یک سخنگوی VA در بیانیه‌ای گفت : " ما از شنیدن نظرات متخصصان داخلی و خارج از این کشور قدردانی می‌کنیم و به دنبال راه‌های بهتری برای خدمت به قهرمانان nation's هستیم .
Perlmutter ، شرمن و Moskowitz از طریق یک مشاور ارتباطات با بحران به ProPublica گفتند که آن‌ها با VA ارتباط داشته‌اند ، اما گفتند که " در تمام زمان‌ها ، ما کمک و مشاوره خود را به طور داوطلبانه پیشنهاد کردیم و در عوض هیچ چیز به دنبال هیچ چیز نبود ."
این سه نفر در بیانیه‌ای اعلام کردند : " در حالی که ما همیشه مایل بودیم که افکار خود را به اشتراک بگذاریم ، ما هیچ نوع سیاستی را ایجاد یا اجرا نکرده ایم، دارای هیچ مرجع در مورد تصمیمات نمایندگی یا مقامات دولتی مستقیم برای انجام هر گونه اقدام نبودیم ."
 "لیندزی لوهان "، سخنگوی کاخ سفید ، به ProPublica گفت که این سه " هیچ تاثیر مستقیمی بر امور سربازان قدیمی ندارند ."
اقدام در مورد توصیه از ساحل پالم ؟
یکی از مبادلات الکترونیکی که از طریق آزادی درخواست اطلاعات به دست آمد ، یک تبادل ماه فوریه بین Moskowitz و Peter O بود که در آن زمان رئیس VA's کارکنان بود .
VA می‌گوید ۲۰ هزار سرباز کهنه‌کار قصد دارند امتحانات پزشکی را unwarranted کنند .
نویسنده : کلودیا Grisales
واشنگتن - - اداره امور سربازان بازنشسته کشف کرده‌است که این اداره حدود ۱۰ میلیون دلار در آزمون‌های پزشکی بیجا به سربازان ارتش هزینه کرده‌است و هشدار داده‌است که در پنج سال آینده ۱۰۱ میلیون دلار دیگر از دست خواهد رفت .
بازرس کل VA برآورد کرد که در سال گذشته ، دولت مزایای سربازان بازنشسته حدود ۲۰، ۰۰۰ سرباز معلول را ملزم به ارائه امتحانات پزشکی غیرقابل‌توجیه مانند " آزمایش‌ها مجدد " کرده‌است - - تا مشخص شود که آیا معلولیت هنوز وجود دارد یا بدتر شده‌است .
بازرس کل روز سه‌شنبه در گزارشی که در روز سه‌شنبه منتشر شد ، گفت : " در حالی که امتحانات مجدد در شرایط مناسب مهم هستند تا اطمینان حاصل شود که دلارهای مالیات دهندگان بطور مناسب خرج می‌شوند ، امتحانات مجدد غیرموجه هستند ، و منجر به هزینه‌های قابل‌توجه و انحراف پرسنل VA از خدمات و خدمات کهنه می‌شوند ."
این گزارش ۲۵ صفحه‌ای آخرین نشانه‌ای از هدر رفتن اسراف در VA است ، نگرانی‌هایی که از مدت‌ها پیش این آژانس را به خطر انداخته بود .
بازرس کل VA در آخرین یافته‌های خود گفت که کارمندان دولت مزایای سربازان مزایای همیشه سیاستی را دنبال نمی‌کنند که فقط در صورت لزوم از آزمون‌های پی‌گیری درخواست کنند .
The یک نمونه از ۳۰۰ مورد آزمایش بیمار را از مارس ۲۰۱۷ تا اوت ۲۰۱۷ بررسی کرد و دریافت که ۱۱۱ مورد از امتحانات بی‌مورد است . براساس این نمونه ، تیم بررسی نظارت بر بررسی کلی ۳۷ درصد - یا ۱۹، ۸۰۰ بیمار - - از مجموع ۵۳، ۵۰۰ که طی مدت شش ماه انجام شد ارزیابی‌های غیرضروری انجام شد .
گزارش دیده‌بان VA گزارش داد که بازدیدهای قبلی بیماران با ارزش تقریبی ۱۰.۱ میلیون دلار ارزش‌گذاری شده بود که از ۵.۳ میلیون دلار برای اداره بهداشت کاران ، و ۴.۸ میلیون دلار هزینه پرداخت به پیمانکاران تشکیل‌یافته است .
در این گزارش آمده‌است که با چنین سرعتی ، مدیریت منافع سربازان قدیمی ، یا VBA ، در حال حاضر در مسیر به هدر دادن ۱۰۰.۶ میلیون دلار در امتحانات مشابه در پنج سال آینده است .
این است ، " مگر اینکه تضمین کند که کارکنان تنها درخواست امتحانات را در صورت لزوم ، درخواست کنند . "
از میان سربازان قدیمی ۱۹، ۸۰۰ که تحت آزمایش‌ها غیرضروری قرار گرفتند ، هیچ تغییری در ارزیابی‌های معلولیت آن‌ها مشاهده نشد . از میان ۱۴، ۲۰۰ ، ۳۷۰۰ نفر از سربازان قدیمی شاهد کاهش سود پیشنهادی بودند که موضوع تصمیم نهایی و روند درخواست قبل از اتمام گزارش آن بود .
براساس گزارش دیده‌بان حقوق حیوانات ، آزمون‌های غیرضروری ، حجم کاری اضافی برای کارگران VA ایجاد کردند .

این گزارش نتیجه‌گیری کرده‌است که این " ظرفیت VBA برای پردازش منافع را کاهش داده و توانایی اداره بهداشت سربازان برای ارائه خدمات مراقبت‌های بهداشتی را کاهش داده‌است ."

منبع سایت سربازی

چهارشنبه 19 دی 1397
بؤلوملر :