در اوایل این ماه ، او به ایران در مورد راه‌اندازی سه سفینه فضایی هشدار داد و آن‌ها را به عنوان بهانه‌ای برای آزمایش فن‌آوری موشکی تعریف کرد که برای حمل کلاهک به ایالات‌متحده و دیگر کشورها ضروری است . هدف او ساخت یک پرونده قانونی برای اقدام دیپلماتیک ، نظامی یا سری در برابر برنامه موشکی ایران بود .
تعجب‌آور بود ، چرا که ایران از این ماموریت‌های فضایی متوسط استفاده کرده‌است که بیشتر برای استقرار ماهواره از سال ۲۰۰۵ استفاده می‌کند . این مقام ارشد آمریکایی گفت پنتاگون و موسسات اطلاعاتی با تفسیر آقای Pompeo از تهدیدی که پرتاب ماهواره توسط ماهواره به وجود آورده‌است ، مخالف هستند .
آقای Pompeo در سخنرانی روز یکشنبه در برنامه " چهره ملت " در طی دیدار از ابوظبی ، در امارات‌متحده‌عربی ، این استدلال را رد کرد که تصمیم آقای ترامپ برای خارج کردن ۲، ۰۰۰ سرباز آمریکایی از سوریه در ماه‌های آینده ، توانایی واشنگتن برای رسیدن به اهداف دیگر در منطقه را کاهش می‌دهد .
او گفت : " این قطعا ً شامل سوریه است و اگر لازم باشد ، در ایران هم وجود دارد ."
اما با توجه به اظهارات یک مقام ارشد اجرایی سابق ، آقای Pompeo نیز با ایده حمله هوایی در ایران پس از حمله به سفارت مخالفت کرد . در روز یکشنبه ، او از اظهار نظر در مورد گزارش ژورنال خودداری کرد . در هر توقف سفر در خاور میانه ، آقای Pompeo ، افسر سابق ارتش ، از نیاز به مقابله با ایران سخن گفته ، اما درباره اقدام نظامی صحبتی نکرده است .
هنگامی که اقای مک مس‌تر ( McMaster )، یک ژنرال سه ستاره ، در اوایل سال ۲۰۱۷ به عنوان مشاور امنیت ملی انتخاب شد ، دستور داد یک طرح کلی جدید برای جنگ ایران صادر شود. آقای mattis که خود یک شاهین ایرانی از روز خود به عنوان فرمانده نیروی دریایی در منطقه است ، گزینه‌ها را تحویل داد . اما این برنامه‌ها مربوط به حملاتی نبودند که آقای بولتون پس از حمله روز ۶ سپتامبر به سفارت آمریکا پیش‌بینی کرده بود .
با لیزا Lerer برای امور سیاسی امضا کنید .
بر روی افرادی که در حال شکل‌گیری مجدد سیاست ما هستند، توجه می‌شود . مکالمه‌ای با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنمایی از طریق چرخه اخبار بی‌پایان ، به شما می‌گوید که چیزی که واقعا ً نیاز دارید بدانید .
در روز یکشنبه پس از این حمله ، یک مقام ارشد آمریکایی گفت : " میرا Ricardel ، نماینده آقای بولتون ، یک جلسه اضطراری از دستیاران امنیت ملی به اقای ترامپ ، که یک جلسه کمیته نمایندگان خوانده شد ، تشکیل داد و خواستار گزینه‌های تلافی جویانه شد .
روز یکشنبه ، مایک Pompeo ، دبیر امور خارجه در ریاض ، عربستان‌سعودی . در هر توقف از سفر خاور میانه او ، آقای Pompeo از نیاز به مقابله با ایران سخن گفته ، اما از action.Cred نظامی ، کابالرو - رینولدز / خبرگزاری فرانسه - گتی ایماژ )
در روز ۱۱ سپتامبر ، کاخ سفید طی بیانیه‌ای اعلام کرد : " ایالات‌متحده این رژیم را در تهران به خاطر هر گونه حمله‌ای که منجر به صدمه به پرسنل ما یا خسارت به تاسیسات دولتی ایالات‌متحده می‌شود ، پاسخگو خواهد ساخت ." آمریکا به سرعت و قاطعانه در دفاع از جان آمریکا واکنش نشان خواهد داد ."
او شب شنبه تلفن را برداشت تا به برنامه فاکس‌نیوز که میزبان Jeanine Pirro بود تماس بگیرد ، که در گردهمایی انتخاباتی اش در پاییز گذشته شرکت کرده بود. او از او در مورد تحقیقات F.B.I. که توسط تایمز با لحن ریشخند آمیزی گزارش شده‌بود ، پرسید .
" آقای رئیس‌جمهور ، من می‌خواهم از شما بپرسم ، آیا شما تا به حال برای روسیه کار کرده‌اید ، آقای رئیس‌جمهور ؟ خانم Pirro پرسید
او پاسخ داد : " من فکر می‌کنم این the چیزی است که تا کنون پرسیده بودم ، من فکر می‌کنم این سخت‌ترین مقاله است که تا به حال نوشته‌ام . و اگر مقاله را خوانده باشید ، خواهید دید که آن‌ها مطلقا ً هیچ چیزی را یافته‌اند ."

روز یکشنبه ، مایک Pompeo ، دبیر امور خارجه در ریاض ، عربستان‌سعودی . در هر توقف از سفر خاور میانه او ، آقای Pompeo از نیاز به مقابله با ایران سخن گفته ، اما از action.Cred نظامی ، کابالرو - رینولدز / خبرگزاری فرانسه - گتی ایماژ )


منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :