VA از جنگ داخلی و Morale پایین رنج می‌برد .
wilkie - سوگند - در - ۱۸۰۰
رئیس‌جمهور ترامپ به عنوان معاون رئیس‌جمهور مایک Pence در طی مراسمی در دفتر بیضی‌شکل کاخ سفید در ۳۰ جولای ۲۰۱۸ در واشنگتن به عنوان معاون وزیر امور سربازان قدیمی سوگند یاد می‌کند . تصویری که در تصویر دیده می‌شود همسر Wilkie's جولیا است . نوشته ریچارد Sisk
 "رابرت Wilkie " روز دوشنبه سوگند یاد کرد که به وزیر جدید امور سربازان بازنشسته تبدیل شود و اداره امور داخلی را در بین کارکنان و درگیری‌های سیاسی در صدر قرار دهد .
در یک مراسم سفید در کاخ سفید ، رئیس‌جمهور دونالد ترامپ به Wilkie ، ۵۵ ساله از کارولینای شمالی ، که به عنوان یک افسر اطلاعاتی در نیروی دریایی خدمت کرده و درجه سرهنگی را در ذخایر نیروی هوایی حفظ کرده‌است ، نگاه کرد .
ترامپ گفت : " و از آن زمان به بعد ، دولت من بر خدمت به مردان و زنانی متمرکز شده‌است که آزادی را ممکن می‌سازند ، سربازان بزرگ ما . این قهرمانان شایستگی همه را دارند و آن‌ها را زیر و Wilkie خواهند گذاشت ."
و Trump به شوخی گفت که جیم mattis ، وزیر دفاع تنها کسی است که از این حرکت ناراحت است .
" ژنرال mattis جایی است ؟ تنها کسی که در این مورد ناراحت بود، به این دلیل که او را از ژنرال mattis جدا کرده بودم ، درست است؟ و ژنرال mattis ، که از انجام این کار متاسف است ، گفت : " ما هیچ چاره‌ای نداریم . "
ترامپ گفت که او وظیفه اجرای قوانین کلیدی که در دولت وی تصویب شد را به عهده گرفته بود - - قانون ماموریت VA توسعه گزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی خصوصی و قانون حمایت از VA که هدف آن تسریع فرآیند اخراج مجریان ضعیف بود.
Pence همچنین در Wilkie's predecessor ، دکتر دیوید Shulkin که در ماه مارس توسط ترامپ اخراج شد ، سوگند یاد کرد . از زمانی که این بخش در سال ۱۹۸۹ به ریاست کابینه منصوب شد ، Wilkie به the تبدیل شد .
همانطور که در مورد Shulkin صادق بود ، تنها holdover از دولت اوباما در کابینه Trump's بود و Wilkie اولین انتخاب او نبود .
ترامپ ، دریادار Ronny جکسون ، پزشک شخصی و رئیس واحد پزشکی کاخ سفید را برای ریاست the کاندید کرد ، اما جکسون نام خود را در میان سوالاتی در مورد فقدان تجربه در پست مدیریت ارشد حذف کرد و هرگز اظهارات نادرست مبنی بر سو رفتار در مورد عملکرد شغلی اش در کاخ سفید را تایید نکرد .
Wilkie که به عنوان معاون وزیر دفاع از پرسنل و آمادگی خدمت کرده بود ، در اوایل ماه آوریل به the آورده شد تا به عنوان منشی موقت VA خدمت کند .
ترامپ به نظر می‌رسد که او را در یک مراسم غیر مرتبط با کاخ سفید در ماه مه ، هنگامی که او اعلام کرد که Wilkie نامزد دریافت دائمی است ، متعجب کرده‌است .
به عنوان منشی بازیگری ، Wilkie نشان داد که او از روحیه ضعیف at آگاه است و در راس گسترش گزینه مراقبت بهداشتی خصوصی برای سربازان قدیمی است .
یک جمهوری‌خواه که پیش‌تر در تعدادی از کنگره کنگره و کارکنان کاخ سفید خدمت کرده بود ، گفت : " اگر ما به یکدیگر گوش فرا دهیم، قادر خواهیم بود به سربازان قدیمی و خانواده‌های آن‌ها گوش دهیم .
او گفت : " ما باید یک سازمان رده پایین داشته باشیم، " او گفت : " انرژی باید از طرف شما جاری شود که به کسانی که برای خدمت به آن‌ها سوگند یاد می‌کنیم ، نزدیک‌تر باشد . این از شما است که ایده‌هایی که ما به کنگره می‌بریم ، VSOs [ سازمان‌های خدماتی سربازان قدیمی ] ، و to کهنه سربازان خواهند آمد ."
او گفت : " هر کسی که در این صندلی می‌نشیند و به شما می‌گوید که پاسخ این سوال در کسب‌وکار نادرست است ."

در جلسه تایید سنا ، Wilkie که در فورت براگ در کارولینای شمالی بزرگ شد ، گفت نگرانی او از ارتش و سربازان قدیمی از پدر مرحومش ، سرهنگ بازنشسته ارتش بازنشسته رابرت Leon Wilkie که سال گذشته درگذشت .

منبع سایت سربازی

چهارشنبه 19 دی 1397
بؤلوملر :