ترامپ حامی یک " جنگ سیاسی " برای بقا است .
رئیس‌جمهور ترامپ در ریو گرانده ، در نزدیکی McAllen ، Tex . ، Thursday.Cred میلز / نیویورک‌تایمز
تصویر
رئیس‌جمهور ترامپ در ریو گرانده ، در نزدیکی McAllen ، Tex . ، Thursday.Cred میلز / نیویورک‌تایمز
واشنگتن - به این ترتیب آمده‌است : از رئیس‌جمهور ایالات‌متحده در آخر هفته پرسیده شد که آیا او یک نماینده روس است یا نه. و او از پاسخ مستقیم خودداری کرد .
او اظهار داشت : " سوالی که از یک مصاحبه‌کننده دوستانه گرفته شد ، نه یکی از روزنامه نگاران ساختگی " او disparages " ، " most ترین چیزی بود که تا به حال پرسیده بودم " . اما این سوالی است که اکنون به مدت دو سال بر روی ریاست‌جمهوری او مانده‌است .
اگر در حال حاضر بن‌بست دولت ۲۳ روزه بین آقای ترامپ و کنگره زشت به نظر برسد ، در نهایت ممکن است در مقایسه با آنچه که باید انجام شود ، رام شود . جنگ دیوار مرزی تنها درگیری مقدماتی در این دوره جدید از دولت تقسیم‌شده محسوب می‌شود . نبرد واقعی هنوز آغاز نشده است .
در حالی که دموکرات‌ها اکنون مسئول مجلس هستند ، مشاور ویژه بر این باور بود که تحقیقات خود را جمع‌بندی کند ، رسانه‌های خبری در حال رقابت برای منافع خود هستند و اولین مواد استیضاح که در حال حاضر مطرح شده‌است ، با چشم‌انداز یک جنگ سیاسی همه‌جانبه برای بقا روبرو خواهد شد که ممکن است منجر به تعطیلی ناتمام دولت با مقایسه شود .
چند روز اخیر ، foreshadowing زیادی را به من پیشنهاد کرده‌است . دموکرات‌ها که به تازگی قدرت گرفته بودند ، مشاور شخصی رئیس‌جمهور را برای شهادت پس از اینکه او در طرحی غیر قانونی برای ترتیب دادن پرداخت پول قبل از انتخابات سال ۲۰۱۶ برای زنانی که ادعا می‌کردند با او کار داشته‌اند ، متهم کردند . مقالات قانونی فاش کردند که رئیس ستاد انتخاباتی آقای ترامپ اطلاعات اخذ رای را با یکی از وابستگان به اشتراک گذاشته شده توسط دادستان‌ها به اطلاعات روسیه تقسیم کرده‌است .
گزارش‌ها جدید در آخر هفته به حس محاصره کاخ سفید افزودند . نیویورک‌تایمز گزارش داد که بعد از اینکه آقای ترامپ رئیس F.B.I. را اخراج کرد ، جیمز بی . در سال ۲۰۱۷ این اداره تحقیقات خود را درباره اینکه آیا رئیس‌جمهور برای روس‌ها کار می‌کند ، باز کرد . و واشنگتن‌پست گزارش داد که آقای ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور از مسیر خود خارج‌شده و جزئیات مباحثات خود را با رئیس‌جمهور ولادیمیر پنجم پنهان کرده‌است . رئیس‌جمهور روسیه حتی از اعضای دولت خودش .
آنچه که این همه به آن می‌افزاید مشخص نیست . این که آیا این موضوع منجر به استیضاح کامل در مجلس خواهد شد یا خیر هنوز تصمیم‌گیری نشده است . اما این مساله بر این شانس تاکید دارد که با نامزدهایی که در حال حاضر برای گرفتن او در سال ۲۰۲۰ صف کشیده‌اند ، واشنگتن ماه‌ها وقت صرف بحث درباره آینده ریاست‌جمهوری آقای ترامپ و مسیر کشور خواهد کرد .
اندی Surabian ، یک استراتژیست جمهوریخواه و دستیار ویژه سابق آقای ترامپ ، گفت : " واقعیت این است که دو سال آینده جنگ سیاسی بدون وقفه خواهد بود ."
کاخ سفید استخدام سربازان را آغاز کرده‌است . براساس گزارش واشنگتن‌پست ، مشاور جدید کاخ سفید ، پت Cipollone ، ۱۷ وکیل جدید را استخدام کرده‌است ، در حالی که او برای سیلی از احضاریه توسط روسای کمیته دموکرات مجلس آماده می‌شود .
Editors
برای ولز ، نیروگاه هسته‌ای به معنای میانگین Jobs خواهد بود . برای انگلستان ، این می‌تواند به معنای بیشتر باشد .
۱ زن ، ۱۲ ماه ، ۵۲ مکان
Jailing فیلم مرد اشتباه : Mug با وجود خطرات جدی ، Searches Persist را در نیویورک بازی کرد .

اما دایره داخلی اقای ترامپ کم‌تر شده‌است و مشاوران کمتری در مورد او دارند که او به آن‌ها اعتماد دارد . رئیس ستاد کاخ سفید او هنوز در حال خدمت در یک ظرفیت موقت است و جناح غربی از تعطیلی آن کاسته شده‌است . همانطور که خود او این هفته در تویی‌تر نوشت ، " تقریبا ً هیچ‌کس جز من در the نیست ."

منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :