thunder در THE : جوزف ، اولیور اوتیس رد ، و جنگ nez ( نورتون ، ۲۹.۹۵ دلار ) تقریبا ً مخالف نوع دیگری از کتاب تاریخ است . در این کار بسیار سنتی‌تر ، دنیل جی . Sharfstein ، استاد دانشگاه Vanderbilt و استاد تاریخ ، روایت سریع از آخرین برخورد اصلی بین آمریکایی‌های بومی و آمریکا را ارایه می‌دهد . دو شخصیت اصلی او پیچیده و قانع‌کننده هستند - جوزف ، یک سخنگوی متفکر و قدرتمند که سال‌ها تلاش می‌کرد راهی برای مردمش پیدا کند تا در کنار مهاجران آمریکایی زندگی کند و ژنرال او . ا . هوارد ، ژنرال ارتش آزادیخواه moralistic بود که سرنوشت او برای درهم شکستن قبیله کوچک پرسی جوزف بود .
در تابستان ۱۸۷۷ این موضوع روشن شد که رویای آرام جوزف برای هم‌زیستی امکان‌پذیر نیست . تصمیم گرفت که آن‌ها دیگر با سفیدها مبارزه نکنند ، آن‌ها به سفری از سرزمین خود رفتند که در منطقه‌ای قرار داشتند که در آن اورگون ، آیداهو و واشنگتن ملاقات داشتند . سرانجام به سمت شمال پیچیدند و از یک نقطه در پارک ملی Yellowstone که پنج سال پیش تاسیس شده‌بود عبور کردند . سربازان هوارد که قبیله را دنبال می‌کردند از آن پارک لذت می‌بردند و از این پارک لذت می‌بردند و ماهی قزل‌آلا را در رودخانه‌های کوهستانی صید می‌کردند و در geysers شکار می‌کردند .
دفترچه راهنمای کتاب را پیدا کنید
اولین کسانی باشید که بررسی ، اخبار و مشخصه‌های در مجله نیویورک‌تایمز را ببینید .
این عقب‌نشینی هزاران مایل از مرز کانادا فاصله نداشت ، جایی که در نهایت توسط نیروهای ارتش احاطه شده بود. یوزف دوم در آنجا اظهار داشت : " از جایی که اکنون خورشید ایستاده‌است ، دیگر مبارزه نخواهم کرد " کم‌تر شناخته‌شده ، سخنرانی وی در واشنگتن دی سی ، چند سال بعد : " اگر مرد سفید می‌خواهد با هند زندگی کند ، می‌تواند در آرامش زندگی کند . هیچ مشکلی نیست . با همه مردها به طور یک‌سان رفتار کن . همه آن‌ها قانون را به آن‌ها بدهید . به آن‌ها فرصت زندگی و رشد بدهید . … بگذارید من یک مرد آزاد باشم … و من از هر قانون اطاعت خواهم کرد و یا تسلیم مجازات خواهم شد ."
با وجود عنوان علمی stuffy ، sanctuary آمریکایی : شورش ، شهادت و هویت ملی در عصر انقلاب ( Pantheon ، ۳۰ دلار ) یک داستان مهیج مشابه را بیان می‌کند - در این مورد ، یک داستان خوب و خواندنی در مورد تاریخچه دریایی Nathaniel Philbrick . این کار باید با شورش سال ۱۷۹۷ در کشتی جنگی بریتانیا به نام هرمیون انجام شود که بسیار خشن‌تر از آن چه بود که در فیلم "Bounty " در هشت سال قبل رخ داد . و از آنجا که برخی از این شورشیان آمریکایی بودند که تحت‌تاثیر نیروهای بریتانیا قرار گرفته بودند ، و برخی از آن‌ها توسط مقامات آمریکایی به نیروی دریایی بریتانیا تحویل داده شدند ، و این واقعه به بن غازی زمان آن تبدیل شد . فدرالیست‌ها تمایل داشتند که شورشیان را به عنوان قاتلان خون‌آلود تماشا کنند ، در حالی که Jeffersonian جمهوری خواهان آن‌ها را به عنوان مردانی که به طور غیرارادی به دنبال آزادی خود بودند ، نگاه می‌کردند . این بحث تاثیر چشمگیری در انتخابات سال ۱۸۰۰ داشت ، که رای‌گیری را از جان آدامز و به توماس جفرسون ، برنده نهایی تبدیل کرد .

کتاب گاهی متزلزل می‌شود . نویسنده ، ای . به نظر می‌رسد راجر Ekirch ، تاریخدان در ویرجینیا تک ، نسبت به فرماندهی در دریا احساس بهتری نسبت به تاریخ سیاسی آمریکا داشته باشد . برای مثال ، یک دریای عمیق به طور کلی یک مزیت برای یک کشتی است ، نه یک خطر . به طور مشابه ، به احتمال زیاد افسران دریایی نسبت به کشتی‌های دیگر از کشتی خشمگین بودند ، زیرا تفنگداران دریایی به طور موثر نیروی دریایی را اجرا می‌کردند و نظم روی عرشه کشتی را اجرا می‌کردند . و قسمت دوم کتاب گاهی در چند نقل‌قول از روزنامه تایمز فرو می‌ریزد . با این حال ، سطح جزییات ، از جمله شهادت کلمه به کلمه از دادگاه‌های بعدی ، تاثیرگذار است .

منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :