پروانه کار فعال برای شکار پروانه ماهیگیری
The بسته ماهیگیری و همه بسته ماهیگیری بدون هیچ هزینه‌ای برای TX ساکن در وظیفه فعال موجود است .
اعضای نظامی ( و وابستگان آن‌ها ) در هر جایی مجاز به خرید مجوز در نرخ ساکن هستند .
پذیرش اعضای جدید " پارک ملی معلولان ازبکستان "
هر سرباز قدیمی با ۶۰ درصد یا ناتوانی بیشتر یا از دست دادن خدمات در حد پایین واجد شرایط پذیرش رایگان در پارک‌های ایالتی تگزاس است .
لازم نیست یکی از ساکنان تگزاس برای واجد شرایط بودن انتخاب شود .
سربازان قدیمی تگزاس
تگزاس چهار سرباز قدیمی دولتی در Abilene ، کورپوس کریستی ، Killeen ، و ماموریت دارد . همه سربازان قدیمی تگزاس و کودکان وابسته واجد شرایط دفن هستند .
هیچ اتهامی برای دفن کهنه سرباز یا خانواده آن‌ها وجود ندارد .
برای اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از این برنامه‌ها به وب سایت کمیسیون کهنه سربازان تگزاس مراجعه کنید .
در صدر مزایای تان باقی بمانید
منافع نظامی همیشه در حال تغییر هستند - - با امضای یک عضویت Military.com رایگان ، همه چیز را از پرداخت به خدمات بهداشت و درمان رها کنید ، که تمام مزایا را مستقیما ً به inbox شما می‌فرستد ، همچنین به شما امکان دسترسی به جدول‌های پرداخت به روز و بیشتر را می‌دهد .
It's زمان برای the به سگ‌های خدمات به عنوان یک روش درمانی
از روی روری دایموند
روری دایموند مدیر عامل K۹s برای جنگجویان است .
این ماه که ماه آگاهی ملی پس از حادثه است ، K۹s برای جنگجویان مطالعه‌ای را با محققان دانشگاه پوردو در ژورنال معتبر of منتشر کرد که نشان می‌دهد سگ‌های خدمات علایم مرتبط با PTSD در سربازان آمریکایی را بهبود می‌بخشند .
این مطالعه پیشرفت در تحقیقات PTSD است . برای اولین بار ، شواهد فیزیولوژیکی وجود دارد که سگ‌های سرویس ، شیمی مغزی کسانی که از طریق PTSD رنج می‌برند را بهبود و بهبود می‌بخشد . چون مخاطبان نظامی و کهنه‌کار احتمالا ً می‌دانند ، این نشانه‌ها شامل اضطراب ناتوان‌کننده‌ای ، وحشت شبانه ، ترس از مکان‌های عمومی و چیزهای دیگر می‌شوند .
این مطالعه از یک مشارکت تحقیقاتی میان K۹s برای جنگجویان Warriors و دانشگاه دامپزشکی University's University's حاصل شد . رهبری این پروژه دکتر " مگی O " و آزمایشگاه OHAIRE بود که به مطالعه پیوند انسان و حیوانات اختصاص داشت . تحقیقات از mouth استفاده می‌کنند تا میزان کورتیزول of برای graduates Warriors را با یک سگ سرویس اندازه‌گیری کند، و آن‌هایی که در a هستند تا یک سگ سرویس ( گروه کنترل ) را دریافت کنند. مقایسه این دو سطح کورتیزول ، مدرک علمی جدیدی را آشکار کرد که سگ‌های خدمات کار می‌کنند . ما اکنون اطلاعاتی داریم که سگ‌های سرویس ما :
بهبود سلامت روانی & روانی را بهبود بخشید
توانایی‌های خود را افزایش دهید تا در فعالیت‌های اجتماعی شرکت کنید
سطوح پایین افسردگی
افزایش رضایت از زندگی
این چیزها در زندگی واقعی چگونه به نظر می‌رسند ؟ سربازان قدیمی با خانواده‌هایشان متحد می‌شوند . آن‌ها به بازی‌های ورزشی بچه‌هایشان و recitals موسیقی می‌روند . آن‌ها وارد نیروی کار می‌شوند . آن‌ها از کالج فارغ‌التحصیل می‌شوند و تحصیلات بیشتری را دنبال می‌کنند . آن‌ها قصد دارند دوباره با دیگران ارتباط برقرار کنند . آن‌ها می‌توانند به کنسرت‌ها ، پارک‌های تفریحی و حتی خواربار فروشی خود بروند . مهم‌تر از همه اینکه ، سگ‌های خدمات به طور چشمگیری افکار خودکشی فارغ التحصیلان ما و خودکشی را کاهش می‌دهند .
ما شاهد تحولات باور نکردنی مانند این روزها از زمان آغاز این سازمان در سال ۲۰۱۱ بوده‌ایم . اما وزارت امور سربازان قدیمی - که مسئول مراقبت از سربازان قدیمی ما بعد از خدمت است - بارها تاثیر سگ‌های خدمات را انکار کرده‌است . در عوض ، آن‌ها توده‌هایی از قرص را برای هزاران نفر از سربازان قدیمی تجویز کرده‌اند تا با PTSD رفتار کنند و اغلب مشکلات بیشتری ایجاد می‌کنند و به ندرت منجر به کاهش علائم می‌شوند .

K۹s برای هدف نهایی جنگجویان ، دادن تمام دسترسی سربازان به سگ‌های خدمات در صورت انتخاب آن‌ها است . نه تنها ما برای این تحقیقات و تحقیقات بیشتر شراکت می‌کنیم ، بلکه انجمن ارایه دهندگان خدمات دهندگان خدمات را برای سربازان قدیمی ارتش نیز ایجاد کرده‌ایم ، به همین ترتیب سازمان‌های مشابه دیگر از داده‌ها سود خواهند برد . در نهایت ، ما the را به قبول این تحقیق و در نتیجه اجرای سگ‌های خدمات به درمان استاندارد PTSD هل می‌دهیم . جنگ جویان ما سزاوار این بیشتر و بیشتر است .


منبع سایت سربازی

چهارشنبه 19 دی 1397
بؤلوملر :