به گفته پنتاگون ، برخی تغییرات مربوط به انتقال کلید GI Joe " اثر فوری را در نظر می‌گیرند .
| با امید هاج Seck
یک سیاست جدید پنتاگون در هفته گذشته اعلام کرد که اعضای سرویس زمان باید منافع بیل - ۹ / ۱۱ خود را به فرزند یا همسر انتقال دهند ، که به سربازان نیاز دارد تا قبل از اتمام خدمت ۱۶ ساله خود این تغییر را انجام دهند .
مقامات پنتاگون این هفته اعلام کردند که با این حال ، در حالی که این جنبه از سیاست یک سال دیگر به اجرا در خواهد آمد ، برخی از تغییرات تازه اعلام‌شده اثر فوری دارند .
مهم‌تر از همه، قوانین جدید بلافاصله با استثنا سیاست موجود برای سربازانی که به ۱۰ سال خدمت خود متعهد بوده و حداقل شش نفر را خدمت کرده‌اند ، اما از تکمیل چهار سال گذشته منع شده‌اند . مسئولان گفتند که با صدور سیاست جدید در روز ۱۲ ژوئیه ، این نیروها دیگر واجد شرایط انتقال منافع خود نیستند .
سخنگوی پنتاگون ، جسیکا مکسول در ایمیلی به Military.com گفت : " در گذشته ، اگر آن‌ها از طریق سیاست یا قانون از انجام این کار جلوگیری کنند ، اعضای خدمات با ده سال خدمت می‌توانند سود را منتقل کنند .
Military.com قبلا ً گزارش کرده بود که نیروی دریایی که دستورالعمل خود را در این هفته روشن کرده‌است ، پنجره انتقال را کوتاه کرده و برخی از ملوانان را کوتاه کرده‌است . اما مقامات نیروی دریایی و پنتاگون بعدا ً گفتند که این تغییر جهانی و فوری برای همه نیروها است .
هر سرویس تحت راهنمایی وزارت دفاع برای انتشار دستورالعمل‌های اجرایی خود ، مطابق با سیاست جدید پنتاگون هدایت می‌شود .
یک تغییر فوری دیگر ، جمعیت حفاظت‌شده نیروهای نظامی را که تحت عنوان " شکل‌گیری نیرو " از هم جدا شده‌اند ، روشن می‌کند . این نیروها قادر به حفظ امتیازات انتقال منافع خود حتی در صورتی هستند که بتوانند چهار سال خدمت لازم را تکمیل نمایند .
مکسول گفت : " بلافاصله ، دامنه " شکل دادن نیرو " به طور غیر ارادی به عنوان نتیجه عدم تصویب دو بار برای ترفیع رتبه داده شد و برای کارکنان داوطلب که به طور غیر ارادی در نتیجه عدم رعایت حداقل استانداردهای نگهداری از هم جدا شدند یا به دلیل تغییر در این سیاست‌ها ، جدا شدند .
او گفت که تغییر فوری نهایی مربوط به صلاحیت است. تمام اعضای خدمات باید واجد شرایط برای حفظ حداقل چهار سال از تاریخ تصمیم‌گیری برای انتقال منافع باشند ، و can't از خدمت به دلایل سیاسی یا سیاست ، مانند تصدی بالای سال ، بازنشستگی اجباری ، یا صلاحیت‌های پزشکی به تعویق افتاد .
مکسول گفت : " اگر دلایلی وجود داشته باشد که از عضویت یک عضو خدمات به چهار سال خدمت جلوگیری کند ، آن عضو خدمات نمی‌تواند برای انتقال منافع خود ثبت‌نام کند . "
برای نیروهای نظامی با ۱۶ سال خدمت ، هنوز یک سال طول می‌کشد تا بیل کلینتون قبل از ۱۲ ژوئیه ۲۰۱۹ به یک وابسته به یک بسته تبدیل شود ، زمانی که قوانین جدید وارد بازار می‌شوند و مستلزم این است که این انتقال بین سال‌های ۶ تا ۱۶ ماه رخ دهد .
سیاست جدید وزارت دفاع اشاره می‌کند که تغییرات اضافی که توانایی انتقال را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند ، ممکن است به گونه‌ای صورت گیرد که مقامات به ارزیابی فرآیند ادامه دهند .
او می‌گوید : " وزارت دفاع به ردیابی کیفیت استخدام و حفظ معیارهای نگهداری به دقت ، به منظور تنظیم سیاست و ابزار مدیریت نیرو برای حمایت از هرگونه تغییر عمده در رونده‌ای کارمند یابی ادامه خواهد داد . "
اگرچه K۹s برای جنگجویان بزرگ‌ترین تامین‌کننده خدمات خدمات برای سربازان پس از ۱۱ سپتامبر است ، اما تقاضا بسیار بیشتر از چیزی است که ما و سازمان‌های غیرانتفاعی می‌توانیم آن را تامین کنیم . با این اطلاعات و یک مطالعه اضافی دیگر که توسط موسسه ملی بهداشت تاسیس شده‌است ، ما حتی به درمان PTSD در هر قهرمان آمریکایی نزدیک‌تر می‌شویم .

-- نظرات بیان‌شده در این صفحه ، نظرات مولف هستند و لزوما ً نظرات Military.com را منعکس نمی‌کنند . اگر می‌خواهید گزارش خود را ارسال کنید ، لطفا ً مقاله خود را برای بررسی به آدرس opinions@military.com ارسال کنید .

منبع سایت سربازی

چهارشنبه 19 دی 1397
بؤلوملر :