آیا سربازان قدیمی می‌توانند در the خرید کنند ؟
آقای & عزیز ،
یک سرباز کهنه‌کار را استخدام کرده و می‌خواهد نزد کمیسر خرید کند . من چی نیاز دارم ؟
با احترام ، تخلیه Honorable
Honorable عزیز ،
متاسفانه برای سربازان قدیمی که در این کمیسر کار می‌کنند، آن‌ها باید بیش از " تنها " سربازان قدیمی باشند .
متاسفانه ، بخش مالی این بخش بسیار شبیه مزایای بسیاری از مزایای نظامی از جمله امتیازات مبادله است . تنها اعضای فعال خدمت وظیفه ، گارد و ذخیره ، بازنشستگان ، بازنشستگان ، بازنشستگان ، زنان بیوه زنان ، ۱۰۰ درصد از افراد معلول به دلیل خدمت ، مدال افتخار دریافت می‌کنند و همه وابستگان آن‌ها به این بخش دسترسی داده می‌شوند .
بقیه ؟ اجازه نداشت … فعلا ً.
Commissary ۱۰۱ : چگونه در بازار خرید کنید ؟
اما چه اتفاقی می‌افتد اگر شما به دلیل خدمت سربازی توسط اداره امور سربازان قدیمی ( VA ) مدت‌ها پس از اینکه ارتش را ترک کردید ، ۱۰۰ درصد غیرفعال باشید ؟ شما باید یک کارت اعتباری داشته باشید که می‌گوید شما می‌توانید از این کمیسر استفاده کنید . پس چگونه می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید ؟
آسان : وقتی ۱۰۰ درصد از شما معلول خدمت سربازی هستید ، VA یک نامه را برای شما می‌فرستد . تنها کاری که باید انجام دهید این است که این نامه را به یک کارت عبور نظامی و کارت شناسایی ببرید و یک کارت شناسایی صادر خواهید کرد که به شما در این بخش حقوق می‌دهد . شما می‌توانید از این سایت برای کمک به ایجاد یک قرار ملاقات در نزدیک‌ترین دفتر کارت شناسایی خود استفاده کنید . و در مورد آن " برای چه " ؟ به لطف قانونی که توسط کنگره در سال ۲۰۱۸ تصویب شد، شروع در سال ۲۰۲۰ دسته‌های جدیدی از سربازان قدیمی قادر به خرید در این بخش از جمله دریافت کنندگان قلب بنفش ، زندانیان سابق جنگ و سربازان قدیمی با هر گونه رده‌بندی ناتوانی در ارتباط با خدمات خواهند بود . این کاربران باید هزینه اضافی بیشتری پرداخت کنند که هنوز اعلام‌نشده است .
Wilkie و Wilkie جدید " برای همیشه " نقش توسعه و توسعه "بیل " را ایفا می‌کنند .
نویسنده : ریچارد Sisk
وزارت امور خارجه شروع به اجرای مقررات جدید مربوط به هری دبلیو بوش کرده‌است . قانون کمک آموزشی Colmery سال ۲۰۱۷ که بیشتر به عنوان " بیل Forever " شناخته می‌شود .
در یکی از اولین اقدامات او از زمان ادای سوگند در روز دوشنبه ، رابرت Wilkie ، وزیر جدید VA ، گفت که مقررات مربوط به پوشش شبکه GI Joe در روز یکم ماه اوت اجرا می‌شود .
The گفت که مفاد جدید " تاثیر فوری و مثبتی بر سربازان قدیمی و خانواده‌هایشان با استفاده از benefits برای دنبال کردن اهداف آموزشی خود خواهند داشت ."
Wilkie در بیانیه‌ای گفت : " ما هیجان‌زده هستیم که این کلمه را در مورد اجرا کردن مقررات دریافت کنیم . او در بیانیه‌ای گفت : " از همان روزی که برای همیشه جی گر در هم‌کاری با سازمان‌های خدمات کهنه ، موسسات تایید دولتی و مسئولان اجرایی مدرسه به امضا رسید ، شیوه‌ای گسترده برای تضمین مزایای کسب‌شده برای سربازان قدیمی به موقع ، با کیفیت بالا و کارآمد ، اتخاذ کرده‌است ."
The اظهار داشت که ۱۵ مورد از مقررات مربوط به سریال GI (GI Joe) در روز یکم ماه اوت به علاوه ۱۳ مورد از آن ، اجرا شد .
از جمله این مواد جدید ، یکی از دریافت کنندگان قلب بنفش است که بعد از ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ دریافت می‌شود و واجد شرایط برای سی و نه ماه است .
یک ماده جدید دیگر " برنامه روبان زرد " را گسترش می‌دهد که در آن موسسات آموزش عالی می‌توانند با اعطای بودجه اضافی در دسترسی به برنامه آموزشی veteran's موافقت کنند بدون اینکه هزینه اضافی به بودجه GI Joe بدهند .
مقررات جدید همچنین به گارد اضافی و سرویس ذخیره اجازه می‌دهد تا واجد شرایط صلاحیت بیل - ۹ / ۱۱ GI باشند .
کمیته امور سربازان قدیمی در کمیته امور اقتصادی در مورد فرصت اقتصادی در ماه گذشته گفت که باید بر چالش‌های متعدد فن‌آوری اطلاعات ( IT ) غلبه کند تا بتواند مفاد جدید را آماده کند .
سرلشکر رابرت worley دوم ، مدیر خدمات آموزشی VA ، در شهادت خود گفت : " این یک اقدام پیچیده و دشوار است ." او گفت که The امیدوار بوده‌است که در روز ۱۶ ژوئیه اجرا را آغاز کند ، اما تا ماه اوت به تعویق افتاد .

VA برآورد کرد که قرار دادن سیستم‌ها در محل برای برآورده کردن مقررات جدید حدود ۷۰ میلیون دلار هزینه خواهد داشت .

منبع سایت سربازی

چهارشنبه 19 دی 1397
بؤلوملر :