یک نمونه موفق‌تر از تاریخ اندیشه بزرگ ، خط مقدم انقلاب است : ایده جهانی حزب کمونیست ( دانشگاه پرینستون ، ۳۵ دلار ) . در آن ، A . جیمز McAdams ، مورخ دانشگاه نوتردام ، ظهور و سقوط کمونیسم را بررسی می‌کند . اگر جنگ کشور را بسازد ، به ساخت حزب کمونیست کمک خواهد کرد . گروه ولادیمیر لنین ، بلشویک‌ها ، به ویژه از سوی جنگ جهانی اول به آن کمک کردند . و کمونیسم که زمانی قدرت را در دست داشت ، دستور معروف Clausewitz را معکوس کرد و جنگ سیاسی را با وسایل دیگر انجام داد . این حزب اغلب به مردم - اول در روسیه لنین و استالین ، اما به ویژه در چین - چین ، از جنبش صد گل گرفته تا گام بزرگ به جلو و سپس انقلاب فرهنگی که میلیونها نفر را کشته بود ، حمله کردند .
مائو تسه تونگ ، رئیس مائو تسه تونگ ، از گتی ایماژ )
اگر داستان ناامید کننده باشد ، زنده است . این باعث شد فکر کنم که کمونیسم در واکنش به انقلاب صنعتی به یک نیروی بزرگ در طول دوران صنعت سنگین تبدیل شد ، با همه آن smokestacks فوران کرد - و سپس با آن به پایان رسید . بنابراین ، من شگفت‌زده شدم که آیا واکنش سیاسی مشابهی به عصر اطلاعات وجود خواهد داشت ؟ اگر اینطور است ، آیا این ایدئولوژی جدید در حال حاضر به دنیا آمده‌است ؟
در اتاق کنفرانس در دفتر بی‌بی‌سی در " ۱۹۸۴ " و در حالی که در " ۱۹۸۴ " به عنوان اتاق ۱۰۱ ، تالار شکنجه در " ۱۹۸۴ " سر و کار داشت و در سال ۱۹۴۰ به تنهایی بیش از ۱۰۰ قطعه روزنامه‌نگاری تولید کرد .
آیا ما واقعا ً به تاریخ دیگری از جنگ Peloponnesian نیاز داریم ؟ این سوال در ذهنم بود که این کتاب را باز کردم . وقتی کارم را تمام کردم ، فکر کردم ، بله ، به نظر می‌رسد . به عنوان مثال ، مورخین نظامی اغلب تحولات در هنر را نادیده می‌گیرند ، اما رابرتس در فرهنگ یونانی دست به دست دارد و نشان می‌دهد که چگونه نمایش نویسان و فلاسفه وقایع جنگ را منعکس می‌کنند . بلکه در سال ۴۱۱ قبل از میلاد در هنگام بروز فاجعه آتنی در سیسیل ، از آریستوفان و " " " استفاده می‌شد . او مرگ سقراط را ۱۲ سال بعد به عنوان یکی دیگر از عواقب جنگ ، با فیلسوف بزرگ " برای مشکلات شهری که از جنگ ، فروپاشی اقتصادی ، ویرانی جمعیت و نزاع مدنی رنج می‌برد ، به تصویر می‌کشد ."
یک جنبه دیگر از تاریخ باستان ، پاسداران امپراطور روم است . گی دو لا Bedoyere ، یک مورخ پرکار بریتانیایی ، با موضوع in : The Rise و سقوط گارد سلطنتی رم ( دانشگاه ییل ، ۳۵ دلار ) . خواندن کتاب یک کتاب لذت بخش نیست ، اما جالب است ، چون نویسنده تکه‌های و رشته‌های اطلاعاتی را در مورد گارد با هم جمع می‌کند . مشکل این است که به قدری در مورد آن مشهور است که داستان هرگز واقعا ً زنده نیست .
مورخ هاروارد ، دیوید Armitage ، وقتی اشاره می‌کند که عبارت لاتین به طرق مختلف به عنوان " دشمن عمومی " یا " دشمن مردم " ترجمه می‌شود ، اولین بار توسط ترامپ در زمینه جنگ‌های داخلی شان به عنوان راهی برای توجیه خشونت علیه شهروندان توسط رومیان ابداع شد . اما در کل ، WARS مدنی کوتاهش : یک تاریخچه در ایده‌ها ( Knopf ، ۲۷.۹۵ دلار ) تحلیل خشک ‌تری نسبت به بینش آبدار یا روایت غنی ارایه می‌دهد .

اولین کسانی باشید که بررسی ، اخبار و مشخصه‌های در مجله نیویورک‌تایمز را ببینید .


منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :