سندروم جنگ خلیج‌فارس
یک وضعیت مهم که سربازان قدیمی جنگ خلیج‌فارس را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد ، شاخه‌ای از علایم بیماری مزمن غیرقابل توضیح است که می‌تواند شامل خستگی ، سردرد ، درد مفاصل ، سوهاضمه ، اختلالات تنفسی ، اختلالات تنفسی ، و مشکلات حافظه باشد . VA به این بیماری‌ها به عنوان " بیماری مزمن multisymptom " و " بیماری‌های قلبی" گفته می‌شود ، این چیزی است که عموما ً به عنوان " سندرم جنگ خلیج " شناخته می‌شود ، زیرا اولین بار توسط سربازان قدیمی جنگ خلیج گزارش شد .
خدمات نظامی
The برخی علایم مزمن و غیرقابل توضیح را فرض می‌کند که ۶ ماه یا بیشتر مربوط به خدمات جنگ خلیج‌فارس بدون توجه به علت است. این بیماری " احتمالی " باید در حین انجام‌وظیفه در جنوب غربی آسیا و یا تا ۳۱ دسامبر سال ۲۰۲۱ به نمایش گذاشته شود و حداقل ۱۰ درصد از آن را از کار بیاندازد . این بیماری‌ها عبارتند از:
سندرم خستگی مزمن ، وضعیتی از خستگی طولانی‌مدت و خستگی شدید که از خستگی تسکین می‌یابد و به طور مستقیم توسط شرایط دیگر ایجاد نمی‌شود .
fibromyalgia ، وضعیتی است که با درد عضلانی گسترده مشخص می‌شود . علایم دیگر ممکن است شامل بی‌خوابی ، سفتی صبح ، سردرد و مشکلات حافظه باشد .
اختلالات معده و روده ، گروهی از بیماری‌هایی که علایم مزمن یا مکرر مربوط به هر بخش دستگاه گوارش را مشخص می‌کنند . مثال‌ها شامل سندروم روده تحریک‌پذیر ( IBS ) ، سوهاضمه کارکردی ، و سندرم درد شکمی کاربردی هستند .
بیماری‌های روانی مبتلا به علائمی که ممکن است شامل : کاهش وزن غیر عادی ، خستگی ، بیماری‌های قلبی عروقی ، ماهیچه و درد مفاصل ، سردرد ، اختلالات قاعدگی ، بیماری‌های پوستی ، اختلالات تنفسی ، و اختلالات خواب باشد .
سربازان قدیمی جنگ خلیج‌فارس که این معیارها را برآورده می‌کنند نیاز به اثبات ارتباط بین خدمات نظامی و بیماری‌ها برای دریافت غرامت از معلولیت دارند . برای اطلاعات بیشتر به جبران معلولیت در صفحه شرایط presumptive مراجعه کنید .
VA مربوط به سندرم جنگ خلیج
سربازان قدیمی جنگ خلیج‌فارس ممکن است واجد شرایط مختلفی از جمله یک امتحان سلامت از خلیج ، خطرات هوایی و آسیب باز ( Burn ) ، مراقبت بهداشتی و از کارافتادگی برای بیماری‌های مربوط به خدمات نظامی باشند . وابستگان آن‌ها و بازماندگان نیز ممکن است شایسته منافع باشند .
تحقیق درباره سربازان قدیمی جنگ خلیج‌فارس
VA و دیگر محققان به انجام تحقیقات برای بررسی چگونگی ارتباط سرویس در جنگ خلیج با بیماری‌هایی که سربازان قدیمی جنگ خلیج‌فارس تجربه کرده‌اند ، ادامه می‌دهند . تحقیقات شامل موارد زیر است :
بررسی سلامت سربازان قدیمی دوران جنگ خلیج‌فارس برای پی بردن به اینکه چگونه سلامت آن‌ها در طول زمان تغییر کرده‌است .
مطالعات مربوط به بیماری مربوط به جنگ VA's و مرکز مطالعات آسیب
برای جزئیات بیشتر به صفحه بیماری جنگ خلیج‌فارس مراجعه کنید .
متخصصان بین ساعات ۸ : ۳۰ صبح تا ۶ بعد از ظهر به وقت شرقی در دسترس هستند تا در مورد پرداخت‌های بیمه ، سود سهام بیمه ، تغییر آدرس ، وام‌های بیمه ، اعلام سود ذینفعان و گزارش مرگ افراد بیمه‌شده و یا ذی‌نفع صحبت کنیم .
بعد از ساعت‌ها شما می‌توانید یک پیام ضبط‌شده را که در روز کاری بعدی پاسخ داده خواهد شد ، ترک کنید . اگر شما شماره این سیاست را بدانید ، می‌توانید شماره امنیت اجتماعی خود را تامین کنید .
برای کسب اطلاعات ، توصیه ، انعام و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زندگی ، خودرو ، اجاره ، و گزینه‌های بیمه مراقبت بلند مدت به مرکز بیمه Military.com مراجعه کنید .
برای ایالات شرقی رودخانه میسیسیپی ، یا برای هر سیاستی که با کسر از منافع VA ، حقوق بازنشسته ارتش و یا حساب چک پرداخت می‌شود ، پست را به کشورهای غرب رودخانه می‌سی‌سی‌پی ارسال می‌کند و ایالات مینه سوتا ، ویسکانسین ، Illinois ، ایندیانا و می‌سی‌سی‌پی ، پست ارسال می‌کنند:
دانشکده امور سربازان قدیمی
مرکز منطقه‌ای و بیمه منطقه‌ای مرکز بیمه و بیمه

صندوق پستی ۸۰۷۹ اسقف هنری Whipple Bldg

منبع سایت سربازی

چهارشنبه 19 دی 1397
بؤلوملر :