دفتر تحقیقات ویژه نیروی هوایی ، یا AFOSI ، به بالدوین گفت که درخواست وی به پرسنل مسیول منطقه مدیسون ارجاع داده شده‌است . بالدوین این نامه را نوشت تا تایید کند که تحقیقات آغاز شده‌است .
بالدوین نوشت : " اگر فرهنگ تجاوز جنسی در حوزه Truax وجود داشته باشد ، ضروری است که اقدام‌های لازم برای افشای اقدامات نادرست و انجام اقدامات اصلاحی جهت تضمین یک محیط کار ایمن و مناسب صورت گیرد ."
مقامات AFOSI در پاسخ به ایمیلی از AP در مورد اینکه آیا تحقیقات در حال انجام است ، واکنش نشان می‌دهند . الیس به آسوشیتد پرس گفت که بازرسان پایگاه نیروی هوایی اسکات در ایلینویز در روز ۱۶ نوامبر با وی تماس گرفتند و از وی برای جزئیات حوادث و اسامی افراد درگیر درخواست کردند .
سرگرد پنی Ripperger ، سخنگوی جناح مبارز ۱۱۵th ، روز پنج شنبه گفت که تا آنجا که او می‌داند ، بازرسان AFOSI در مورد اتهامات الیس به هیچ یک از اعضای تیم رهبری division's نرسیده اند .
در پاسخ به این سوال که آیا فرهنگ آزار و اذیت جنسی در این جناح وجود دارد ، او گفت چنین رفتاری تحمل می‌شود و این ادعاها جدی گرفته می‌شوند . او گفت که هوانوردان در مورد تجاوز جنسی و آزار جنسی که شامل نحوه گزارش وقایع هستند ، آموزش مکرر دریافت می‌کنند .
Ripperger گفت : " سازمان ما بطور فعال فرهنگ گزارش دهی را تشویق می‌کند و به دنبال ایجاد محیطی است که در آن قربانیان احساس راحتی می‌کنند ."
یکی از این زنان در طی مصاحبه اخیر خود با آسوشیتدپرس این کار را به سختی توصیف کرد . او نخواست نامش فاش شود . AP معمولا ً هویت قربانیان تجاوز جنسی را بدون اجازه آن‌ها تعیین می‌کند .
این زن گفت که او و دوستش توسط افسران مافوق در واحد امنیتی در طول یک مهمانی سال ۲۰۰۲ در محدوده آلفا پرچم آلفا ، یک پایگاه آموزشی در خارج از لاس وگاس مورد حمله جنسی قرار گرفتند ، زیرا این واحد در حال آماده شدن برای استقرار در عراق بود . او گفت که به دلیل ترس از انتقام ، شکایت رسمی دارد ، اما او این حمله را به فرمانده تیم آتش‌نشانی ، پت Konz گزارش کرده‌است .
Konz ، که در آن زمان یک گروهبان فنی بود اما از زمان بازنشسته شدن از گارد ملی هوایی ، به آسوشیتد پرس گفت که او ادعاهای woman's را در یادداشت‌های شخصی خود ثبت کرده‌است که این زن آسوشیتدپرس را تامین کرده‌است . Konz گفت که او این اتهامات را به یک گروهبان ارشد در واحد امنیتی تحویل داده‌است، اما این امر تنها منجر به اذیت و اذیت این زن در حین استقرار آن‌ها شد .
الیس همچنین اظهار می‌کند که در سال ۲۰۰۸ در خیابان مدیسون ، یک گروهبان فنی اظهارات نامناسبی نسبت به نیروی هوایی زنان ایراد کرد و سعی کرد یکی را ببوسد و دو تن دیگر را خفه کند. در میان کسانی که گفته بودند او اظهارات ناشایستی را به زنی که به آسوشیتد پرس گفت که در سال ۲۰۰۲ به پایگاه نوادا حمله کرده‌است ، بیان کرد .
الیس گفت که او با فرمانده نیروهای امنیتی ، سرگرد کریستین Boustany ، در سال ۲۰۱۵ ملاقات کرده تا در مورد فرهنگ سمی خشونت و دشمنی در این واحد بحث و تبادل نظر کند . او گفت که او اتهامات سو رفتار جنسی را با او مطرح کرده‌است ، چرا که او اجازه قربانی کردن قربانیان را دارد .
او به آسوشیتد پرس گفت که در اکتبر گذشته به مقامات فرصت برابر با مقامات نظامی نزدیک شد ، اما این دفتر می‌خواست با تنها قربانی که هنوز با گارد ملی بود صحبت کند و او از آمدن به جلو خودداری کرد .
در نامه وی به بالدوین ، الیس همچنین اظهار می‌کند که در سال ۲۰۱۶ ، یک افسر زن در حال بحث درباره زندگی جنسی خود با یک افسر مرد در طول وقفه‌ای در آموزش بود . یک افسر ارشد مرد از آن سوی اتاق با صدای زنگداری گفت که همه می‌توانستند بشنوند . الیس با اشاره به اینکه این کار " نامناسب " بود ، نوشته بود که این کار " نامناسب " است .
الیس گفت که او این حادثه را در یک بررسی روحیه ناشناس گزارش داد که به Boustany رفت که در پاسخ به کل واحد برای " آشنا کردن حضار " در طی دو مجلس در سال ۲۰۱۷ هشدار داد .

Ripperger ، ، سخنگوی ۱۱۵th ، گفت که Boustany wasn't برای مصاحبه در دسترس است . وی همچنین اظهار داشت که Boustany در سال ۲۰۱۵ فرماندهی این اسکادران را بر عهده داشت و گفت که او تا سال ۲۰۱۷ در اختیار این گروه قرار خواهد گرفت . Ripperger didn't فورا ً به پرس و جوی پی‌گیری پاسخ می‌دهد تا کار Boustany's را در سال ۲۰۱۵ روشن کند .
منبع سایت سربازی

چهارشنبه 19 دی 1397
بؤلوملر :