جورج واشینگتن ، ویلیام تی . شرمن و وایکینگ Marauders
تسلیم ارتش انگلیس در Yorktown در ۱۷۸۱.Cred itu . اس . کاپیتول
تصویر
تسلیم ارتش انگلیس در Yorktown در ۱۷۸۱.Cred itCreditU . اس . کاپیتول
آمریکا به مدت طولانی در جنگ‌های زمینی در خاور میانه درگیر بوده‌است که فراموش کردن برخی از مهم‌ترین نبرده‌ای ملت ما در دریا آسان است . دو کتاب خوب جدید ما را به یاد اهمیت جنگ دریایی در تاریخ ملی ما می‌اندازد .
Nathaniel Philbrick یک‌بار دیگر با چشم HURRICANE نشان می‌دهد : نبوغ جورج واشینگتن و پیروزی در Yorktown ( وایکینگ ، ۳۰ دلار ) که او یک storyteller استادانه است . در اینجا او به دنبال ارتقا نبرده‌ای دریایی بین فرانسویان و بریتانیا به یک مکان مرکزی در تاریخ انقلاب آمریکا است . او به نحو marvelously موفق می‌شود . او می‌تواند در یک کلمه یا دو کلمه دیگر که ممکن است فصلی برای توضیح دادن داشته باشد، ارتباط برقرار کند . به عنوان مثال ، عبارت " واشنگتن به شدت پیچیده " ، لحن عصبی بسیاری از مکاتبات زمان جنگ واشنگتن را ثبت می‌کند .
Nor نیز از این که ادعاهای جامعی به عمل آورد ، هراس ندارد . او می‌نویسد : " حقیقت تلخ این بود که تا تابستان سال ۱۷۸۱ انقلاب آمریکا شکست خورد " و در آن ، این بن‌بست بود که بسیاری از آمریکایی‌ها از لحاظ جسمی یا مالی از آن حمایت نمی‌کردند . او ادامه می‌دهد : پیروزی تضمین خواهد شد ، نه توسط آمریکایی‌ها ، بلکه به وسیله سرمایه گزاری فرانسه ، اسلحه ، کشتی‌ها و سربازان . ( Philbrick همچنین طوفان‌ها را بخوبی انجام می‌دهد ) در بالای آن ، در زمانی که بسیاری از کتاب‌های تاریخ نظامی دارای نقشه ضعیفی هستند و یا هیچ کدام ، این کتاب دارای بسیاری از آن‌ها آموزنده و با وقار است . به عنوان یک نویسنده ، من به استعدادهای Philbrick ( Philbrick ) غبطه می‌خورم ، اما به عنوان یک خواننده ، من سپاسگزارم .
جنگ یادگیری Trent hone : تکامل دکترین مبارزه در نیروی دریایی ایالات‌متحده ، ۱۸۹۸ - ۱۹۴۵ ( موسسه نیروی دریایی ، ۳۴.۹۵ دلار ) کاملا ً برعکس ، یک حجم خشک نوشته شده برای متخصصان نظامی است . اما جایی برای چنین کارهایی وجود دارد ، به خصوص زمانی که آن‌ها نشان می‌دهند که چگونه تغییر سازمانی می‌تواند کلید پیروزی باشد .
lens به عنوان مشاور مدیریت به نیروی دریایی ایالات‌متحده در جنگ جهانی دوم می‌پردازد . نمونه : " ناوگان اقیانوس آرام به عنوان یک مونولیت پیشرفت نمی‌کند ؛ بلکه به عنوان یک شبکه توزیعی مورد حمله قرار می‌گیرد " . قهرمان واقعی در اینجا یک سازمان بزرگ ، پیچیده و پیچیده نیست ، نیروی دریایی آمریکا ، که به سرعت از وضعیت نرخ دوم رشد می‌کند تا نیروی دریایی ارشد جهان شود .
یک کشتی ژاپنی در Guadalcanal Guadalcanal در ۱۹۴۲.Cred itu غرق شد . اس . نیروی دریایی / گتی ایماژ
با این حال ، hone داستان اردو Guadalcanal ۱۹۴۲ - ۴۳ را بخوبی شرح می‌دهد . این تاریخ اغلب مربوط به نقطه‌نظر نیروهای دریایی است ، که در خلاصه دردناک این است که نیروی دریایی فرار کرده و نیروی دریایی را رها کرده‌است تا با آن مقابله کند . همانطور که hone می‌گوید ، فرماندهان نیروی دریایی می‌دانستند که آن‌ها توسط ژاپنی‌ها ساخته شده‌اند ، اما به این نتیجه رسیدند که این کانال یک مبارزه تعیین‌کننده در جنگ اقیانوس آرام است . با درک این خطرات ، آن‌ها در تلاش برای دور نگه داشتن نیروی دریایی ژاپن از بمباران پایگاه دریایی در جزیره و همچنین نیروهای کمکی پیاده درگیر ماموریت‌های خودکشی شدند .

اما the این فصل مطالعه hone از تجدید سازمان بحرانی اما عمدتا ً ناشناخته است که عملیات‌های نیروی دریایی را در اواخر سال ۱۹۴۲ تغییر داد . مشکل این بود که فرماندهان کشتی‌های جنگی به طور شناختی از همه اطلاعات جدیدی که در جنگ به آن‌ها داده شده‌بود ، غرق شدند . علاوه بر مشاهدات سنتی و سیگنال دهی ، آن‌ها در حال حاضر گزارش‌هایی از رادیو از هواپیما و کشتی‌های دیگر و نیز از readings رادار دریافت کرده‌اند . پاسخ نیروی دریایی طراحی یک مرکز اطلاعات رزمی جدید در هر کشتی بود . از طریق آن ، همه این اطلاعات به طور مداوم صورت‌گرفته ، الک شده ، منسجم شده ، و به ناخدا و بقیه در کشتی که ممکن بود به آن نیاز داشته باشند ، مانند توپچی‌ها .

منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :