نشان دادن کمک به Coasties در طی تعطیلی ، درخواست از Exemption برای پرداخت قطع برق
نویسنده : ریچارد Sisk
لژیون آمریکایی با پیشنهاد کمک‌های محدودی برای پرسنل گارد ساحلی که بدون پرداخت پول در هفته آینده کار می‌کنند وارد عمل شده‌است .
در بیانیه‌ای در روز دوشنبه ، "برت Reistad "، فرمانده ارتش (Legion Reistad ) نیز از اعضای کنگره خواست تا " قانون گارد ساحلی ما " را که توسط سناتور جان تون ، سناتور دموکرات ایالت داکوتای جنوبی معرفی شد ، پس بگیرند .
این لایحه گارد ساحلی را از قطع بودجه قطع بودجه که بر اداره والدین خود ، وزارت امنیت داخلی ( DHS ) تاثیر می‌گذارد معاف خواهد کرد .
معافیت پیشنهادی همچنین منافع یک بازنشسته گارد ساحلی ، gratuities مرگ و دیگر پرداخت‌های مربوطه را پوشش خواهد داد .
در حال حاضر ، حدود ۴۲، ۰۰۰ نفر از پرسنل گارد ساحلی بدون پرداخت کار می‌کنند . وزارت داخله و گارد ساحلی قادر به یافتن بودجه برای آخرین پرداخت حقوق اعضا بودند که در روز ۳۱ دسامبر آغاز شد . حقوق بعدی افراد گارد ساحلی روز ۱۵ ژانویه به پایان می‌رسد .
Reistad گفت که لژیون دو نور از قانون حقوق بشر تیون حمایت می‌کند ، که تضمین می‌کند که این قهرمانانی که امنیت و امنیت ما را تضمین می‌کنند به موقع پرداخت خواهند شد و یک چک حقوق را از دست نخواهند داد ."
وی افزود : " تنها به این دلیل که یک فلوچارت Washington ساحلی گارد ساحلی تحت امنیت داخلی به این معنا نیست که آن‌ها نباید حقوق بگیرند . "
لژیون دو نور آماده ارائه کمک‌های مالی به برخی افراد گارد ساحلی است .
Reistad گفت : " در صورتی که تاخیر در پرداخت گارد ساحلی وجود داشته باشد ، من به مدیران برنامه کمک مالی موقت (Legion) آمریکا دستور داده‌ام که کنار بایستند و به سرعت درخواست‌های اعضای گارد ساحلی را با کودکانی که نیاز به کمک با هزینه‌های زندگی دارند ، اداره کنند ."
با این حال ، او اشاره کرد : " به عنوان یک سازمان غیر انتفاعی ، لژیون آمریکایی قادر به تامین بودجه کل حقوق گارد ساحلی نیست ."
کهنه سربازان جنگ‌های خارجی همچنین کنگره را برای یافتن راهی برای حفظ پرسنل گارد ساحلی فرا خوانده بودند .
B.J. لورنس ، فرمانده ملی VFW ، در بیانیه‌ای گفت : " کشور ما به این کنگره و کاخ سفید نیاز دارد تا از طریق لفاظی رو به رو شود و مراقب کسانی باشد که در خطوط مقدم محافظت از کشور ما هستند . هیچ‌کس هرگز نباید آن را قبول کند ."
سناتور پی پی پی پی پی کشف کرد .
مصاحبه مطبوعاتی اسوشیتد پرس : تاد ریچموند
madison ، wis . به گفته یکی از اعضای این واحد ، سناتور Tammy بالدوین از بازرسان نیروی هوایی خواسته‌است تا به اتهامات تجاوز جنسی و آزار در یک واحد گارد ملی کنترل هوایی که توسط افسران ارشد کنار گذاشته شده‌اند ، رسیدگی کنند .
دموکرات ویسکانسین نامه‌ای به دفتر نیروی هوایی ارسال کرد که بازجویی‌های کنگره را در اواسط ماه نوامبر انجام داد و از آن خواست تا ادعاهای مربوط به اعضای اسکادران نیروهای امنیتی ۱۱۵th Fighter را بررسی کند که گروهی متشکل از ۱۰۰ نیروی هوایی است که پایگاه گارد ملی نیروی هوایی Truax در مدیسون است .
بالدوین این درخواست را پس از دریافت نامه‌ای از جی الیس ، گروهبان master در اسکادران امنیتی ، دریافت کرد. الیس نوشت که او از شش مورد تجاوز جنسی یا تجاوز جنسی علیه اعضای مونث of که بین ساله‌ای ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۶ اتفاق افتاد آگاهی یافته‌است و افسران رده بالای برای رسیدگی به آن‌ها کمی کار کرده‌اند .
الیس در طی یک مصاحبه اخیر به آسوشیتد پرس گفت : " فرهنگ در واحد ما … ( آن ) سو رفتار جنسی ، بسته به اینکه چه کسی این کار را انجام می‌دهد ، هیچ معامله بزرگی انجام نمی‌دهد " .

تجاوز جنسی سالهاست نظامی آمریکا را مختل کرده‌است . براساس اطلاعات وزارت دفاع ، در سال مالی ۲۰۱۷ ، چهار شاخه به تنهایی گزارش‌هایی از سوی اعضای ارتش دریافت کردند که می‌گفتند زمانی در طی خدمت آن‌ها مورد حمله جنسی قرار گرفته و از سال ۲۰۱۶ تا کنون ۱۰ درصد افزایش داشته‌است .
منبع سایت سربازی

چهارشنبه 19 دی 1397
بؤلوملر :