جنگ سرد و درگیری‌های متعدد آن ، در مقابل ، نسبتا ً understudied هستند . به عنوان مثال ، مرور خوبی از سطح عملیاتی جنگ ویتنام - یعنی آنچه در طول یک هفته از نظر نظامی اتفاق افتاد - تا چند دهه اخیر ظاهر نشده است ، زیرا دیو ریچارد پالمر از روزنامه ترومپت " Summons of " در سال ۱۹۷۸ بود.
دو نویسنده که برای پر کردن برخی از شکاف‌های تاریخ جنگ سرد کار کرده‌اند از موفقیت ترکیبی لذت می‌برند . یکی از جنبه‌های کم‌تر شناخته‌شده این دوره مشاغل نظامی آمریکا در آلمان و ژاپن بعد از جنگ جهانی دوم ، به ویژه از نقطه‌نظر نیروهای اشغالگر است . در اشغال خوب : سربازان آمریکایی و خطرات صلح ( دانشگاه هاروارد ، ۲۹.۹۵ دلار ) ، سوزان Carruthers داستان‌هایی را که آمریکایی‌ها به خود گفتند ، نمایش و فیلم ، آخرین بازی مارلون براندو که یک مترجم شفاهی را در yellowface بازی می‌کرد ، تعریف کرد . یکی از خطوط خنده فیلم توسط یک افسر ناامید آمریکایی ارائه شد که می‌گوید : "اگر مجبور باشم همه آن‌ها را شلیک کنم ، " این بومی‌ها " می‌خواهند دموکراسی را یاد بگیرند ."
ژنرال داگلاس MacArthurCreditU اس . وزارت اطلاعات جنگ ، از طریق آسوشیتد پرس
با این حال Carruthers یک موضوع چالش برانگیز را حل کرده‌است ، چرا که حاکمیت نظامی معمولا ً مطالعه جذابی انجام نمی‌دهد . خود سربازان می‌دانستند که their تکان نمی‌خورد . One ، استاد تاریخ دانشگاه Rutgers ، نیوآرک ، یکی از استادان تاریخ دانشگاه Rutgers ، نیوآرک ، همچنین به نظر می‌رسد که با ارتش آمریکا و تاریخچه آن کم‌تر از آن است که باید چنین مطالعاتی را بنویسد . او می‌گوید که ژنرال جرج سی . مارشال در سال ۱۹۴۲ دبیر جنگ بود ، البته زمانی که او رئیس ستاد ارتش بود . او به سربازان آمریکایی به عنوان " subalterns " اشاره می‌کند که به طور کلی به عنوان دوره بریتانیا برای افسران جوان استفاده می‌شود .
در حالت کلی در مقابل . رئیس‌جمهور : MacArthur و ترومن در the جنگ هسته‌ای ( دابل دی ، ۳۰ دلار ) ، H . دبلیو . برندها که چندین کتاب از تاریخ آمریکا را نوشته‌اند ، کار خوبی را برای پوشش یک قسمت عمده انجام می‌دهد که شایسته درمان کامل است که در اینجا دریافت می‌کند . با گذشت زمان ، واضح شد که ترومن ، رئیس‌جمهور تصادفی ، شجاعت زیادی را در مواجهه با یکی از برجسته‌ترین افسران نظامی قرن بیستم نشان داد ، که در اوایل سال ۱۹۵۱ می‌خواست ایالات‌متحده را به جنگ هسته‌ای علیه چین کشاند . این یک داستان خوب است ، و برندها به طور کلی به خوبی به آن می‌گویند ، به جز اواخر داستانش زمانی که او بیش از حد به نقل‌قول‌های طولانی از رونوشت شهادت کنگره تکیه می‌کند .

زمانی که او سابقه حرفه‌ای خود را در تاریخ باستان برای روشن کردن جنگ قرن بیستم استفاده می‌کند ، "هانسون " بسیار اصیل و لذت بخش است . برای مثال ، او می‌نویسد : " مانند Spartans ، سربازان Wehrmacht با دکترین militarist ، که به طور درخشانی بر میدان جنگ تسلط داشتند - و اغلب برای اهداف استراتژیک نظامی مستقر بودند - به بزرگ‌ترین عملیات مشترک زمینی و دریایی که از زمان حمله پادشاه Xerxes در سال ۱۹۴۴ در سال ۴۸۰ قبل از میلاد توسط پادشاه ایران انجام شد ، شگفت‌زده شدند ." در واقع کتاب ممکن است بهتر به نام " A کلاسیک جنگ جهانی دوم " باشد .

منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :