فرود مثل خمپاره dud یک بیوگرافی جدید از یک ژنرال ارتش کنفدراسیون است ، BRAXTON BRAGG : The مرد کنفدراسیون ( دانشگاه کارولینای شمالی ، ۳۵ دلار ) ، توسط ارل جی . هس که استوارت W را در اختیار دارد . مک McClelland در تاریخ دانشگاه یادبود لینکلن . براگ به بی‌احترامی تلقی می‌شود ، به عنوان یک بازنده quarrelsome و پر زرق و برق می‌شود . در مورد او ، شهرت به خوبی به دست می‌آید . شما می‌دانید که ژنرال در زمانی که رئیس ستاد خود می‌نویسد که " او بسیار جدی کار می‌کند ، تمام روح او در آن است ، اما رفتارش زننده و زننده است ."
یک جمله به خصوص آزار دهنده در این کتاب این است : " پیتر cozzens ، تاریخچه استاندارد رودخانه Stones را برای ۲۰ سال گذشته تالیف کرد ، و همچنین تا حد زیادی رهبری تاسیس‌شده توسط McWhiney و کانلی را دنبال کرد . این بدترین نوع تاریخ به نظر می‌رسد . اول ، به خوبی نوشته نشده است. ( من شک دارم که cozzens پرکار در واقع دو دهه گذشته را صرف نوشتن " نوشتن " کند که یک کتاب بدتر می‌شود ، و داستان واقعی این کتاب را نشان می‌دهد : این بیشتر در مورد براگ است چون در مورد مطالعات آکادمیک در مورد او است . خواندن این کتاب مانند گوش دادن به پنج نفر است که به بحث ناچیز و unresolvable که سال‌ها است ادامه می‌دهند گوش می‌دهد .
نازی از طریق گتی ایماژ ، یک منطقه اشغال فرانسه را تاسیس کرد .
دو جنگ جهانی دوم ما جنگ داخلی و جنگ جهانی دوم هستند . به نظر می‌رسد که هر قسمت یا شخصیت آن جنگ‌ها یک‌بار ، دو بار و حتی سه بار نوشته شده‌است . به همین دلیل است که ما در حال حاضر سه عنوان قهرمانی داریم که ظاهر می‌شوند ، همانطور که در blitzkrieg لوید کلارک ، افسانه ، واقعیت و هیتلر در سال ۱۹۴۰ ( ماهنامه آتلانتیک ، ۲۷ دلار ) . این کتاب را برداشت و یک‌بار دیگر تعجب کرد که چه چیز تازه‌ای برای گفتن دارد .
با این حال ، دوباره و دوباره ، همانطور که با شرح Tucker از Charge Pickett ، تاریخ‌نویسان قادر به ارائه حقایق جدید ، دیدگاه‌های متفاوت و شیوه‌های جدید گفتن داستان‌های خود هستند که این حجم را در مورد جنبه‌های جنگ جهانی دوم کاملا ً قانع‌کننده می‌کنند . در " Blitzkrieg " ، کلارک ، که در دانشکده مطالعات جنگی در آکادمی سلطنتی نظامی سلطنتی است ، یک دیدگاه میدان جنگ خوب از مرحله حیاتی جنگ جهانی دوم ، هجوم آلمان به فرانسه در ۱۹۴۰ فراهم می‌کند ، که آمریکایی‌ها اغلب نادیده می‌گیرند ، زیرا پس از ۱۸ ماه ورود ایالات‌متحده به جنگ ، آمریکایی‌ها از آن غفلت می‌کنند . بیش از مطالعات پیشین ، مانند Alistair هورن برای از دست دادن جنگ ، " کلارک بر ژنرال‌ها و روسا تمرکز می‌کند اما به صداها و تجربیات سربازان درگیر می‌پردازد .
در PEARL HARBOR : از infamy تا Greatness ( ۳۲ ، ۳۲ دلار ) ، کریگ نلسون ، نویسنده کتاب " توماس پین " و کتاب‌های دیگر نیز رویکرد دانه‌ای دارد . اما او کم‌تر موفق است ، شاید به این دلیل که هیچ استدلال خاصی برای ساختن ندارد ، بنابراین جزئیات کوچک و دقیق زیادی به نظر نمی‌رسد . به عنوان مثال : " در ۰۷۵۵ ، first ۴۱ ساله ، نورمن Rapue ، اولین گروه machinist Navy s با یک خلبان بندری به سمت کشتی باربری man - کار می‌کرد ." در این جمله ، زمان قابل‌توجه است، اما نه سن ملوان یا طول کشتی .

فرمانده در رئیس : نبرد FDR با چرچیل ، ۱۹۴۳ ( Houghton Mifflin Harcourt ، ۳۰ دلار ) the Nigel همیلتون ، مولف آثار متعدد تاریخ و زندگینامه ، با توانایی dramatizes روزولت با چرچیل در طول جنگ جهانی دوم نسبت به سیاست انگلیس و آمریکا . قضاوت تحریک‌آمیز او این است که نخست‌وزیر بریتانیا " millstone از کمک " برای پیروزی در جنگ بوده‌است . بسیاری از مورخان با این نظر موافق نیستند ، اما همچنان که او استدلال خود را مطرح می‌کند ، آن را ترغیب به پیروی از همیلتون می‌کند . ( برای طرفداران acknowledgments ، که خوانندگان باهوش کتاب‌های تاریخ یاد می‌گیرند ابتدا نگاه کنند ، تا بهتر بتوانند آثار و تماس‌های نویسنده را تشخیص دهند، همیلتون برای کمک به مطالعه برنامه‌ریزی‌شده my درباره روزولت به عنوان یک فرمانده زمان جنگ ، که این کتاب دومین مورد است ) .


منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :