اوکراین مانور نظامی اصلی نظامی روسیه در مرز شرقی را واگذار کرد .
یک گارد روسی در طرف روسی مرز با Milove ، اوکراین ، اوایل امسال ، itEvgeniy itEvgeniy / Associated پرس
تصویر
یک گارد روسی در طرف روسی مرز با Milove ، اوکراین ، اوایل امسال ، itCreditEvgeniy itCreditEvgeniy / Associated پرس
مسکو - مقامات اوکراین در حال افزایش هشدار در مورد آنچه که آن‌ها می‌گویند یک تجمع عظیم از سربازان روس ، تانک و قطعات توپخانه در امتداد مرز است که می‌تواند آمادگی‌های لازم برای حمله را نشان دهد .
در حالی که حضور نظامی روسیه در امتداد مرز مسلم است ، برخی تحلیلگران ویژگی‌های خود را به عنوان یک تجمع مورد سوال قرار داده‌اند که ممکن است منجر به تشدید جنگ در شرق اوکراین شود . روسیه در حدود پنج سال است که هزاران سرباز را در این منطقه اسکان داده‌است . ایالات‌متحده و سازمان پیمان آتلانتیک شمالی ، در حالی که به طور گسترده حمایت از اوکراین را اعلام کردند، ادعای تجمع نیروها در مرز را تایید نکردند .
اوکراینی به تصاویر ماهواره‌ای موجود تجاری که ردیف‌هایی از تانک‌ها و نفربرهای مسلح را در دو مکان در جنوب روسیه نشان می‌دهند و هواپیماهای حمل و نقل نظامی که در پایگاه هوایی کریمه پارک شده‌اند ، اشاره کرده‌اند .
جت Il ۷۶ به همان فرودگاه کوچک موسوم به Dzhankoi رسید که در ماه گذشته رسانه‌های خبری روسیه استقرار جدیدی از موشک‌های ضد هوایی S - ۴۰۰ را در بین پیچیده‌ترین سلاح‌های روسیه گزارش دادند .
ده‌ها تانک تی - ۷۲ در یک ایستگاه در Kamensk - Shakhtinsky ، شهری در حدود ۱۲ مایلی شرق بخشی از مرز اوکراین که قبلا ً توسط جدایی طلبان طرفدار روسیه کنترل شده‌بود ، پارک شدند .
Volodymyr وی گفت : " در اینجا ما شاهد غلظت سلاح‌های روسی در مرز خود هستیم و نه برخی تمرینات منظم ." Fesenko ، رئیس موسسه مطالعات سیاسی Penta در کیف ، در یک مصاحبه تلفنی اظهار نگرانی کرد و نگرانی‌های مقامات اوکراین را مطرح کرد.
ماه گذشته President ا . پس از اینکه روسیه به سوی روسیه تیراندازی کرد و کشتی‌های اوکراین را در دریای سیاه توقیف کرد ، Poroshenko از اوکراین اعلام حکومت‌نظامی در مناطق مرزی اعلام کرد . او به توجیه آنچه که او خواستار افزایش وسیع‌تر نظامی روسیه شد ، اشاره کرد .
روز جمعه ، رئیس سرویس اطلاعاتی اوکراین گفت که روسیه ممکن است روز شنبه در جلسه رهبران کلیسا که برای بحث در مورد جدایی کلیساهای ارتودوکس اوکراین و روسیه برنامه‌ریزی کرده بودند ، حمله کند . the Hrytsak ، رئیس اطلاعات ، گفت که این نزاع کلیسا " ممکن است بهانه‌ای برای حمله ارتش باز باشد ." روز شنبه هیچ حمله‌ای آغاز نشد .
Editors
خیابان لس‌آنجلس فروشندگان غیر قانونی
نامزد اسکار ؟
۱۰ سال است که گرما به چشم نمی‌خورد، و شهر ارباب آن‌ها است.
رئیس‌جمهور Petro ا . Poroshenko از اوکراین در طی تمرین‌های نظامی ماه گذشته در نزدیکی شهر of ، شمال Ukraine.Cred itMykola / دفتر ریاست‌جمهوری اوکراین از طریق خبرگزاری فرانسه - خبرگزاری فرانسه - گتی ایماژ
تصویر
رئیس‌جمهور Petro ا . Poroshenko از اوکراین در طی تمرین‌های نظامی ماه گذشته در نزدیکی شهر of ، شمال Ukraine.Cred itMykola / دفتر ریاست‌جمهوری اوکراین از طریق خبرگزاری فرانسه - خبرگزاری فرانسه - گتی ایماژ
رسانه‌های دولتی روسیه مقامات اوکراین را به عنوان shrill و warmongering مورد تمسخر قرار داده‌اند . اما این اظهارات یادآور of است که دولت اوکراین در سال ۲۰۱۴ پس از اینکه معترضان خیابانی در پایتخت ، کیف ، یک رئیس‌جمهور طرفدار روسیه را عزل کردند ، مطرح شد . سپس ، روسیه شبه‌جزیره کریمه را ضمیمه کرد و تمرین‌های نظامی را در نزدیکی مرز با شرق اوکراین اعلام کرد و سربازان و سلاح‌های سنگین را در یک مداخله unacknowledged ارسال کرد .

سپس ، ناتو تصاویر ماهواره‌ای منتشر کرده ادعاهای اوکراین را تایید کرد . اما پس از بازدید آقای Poroshenko از مقر ناتو در بروکسل در روز پنج شنبه ، دبیر کل ، جنز استولنبرگ ، اشاره‌ای به تجمع آن‌ها نکرد . آقای Stoltenberg در بیانیه‌ای گفت که اعضای این اتحاد " نگران تنش‌های تشدید کننده هستند ."

منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :