دموکرات‌ها تاثیر جمعیت مار را تقبیح می‌کنند .
نوشته ریچارد مک گری
دموکرات‌های عضو کنگره و گروه‌های کهنه سربازان , آخرین اتهام رقابت سیاسی در اداره امور سربازان قدیمی را به دست گرفتند تا تقاضا کنند رئیس‌جمهور دونالد ترامپ در مورد مسائل سربازان قدیمی از سه تن از دوستان ثروتمند و مشارکت کنندگان مبارزه کند .
لژیون آمریکایی پیشنهاد داد که ترامپ باید با سازمان‌های خدماتی کهنه سربازان قدیمی در مورد پرسنل و تصمیمات سیاست در منطقه و قبل از اتکا به سه عضو باشگاه گلف و زمین گلف در فلوریدا مشورت کند .
قانونگذاران دموکرات و لژیون دو لژیون به این نکته اشاره کردند که این سه نفر از جمله " ایزاک " , وکیل مارک شر , و ساحل نخل , بروس, , هیچ تجربه نظامی یا نظامی ندارند , اگرچه گزارش‌ها حاکی از آن است که در نیروهای دفاعی اسرائیل خدمت کرده‌است .
دنیس اچ . رو هان , فرمانده ملی لژیون دو تنی , در بیانیه‌ای گفت .
دموکرات‌ها و لژیون به یک گزارش جدید با مواد منفجره بلند , یک سازمان خبری غیر انتفاعی واکنش نشان دادند . در این گزارش آمده‌است که شر من و شر شر مخفیانه بر روی مسائلی مانند مراقبت‌های بهداشتی خصوصی و حتی هدایت کسانی که باید در اداره استخدام شوند , تاثیر گذار بوده‌است .
در این گزارش همچنین آمده‌است که مقامات و مقامات به طور منظم برای گرفتن مشاوره از این سه مرد به صورت مرتب فراخوانده می‌شوند .
این گزارش براساس صدها سند که از طریق آزادی درخواست‌های اطلاعات به دست آمده‌است , در این گزارش گفت : رابرت وود , وزیر تازه تایید شده و تازه تایید شده , در میان کسانی بود که به نام " مار " نامیده می‌شدند .
این سه نفر در ابتدا در ماه مارس توسط ترامپ توسط ترامپ برکنار شدند . او در حرکت طوفانی خود از va , به این نتیجه رسید که توسط مشاوران ترامپ و گماشتگان سیاسی در کاخ سفید و در داخل و به تحلیل رفته‌است .
ترامپ پس از اینکه نامزد اعلام کرد که در حال رد بحث بر علیه مخالفان جمهوری خواهان برای برگزاری یک جمع‌آوری اعانه برای سربازان قدیمی است , توجه خود را به این موضوع جلب کرد . ترامپ در این رویداد گفت که ۷۵ میلیون دلار کمک کرده‌است .
نشریه سازمان ملل چهارشنبه , چهارشنبه , تیم مینه سوتا , d - مینه سوتا , عضو عالیرتبه کمیته امور سربازان قدیمی را برای نوشتن گزارش داد و گفت : " وضعیت بوی فساد و تبعیض را می‌دهد . "
او گفت که کارکنانش شروع به تحقیق کرده‌اند و از او خواستند که تمام مکاتبات میان va و سه تن از دوستان ترامپ را بررسی کند .
او در بیانیه‌ای گفت که اگر " va در نهان از سایه‌های مار - a توسط افراد بدون پاسخگویی به مالیات دهندگان و کسانی که هرگز در ارتش یا دولت ایالات‌متحده خدمت نکرده اند , اداره می‌شود , آن زمان به یک خیانت بی‌سابقه , نگران‌کننده و عمیقا ً غیرقابل‌قبول از سربازان قدیمی ملت ما می‌رسد . "
مگی مگی حسن , d - نیو همپشایر , به او توصیه کرد که " ورودی جمعیت مر د " را نادیده بگیرد و " کار خرج کردن دلارهای مالیات دهندگان برای " بوسیدن انگشتر " اعضای باشگاه گلف رئیس‌جمهور را متوقف کند . "
پل پریدی , مدیر اجرایی سابق عراق و سربازان قدیمی افغانستان , در توئیت گفت که دوستان ثروتمند مقامات ارشد دولتی اغلب به دنبال نفوذ و سیاست گذاری هستند .
او در توئیتر نوشت : " اکنون نیروهای سیاه برای سال‌ها پر شده‌اند . " " اولویت‌ها و صداها کهنه سربازان تحت فشار و واژگون شدن برای دستیابی سیاسی ( و احتمالا ً مادی ) هستند . "
گزارش مورد مناقشه

کاخ سفید و سخنگوی سه مرد که در این گزارش شناسایی شده‌بودند همه این گزارش را رد کردند و گفتند که هیچ مشکلی در تلاش برای ارائه مشاوره به سربازان قدیمی ملت وجود ندارد .

منبع سایت سربازی

چهارشنبه 19 دی 1397
بؤلوملر :