جانستون , خبرنگار شیکاگو تریبیون , یک ولگرد با استعداد و یک احمق بود . او همچنین یک تازه‌وارد نسبت به روزنامه‌نگاری بود که سوار بر یک کشتی دریایی شد که یک انتقال محرمانه را در مورد برنامه‌های ژاپن برای نبرد در میانه دریافت کرد . مقاله خبری او درباره آن , که بی‌پروا نوشته و نوشته شده بود , هرگز به سانسور ارسال نشد , چنانکه روال عادی بود .
هر کسی که بین خطوط این مقاله بخواند می‌تواند نتیجه‌گیری کند که نیروی دریایی آمریکا کده‌ای نیروی دریایی ژاپن را شکسته‌است . رئیس‌جمهور فرانکلین روزولت از اداره دادگستری خواست تا گزارشگر و روزنامه ضد روزولت را تحت تعقیب قرار دهد . اما نیروی دریایی از بحث در مورد شکستن کدها با یک هیات‌منصفه عالی امتناع کرد , به درستی از هر گونه تبلیغات اضافی هراس داشت , و پرونده خارج شد . و ژاپنی‌ها که به گستاخی کدها اعتماد به نفس داشتند , ظاهرا ً متوجه مقاله نشدند و هرگز متوجه نامه‌های پنهانی آن‌ها توسط نیروی دریایی نشدند .
رهبری نظامی یک موضوع بی‌نهایت جالب است . تعداد کمی از فعالیت‌های انسانی چنین بار سنگین سه‌گانه فیزیکی , عقلانی و معنوی را حمل می‌کنند . دو زندگینامه جدید هانیبال , سردار بزرگ کارتاژ , آن را به خوبی نشان می‌دهد .
پاتریک ن . هانیبال شکار ( سیمون و شوستر , ای یو ای ) به کندی آغاز می‌شود اما وقتی هانیبال وارد جنگ می‌شود زنده است . شروع کند بیش از شکار , یک باستان‌شناس و زندگینامه‌نویس است که در دانشگاه استنفورد درس می‌دهد . هانیبال مردی تک‌بعدی بود که ظاهرا ً تنها برای نبرد با روم زندگی می‌کرد . ما بیشتر در مورد چگونگی مبارزه او با آنچه فکر می‌کرد می‌دانیم . شکار نشان می‌دهد که چرا هانیبال در نبرد , به ویژه توانایی او برای تغییر خصوصیات سرزمین , آب و هوا و ویژگی‌های دشمنان رومی خود , بسیار ماهر بود . این کتاب به ویژه در بحث درباره عبور مشهور هانیبال از کوه‌های آلپ در کوه‌های آلپ روشن است .
نوع مورد علاقه من , کار " تفکر بزرگ " است که تلاش می‌کند یک نمای کلی از یک سوژه ارایه دهد . جنگ : یک پرس و جو ( دانشگاه ییل , 1000 دلار ) , توسط فیلسوف دانشگاهی انگلیسی , یک نمونه از چنین رویکردی است , اما متاسفانه یک تحقیق شکست‌خورده است . به نظر نمی‌رسد که در مورد جنگ چیزی بداند , اما با تربیت او در فلسفه , ظاهرا ً تصمیم گرفت چند کتاب درباره این موضوع بخواند و ببیند که چه خواهد شد . او با چهار نعل از تاریخ نظامی شروع می‌کند , خلاصه خلاصه‌ای از خلاصه دیگران را خلاصه می‌کند .

او این را با یک سری فرضیات و اظهارات سوال‌برانگیز دنبال می‌کند . برای مثال , " پرخاشگری احساسی در فرد است , اما انتخاب در یک کشور است . " ( ایتالیک‌ها اضافه شده‌است . یا جالب‌تر اینکه , " ایده جنگ بسیار پذیرفته‌شده و بی‌فکر است - از ویژگی‌های ایده دولت و رفتار آن است . " متاسفانه , در بررسی تاریخ جنگ , به نظر می‌رسد که او در مورد اینکه جنگ مدرن دولت مدرن را چگونه ایجاد کرده‌است , بحث را از دست داده‌است . " اگر چنین مشاهداتی از تیی درست باشد - و سابقه تاریخی نشان می‌دهد که - پس این پرسش مطرح می‌شود که چگونه می ‌توان دولت را از تجارت خارج کرد . اما تیی در کتابشناسی حاضر نیست . من این کتاب را نوشتم تا بدانم چرا کسی فکر می‌کند نوشتن و انتشار آن ایده خوبی است . ( pet ) : انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها سال‌ها است که در افغانستان در حال جنگ هستند , به اندازه‌ای که بدانند مردم آن افغانی هستند , نه افغانی . )

منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :