کم‌تر آشکار ، اما هنوز سرگرم‌کننده هم مایکل Korda است : انگلستان ، چرچیل ، و دنکرک : شکست در پیروزی ( Liveright ، ۲۹.۹۵ دلار ) . نیمه تاریخ و نیمی از خاطرات است ، اما به کار می‌رود . بسیاری از خوانندگان این مطالب را پیش از آن ، از قرارداد مونیخ در سپتامبر ۱۹۳۸ تا the تخلیه دون کرک در ماه مه ۱۹۴۰ ، از بین برده‌اند . در واقع ، این جنبه‌های کاملا ً نظامی بهتر از Alistair هورن در زمینه کلاسیک " برای از دست دادن جنگ : فرانسه ۱۹۴۰ " بودند .
اما در اینجا این زمان حیاتی توسط کسی که شاهد آن سال‌ها به عنوان یک کودک بوده‌است ، تعریف شده‌است . Korda ، ویراستار قدیمی کتاب قبل از تبدیل شدن به یک نویسنده تمام‌وقت ، مانند میزبان مهمانی شام جذاب است که تجربه شخصی خود را از تاریخ ارائه می‌دهد . در اواخر دهه ۱۹۳۰ ، او می‌نویسد که پناهندگان اروپای مرکزی که به خانه او وارد می‌شوند ، " به دنبال افرادی هستند که فقط شاهد حادثه بدی بوده‌اند " ، چون ارتش انگلیس از سواحل دون کرک عقب‌نشینی کرد ، پرستار Korda به او دستور داد که نیروی اعزامی بریتانیایی را در prayers بگنجاند . در بحث پیرامون خود عقب‌نشینی ، او نقش اساسی ایفا شده توسط نیروی دریایی سلطنتی را که اغلب تحت‌تاثیر داستان‌های قایق‌های ماهیگیری ، قایق بادبانی و قایق‌های کوچک دیگر که هزاران سرباز محاصره‌شده را بازیابی می‌کند ، تاکید می‌کند .
عجیب این است که عنوان " تنها " گمراه‌کننده است ، چرا که داستان Korda در مورد جنگ انگلستان با آلمان نیست - یعنی از ژوئن ۱۹۴۰ ، زمانی که فرانسه به روسیه حمله کرد - اما نه در مورد رویدادهایی که به آن زمان دشوار منجر شد. با این حال ، کتاب breezy Korda یک مقدمه عالی برای هر کسی که نقطه اتکا به قرن بیستم است ، معرفی می‌کند .
یکی از معدود بخش‌های تاریخ جنگ جهانی دوم که اطلاعات بیشتر هنوز در حال ظهور است ، عملیات اطلاعاتی است . در لندن ، هلن فرای ، تاریخ‌نویس دوره جنگ جهانی دوم ( ییل ، ۲۶ دلار ) ، مورخ پرکار جنگ ، به بازداشتگاه و مرکز بازجویی لندن نگاه می‌کند که در یک محله منحصر به فرد در انتهای غربی پارک Hyde واقع شده‌است .
دفترچه راهنمای کتاب را پیدا کنید
اولین کسانی باشید که بررسی ، اخبار و مشخصه‌های در مجله نیویورک‌تایمز را ببینید .
یک زندانی آلمانی زخمی‌شده در لندن ، ۱۹۴۱.Cred itBettmann ، از طریق گتی ایماژ )
این اردوگاه معمولی زندان در لندن از سه مرحله مجزا تشکیل می‌شد . در اوایل جنگ ، ارتش بریتانیا از آن استفاده کرد تا تعداد زیادی از خدمه کشتی U - قایق ، چتربازان و جاسوسی آلمانی را مورد بررسی قرار دهد . سپس ، از سال ۱۹۴۴ ، شروع به دریافت سیلی از زندانیان آلمانی کرد که بسیاری از آن‌ها فرماندهان ارشد بودند . پس از جنگ افسران آلمانی مظنون به جنایات جنگی بودند . برخی از most مصاحبه‌ها پس از آن صورت گرفت ، چون یهودیان مهاجر به گفته‌های Waffen SS که در مورد تعداد یهودیان کشته شده‌بودند ، گوش می‌دادند . یک افسر بریتانیایی که در طول جنگ دستگیر شده بود، خود را در حال بازجویی از افسر Gestapo که زمانی به طور وحشیانه از وی بازجویی کرده بود ، پیدا کرد . این یک داستان خوب است ، چون فرای تمایل دارد به موقع از جا بپرد و اغلب خودش را تکرار کند .

یکی از the جنبه‌های جنگ جهانی دوم این تصور است که روابط بین ارتش و رسانه‌های خبری در آن زمان صاف بودند . فیلم " Ernie Pyle " ( Ernie Pyle ) که به زیبایی زندگی این فیلم " G.I. G.I. " را به خوبی ثبت کرده‌است ، بسیار متفاوت است . شاید بزرگ‌ترین افشاگری اطلاعاتی تنها به یک خبرنگار در تاریخ نظامی آمریکا در ژوئن ۱۹۴۲ اتفاق افتاد ، همان طور که خبرنگار الیوت کارلسون در سریال STANLEY johnston " اس BLUNDER : The Reporter که راز موفقیت نیروی دریایی آمریکا در می‌دوی ( موسسه نیروی دریایی ، ۲۹.۹۵ دلار ) را دنبال می‌کند ، نشان می‌دهد .


منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :