به عنوان " مرز اسلحه " ، همانطور که سیلورمن آن را به سمت غرب آمریکا انتقال داد ، کل جمعیت‌ها را نابود کرد ، تا حدی از جان کندن و خشونت ، بلکه از طریق بیماری‌های اروپایی که مردم هند را ویران کرده بودند ، به خصوص که مردم بومی به دنبال حفاظت از استحکامات و سایر ساختمان‌های متمرکز بودند . در عرض ۴۵ سال ، او متذکر می‌شود که جمعیت هند در جنوب شرقی به میزان دو سوم کاهش‌یافته است؛ سقوط در جنوب نیوانگلند فاجعه‌بار است . این کلید شکست نهایی آن‌ها بود : آن‌ها نه در میدان نبرد ، بلکه demographically که توسط اروپایی‌ها غرق شده‌بود را از دست دادند .
تاریخ باستان هم یک ظاهر جدید مفید دارد . در PAX ROMANA : جنگ ، صلح و فتح در دنیای روم ( دانشگاه ییل ، ۳۲.۵۰ دلار ) ، آدریان goldsworthy ، نویسنده زندگینامه ژولیوس سزار و آوگوستوس ، در میان دیگران دو هورا برای امپریالیسم و احترام به رومیان برای بازگردانی صلح و ثبات به حوزه مدیترانه در مقیاس و مدت زمانی که قبلا ً یا از آن زمان ندیده بودند ، فراهم می‌کند .
می‌گوید : بله ، آن‌ها ممکن است وحشی باشند . او اضافه می‌کند : اما بقیه هم همین طور . تفاوت این بود که رومیان ، پس از آنکه این وحشیگری به پایان رسید ، با موفقیت جمعیت را جذب کرد. اقدامات تلافی جویانه روم علیه شورش‌ها بسیار شدید بود ، اما تعدادشان کم بود . و مقامات رم می‌توانستند به طرز شگفت آوری با استانداردهای ما نرم باشند . برای مثال ، هنگامی که پومپیوس ، دریای مدیترانه را از دزدان دریایی پاک کرد ، بسیار بخشنده بود ، بسیاری از راهزنان و خانواده‌های آن‌ها را " بر زمین بهتری قرار داد تا آن‌ها نباید برای حمله به آینده متوسل شوند ."
دو درس امروز در این کتاب است : اول ، برقراری صلح و حفظ صلح دشوار است . دوم ، بزرگ‌ترین تهدید برای صلح رومی از خارجیان نبود ، بلکه از مبارزات قدرت داخلی رومیان بود . آیا ما رم هستیم ؟ " کولن مورفی " چند سال پیش در کتابی از این عنوان پرسید . پاسخ در اینجا به نظر می‌رسد : نه ، ما در اداره یک امپراتوری خوب نیستیم .
Editors
شکارچیان Poisoned گوشت و حیات وحش : چرا شکارچیان از گلوله‌های سربی دور می‌شوند ؟
این مرگ و میر ناشی از مرگ و میر ناشی از این شهر است . دیگران می‌توانند از آن یاد بگیرند ؟
بعد از آتش‌سوزی در کمپ چه اتفاقی می‌افتد
ساخت یک پرونده برای اسپارتان ها سخت‌تر است . پل ای . Rahe در رژیم spartan کار می‌کند : منش ، منشا و استراتژی بزرگ آن ( دانشگاه ییل ، ۳۸ دلار ) . او در این استدلال قانع‌کننده است که اسپارتان ها ، در حالی که فوق‌العاده militaristic هستند ، شدیدا ً طرفدار تساوی گرا هستند و از زندگی لذت می‌برند . آن‌ها موفقیت خود را با آنچه Rahe ، استاد تاریخ دانشگاه Hillsdale ، که اولین سیستم پیچیده شناخته‌شده چک و تعادل دولتی نامیده می‌شود ، حفظ کردند .

برای دفاع از اقدامات صلیبیون هم مشکل‌تر است . مالکوم لمبرت که کتاب‌های قبلی آن‌ها شامل " مسیحیان و Pagans " است کار ارزنده‌ای را برای خلاصه کردن یک حرکت گسترده از تاریخ در ARMIES خدا ، صلیبی و جهاد : خاستگاه ، تاریخ ، عواقب ( Pegasus ، ۲۷.۹۵ ) انجام می‌دهد . اگر در مورد جنگ‌های صلیبی یا خاورمیانه چیزی نمی‌دانید و با تمام شخصیت‌های داستان از بالدوین ، Leper تا گادفری of ، و همچنین میزبان of و Reynauds گیج شده‌اید ، این کتاب جای خوبی برای شروع است . استدلال اصلی لامبرت این است که " جنگ و جهاد دوقلو بودند و فرد به دیگری واکنش نشان داد ." در میان این ها ، او گفت که اروپا ، " زمانی که در اجتماع جمع شده‌بود ، یک درس جغرافی طولانی داده شد " و گفت: " یکی از مظنونین راه‌های بهتری برای یادگیری جغرافیا از سفر به منطقه بسیار دور و ایجاد جنگ با مردمش دارد .


منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :