ویلیام تی چه می‌کند ؟ سفر شر من از جورجیا در سال ۱۸۶۴ با بحث امروز بر سر بناهای یادبود کنفدراسیون به پایان رسید ؟ فکر می‌کنم زیاد . این نزاع تاریخی بخشی از درک ناقص گذشته ما می‌شود . حامیان بنای یادبود که آن‌ها را به پایین می‌اندازد ، تاریخ ما را کاهش می‌دهد ، اما مشکل این است که بسیاری از افراد درگیر در این مناقشه به سادگی تاریخ کافی را نمی‌دانند . مثلا ً تصور کنید که اگر مزارع جنوبی دقیق‌تر گفته می‌شد " کمپ‌های کارگری اجباری " ، عشاق جوان هنوز هم آرزوی ازدواج در چنین مکان‌هایی را دارند ؟
ژنرال ویلیام تی . شر من ( که به تفنگ تکیه داشت ) ، با چوب دستی‌اش در آتلانتا ، ۱۸۶۴.Cred itGeorge ان . مهندسی و کتابخانه کنگره از طریق آسوشیتد پرس
به همین ترتیب ، راهپیمایی شر من همچنان بد تعبیر می‌شود . برخلاف آنچه بسیاری از آمریکایی‌ها هنوز باور دارند ، و برخی به آن‌ها آموزش داده می‌شود ، خشونت آن بی‌هدف نیست . در عوض ، شر من در هدایت آن در برابر املاک بسیار دقیق بود ( ولی نه افراد ) ثروتمند جنوب - hards که اموالش تا حد زیادی از جنگ مصون مانده بود . این جنگ به خصوص خونین نبود . همان طور که جی . د . اسکناس‌های جعلی در RISING : ماه مارس شرمن و مبارزه برای یک ملت جدید ( Pegasus ، ۲۹.۹۵ دلار ) ، میزان تلفات شرمن از طریق منطقه تحت کنترل دشمن به مدت چند هفته ناچیز و کم‌تر از ۶۰۰ نفر از ۶۲، ۰۰۰ نفر بوده‌است .
اما شر من به هدف خود از روحیه جنوبی‌ها دست یافت ، هم در خانه و هم در جبهه ، جایی که افسران شورشی متوجه شدند که خانواده و خانه‌های آن‌ها بدون محافظ است . با این کار ، شر من به جنگ خاتمه داد . او باید بین پنج ژنرال ارشد ما در ردیف اول قرار گیرد .
Dickey ، نویسنده کتاب " امپراطوری گل " ، به طور عمده از چشم سربازان و دیگر شرکت کنندگان مانند پرستاران نگاه می‌کند . شاید در نتیجه این دیدگاه ، او تمایل دارد نقش فرماندهان زیردست مانند جان لوگان را تحت‌تاثیر قرار دهد ، در حالی که ناچیز بودن توانایی مافوق من برای بالا بردن حرکات نیروها ، تدارکات و هوش ، همه در حالی که با روش جدیدی از جنگ در اطراف راه‌آهن و تلگراف همخوانی دارد. بنابراین " طلوع در شعله‌های آتش " ، در حالی که جالب است، بعید است که در کنار متون ضروری مانند جوزف تی . Glatthaar " ماه مارس به سوی دریا و فراتر از آن" .
کتاب جدید او ، کتاب جدید او ، ارتش آمریکا : یک تاریخ مختصر ( دانشگاه آکسفورد ، ۱۸.۹۵ دلار ) دقیقا ً عنوان سمت راست را داراست . در تن‌ها ۱۲۷ صفحه از متن ، Glatthaar ، مورخ دانشگاه کارولینای شمالی در چپل هیل ، از طریق تاریخ نظامی آمریکا از جنگ فرانسه و هند در تمام طول راه به عراق و افغانستان وارد می‌شود . او ، که موفق به ارائه اطلاعات بیشتر از تاریخ‌های نبرد شده، با مهارت به پیشرفت فن‌آوری ، تغییرات اجتماعی و زمینه‌های سیاسی می‌پردازد . هر کسی که دنبال مکانی بگردد تا درک کند که تاریخ نظامی کشور ما به خوبی از اینجا شروع خواهد شد.
فراموش کردن هزینه‌های جنگ برای مردمی که به آن حقوق می‌دهند بسیار ساده است . حدود ۲.۵ میلیون آمریکایی در افغانستان و عراق خدمت کرده‌اند . پس از جنگ : داستان‌های جنگ واقعی از عراق و افغانستان ( Potomac ، ۲۹.۹۵ دلار ) ، ماریان Eide و مایکل Gibler به دنبال ساخت یک روایت بزرگ از مصاحبه با ۳۰ سرباز قدیمی در مورد تجارب خود در این کشورها هستند . آیا این رویکرد موثر است ؟ بله ، خیلی بهتر از آن چیزی که انتظار داشتم . من این کتاب را تمام کردم و آرزو داشتم که چندین جلد برای انقلاب آمریکا و جنگ داخلی وجود داشته باشد .
اید ، یک استاد زبان انگلیسی در تگزاس ، & ام ، و Gibler ، افسر سابق ارتش ، آنچه را که برای پرایمر در مورد آنچه که دوست داشت در ارتش در دوره پس از ۱۱ سپتامبر در ارتش خدمت کند ، تهیه کرده‌است . مردمی که می‌دانند ارتش زیاد غافلگیر نخواهد شد ، اما دیگران می‌توانند چیزهای زیادی از آن یاد بگیرند .

یک سرباز پلیس فدرال عراق در غرب Mosul.Cred itIvor برای نیویورک‌تایمز

منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :