با این وصف ، به نظر می‌رسید که هانیبال از آنچه باید انجام دهد تا پیروزی میدان جنگ بر ضد روم را به پیروزی پایدار بر آن مبدل سازد ، نداشت . او به مدت ۱۶ سال در ایتالیا مبارزه کرد - در آن نقطه ، تقریبا ً یک سوم از عمرش - تنها باید به کارتاژ فراخوانده شود و سپس در تبعید طولانی فرو رود .
هانت در شرح نبردها برتری خود را از دست داد، اما classicist آزاد جان Prevas ، در HANNIBAL " اس oath : زندگی و جنگ‌های بزرگ‌ترین دشمن رم ( داوینچی ، ۲۸ دلار ) ، در فراهم کردن زمینه ، هم استراتژیک و هم سیاسی بهتر است . برای مثال ، او متذکر می‌شود که لشکرکشی آلپ هانیبال به دلیل اینکه در ابتدا در اسپانیا و رم آغاز می‌شد ، قابل‌توجه بود . او می‌افزاید : " در حقیقت ، رومیان هرگز تصور نمی‌کردند که هانیبال از شمال به ایتالیا حمله کند و بر روی هم، دو زندگینامه یکدیگر را به خوبی با روشن کردن جنبه‌های مختلف توانایی‌های هانیبال به عنوان یک رهبر نظامی تکمیل کنند .
خواندن در مورد جنگ داخلی ما تقریبا ً مخالف مطالعه درباره هانیبال است . یعنی ما در مورد این جنگ خیلی چیزها می‌دانیم که ما می‌توانیم آن را به طور تقریبا ً دقیقه‌ای ، از سطح ژنرال‌ها تا سربازان بررسی کنیم . شاید به همین دلیل ، به نظر می‌رسد که نوعی گرایش در مطالعات جنگ داخلی برای بررسی کشمکش‌های کوچک و دوره‌های فراموش‌شده در درگیری وجود دارد . این تاریخ نظامی معادل با " پر کردن " پروژه‌های توسعه املاک و مستغلات است که بر روی زمین‌های خالی و سایر نقاط نادیده گرفته‌شده شهری تمرکز می‌کند و به پایان می‌رسد .
ارل جی . تشریح دقیقه هس در نبرد درخت peach creek ( دانشگاه کارولینای شمالی ، ۳۷.۵۰ دلار ) ارزش این نوع کار را نشان می‌دهد . این شبیه کتاب‌های هانیبال است که نشان می‌دهد که چگونه رهبران نظامی خوب می‌توانند بر شانس غلبه بر جنگ غلبه کنند . هس ، یک تاریخدان در جنگ داخلی در دانشگاه یادبود لینکلن در تنسی ، تاکید می‌کند که نیروهای اتحادیه تجربه ، بااعتماد به نفس و به خوبی تامین شده‌اند . به طور مثال ، آن‌ها به خوبی رهبری شده بودند ، با فرماندهان می‌دانی که می‌دانستند ، برای مثال ، چگونه از حملات پیاده‌نظام با سده‌ای سنگین توپخانه پشتیبانی کنند . ژنرال ارشد آن‌ها ، ویلیام تی . شرمن ، که یک استراتژی منسجم و موثر را دنبال می‌کرد ، به وسیله جمع‌آوری دانا و استفاده از اطلاعات به او اطلاع داد . درخت هلو ، که در تاریخ ۲۰ ژوییه ۱۸۶۴ جنگید ، جنگ داخلی نسبتا ً کوچکی بود ، اما حتی در آنجا ، این قتل‌عام آنقدر عالی بود که یک سرباز گزارش داد که خون در جویبارها به پایین تپه می‌دود ، و جایی که می‌خواهید بروید ، چاله‌های خون وجود دارد ."
جنگ درخت هلو ، جورجیا ، ۲۰ جولای ، ۱۸۶۴.Cred itLibrary از کنگره
یک نمونه کم‌تر از پر کردن جنگ داخلی پس از GETTYSBURG : آخرین وضعیت جنگ گتیس برگ ، از پایین افتادن واترز به خانه دیوان عالی Culpeper ، در تاریخ ۱۴ - ۳۱ ژوئیه ۱۸۶۳ ( Savas Beatie ، ۲۹.۹۵ دلار ) . در آن ، جفری ویلیام هانت ، مدیر موزه ملی گارد ملی تگزاس ، کار درستی انجام می‌دهد تا داستان آن دو دوره انتقالی اما هنوز چند هفته در جنگ را تعریف کند . یک مطالعه مثل این برای مبتدیان و نه مبتدیان است .
دو مورد از انواع مورد علاقه من در زمینه تاریخ نظامی رویکردهای مخالف نسبت به این موضوع دارند .
یکی از این کتاب‌های جالب توجه است که در مناطق تاریک ، حتی یکنواخت فرو می‌رود و آن‌ها را جالب می‌سازد . در دستان درست ، چنین کتابی می‌تواند مایه شادی باشد . این موردی است که چگونه یک CRUSADE را طرح کنیم : جنگ مذهبی در قرون‌وسطی بزرگ ( Pegasus ، ۲۸.۹۵ دلار ) . در آن ، کریستوفر Tyerman ، یک تاریخدان آکسفورد ، به این تفکر نگاه می‌کند که به یک جنگ صلیبی تبدیل شده‌است . موضوع این کتاب این است که صلیبیون ، dreamers دیوانه کننده نبودند . در عوض ، او تاکید می‌کند که آن‌ها به طور منطقی اهداف خود را دنبال می‌کنند - بیشتر از دن‌کیشوت ، همانطور که او می‌گوید . و برای مدتی ، او متذکر می‌شود که آن‌ها موفق بوده‌اند .

 " جنگ در جنگ صلیبی اول ( جنگ صلیبی مردم ) ، ۱۰۹۶ - ۱۰۹۹ "

منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :