و مسئولیت پاک‌سازی کارکنان را به عنوان خیانت به ترامپ انکار می‌کند .
نوشته ریچارد مک گری
اداره امور سربازان قدیمی پنج شنبه را به اتهام نصب یک پاک‌سازی سیاسی از کارکنان رده‌بالا که به اندازه کافی به رئیس‌جمهور دونالد ترامپ و برنامه کاری وی وفادار نبودند , پس دادند .
سخنگوی va در بیانیه‌ای گفت : " قابل‌درک است که برخی از این افراد در تلاش برای صرفه‌جویی در صورت خود را سرزنش کنند . " اما خط پایین این است که اگر کارمندان کار را برای سربازان قدیمی انجام ندهند , زمان آن رسیده که آن‌ها حرکت کنند . "
او گفت که شرکت کنندگان " مطلقا ً " انگیزه سیاسی ندارند .
او افزود : " این پرسنل حرکت می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که در بهترین حالت خود اجرا می‌کنند . "
این بیانیه پس از گزارش واشنگتن‌پست حاکی از آن است که بیش از دوازده کارمند اداری حرفه‌ای در دفاتر و دفاتر مرکزی به مشاغل سطح پایین‌تر اختصاص داده بودند , توسط پیتر اونیل , رئیس سابق کارکنان سازمان va که قبلا ً روی مبارزه ترامپ برای کاخ سفید کار می‌کرد .
در پاسخ به گزارش واشنگتن‌پست , سناتورهای دموکرات , او را متهم کردند که او " سیاست را در بالای نیازهای کهنه سربازان قرار می‌دهد و این شرم‌آور است . "
در اخبار جداگانه , تیم مینه سوتا , d - مینه سوتا , عضو عالیرتبه کمیته امور سربازان قدیمی مجلس و هشت حزب دیگر از اعضای کمیته زیر سوال کردند که آیا برندون در تخطی از قانون هچ است , که اعضای اجرایی را از درگیر شدن در بیشتر اشکال فعالیت سیاسی منع می‌کند .
این گروه از مشاور ویژه هنری مک گری , در دفتر مشاوره ویژه , که بر قانون هچ و خدمات مدنی نظارت دارد , درخواست کرد تا بررسی کنند که آیا آن‌ها به دلایل سیاسی ممنوعیت آن‌ها را نقض کرده‌اند یا خیر . "
او گفت : " ما هرگز در تاریخ کشورمان تلاش نکرده ایم تا اداره امور سربازان قدیمی را تغییر دهد تا ایدئولوژی سیاسی خود را منعکس کند . "
او در بیانیه‌ای گفت که شیفت کاری پرسنل مساله فوریت است . او گفت : " در زمان رئیس‌جمهور ترامپ پس از بهبود اداره و خدمت به سربازان قدیمی , انتظار اقدام لازم را نخواهد داشت . " " این موضوع کاملا ً بوروکراسی واشنگتن و واشنگتن را متزلزل کرده‌است و در بسیاری از موارد کارمندانی که با وضع موجود ازدواج کرده‌اند و نه در هیات‌مدیره با سیاست‌های این اداره خارج شده‌اند و برخی به میل خود تصمیم به اخراج دارند . "
در جلسه دادرسی کمیته امور سربازان قدیمی در روز سه‌شنبه , " الیزابت الیزابت " , " دی - کات ", به خاطر اتهاماتی روبرو شد که کارمندان به خاطر " نگرانی‌های وفاداری " مجدداً تخصیص‌یافته بودند . "
او گفت : " در طی دوره تصدی خود , کمیته ما از تعداد قابل‌توجهی از کارمندانی که تحت چندین منشی خدمت کرده‌اند آگاه شده‌است . " این کارمندان برکنار شده, تنزل درجه یا اختصاص داده‌اند , یا پس از آگاه شدن از اقدامات نامطلوب خود , استعفا یا بازنشسته کرده‌اند . "
او اعلام کرده‌است که او پس از اعتراف به اینکه او یکی از کارمندان را ماه‌ها , علی‌رغم اتهامات علیه آزار جنسی و تهدید خشونت , استخدام کرده‌است , در انتخابات شرکت نخواهد کرد.
وی در پاسخ به این سوال گفت : " ما در مسیر حرکت به صورت تصادفی " در ایجاد تغییرات پرسنلی برای بهبود va , نیستیم . اینها همه حرکت‌های برنامه‌ریزی‌شده و برنامه‌ریزی‌شده هستند تا کارایی و اثربخشی در سطح ما بهتر شود . "
سوالات مربوط به وفاداری سیاسی , عزیمت طوفانی وزیر سابق و امور خارجه دیوید کامرون را که توسط ترامپ در ماه مارس برکنار شد , نشان داد .

او متهم است که او قربانی " خرابکاری " توسط مقامات سیاسی و گماشتگان سیاسی در داخل و کاخ سفید بر سر امتناع او از سرعت بخشیدن به گزینه‌های مراقبت بهداشتی خصوصی برای سربازان قدیمی است . او همچنین در زمان رسوایی مخارج سفر خود دستگیر شد .

منبع سایت سربازی

چهارشنبه 19 دی 1397
بؤلوملر :