هیچ پایانی در مورد جنگ داخلی وجود ندارد . در واقع , کتاب مقدس در این باره وجود دارد - انگار که " لینکلن و ژنرال‌های او " لی و ژنرال‌های او را به وجود آوردند , " که به نوبه خود " لی و ژنرال‌های خود را در جنگ و حافظه " به وجود آورد , که به نوعی به آن مربوط می‌شود - شوخی اخیر " لینکلن " های ژنرال‌های " لینکلن " . "
چه چیز جدیدی می‌تواند در مورد بعدازظهر روز سوم جنگ گتیس برگ , مهم‌ترین نبرد تاریخ آمریکا باشد ? بسیاری از آن‌ها اگر با میکروسکوپ بررسی شوند , همانطور که فیلیپ توماس تاکر مورد بررسی پیکت قرار گرفت : نگاه جدیدی به حمله نهایی گتیس برگ .
" گتیس برگ " ( گتیس برگ )
تاکر که بسیاری از کتاب‌های تاریخ نظامی را نوشته‌است , این استدلال معکوس را مطرح می‌کند که حمله , که دور از یک اشتباه بود , یک حرکت تاکتیکی عالی بود . لی که تقریبا ً موفق شده بود. تاکر می‌گوید : " پیکت ها واقعا ً چیز بسیار نزدیکی بود . " اگر حمله به موقع حمایت می‌شد , لی قطعا ً به پیروزی قاطع خود در جنگ دست می‌یافت . " یک شاهد عینی, یکی از افسران تگزاسی حافظ میراث ایتالیایی , که به نحوی فراموش‌نشدنی به نام " وی " نام داشت , وی را زخمی ساخت و به جنگ نگاه کرد . "
اما این کتاب برای نقاط روشن اطلاعات تاکر بسیار جالب است . سه فرمانده هنگ با پیکت در موسسه نظامی ویرجینیا بودند و هر سه نفر در این حمله کشته شدند . یکی از آن‌ها یکی از اعضای خانواده جورج اس بود . پاتن . یکی از فرماندهان لشکر لی , جیمز جی . پتی گرو کتابی منتشر شده بود که به زبان لاتین , عبری , عربی و یونانی منتشر می‌شد . ریچارد گارنت , ریچارد گارنت , با لباس یونیفرم خاکستری با شکوهی که به تازگی برای او مناسب بود , سوار بر اسب شد ; او سوار بر چشم قرمز شد , که قیمت آن اسب دومین اسب گران قیمتی در سپاه جیمز مان سون بود . a . p . هیل در جنگ به شدت عمل می‌کرد , زیرا از " یک مورد بد از سوزاک " که از یک فاحشه در شهر نیویورک قبل از جنگ بدست‌آورده بود رنج می‌برد . در اوج درگیری , کاپیتان اتحادیه جان برتن یک افسر در حال مرگ با همین نام را به نام جان t . برتون که از هر دو گونه عکس گرفته بود .
بز کتابی است که تاکر را در بهترین حالت به تصویر می‌کشد . او متهم است که " در سازماندهی درست و پرتاب موج دوم تعداد بیشتری از سربازان یا پشتیبانی کافی - پیاده یا توپخانه - به ویژه در جناح شکست‌خورده است . " تاکر " قهرمان غافلگیر شده " تاکر " , رئیس توپخانه اتحادیه , است که سلاح‌ها و مهمات خود را با اثربخشی مرگبار , به ویژه در درو کردن آن جناح بدون محافظ پیکت , مستقر کرده‌است . یکی از آن‌ها , هنگ نهم , هنگ نهم ویرجینیا بود .

" تاکر " گاهی اوقات تکرار می‌شود و کتابش " به سمت راست ( جنوب ) تیپ " تیپ " , تیپ دیویس ( به ویژه در سمت چپ آن - در سمت راست آن - در شمال ) نیز ضربه شدیدی را از سمت شمال شرق و سایر آتش از سمت شمال گرفته‌است . اما بیشتر اوقات , حساب یک موزاییک از هزاران تکه کوچک است که به طور کلی دیده می‌شود , به تصویر جذابی از آنچه که احتمالا ً مهم‌ترین لحظه جنگ داخلی بوده‌است .


منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :