وزیر امور خارجه جدید با این پرونده رسیدگی می‌کند .
فایل عکس - - نامزد وزیر امور سربازان قدیمی , روبرت جی .
جولای ۲۰۰۸
نوشته ریچارد مک گری
در میان چالش‌های بسیاری که با اداره جدید وزارت امور سربازان قدیمی رو به رو است , رابرت تی .
او به عنوان منشی امور در ماه می گفت : " va در تغییر فرآیند استیناف " از طریق برنامه مدرن‌سازی سریع درخواست ( رمپ ) متعهد است .
با این حال , کنگره هفته گذشته اعلام کرد که بهبود فن‌آوری مورد نیاز برای ساخت کار سیستم جدید پشت سر برنامه است .
رمپ یک برنامه آزمایشی تحت برنامه اصلاحات درخواست‌های سربازان قدیمی است که در تابستان گذشته توسط رئیس‌جمهور دونالد ترامپ امضا شد که مهلت تعیین‌شده برای قرار دادن در فوریه ۲۰۱۰ را دارد .
با این حال , رئیس کمیته امور سربازان قدیمی , آر - تنسی , رئیس کمیته امور سربازان قدیمی , گفت : " va در زمان تحویل به موقع معروف شده‌است . "
در یک جلسه دادرسی در هفته گذشته , مقامات و مقامات شهادت دادند که طرح اصلی این است که حدود 90 / 10 درصد از فن‌آوری اطلاعات ( it ) را تا ماه اوت به روز رسانی کند .
پل لورنس , معاون جدید منافع , علی‌رغم این تاخیر , گفت که این آژانس در حال پی‌گیری برای رسیدن به مهلت فوریه برای اصلاح روند درخواست‌های بسیار پیچیده است .
او گفت که سیستم‌های فن‌آوری اطلاعات باید آماده رفتن باشند , اما اگر تاخیر بیشتری وجود داشته باشد , مدیریت مزایای سربازان قدیمی آماده پیاده‌سازی دستی جدید است .
می‌گوید : " ما در حال حاضر در برنامه تحویل خود بسیار مطمئن هستیم . " او گفت که آمار مربوط به ماه اوت شامل " قطعات بلند برآر " سیستم جدید است و فرآیند باید به سرعت در پاییز انجام شود .
الیزابت اسمیت , مدیر آموزش , نیروی کار و امنیت درآمد در اداره پاسخگویی دولت , به این کمیته گفت : " برای رسیدن به مهلت فوریه چالش برانگیز خواهد بود " . همانطور که الان ایستاده‌است , کمی نگران کمبود جزئیات هستم . "
لارنس در پاسخ به این سوال که توسط یک نماینده جمهوریخواه از ساموا آمریکا پرسیده شد , برای درجه‌بندی پیشرفت در اجرای گذرگاه , لورنس گفت که او یک " a - منفی " خواهد داد . "
او گفت که به آن " سی " خواهد داد . "
در صورتی که این اداره امیدوار باشد که سیستم جدید را تا فوریه ۲۰۱۰ به اجرا درآورد , رو به اتمام است . همه ما توافق داریم که موفقیت این اصلاحات حیاتی است , زیرا روند درخواست‌های کنونی , کهنه سربازان قدیمی را به شدت شکست می‌دهد . "
او گفت : " بسیاری از سربازان قدیمی حداقل شش سال است که منتظر درخواست استیناف هستند . سربازان قدیمی و خانواده‌هایشان لایق بهتر هستند. "
در برنامه رمپ , سربازان قدیمی می‌توانند ادعای فعلی خود را پس بگیرند و به دو مسیر جدید برای تصمیم‌گیری سریع‌تر منتقل کنند .

به گفته va , " ادعای مکمل " برای سربازان قدیمی همراه با شواهد اضافی برای ارائه ادعای اولیه آنهاست . ردیف " بررسی سطح بالاتر " برای سربازان قدیمی است که هیچ مدرک اضافی برای ارائه ندارند , اما چه کسی احساس می‌کند که در تصمیم ادعاهای اولیه اشتباه است .

منبع سایت سربازی

چهارشنبه 19 دی 1397
بؤلوملر :