وی گفت : " من از این فرصت برخوردار بودم که این زندگی نظامی را از بسیاری از زوایا ، به عنوان یک سرباز جنگی که بشدت زخمی شده‌بود ببینم ؛ به عنوان یک افسر در دو سرویس ، نیروی دریایی و نیروی هوایی ؛ و به عنوان یک رهبر ارشد در پنتاگون . "
روزنامه واشنگتن‌پست روز یکشنبه گزارش داد که Wilkie چند نفر از گماشتگان سیاسی دولت - را در the که نگرانی‌هایی را در بین VSOs و مجلس سنا و دموکرات‌های سنا به وجود آورده‌اند ، تعیین خواهد کرد .
Peter لینگ ، دبیر اجرایی فعلی و رئیس سابق ستاد در the با دفتر بازرس کل در مورد دسترسی به داده‌های شکایت فعال درگیر شده‌است . O قبلا ً در ستاد مبارزاتی Trump's کار می‌کرد .
واشنگتن‌پست گزارش داد که Camilo Sandoval یکی دیگر از کارمندان سابق کمپین ترامپ و افسر ارشد اطلاعات فعلی در the انتظار می‌رود که در ماه‌های آینده the را ترک کند .
Curt Cashour ، دبیر مطبوعاتی VA ، در روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که " VA " در این زمان هیچ اطلاعیه پرسنلی ندارد . وی همچنین گفت که Sandoval در the باقی مانده‌است و او " هیچ برنامه‌ای برای ترک این بخش ندارد ."
Wilkie با توجه به ۱۷۱ بیمارستان و بیش از ۱۰۰۰ درمانگاه و دیگر امکانات ، بزرگ‌ترین سیستم مراقبت بهداشتی را بر عهده خواهد گرفت .
در جلسه تایید سنا ، او از هر دو طرف راهرو به روحیه the و درگیری سیاسی که کارکنان خدمات شهری را هدف قرار داده‌است ، گوش فرا داد .
سناتور جانی Isakson ، رئیس کمیته امور سربازان قدیمی مجلس سنا ، به Wilkie گفت : " از همه چالش‌هایی که در VA داریم ، روحیه ممکن است بزرگ‌ترین مشکل باشد .
سناتور جان تستر ، D - مونتانا ، عضو رتبه‌بندی این کمیته به Wilkie هشدار داد که او در نهایت با گماشتگان سیاسی دولت در داخل VA و کاخ سفید که برای گسترش سریع گزینه‌های مراقبت سلامت خصوصی فشرده شده‌بود ، به کش‌مکش خواهد رفت .
Tester از گماشتگان سیاسی گفت : " دیر یا زود ، شما قصد دارید با این مردم سر دوراهی قرار گیرید ." تنها توصیه من این است که این نشانه‌ها را از سربازان قدیمی بگیرید و آنچه را که فکر می‌کنید درست است انجام دهید ، حتی اگر نیروهای سیاسی شغل شما را تهدید کنند ، زیرا من می‌خواهم که شما موفق شوید . من واقعا ً می‌خواهم که شما موفق شوید ."
Wilkie گفت که نگرانی عمده او در گرفتن شغل VA ، دسترسی سربازان قدیمی به درمان است که به دست آورده‌اند .
وی در جلسه تایید خود گفت : " بسیاری از مسائلی که من با آن مواجه شدم ، با کیفیت مراقبت نبودند ، بلکه سربازان قدیمی را از در وارد می‌کردند تا این مراقبت را به دست آورند . "
Isakson از Wilkie پرسید که خدمات مشتری چه معنایی دارد . Wilkie پاسخ داد : " سرویس مشتری به این معنی است که قبل از این که سرباز کهنه‌کار از در of عبور کند توسط schedulers ، توسط متخصصان پزشکی مورد استقبال قرار گرفته‌است .
وی افزود : " من شکی ندارم که VA برخی از بهترین مراقبت‌های آمریکا را در اختیار ما قرار می‌دهد، اما من همچنین درک می‌کنم که رسیدن به این مراقبت چیزی است که رهبری وزارت امور سربازان وظیفه دارد مانند پرتوی لیزری روی آن تمرکز کند ."
علاوه بر پرسنل reassigning ، Wilkie چندین شغل عالی برای پر کردن دارد . The در حال حاضر فاقد معاون دائمی ، پست شماره ۲ ، و شغل معاون برای سلامتی و معاون معاون بهداشت هنوز پر نشده است .
جوایز His شامل سه جایزه "قلب " ، چهار جایزه ستاره برنزی ( یک با دستگاه Combat " ) ، چهار جایزه مدال نیروی هوایی ، صلیب Flying برجسته ، parachutist Badge و زبانه رنجر بود .

Wilkie می‌گوید : " هنگامی که پنتاگون سوگند یاد کرد، وقتی مامور کلیسا متوجه شد که من در لباس‌های خاکی به دنیا آمده‌ام افتخار می‌کنم .

منبع سایت سربازی

چهارشنبه 19 دی 1397
بؤلوملر :