این کتاب در مورد خطرات چندگانه و مشکلات ماموریت‌های آموزشی خارجی آموزنده است . مقامات دولت لیبریا می‌خواستند یک نیروی نظامی داشته باشند , اما از داشتن یک نیروی نظامی وحشت داشتند . در یک کنایه وحشتناک , آن‌ها مشاوران آمریکایی را به کناری انداختند و از سربازان خود برای گرد آوردن مردم بومی استفاده کردند که سپس به اردوگاه‌های کار اجباری در جاه‌ای دیگر آفریقای غربی فرستاده می‌شدند .
اغلب اینطور نیست که یک اثر تاریخ نظامی قرون‌وسطایی به من یادآوری کند که یک برنامه کمدی کوچک bbc نشان می‌دهد , اما این مورد با جنگ وایکینگ : جنگ و صلح در بریتانیا , " شاه آلفرد " انگلیسی , و توسط مکس آدامز . خواندن این کتاب عجیب , با اتکای سنگین به مدرک سکه‌ها ( جایی که آن‌ها ضرب می‌شدند ) , چیزی که کینگ روی آن‌ها نشان داد ( جایی که آن‌ها کشف شدند ) , یک مجموعه تلویزیونی جذاب چند سال پیش در مورد عشق‌های و دشمنی‌های دو باستان شناسان آماتور در شرق انگلستان آورده شده‌بود .
کتاب آدامز یک تاریخ نظامی نیست و ناشر او با عنوان آمریکایی کتاب هیچ لطفی ندارد . سال گذشته در بریتانیا به عنوان بریتانیا منتشر شد : جنگ و صلح در عصر وایکینگ‌ها " که توصیف دقیق ‌تری است . نبردها تا حد زیادی در آن شکل نمی‌گیرند , بلکه دلایل جنگ و پیامدهای آن هستند .
خبرنامه را بررسی کنید
اولین کسی باشد که بررسی , اخبار و ویژگی‌های مجله نیویورک‌تایمز را ببینید .
ناوگان وایکینگ که توسط پادشاه آلفرد بزرگ شکست خورد
این یک کتاب لذت بخش است , اما خیلی انگلیسی است . گاهی اوقات احساس می‌شود که به زبان انگلیسی قدیمی تغییر مسیر می‌دهد , مانند زمانی که آدامس , یک باستان‌شناس , به این موضوع اشاره دارد که " پادشاه پیونگ یانگ در جنوب ولز منجر به کشته شدن یک ابوت شد که با همراهان خود او را تحریک می‌کرد و خشم و خشم آن‌ها را برانگیخت . یک نیرو برایش فرستاد , به بیت , جزیره روی دریاچه غرقه , حمله کرد و ملکه را اسیر کرد . برای تمام آن چیزی که آدامز در پایان این کتاب پیروز شد , یک قرن بعد از این که این کتاب بسته شد, یک قرن پس از پایان این کتاب , با تهاجم موفق انگلستان به انگلستان توسط ویلیام فاتح , از نوادگان وایکینگ سیاه , ای . ک . ای . سلام .
پرسش این است که جنگ چگونه تامین مالی می‌شود تا جایی که می‌تواند از تاریخ نظامی سنتی در مورد ژنرال‌های بزرگ و نبرده‌ای قاطع حاصل شود . البته تامین وجه لازم برای انجام تقریبا ً هر جنگ ضروری است . و سارا ای . با توجه به اینکه ایالات‌متحده تا حدودی به دلیل اختلافات با بریتانیا بر سر پرداخت هزینه‌های جنگ فرانسه و هند و دفاع مداوم مستعمرات تاسیس شد , مالیات جنگ یکی از موضوعات مهم آمریکایی است .
اما امروزه تامین مالی جنگ‌ها به یک مساله سیاسی خاص تبدیل شده‌است . در حالی که جنگ‌های اخیر در عراق و افغانستان بحث‌برانگیز بوده‌است , او مشاهده می‌کند که ما چگونه پول می‌دهیم . علی‌رغم قطبش حزبی فعلی ما , سیاستمداران هیچ یک از طرفین این مساله را زیاد مطرح نمی‌کنند . او نتیجه می‌گیرد که در حال حاضر یک توافق سیاسی گسترده و آرام برای محافظت افراد آمریکایی از هزینه‌های انسانی و مالی جنگ‌ها وجود دارد . او می‌نویسد : این توافقنامه موذیانه است , زیرا پاسخگویی دموکراتیک را تضعیف کرده‌است .

یک شکایت : کتابی که توسط استاد لیگ آی وی نوشته و توسط انتشارات دانشگاه آکسفورد منتشر شده‌است نباید حاوی اطلاعات تاریخی باشد . دو سال بعد متوجه شدم که او هری ترومن را از دست داده و به " قتل‌عام حزب چای و ریشه‌های انقلاب آمریکا " اشاره می‌کند .


منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :