با این حال همه این چیزها قبلا ً به خوبی به ما گفته شده‌بود . این راز به این دلیل است که باید یک‌بار دیگر به ویژه در حدود ۹۰۰ صفحه به آن‌ها گفته شود . این استدلالی نیست که مورخان در مورد جنگ داخلی باید از نوشتن دست بکشند . اما وقتی آن‌ها این کار را انجام می‌دهند ، باید اطلاعات جدید و یا دیدگاه جدیدی ارائه دهند . من هیچ کدام را در اینجا پیدا نکردم .
تفنگداران دریایی در حال انجام جستجو در افغانستان در ۲۰۰۹.Cred ریدل / گتی ایماژ
این مساله نگران‌کننده است که از این کتاب‌ها در مورد آمریکا در اوایل جنگ قرن خود در افغانستان استفاده کنیم تا برخی از نقاط مشابه را از گذشته پیدا کنیم ، مانند تلاش برای تحمیل دموکراسی لیبرال به مردم که به روش‌های خیلی متفاوتی عادت دارند . آ. بی. O " Connell ، سردبیر آخرین جنگ OUR : از دست دادن قلب‌ها و ذهن‌های در افغانستان ( دانشگاه شیکاگو ، ۳۰ دلار ) ، آن کشور را" بدترین آزمایش ممکن برای یک آزمایش دموکراتیک غربی که در محل یک تفنگ انجام شد " می‌نامد .
آرون MacLean نتیجه‌گیری می‌کند : " همه شرکای نظامی در جنگ افغانستان - تقریبا ً همگی بر این باورند که مردم آمریکا از نظر فرهنگی قادر به برنده شدن در جنگ‌هایی مانند این واحد نیستند " و نتیجه اتلاف عظیم و قابل اجتناب از زمان ، زندگی و منابع بود .
او می‌نویسد : " مردم آمریکا در تلاشند تا حکومت را به جایی بازگردانند که هیچ یک از آن‌ها را درک نکرده اند و به سختی درک نشده اند ." این مجموعه شامل قومی سنتی ، قبیله‌ای ، دولتی و مذهبی بود که همه آن‌ها به واسطه مدرن‌سازی و traumatically که دهه‌ها جنگ و افزایش افراط‌گرایی اسلامی بود ، تغییر کرده بودند . با کمال تعجب ، هیچ مرور خوبی از جنگ افغانستان هنوز منتشر نشده است . تا زمانی که این اتفاق رخ دهد ، این کتاب روشنگر احتمالا ً بهترین معرفی برای چیزی است که در آنجا اشتباه بوده‌است ، و چرا .
یک رشته مشترک برای تقریبا ً همه جنگ‌ها وجود دارد : آن‌ها با غرور شروع می‌کنند ، اشتباه پیش‌بینی می‌کنند و در غم و غصه به پایان می‌رسند . بنابراین ، با تاکید بر تهاجم امپراطوری آتن به سیسیل دور در سال ۴۱۵ قبل از میلاد ، در طول جنگ Peloponnesian بود . در نتیجه آن اقدام ضعیف ، آتن در نهایت دچار تحول سیاسی شد و گفت: "جنگ در خارج موجب اختلاف مدنی در خانه شده‌است " . رابرت در جنگ جنگ : آتن ، اسپارتا و تنازع برای یونان باستان ( دانشگاه آکسفورد ، ۳۴.۹۵ دلار ) می‌نویسد . پس از مطالعه آن ، من به این فکر افتادم که آیا در سال ۲۰۰۳ در مورد هجوم غیر ضروری آمریکا به عراق دوردست در سال ۲۰۰۳ ، و انتخابات دونالد ترامپ در حدود ۱۳ سال بعد وجود داشته‌است . رابرتس ، a در دانشگاه شهر نیویورک ، متذکر می‌شود که در نتیجه آشفتگی‌های سیاسی آن ، آتن متوجه شد که دموکراسی آن به طور موقت توسط خدمه motley با اهداف متفاوت سرنگون شده‌است .

کار گیج‌کننده بیشتری وجود دارد . اس . lieutenants : فرماندهی عالی ارتش of ( Houghton Mifflin Harcourt ، ۳۸ دلار ) ، به وسیله جنگ داخلی استیون سیرز . کتاب خوبی است ، لذت بخش است . تمام چیزهای مورد علاقه در اینجا هستند - دشمنی‌های چشمگیر بین ژنرال‌های اتحادیه ، آرایش ژنرال جرج مک McClellan ، تمایل فراگیر برای دست‌کم گرفتن بینش استراتژیک رئیس‌جمهور و تراژدی نبرد در حفره Petersburg .


منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :