ترامپ بعنوان مشاور بحث‌برانگیز رئیس کمیسیون بهداشت روانی و بهداشت منصوب شد.
گلن ( چپ ) عضو مجلس کنگره ( چپ ) در مورد مسائل قدیمی با جیک آفت ( راست ) صحبت می‌کند , چرا که او با pin های روز کهنه سرباز می‌کند . نوشته ریچارد مک گری
رئیس‌جمهور دونالد ترامپ یک مشاور کاخ سفید جنجالی و اجرایی سابق شرکت آبجو را برای ریاست یک کمیسیون بهداشت روانی در اداره امور ایثارگران انتخاب کرده‌است .
در روز سه‌شنبه اعلام کرد که ترامپ با نام جک نایف , یک فرد و مشاور سیاسی کاخ سفید و مشاور مسائل کهنه سربازان , انتخاب گزینه " ایجاد گزینه‌ها برای کمیسیون بازیابی سریع سربازان قدیمی " یا پوشش را برعهده گرفته‌است .
این اعلامیه توسط پیتر اونیل , وزیر بازیگری و رئیس مجلس و دموکرات‌های سنا در مورد اتهامات داخلی سیاسی در آمریکا اعلام شد .
وزیر دفاع و آمادگی در پنتاگون روز دوشنبه توسط سنای این کشور مورد تایید قرار گرفت .
او در بیانیه‌ای گفت که او سفیر تغییر در va , در تلاش برای اجرای سیاست‌های رئیس‌جمهور ترامپ در طول سال گذشته و نیم بوده‌است . به عنوان رهبر این کمیسیون جدید , جیک همچنان طرفدار مراقبت و خدمات بهتر برای سربازان قدیمی خود خواهد بود . "
برای بررسی " مدل درمانی مبتنی بر شواهد " که توسط va و همچنین برای بررسی روش‌های دیگری که خارج از دپارتمان استفاده می‌شود , پوشش داده شد .
وی که به مدت شش سال در سپاه تفنگداران خدمت می‌کرد و با درجه سروانی به سر می‌برد , پیش از این در ایالت ویسکانسین حضور داشت .
او در ماه فوریه از سوی سازمان‌های خدماتی قدیمی در ماه فوریه در مورد نشت ایمیلی که در ماه دسامبر به او داده شده‌بود , برخورد کرد .
این ایمیل‌ها برای اولین بار توسط واشنگتن‌پست و بعد از آن نوشته شد .
در تبادل ایمیل , به نظر می‌رسید که در حال برنامه‌ریزی برای سرنگونی یک منشی در حال سقوط است .
او در فهرستی از " راه‌حل‌ها " برای مشکلات va گفت که باید " اعلان خروج " شود زمانی که اولویت‌های قانونی دیگری تصویب شد .
تامس بومن , معاون وزیر امور خارجه در منطقه , نیز مورد هدف قرار گرفت و گفت که بومن " به لوح فعلی کارکنان سیاسی " در منطقه va اعتماد ندارد .
در بیانیه‌ای در آن زمان , " جانی جانی جانی " , رئیس کمیته امور سربازان قدیمی سنا , از بومن , مدیر سابق پرسنل این کمیته و سرباز بازنشسته تفنگداران دریایی دفاع کرد .
" تام بومن سرباز قدیمی و میهن‌پرست است . اگر این درست باشد , اشتباه خواهد بود و من عمیقا ً از رئیس‌جمهور ناامید هستم . " " سربازان قدیمی به خاطر این تصمیم , اگر درست باشند , رنج خواهند برد . "
بومن , افسر سابق عملیات در عملیات ترامپ , در حال حاضر بازنشسته شده‌است .
یکی از اعضای کمیته امور سربازان قدیمی سنا , جان تستر , د - مونتانا , عضو عالیرتبه کمیته امور سربازان قدیمی سنا , هشدار داد که او باید با آشوب سیاسی در حال حاضر مواجه شود .

تستر که به نفع او رای داد , گفت : " ما نیروهای سیاسی را در داخل آمریکا داریم . خیلی بد است . وقتی به منشی تبدیل می‌شود , باید ببیند که این کار متوقف می‌شود . "

منبع سایت سربازی

چهارشنبه 19 دی 1397
بؤلوملر :