پنتاگون نیز محتاط بوده‌است . یک مقام وزارت دفاع گفت که ارتش ایالات‌متحده از زمان اپیزود نیروی دریایی که در روزه‌ای اخیر در حال حرکت بود , افزایش قابل‌توجهی از تجهیزات نظامی روسیه در مرز اوکراین ندیده است .
تاریخ این ماهواره متعلق به اکتبر , قبل از مصادره کشتی اوکراینی بود . در حالی که موشک‌های اس پی اس جدید بعد از حمله به کریمه حرکت کردند , روسیه در حال حاضر باتری‌های این نوع اسلحه را به شبه‌جزیره اعزام کرده بود .
مرز جنوبی روسیه با اوکراین , بخشی از مزارع گندم , علفزارها و مانداب‌ها در دلتای رودخانه دن , سال‌ها فعالیت نظامی داشته‌است و روشن نیست که مقامات اوکراین به عنوان استقرارهای جدید هستند . در روز جمعه قلی بردی بکوا گفت که روسیه نیروهای نظامی در نزدیکی مرز اوکراین مستقر کرده‌است .
آنا آنا , یک تحلیلگر ارشد گروه بحران بین‌المللی , در یک مصاحبه تلفنی گفت : " بررسی این نوع شخصیت‌ها بسیار دشوار است و اغلب ما نمی‌دانیم که می‌خواهیم بررسی کنیم یا به دنبال آن باشیم . " این تعداد می‌تواند به سربازان بطور منظم در سراسر جنوب روسیه ارجاع شود .
اما او گفت که اگر روسیه با ارسال قوای کمکی به مرز واکنش نشان دهد , می ‌توان پیشگویی خود را پیشگویی کرد . تلویزیون اوکراینی نشان داده‌است که نیروهایش از اکراین به مناطق شرقی نزدیک‌تر به روسیه پرواز می‌کنند .
در روز پنج شنبه , سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه , ماریا دمیتریونا , اوکراین را به ساختن نیروهایی متهم کرد و گفت که ارتش این کشور را " تحریک مسلحانه " علیه جمهوری خلق چین , یکی از دو منطقه جدایی‌طلب تحت حمایت روسیه , برنامه‌ریزی کرده‌است . او گفت ارتش اوکراین یک گروه نظامی " برای حمله " متمرکز کرده‌است . در پی برنامه‌ریزی برای افزایش شانس خود در انتخابات ریاست‌جمهوری در اوکراین که قرار است در ماه مارس برگزار شود .
امضا برای مترجم
برای بینش‌های اصلی , گزارش و بحث‌های مربوط به اخبار اصلی هفته , از مقاله نویسان max فیشر و آماندا کرو مشترک شوید .
گفتگوی سست جنگ به نظر می‌رسید که خود را به خطر می‌اندازد . این نظرات نگرانی‌هایی را در اوکراین برانگیخت که ممکن است روسیه حمله‌ای را با اشاره به بسیج اوکراین در قانون نظامی توجیه کند - اهمیتی ندارد که اوکراین قانون رزمی را با اشاره به خطر روسیه توجیه کند .
برهان‌الدین بها الدینوف , مدیر گروه اوکراینی که بر تبلیغات روسیه نظارت دارد , در توئیتر خود توضیح داد که " روسیه در حال آماده کردن حملات عمده علیه اوکراین است , به بهانه اینکه اوکراین اولین کار خود را انجام می‌دهد . "
اما دولت ایران تحت فشار قرار دارد تا به کناره‌گیری و لغو تحریم‌ها توسط ایالات‌متحده پاسخ دهد . قدرت‌های اروپایی از ایران خواسته‌اند که این معامله را ترک نکند , زیرا می‌ترسید که آمریکا بهانه‌ای برای اقدام نظامی به ایالات‌متحده بدهد .
صالحی اظهار نکرد که " فعالیت‌های اولیه " شامل یک جدول زمانی برای عمل بوده‌است . اما او گفت که کشور می‌خواهد " سوخت مدرن " برای رآکتور تحقیقاتی تهران , یک رآکتور کوچک قدیمی که به آن داده شده‌بود , در زمان سلطنت شاه , توسط ایالات‌متحده , تولید کند .
آنچه در مرحله بعد اتفاق افتاد , سبک مدیریت بولتون بولتون بود . او به عنوان مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهور , بحث‌های سیاست داخلی را که ممکن است منجر به اختلافات سطح بالا شود , حذف کرده‌است .

این مقامات گفتند که جان بولتون هیچ تمایلی به شنیدن نظرات مخالف ندارد و از آن نفرت دارد و می‌خواهد هر چیزی که به رئیس‌جمهور جریان می‌یابد را کنترل کند . اما نتیجه این است که توجه زیادی به گزینه‌ها و مهم‌تر از آن , ریسک ارجاعات وجود ندارد .

منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :