کرد ، صدها مامور امنیتی مصر را کشته‌اند .
علی‌رغم چندین کمپین با هدف " از بین بردن " شورش " ، مقامات مصری نتوانستند کنترل کامل این منطقه را به دست آورند . براساس گزارش رسانه‌های دولتی ، آخرین عملیات ارتش که در روز ۹ فوریه آغاز شد ، دست‌کم ۸۲ ستیزه‌جو را کشته و بیش از ۱، ۸۰۰ تن را زندانی کرده‌است .
نگرانی‌های امنیتی و بشردوستانه در مورد این تلاش‌های نظامی در مصر و هم در سطح بین‌المللی ، به عنوان مدافعان حقوق بشر و رهبران قبایل محلی ، ارتش را به استفاده از تاکتیک‌های پاک‌سازی زمین که منجر به کشته شدن غیر نظامیان و radicalizing جوانان می‌شود متهم می‌کنند .
دولت مصر به شدت این اتهامات را رد می‌کند اما از بلند کردن رسانه‌های خبری که از زمان آغاز ناآرامی‌ها در شمال سینا وضع شده‌است خودداری کرده‌است .
حتی مقامات آمریکایی ، از نظر قانونی موظف به تضمین این امر هستند که سلاح‌های آمریکایی که به عنوان کمک نظامی به دولت عبد الفتاح el به کار گرفته می‌شوند ، برای نقض حقوق بشر مورد استفاده قرار نمی‌گیرند .
رهبران قبایل در مناطق شمالی و مرکزی شبه‌جزیره و مدافعان حقوق بشر می‌گویند که مردم محلی از کمبود غذا ، برق و دارو رنج می‌برند . مقامات همچنین به کرات اینترنت و خدمات تلفن همراه را قطع کرده‌اند و مدارس و دانشگاه‌ها را تعطیل کرده‌اند .
تصحیح : ۳ مارس ۲۰۱۸
نسخه اولیه این مقاله ، imprecisely را به موقعیتی که کشورهای خاورمیانه در مورد معاهده منع مهمات خوشه‌ای انجام دادند ارجاع داد . در حالی که بسیاری ، مانند مصر ، معاهده را امضا نکرده اند، برخی از آن جمله لبنان و عراق امضا کرده‌اند .
یک سخنگوی این کارخانه گفت که او از تغییر سیاست بی‌اطلاع بوده و نمی‌داند که آیا عملیات demilitarization هنوز در آنجا فعال بوده‌است یا خیر.
توماس سی . Crosson ، یکی از سخنگویان پنتاگون ، گفت که سیاست جدید هدف تهیه تنها سلاح‌های خوشه‌ای با نرخ بالای ۱ درصد یا کم‌تر را حفظ کرده‌است ، اما معاون وزیر دفاع می‌تواند " در شرایط سخت زمان جنگ " از آن محدودیت‌ها چشم‌پوشی کند .
داده‌های ارتش از اوایل سال جاری ، که توسط نیویورک‌تایمز به دست آمد، گفت که زرادخانه آمریکایی حاوی بیش از ۲ / ۲ میلیون مهمات خوشه‌ای در ایالات‌متحده و ۱.۵ میلیون نفر در خارج از کشور است که بیشتر آن‌ها در کره‌جنوبی هستند.
بر روی افرادی که در حال شکل‌گیری مجدد سیاست ما هستند، توجه می‌شود . مکالمه‌ای با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنمایی از طریق چرخه اخبار بی‌پایان ، به شما می‌گوید که چیزی که واقعا ً نیاز دارید بدانید .
اصلاحیه : ۱ دسامبر ۲۰۱۷
نسخه اولیه این مقاله غلط املایی نام سخنگوی Textron بود . این دیوید Sylvestre است ، نه Silvestre .

واشنگتن در برابر suasion بین‌المللی مصونیت ندارد . مین‌های زمینی به قدری stigmatized که نیروهای آمریکایی از زمان جنگ خلیج‌فارس ۱۹۹۱ به سختی از آن‌ها استفاده کرده‌اند . براساس گزارش کمپین بین‌المللی ممنوعیت مین‌های زمینی ، ذخایر ایالات‌متحده که حدود سه میلیون مین تخمین زده می‌شود ، به میزان قابل‌توجهی از سال‌های قبل از پیمان کاهش‌یافته است ؛ این کشور در مقایسه با ۲۶ میلیون مین که روسیه در دست دارد ، در مقایسه با ۲۶ میلیون مین که روسیه در دست دارد ، ناچیز است . به طور مشابه ، اتکا آمریکایی‌ها به مهمات خوشه‌ای که در مراحل اولیه جنگ ۲۰۰۳ عراق به اوج خود رسید ، همگی ناپدید شده‌اند .

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

این هیات ۱۲ نفره که به طور رسمی به عنوان کمیسیون استراتژی دفاع ملی برای ایالات‌متحده شناخته می‌شود، به عنوان بخشی از بودجه دفاعی سال ۲۰۱۷ برای بررسی طرح جدید پنتاگون حتی قبل از اینکه آقای mattis آن را منتشر کند ، ایجاد شد . این تابلو توسط اریک S هدایت می‌شود . ادلمن ، یکی از مقامات ارشد سیاست گذاری پنتاگون در رئیس‌جمهور جرج دبلیو بوش و دریاسالار گری Roughead ، رئیس سابق عملیات دریایی .
هواپیمای باری ، هواپیمای شماره ۱۵ در ایران ، ۱۵ نفر کشته شدند.
به رویترز
۱۴ ژانویه ۲۰۱۹
دوبی - به گفته ارتش ایران ، هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ هواپیمای نظامی بویینگ در روز دوشنبه در غرب پایتخت ایران سقوط کرد و ۱۵ تن از ۱۶ سرنشین آن را کشت .
ارتش در بیانیه‌ای که توسط خبرگزاری نیمه‌رسمی فارس حمل شد ، گفت که یک مهندس پرواز زنده ماند و به بیمارستان منتقل شد . به گفته خبرگزاری فارس ، جعبه سیاه aircraft's - یک ضبط‌کننده صدای کابین خلبان ( CVR ) - در محل سقوط پیدا شده‌است .
این هواپیما در نزدیکی فرودگاه فتح قرار دارد که متعلق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و در نزدیکی کرج در استان مرکزی ایران البرز قرار دارد .
ارتش در این بیانیه گفته‌است : " یک هواپیمای بوئینگ از بیشکک که در حال حمل گوشت از بیشکک در قرقیزستان است امروز در فرودگاه فتح فرود اضطراری داشته‌است … مهندس پرواز به بیمارستان اعزام شده‌است ."
او گفت : " در هنگام فرود هواپیما از باند خارج شد و بعد از زدن به دیوار در انتهای باند فرودگاه آتش‌گرفته بود . "
شاهین Taghikhani ، سخنگوی ارتش ، به تلویزیون دولتی گفت که این هواپیما متعلق به ایران است و همه سرنشینان آن شهروندان ایرانی بوده‌اند . بیانیه army's پس از گزارش‌ها متناقض در مورد اینکه چه کسی صاحب هواپیما است آمده‌است .
تلویزیون دولتی اعلام کرد که تیم‌های نجات به این منطقه ، بین فرودگاه‌های فتح و پیام بین‌المللی پیام فرستاده شده‌اند که هواپیما در آنجا قرار داده شده‌است .
( گزارش اضافی از Ozhas Auyezov در آلماتی ؛ نوشتن و reprting توسط Parisa Hafezi ؛ ویرایش اثر Raissa Kasolowsky )
او گفت : " یک تحلیلگر تجارت اسلحه و طرفدار ممنوعیت مهمات خوشه‌ای ، جف abramson از مین زمینی و نظارت خوشه‌ای ، گفت که پنتاگون نباید هیچ برنامه جدیدی را برای استفاده یا توسعه سلاح پیش‌بینی کند .
اوان McAllister ، گروهبان سابق نیروی دریایی و تک‌تیرانداز ، در بخش‌هایی از ولایت هلمند در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۱ جنگیدند - مناطقی که اکنون تقریبا ً تحت کنترل طالبان هستند . او گفت که تلاش برای حفظ حضور دوستانه دولت افغانستان در مناطق روستایی وجود دارد و هنوز هم یک ماموریت " احمق " است .
آقای McAllister گفت : " تلاش برای کنترل مناطق روستایی در افغانستان همیشه در نهایت برای بقای فردی ساده به پایان می‌رسد . هیچ دستاورد استراتژیک صورت نگرفته است، هیچ یک از مردم تحت‌تاثیر قرار نگرفته اند ، اما مرگ یا تجزیه نیروهای آمریکایی و افغان دائمی و تضمین شده‌است ."
گزارش ارتش آمریکا به طور عمومی به چالش کشیده شده‌است . سازمان عفو بین‌الملل گزارش داد که ۴۱ تن از جمله ۱۴ زن و ۲۱ کودک در حمله سال ۲۰۰۹ کشته شدند. این گروه همچنین کشف dud submunitions در محل را گزارش کرده‌است .

روشن نیست که آیا تغییر جدید تخریب ذخیره مهمات خوشه‌ای موجود ، همانطور که مورد نیاز سیاست ۲۰۰۸ است ، متوقف خواهد شد یا خیر. برای مثال توپ‌های سنگین توپخانه ، حاوی submunitions با نرخ بالای dud ، سالهاست که به یک کارخانه مهمات جنگی در McAlester ، Okla فرستاده شده‌اند . در غیر نظامی بودن .

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :