کانون توجه مردم در سیاست ما . گفتگویی با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنما از طریق چرخه خبری بی‌انتها , به شما می‌گوید که واقعا ً چه چیزی باید بدانید .
شهردار رام امانوئل , شهردار شیکاگو , یکی از دستیاران سابق کاخ سفید , بیل کلینتون و باراک اوباما , می‌گوید : " این چراغ چشمک‌زن در اینجا روشن است . " اگر شما نمی‌توانید حکومت را انجام دهید , چه چیزی باعث می‌شود شما فکر کنید که می‌خواهید دولت محلی را مانند یافتن پول برای یک لایحه زیرساختی دوباره انجام دهید ? "
جولیان اپستین , که مشاور دموکرات‌ها در کمیته قضایی مجلس در طول استیضاح رئیس‌جمهور کلینتون در طول سال‌ها پیش بود , گفت که مسائل بزرگ مانند یک طبقه متوسط کوچک که تا حد زیادی برای اقتصاد قرن بیست و یکم آموزش ندیده است , در طی نبرد برای آمدن به آن مشکل نخواهد داشت .
گری اپستین پاسخ داد : " در حال حاضر کلاس سیاسی به عنوان راهی برای زندگی , به درگیری‌های مانوی وابسته است . " شیر مادر - برای رای دهندگان پایگاه در هر دو حزب که سهم اقلیت رای دهندگان را تشکیل می‌دهند , برای تلویزیون کابلی و رسانه‌های اجتماعی تبدیل شده‌است . "
با توجه به این تحقیقات , ترامپ ممکن است یک درگیری بر روی دیوار به عنوان زمین مطلوب‌تر برای مبارزه با کارگران فدرال را ترجیح دهد . نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که او با مردم وسیع‌تر پیروز نشده است, اما پایگاه خود را در جنگ تقویت کرده‌است .
براساس یک بررسی جدید توسط نیوز پست و abc , بیشتر آمریکایی‌ها به دلیل تعطیلی دولت , ترامپ را به دلیل تعطیلی دولت مقصر می‌دانند و بیشتر آن‌ها مخالف دیوار مرزی هستند. اما حمایت از یک دیوار در طول سال گذشته از 33 / 87 درصد به 29 / 57 درصد افزایش‌یافته است , که تا حد زیادی توسط جمهوری خواهان تامین شده‌است , در حالی که مخالفت با کاهش درصدی به ۹۹ درصد رسیده‌است .
مذاکرات شکست خورده‌اند . در حالی که ترامپ موافقت کرده بود که سخنگوی نانسی پلوسی , دموکرات کالیفرنیا , استعفا دهد , مشخص کرده‌است که هیچ علاقه‌ای به مصالحه ندارد و در آخر هفته شهر را ترک کرده‌است . او و " گری شومر " اصرار داشتند که از سرگیری مذاکرات بر سر یک دیوار مرزی که رئیس‌جمهور از انجام آن امتناع کرده‌است , دولت را باز کند . آقای ترامپ هفته گذشته پس از اینکه از آقای پلوسی پرسید که آیا اگر او دولت را دوباره باز کند , از او حمایت خواهد کرد و گفت نه .
جان مک کین , یکی از دستیاران ارشد سابق جمهوری خواهان , گفت : " همه چیز در مورد حس قدرت آنهاست . " " پلوسی می‌خواهد معتبر باشد . او می‌خواهد بعنوان یک رهبر قوی دیده شود . ترامپ احساس می‌کند که قدرت کنترل قدرت را دارد . این قدرت در برابر قدرت است . متاسفانه , مردم وسط , کارگران دولت هستند که نمی‌توانند حقوق خود را از دست بدهند . "
رئیس‌جمهور به جای مذاکره برای پایان دادن به تعطیلی , دست‌کم بخشی از آخر هفته خود را صرف دفاع از خود در برابر سو ظن درباره قرابت وی با پوتین کرد . او اصرار داشت که در واقع نسبت به پیشینیان خود نسبت به روسیه سخت‌تر عمل کرده‌است و این شکست توسط " بازنده " که سعی در انجام یک شماره بر روی رئیس‌جمهور شما دارد هدایت می‌شود . "
او سپس به مقاله پست در مورد تلاش‌هایش برای پنهان کردن جزئیات ملاقات‌های خصوصی خود با ولادیمیر پوتین اشاره کرد . او گفت : " ما مکالمه خوبی داشتیم . " " ما در مورد اسرائیل و امنیت اسرائیل و چیزهای دیگر صحبت می‌کردیم و این یک مکالمه بزرگ بود . من چیزی تحت پوشش پنهان نمی‌کنم . کم‌تر اهمیت می‌دادم . "
از جنگی که به راه انداخته بود همدردی می‌کرد .
" تو " تو " مثل تو دعوا داری .
او گفت : "

او پاسخ داد : " خب , فکر می‌کنم ژنه‌ای خوبی دارم . "

منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :