ژنرال بازنشسته دریایی پست را به عنوان فرستاده در مورد اختلاف قطر ترک کرد.
آسوشیتد پرس تراست ( آسوشیتد پرس)
واشنگتن - یک سخنگوی وزارت امور خارجه می‌گوید که یک ژنرال بازنشسته نیروی دریایی پست خود را به عنوان یک فرستاده که به دنبال حل اختلاف با قطر است ترک کرده‌است .
سخنگوی رابرت Palladino روز سه‌شنبه گفت که دولت ترامپ به پی‌گیری کار آنتونی زینی ، فرمانده سابق فرماندهی مرکزی ایالات‌متحده که از نیروی دریایی در سال ۲۰۰۰ بازنشسته شده‌است ، ادامه خواهد داد .
Palladino به لطف کار Zinni's ، که شامل بحث با رهبران منطقه‌ای ، ایده یک گروه ناتو به نام اتحاد راهبردی خاور میانه بود ، ابراز تشکر کرد . سی بی اس نیوز به نقل از زینی گفت که او پس از اینکه فهمید نمی‌تواند به حل اختلاف بین قطر و عربستان‌سعودی کمک کند استعفا داد .
وزیر امور خارجه مایک Pompeo در سفری به پایتخت‌های خاور میانه قرار دارد که قرار است توقف در قطر را در بر داشته باشد .
این مقاله توسط آسوشیتد پرس منتشر شد و به طور قانونی از طریق شبکه ناشر NewsCred مجوز گرفته شد . لطفا ً تمام سوالات مربوط به صدور مجوز به legal@newscred.com را هدایت کنید .
برخی از طرح‌های New یک بازنشسته ارتش در حال انتظار Periods هستند.
( عکس از فایل عکس - - جاک داوکینس ، نیروی هوایی آمریکا ) یک امتحان دندان‌پزشکی را دریافت می‌کند . ( نیروی هوایی آمریکا / هوانورد کلاس اول (Jenay Randolph )
( عکس از فایل عکس - - جاک داوکینس ، نیروی هوایی آمریکا ) یک امتحان دندان‌پزشکی را دریافت می‌کند . ( نیروی هوایی آمریکا / هوانورد کلاس اول (Jenay Randolph )
۲۴ Jul ۲۰۱۸
Military.com | نوشته امی Bushatz
بازنشستگان نظامی که در حال حاضر از خدمات orthodontic از طریق برنامه دندان‌پزشکی Tricare's استفاده می‌کنند و یا ممکن است به زودی نیاز داشته باشند یا بخواهند یک برنامه جدید را در پاییز امسال انتخاب کنند که دوره انتظار ندارد ، چرا که برنامه dental یک بازنشسته به پایان می‌رسد .
سال گذشته ، کنگره به Tricare دستور داد تا برنامه دندان‌پزشکی خود را تا ۳۱ دسامبر ۲۰۱۸ در نظر بگیرد .
در عوض ، بازنشستگان نظامی قادر خواهند بود پوشش دندان‌پزشکی را از طریق بازار برنامه بیمه کارمندان فدرال و برنامه بیمه World Vision ( FEDVIP ) از ۱۲ نوامبر تا ۱۰ دسامبر خریداری کنند . پوشش World Vision همچنین برای اولین بار برای بازنشستگان ، خانواده‌های فعال وظیفه ، و نیروهای ذخیره و ذخیره در دسترس خواهد بود .
اگرچه میزان پوشش این طرح‌ها در سال ۲۰۱۹ منتشر نشده است، اما بازنشستگان احتمالا ً هزینه‌های مشابه دندان‌پزشکی و گزینه‌های پوشش تحت برنامه‌های جدید را که در حال حاضر در سیستم دندان‌پزشکی Tricare موجود است ، خواهند دید .
اما بازنشستگان که از برنامه retiree Tricare برای دریافت خدمات orthodontic استفاده می‌کنند ، نسبت به انتخاب برنامه‌ای که متناسب با نیازهای کلی آن‌ها است ، بیش از پیش نگران هستند . آن‌ها همچنین باید چاپ مناسب را در مورد تاخیره‌ای پوشش احتمالی بخوانند .
به این دلیل که بسیاری از طرح‌های دندان‌پزشکی دارای مدت‌زمان انتظار طولانی قبل از این هستند که خریدار بتواند از پوشش for استفاده کند .
Angerlyn جانسون ، یک تحلیلگر برنامه در دفتر مدیریت پرسنل ، در بیانیه‌ای به Military.com گفت : " اگر شما در یک برنامه FEDVIP ثبت‌نام کنید که یک دوره انتظار داشته باشد یا سرویس را پوشش ندهد ، ناقلان بدون وقفه تحت درمان قرار نخواهند گرفت ."
این به این معنی است که اگر بازنشستگان یا اعضای خانواده تحت پوشش the قرار داشته باشند و یک برنامه را در طول ثبت‌نام باز انتخاب کنند که شامل یک دوره انتظار است ، آن‌ها می‌توانند برای آن خدمات از جیب پرداخت کنند .
Retirees می‌توانند بازار FEDVIP را در اینجا ببینند . اگرچه در حال حاضر می‌توانید طرح‌های موجود را مقایسه کنید ، نرخ‌ها و دیگر بروزرسانی های دیگر تا پاییز سال ۲۰۱۹ آزاد نخواهند شد .
امی Bushatz را می‌توان در amy.bushatz@military.com به دست آورد .
این مقاله پس از آن به روز شد که مقامات FEDVIP توضیح دادند که هیچ یک از برنامه‌های آن‌ها دوره‌های انتظار برای کار غیر از orthodontia را ندارند .

O در بیانیه‌ای که در انتشار بیان شد گفت که Leinenkugel ، مدیر اجرایی سابق شرکت آبجو و کاپیتان دریایی " سفیر تغییر در VA بوده‌است که برای اجرای سیاست‌های Trump's در سراسر این بخش در طول سال و نیم کار می‌کند ."

منبع سایت سربازی

چهارشنبه 19 دی 1397
بؤلوملر :