۶ چیز که باید در مورد پوشش دندان‌پزشکی جدید نظامی بدانید .
یک بازنشسته در ۱۵ نوامبر ۲۰۱۳ دندان‌هایش را به دقت مورد معاینه قرار می‌دهد . ( نیروی هوایی آمریکا / Airman Lotz )
یک بازنشسته در ۱۵ نوامبر ۲۰۱۳ دندان‌هایش را به دقت مورد معاینه قرار می‌دهد . ( نیروی هوایی آمریکا / Airman Lotz )
۲۶ Jul ۲۰۱۸
Military.com | نوشته امی Bushatz
برنامه دندان‌پزشکی Tricare's ۳۱ دسامبر پس از آن که کنگره سال گذشته به وزارت دفاع دستور داد تا کاربران را به دفتر برنامه بیمه کارمندان فدرال و برنامه بیمه موسسه World Vision ( FEDVIP ) هدایت کند ، از ۳۱ دسامبر استفاده خواهد کرد .
این بدین معنی است که بازنشستگان در مورد آنچه که برنامه آن‌ها پوشش می‌دهد و اینکه چقدر پول پرداخت خواهند کرد، انتخاب‌های بیشتری خواهند داشت ، اما به این معنی است که آن‌ها باید یک سیستم جدید و مجموعه قوانین جدید را هدایت کنند .
آیا شما تحت‌تاثیر طرح دندان‌پزشکی جدید نظامی قرار می‌گیرید ؟ آنچه را که نیاز دارید بدانید را مشخص کنید .
۱. امسال باید یک برنامه را در طول ثبت‌نام در سال جاری انتخاب کنید . اگرچه Tricare در گذشته به کاربران این امکان را می‌داد که در داخل و خارج از پوشش به هر دلیلی وارد و خارج شوند ، اغلب برنامه‌های بهداشتی و بهداشتی غیر نظامی اجازه می‌دهند که ، از جمله طرح‌های موجود در بازار FEDVIP . این بدان معنی است که در سال جاری باید برنامه‌ای را در طول دوره ثبت‌نام سالانه نام‌نویسی ، که از روز ۱۲ نوامبر تا ۱۰ دسامبر برگزار می‌شود ، انتخاب کنید .
۲. تغییرات آینده باید با یک رویداد زندگی انتخابی جفت شوند . به غیر از نام‌نویسی باز ، تنها زمانی که به شما اجازه می‌دهد تغییراتی در برنامه ایجاد کنید این است که اگر به عنوان یک " رویداد زندگی انتخابی " شناخته شده‌باشد ، این می‌تواند چیزی شبیه به حرکت ، تغییر شغل و یا تولد یک نوزاد باشد . شما می‌توانید لیست رویداد زندگی واجد شرایط را در وب سایت خود ببینید .
۳. اگر کاری انجام ندهید ، باید پوشش داشته باشید . برنامه دندان‌پزشکی Tricare's ، در واقع در روز ۳۱ دسامبر ، در حال خروج می‌باشد . پوشش شما به طور خودکار به یک برنامه دیگر منتقل نمی‌شود . این به این معنی است که اگر شما یکی از افراد را در طول ثبت‌نام آزاد انتخاب کنید ، می‌توانید یک برنامه جدید را انتخاب کنید تا اینکه ثبت‌نام در سال آینده افزایش یابد یا شما یکی از آن رویداده‌ای مربوط به زندگی را داشته باشید که در بالا مورد بحث قرار گرفته‌اند .
۴. بازنشستگی پیش از ۳۱ دسامبر ؟ شما یک قدم بیشتر دارید . اگر قبل از ۳۱ دسامبر ۲۰۱۸ بازنشسته شوید و بخواهید پوشش دندان‌پزشکی را قبل از آن قرار دهید ، باید در برنامه دندان‌پزشکی Tricare's ثبت‌نام کنید و یک برنامه جدید را در طول ثبت‌نام باز انتخاب کنید . بله ، خیلی آزاردهنده است .
۵. شما هم اکنون می‌توانید طرح‌ها را مقایسه کنید . بازار FEDVIP امروز با اطلاعات برنامه دندان‌پزشکی پر شده‌است . اما ممکن است یک ایده خوب برای انجام مقایسه جدی شما و برنامه‌ریزی تا اواخر سال جاری باشد . به این دلیل که هزینه ثبت‌نام سالانه system's و تغییرات طرح تا ماه اکتبر منتشر خواهد شد . قبل از آن ، شما می‌توانید یک تصویر کاملا ً دقیق از این که کدام نقشه برای شما بهتر است ، به دست آورید .
۶. دنبال برنامه موذیانه برنامه زیر نظر بگردید . اگر کسی در خانواده تان از طریق برنامه دندان‌پزشکی Tricare's ، بین ۳۱ دسامبر تا ۳۱ دسامبر ۲۰۱۹ مورد مراقبت‌های بهداشتی قرار گیرد ، و تا ۳۱ دسامبر ۲۰۱۹ پول بیشتری برای انتخاب برنامه درست داشته باشد . That's چون بسیاری از برنامه‌ها یک دوره انتظار دارند ، اغلب تا یک سال ، قبل از اینکه they را پوشش دهند . مقامات به ما گفتند که تنها به این دلیل که شما این مراقبت را تحت برنامه دندان‌پزشکی فعلی Tricare دریافت می‌کنید ، به این معنا نیست که بدون صبر و انتظار تحت هر طرح جدیدی برای شما موجود خواهد بود .
امی Bushatz را می‌توان در amy.bushatz@military.com به دست آورد .
این مقاله پس از آن به روز شد که مقامات FEDVIP توضیح دادند که هیچ یک از برنامه‌های آن‌ها دوره‌های انتظار برای کار غیر از orthodontia را ندارند .
Moskowitz تاکید کرد که این VA از یک طرح جدید سلامت روانی استفاده می‌کند .
در روز ۲۴ ژوئیه ، VA در بیانیه‌ای اعلام کرد که ترامپ نام توماس " جیک " را انتخاب کرده‌است که توسط یک مامور سیاسی کاخ سفید در رابطه با مسائل مربوط به سربازان قدیمی منصوب شده‌است و ریاست یک کمیسیون بهداشت روانی جدید در the را بر عهده دارد .

به گفته مسئولان دپارتمان ، امکان ایجاد گزینه‌های برای کمیسیون "احیای مجدد سربازان قدیمی " ، برنامه‌های درمان سلامت روانی کنونی را مورد بررسی قرار می‌دهد و همچنین به روش‌های مورد استفاده در خارج از دپارتمان نیز نگاه می‌کند .

منبع سایت سربازی

چهارشنبه 19 دی 1397
بؤلوملر :