جنگ جهانی دوم توسط a و سایر کتاب‌های جدید درباره مناقشه
سربازان انگلیسی در حین تخلیه at itGrierson / گتی ایماژ ، از طریق فیلم‌های Moriah در حال مبارزه با یک اقدام عقب دار هستند .
در این حادثه که سربازان ارتش چند صد تن از روستائیان ویتنامی را که اغلب آن‌ها زنان ، کودکان و مردان سالخورده بودند در حادثه‌ای که به یاد داریم به عنوان " لای " یاد می‌کنیم ، به سختی می ‌توان لحظات دقیق را در تمایلات بلند مدت ذکر کرد ، اما هیچ شکی در ذهن من وجود ندارد که در آن زمان سربازان ارتش چند صد تن از روستائیان ویتنامی را قتل‌عام کردند که اغلب آن‌ها زنان ، کودکان و پیرمردان بودند.
ما ستوان ویلیام Calley را به عنوان مجرم به یاد داریم . اما ما دوست داریم فراموش کنیم که وقایع آن روز توسط افسران در زنجیره فرماندهی به سطح ژنرال‌ها پوشانده شده‌است . در واقع ، واکنش فوری یک ژنرال دخیل این بود که پیشنهاد کند که اتهامات علیه خلبان هلی‌کوپتر آمریکایی که سعی در توقف تیراندازی‌ها داشتند ، آورده شود .
LAI : ویتنام ، ۱۹۶۸ ، و نزول به تاریکی ( دانشگاه آکسفورد ، ۳۴.۹۵ دلار ) ، تدوین‌شده توسط هاوارد جونز ، استاد تاریخ دانشگاه آلاباما ، کتاب دشواری برای خواندن است ، اما برای درک تاریخ مدرن ملت ما ضروری است . یکی از معدود سربازانی که حاضر شده بود نگاه خود را به قطب نمای اخلاقی خود نگاه دارد ، یک توپچی با هلی‌کوپتر بود که زنی را دید که روی زمین افتاده و تازه به قتل رسیده بود. وی متوجه شد که " بلافاصله متوجه شد که این تجربه برای بقیه عمر او را به همراه خواهد داشت " ، یکی از سربازان کشته‌شده در قتل‌هایی بود که اظهار داشتند : " در آن زمان ، من به یاد ندارم که این چیز بسیار غیر عادی بود ."
اجساد در جاده منتهی به روستای of itRonald ل . مجله لایف / ، آسوشیتد پرس
این کتاب دارای آهنگ یکنواختی است که گاهی یکنواخت می‌شود . اما در این مورد ، " تنها حقایق " نویسنده مناسب است . این کتاب در حال حاضر دردآور و مفید است و احتمالا ً تبدیل به مرجع استاندارد در کتاب "لای" من خواهد شد .
برای بشریت به طور کلی ، نقطه پایین قرن بیستم ، جنگ جهانی دوم بود که ویکتور دیویس هان به طور دقیق آن را به عنوان حمام خون جهانی بی‌سابقه به تصویر می‌کشد و حدود سه درصد از تمام انسان‌ها را می‌کشد که در سال ۱۹۳۹ زنده بودند . هان سن ، محقق ارشد در زمینه ادبیات کلاسیک و تاریخ نظامی در موسسه هوور ، به طور عمده در بین مورخان نظامی مشهور است - اساسا ً این است که بیشتر از تخصص آکادمیک در تاریخ یونان باستان منحرف می‌شود ، کم‌تر قابل‌اعتماد می‌شود . ( برای جزئیات ، جان آ را ببینید . " نبرد " لین " : تاریخ نبرد و فرهنگ " )
بنابراین من گروه دوم " هانسون " را انتخاب کردم : چگونه درگیری جهانی اول با ترس و لرز ادامه داشت و برنده شد ( کتاب‌های پایه ، ۴۰ دلار ) . در کمال تعجب ، من آن را جذاب و تحریک‌کننده یافتم ، سرشار از نوعی درک جدید که می‌تواند دوباره یک موضوع آشنا را جالب کند . این یک مقدمه خوب برای جنگ جهانی دوم نیست ، اما ممکن است خوانندگان را در حال حاضر با رویداده‌ای این درگیری آشنا کند .
بخش عمده‌ای از این کتاب در سطح کلی استراتژیک نوشته شده‌است . به عنوان مثال ، "هانسون "، که هم آلمان و هم ژاپن احتمالا ً برنده جنگ شده‌اند ، در اوایل سال ۱۹۴۱ توقف کرده و دستاوردهای آن‌ها در اروپا و اقیانوس آرام غربی را محکم کردند ، بدون این که آلمان به روسیه و ژاپن حمله کند و ایالات‌متحده را به جنگ بکشاند .

یکی از موضوعات اجرایی "هانسون " این است که نیروهای متفقین عمدتا ً سربازان آلمانی و ژاپنی را کشتند ، در حالی که محور بیشتر بر کشتن غیر نظامیان تمرکز داشت . در کل ، در حسابداری خود از کشتار جهانی ، این کتاب در ستایش از بازدارندگی و مخالف appeasement و isolationism است .

منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :