چنین پیشرفتی فقط یک حس مشترک به نظر می‌رسد ، اما بسیاری از نوآوری‌های بزرگ به نظر بدیهی به نظر می‌رسند - با نگاهی به گذشته . به طور جالبی ، دریادار Chester Nimitz به دریانوردان گفته بود که چه کار باید بکنند ( مراکز جدید را تاسیس کنند ) اما نه این که چطور این کار را انجام دهند . این بدان معنی بود که کشتی‌های مختلف رویکردهای مختلفی را ابداع کردند که اساس اصلاحات بعدی را فراهم می‌کرد .
پیشرفت در تاریخ پیشرفت خوبی است ، اما بهتر بود اگر او هم به شکست‌های روشن نیروی دریایی در آن زمان رسیدگی می‌کرد . به عنوان مثال ، به نظر می‌رسید که به نظر می‌رسد قادر به طراحی یک پاسخ موثر برای مبارزه با قایق U مان در امتداد ساحل شرقی در سال ۱۹۴۲ نبوده است. همچنین ، به جنگ تبدیل شد که یک اژدر " معیوب "، " مارک ۱۴ " که در میان چیزهای دیگر منفجر نشد ، منفجر شد، و گاهی اوقات ۱۰ پا عمیق‌تر از آنچه که در نظر گرفته شده‌بود و لذا تحت کشتی‌های جنگی دشمن عبور می‌کرد . به نظر می‌رسد این مشکلات چند شک در مورد این موضوع که نیروی دریایی به عنوان یک سازمان نوآورانه و انعطاف‌پذیر در یادگیری اشتباه‌ات خود به جنگ رفته و قادر است به سرعت به آن‌ها بپردازد تردید دارند .
Editors
Jailing فیلم مرد اشتباه : Mug با وجود خطرات جدی ، Searches Persist را در نیویورک بازی کرد .
دولت چگونه برق تولید می‌کند ؟
همانند دریاهای گرم و گالاپاگوس ، جزایر گالاپاگوس یک تست تکاملی تکاملی را شکل می‌دهند .
سه کتاب دیگر به ظاهر مبهم هستند ، اما در واقع بسیار روشن‌کننده هستند .
من تقریبا ً سه دهه است که دانشجوی ارتش آمریکا بوده‌ام ، اما تا زمانی که من OFFICERS آمریکایی را در liberia گرفتم : A pestiferous ، ۱۹۱۰ - ۱۹۴۲ ( Potomac ، paper ، ۲۱.۹۵ ) ، من نمی‌دانستم که برای چند دهه در اوایل قرن بیستم ارتش ایالات‌متحده یک دوره آموزشی ، مشاوره و رهبری در لیبریا داشت . بیشتر افسرانی که این ماموریت را انجام دادند ، آمریکایی‌های سیاه‌پوست بودند . برایان جی . Shellum ، یک تانک ارتشی بازنشسته و یک افسر اطلاعاتی ، کار شجاعانه ای در رابطه با این داستان نادیده گرفته انجام می‌دهد .
چارلز یانگ ، اولین ارتش آفریقایی - آمریکایی colonel.Cred itLibrary از کنگره
تلاش آمریکا در لیبریا یک هدف دوگانه داشت : جلوگیری از قدرت‌های استعماری پیشین ، بلکه برای کمک به ۱۵۰۰۰ نفر از بردگان سابق آمریکایی که لیبریا را استعمار کردند تا حدود ۷۳۰، ۰۰۰ نفر بومی را که از تازه واردان ناراحت بودند تحت کنترل درآورند . یکی از موثرترین مشاوران آمریکایی سرهنگ چارلز یانگ بود که در سال ۱۸۶۴ به دنیا آمد و برای ارتش فیلیپین مبارزه کرد .
توماس ricks در تاریخ نظامی فصل
AugustusCreditSpencer آرنولد / گتی ایماژ
یک معیار خوب از یک کار تاریخ این است که آیا روش آن را تغییر می‌دهد یا نه . با این تدبیر ، دیوید جی . سیلورمن در THUNDERSTICKS : سلاح گرم و تبدیل شدید آمریکای بومی ( بلناپ / هاروارد ، ۲۹.۹۵ دلار ) موفق است .
افراد شرور ناشناس در مطالعه سیلورمن ، هلندی در آمستردام هستند که سلاح‌های گرم را در مقیاس بزرگ به آمریکای شمالی معرفی کردند و آن‌ها را به قیمت پوست پوست سگ آبی امروزی می‌فروشند . با انجام این کار ، آن‌ها یک مسابقه تسلیحاتی در آمریکای شمالی را آغاز کردند که تا امروز شدت یافت .
the ، با استفاده از مزایای نظامی نوظهور خود ، raids را در غرب به نام رودخانه می‌سی‌سی‌پی انجام دادند . قبایل که مورد حمله قرار گرفتند ، مجبور شدند که با نابودی مواجه شوند یا خود اسلحه بدست آورند . در حساب غیر عادی سیلورمن ، آمریکا ملتی است که بر روی غلامان و اسلحه ساخته شده‌است - بردگان اغلب هندی‌ها را به اسارت گرفته‌اند تا سلاح‌ها را به دست آورند .

با این حال ، سیلورمن ، که استاد تاریخ دانشگاه جورج واشینگتن است ، خاطرنشان می‌کند که قبایل به طور مکرر دست بالایی را بر روی مستعمره‌ها نگه می‌داشتند . برای مثال ، در سال ۱۷۷۶ ، Comanches تعداد زیادی سلاح گرم داشت که تعدادی از آن‌ها را به مهاجران اروپایی of ، N.M. ، داد .


منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :