وی افزود : " جمهوری خواهان باید درک کنند که دموکرات‌ها در کنگره ، مدیون " مقاومت " هستند ، اما تنها با ثبات ، اتحاد ، پیام‌رسانی منسجم و تمایل به مبارزه هستند .
دموکرات‌ها به نوبه خود می‌گویند که آن‌ها مسئول پاسخگویی نیستند ، نه خون ، قصد دارند رئیس‌جمهوری را وادار کنند که تا حد زیادی توسط کنگره جمهوریخواه در طول دو سال اول ریاست‌جمهوری تحت کنترل قرار گیرد تا با رسوایی‌های گوناگونی که شامل تجارت ، مالیات ، کمپین و اداره می‌شود ، پاک‌سازی شود .
آن‌ها قصد دارند در روزه‌ای آینده شروع به کار کنند . در روز سه‌شنبه ، آن‌ها دادستان سابق ویلیام پی . بار ، که توسط آقای ترامپ نامزد شده‌است تا دوباره به دفتر قدیمی خود برسد ، در مورد رویکرد خود به مشاور ویژه رابرت اس . Mueller سوم . آقای بار در سال گذشته یک یادداشت خصوصی نوشت و از تحقیقات آقای مولر انتقاد کرد و دموکرات‌ها از جلسات تایید خود برای تاکید بر اینکه آیا مشاور خاص مجاز خواهد بود کار خود را تمام کرده و آن را به کنگره گزارش دهد ، استفاده خواهند کرد .
سناتور چاک شومر از نیویورک ، رهبر اقلیت دموکرات ، همچنین در نظر دارد تا این هفته در مجلس سنا در مورد طرح‌های دولت ترامپ برای حذف تحریم‌ها بر روی شرکت‌های اولگ V ، رای دهد . Deripaska ، یک فرد روسی در نزدیکی دولت پوتین ، در صورتی که سهام مالکیت خود را کاهش دهد . دموکرات‌ها قصد دارند از این موضوع استفاده کنند تا استدلال کنند که آقای ترامپ در روسیه نرم بوده‌است .
حتی کمیته‌هایی که معمولا ً در کسب‌وکار تحقیق نیستند ، در نبرد شرکت می‌کنند . الیوت ل . Engel ، دموکرات نیویورک و رئیس جدید کمیته امور خارجه مجلس ، هفته گذشته به مجله نیویورکر گفت که او کمیته فرعی را به نفع یک کمیته فرعی با هدف بررسی سیاست خارجی آقای ترامپ ، حذف کرده‌است .
گم‌شده در تمام این ها ممکن است شانسی برای سیاست گذاری دو حزبی باشد . رقابت جاری تنها ۵.۷ میلیارد دلار برای دیواره مرزی وعده‌داده‌شده آقای ترامپ است که حدود یک - ۸ درصد از کل بودجه فدرال است . اگر یک - هشتم یک درصد از کل بودجه می‌تواند طولانی‌ترین تعطیلی دولت در تاریخ آمریکا را به همراه داشته باشد ، پس پتانسیل برای درگیری‌های بیشتر بر سر the درصد باقی مانده قابل‌توجه به نظر می‌رسد . در مسائلی مانند مراقبت‌های بهداشتی ، مالیات ، تغییر آب و هوا ، اسلحه و امنیت ملی ، این دو طرف این دوره را از جدا شدن دولت جدا می‌کنند .
و هنوز هم شگفتی‌های زیادی وجود دارد . من عملیات نظامی را به عنوان یک خبرنگار در سومالی ، هاییتی ، بوسنی ، کوزوو ، افغانستان و عراق پوشش داده‌ام ، با این حال قبلا ً هرگز در مورد یک نوع " بینگو " نشنیده بودم ، که در آن سربازان در مورد جایی که خمپاره دشمن به پایگاه آن‌ها اصابت می‌کند ، شرط می‌بندم ."
همچنین ، من قبلا ً این مشاهده را از یک سرباز ندیده بودم : " اغلب جوخه افراد تحت مراقبت خودکشی داشتند . … این ناتوانی و خودکشی یکی از راه‌های رسیدن به قدرت است . ناگهان ، دوباره کنترل می‌شوید ؛ می‌توانید کاری انجام دهید . … بخشی از آن ، خشونت را به عنوان یک راه‌حل می‌بینند ." در نهایت ، یک خط درست در هر جنگی ارائه می‌کند : " واقعا ً خسته‌کننده بود و بعد واقعا ً استرس زا بود ."
برای سربازان زن ، یک عامل استرس زا مهم داخلی بود . یکی از نظرات این است که " هیچ آموزشی در مورد نحوه برخورد با پیشرفت‌های مداوم وجود ندارد ."

تنها یک خط در کتاب مرا وادار کرد که سرم را تکان دهم . من به طور کلی لحن ویراستاران را که نه mawkish و نه militaristic . اما در یک مورد آن‌ها ادعا می‌کنند که برای شهروندان مودب است که به سربازان قدیمی بگویند : " از خدمت شما متشکرم ." فکر می‌کنم بهتر است بگوییم : " به خانه خوش آمدید ."


منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :