کتاب‌های جدید و قابل‌توجه در تاریخ نظامی از افغانستان تا واترلو
نبرد کشتی در بندر سیراکوس در طول the Peloponnesian itTime لایف پیکچرز / Mansell ، از طریق مجموعه عکس زندگی ، از طریق گتی ایماژ
دو کتاب بسیار خوب و بسیار متفاوت منعکس‌کننده گستره فوق‌العاده‌ای از تاریخ نظامی است که این روزها نوشته شده‌است .
در جذابیت جنگ : تاریخ جنگ جهانی چگونه برنده و از دست رفته‌است ( دانشگاه آکسفورد ، ۳۴.۹۵ دلار ) ، Cathal جی . نولان به دنبال تخریب این است که چگونه مورخان جنگ را می‌بینند - و به طرز شگفت آوری موفق می‌شوند . دیدگاه سنتی غرب از درگیری این است که راه پیروزی در جنگ ، یافتن جنگ و برتری است . Nolan ، استاد تاریخ دانشگاه بوستون می‌گوید که این رویکرد مبتنی بر ناپلئون است و در فیلم " پاتون خوب است و کاملا ً اشتباه است ، نولان ، استاد تاریخ دانشگاه بوستون می‌گوید ، همانطور که معادل ادبی جنگ زمین سوخته را اجرا می‌کند .
استدلال اولیه نولان این است که تمرکز تاریخ نظامی بر نبردها ، راه اشتباه برای درک جنگ‌ها است ، زیرا آنچه که پیروز می‌شود ، همیشه فرسایشی است ، نه جنگ . به طور کلی یک طرف ، معمولا ً یکی با اقتصاد و جمعیت کوچک‌تر ، خسته می‌شود و تسلیم می‌شود . او توصیه می‌کند که در مورد elan و جسارت تمام چیزی که دوست دارید صحبت کنید ، اما چیزی که برنده جنگ می‌شود ، جمعیت‌شناسی و قدرت اقتصادی است .
در حقیقت او می‌گوید ، ایده‌آل یک " جنگ قاطع " که توسط رهبران بزرگ به راه افتاد باید به عنوان یک افسانه زیان‌آور درنظر گرفته شود که قدرت‌های ضعیف‌تر و fascistic را به جنگ علیه کشورهایی تبدیل می‌کند که می‌دانند آن‌ها نمی‌توانند در طولانی‌مدت شکست بخورند . دو نمونه برجسته از این " جنگ کوتاه " ، البته ، آلمان نازی و امپراتوری ژاپن هستند . در نتیجه فعالیت‌های blitzkrieg آلمان در اوایل جنگ جهانی دوم و حمله ژاپن به پرل هاربر در سال ۱۹۴۱ آغاز شد .
داخل این کتاب بسیار خوب ، کتاب بسیار ظریفی است که سعی دارد از آن خارج شود . این بیشتر انتقاد از انتشارات دانشگاه آکسفورد نسبت به نویسنده است، زیرا آنچه که این کتاب نیاز داشت یک ویراستار با یک دست قوی بود . در صفحات ۶۷۰ تا بیش از حد طولانی است . این کتاب شامل بخش‌هایی است که wax را بدون هیچ گونه ارتباط آشکاری با مضامین اصلی کتاب مطالعه می‌کنند . برای مثال ، ما در معرض همه آنچه که نولان در مورد جنگ کریمه می‌داند ، مانند این حقیقت که تلاش‌های فلورانس Nightingale ، پیشگام پرستاری مدرن ، در ابتدا توسط برخی از افسران انگلیسی رد شد . ما وارد جنگ فرانسه - پروس می‌شویم ، اما در جنگ داخلی آمریکا که قبل از آن تقریباً هیچ اتفاقی نیفتاده است. آسیا قبل از قرن بیستم به مصاف هم خواهد رفت . عناوین بخش مبهم هستند و بیشتر شبیه شعر نمادین برای کتاب هستند .
از سوی دیگر ، یک کتاب باید واقعا ً فکر کند - که باعث مشکلات زیادی می‌شود و هنوز هم جذاب خواهد بود . من نمی‌توانم چیزی را در چند سال اخیر به یاد بیاورم که باعث شده تا من در بسیاری از سوالات اساسی تجدید نظر کنم - چه چیزی باعث برنده شدن جنگ می‌شود؟ مهم‌ترین راه مربوط به ارتباط با تاریخ نظامی چیست ؟ مهم‌ترین چیز این است که ارتش ما بیش از حد بر نبردها متمرکز است و به اندازه کافی به آنچه که برای برنده شدن نیاز است توجه می‌کند ؟ به عبارت دیگر ، آیا ژنرال‌ها به این دلیل دست به این کار می‌زنند که تلاش می‌کنند مهارت میدان جنگ را برای درک استراتژیک جایگزین کنند؟ ( من فکر می‌کنم آن‌ها هستند .)
در نهایت ، نولان بسیار متقاعد کننده است که توجه زیادی به جنگ معطوف شده‌است . حتی برای آن نبوغ بزرگ جنگ ، ناپلئون ، او با credibly استدلال می‌کند که خونریزی کند جنگ چریکی در اسپانیا چیزی بیش از هر جنگی است که منجر به شکست او شود . در زمان واترلو ، او اصرار دارد که فرانسه یک نیروی ویژه است . و اگر ناپلیون نطقش را تمام نکرده بود ، در نبرد بعدی یا یکی بعد از آن قرار می‌گرفت . بنابراین ، شاید مهم‌ترین نبرد قاطع در تاریخ باشد.
Editors
۱۰ سال است که گرما به چشم نمی‌خورد، و شهر ارباب آن‌ها است.
بایدن چگونه راه را برای انتخابات ریاست‌جمهوری احتمالی هموار کرده‌است؟

چگونه نویسنده یک سفر دارویی به کلمات را بیان می‌کند ؟


منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :